Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo Kombi již také v úpravě N1

Jen krátce po české premiéře nového Fordu Mondeo na brněnském autosalonu přichází Ford na trh s užitkovou verzí tohoto modelu v provedení N1. Základem pro přestavbu se logicky stala prostorná verze kombi.
Zpět na článek
10. 8. 2007 13:45
neregistrovaný "Mirda"
10. 8. 2007 13:56
neregistrovaný "briza"
10. 8. 2007 14:36
neregistrovaný "Mirda"
10. 8. 2007 15:23
neregistrovaný "briza"
10. 8. 2007 15:50
anonym
11. 8. 2007 16:05
neregistrovaný "IT"
10. 8. 2007 15:01
neregistrovaný "PSE"
10. 8. 2007 14:09
neregistrovaný "briza"
10. 8. 2007 14:16
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 14:18
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 15:25
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 15:33
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:12
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:22
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:33
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2007 13:44
neregistrovaný "bold"
18. 8. 2007 11:11
neregistrovaný "Jarda"
10. 8. 2007 15:25
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 15:26
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 15:27
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 16:09
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:18
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:07
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 16:21
anonym
10. 8. 2007 16:46
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 16:48
neregistrovaný "Tibby"
11. 8. 2007 13:24
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2007 18:12
neregistrovaný "M!"
10. 8. 2007 15:13
anonym
10. 8. 2007 15:30
neregistrovaný "mida"
10. 8. 2007 15:45
anonym
13. 8. 2007 17:11
neregistrovaný "Kuba2k"
18. 8. 2007 11:15
neregistrovaný "Jarda"
10. 8. 2007 19:16
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2007 10:53
neregistrovaný ""Brňák""
10. 8. 2007 14:34
11. 8. 2007 17:06
10. 8. 2007 18:50
10. 8. 2007 22:14
anonym
11. 8. 2007 11:10
neregistrovaný "Ford"
10. 8. 2007 13:32
Zamřížovaný svět aut
Tak samozřejmě by bylo nejlepší mříže u aut úplně zrušit,ale zachovat pro podnikatelské vozy odpočet DPH.Tahle nesmyslná kravina je snad jenom v ČR :-O
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Mirda"
10. 8. 2007 13:45
Re: Zamřížovaný svět aut
Mriz je socialisty zhmotnela zavist jejich volicu. To, ze si muzete koupit auto o 19% levneji, vidi kazdy. To, ze ze vsech svych prijmu odevzdavate jeste o 19% vice nez neplatci, nevidi nikdo. Tak mame mriz. Je to takova jemna vystraha, za cim by jste se mohl ocitnout, pokud budete prilis vycuhovat z davu. Diky Spidlo.
neregistrovaný "briza"
10. 8. 2007 13:56
Re: Zamřížovaný svět aut
Koukam ta potreba kopnout si do Spidly je hodne silna, ze? Neni nahodou N1 vymysl mnohem starsi nez povedomost o nejakem Spidlovi? ;-\
neregistrovaný "Mirda"
10. 8. 2007 14:36
Re: Zamřížovaný svět aut
Nikoliv, zakon o mrizi v CR je jeho dite. Proto se ji take rika Spidluv prznic automobilu.
neregistrovaný "briza"
10. 8. 2007 15:23
Re: Zamřížovaný svět aut
Me se to teda netyka (ani Spidla ani prepazka), ale jak pise dole i GTI jsou prepazkove N1 mnohem starsi nez Spidlova vladarska kariera.
anonym
10. 8. 2007 15:50
Re: Zamřížovaný svět aut
Nechce se mi to hledat, ale ten zakon, v teto podobe je podle mne jeho dilo kdyz hledal prachy na svoje - "zdroje tu jsou". Ano, neni to original jeho vymysl. Nejaka forma N1 byla i pred tim. ale prepazka a tmava okna jsou od nej, ne? Ono zkuste sehnat auto starsi 8mi let s prepazkou. Ja jsem takove nenasel.
10. 8. 2007 21:06
Re: Zamřížovaný svět aut
Dílo lidovládců je trochu něco jiného - oni prosadili ten cenový limit, do kterého můžeš auto odepisovat. Bylo to tuším 900 tisíc a naštěstí se to podařilo zvednout na 1,500.000,-
neregistrovaný "IT"
11. 8. 2007 16:05
Re: Zamřížovaný svět aut
900tis bylo v roce 2004. Nicméně pan profesor(tak teda ne soudruh,když to lidem vadilo,seč "s" výstižnější...)vymyslel také neskutečné ptákoviny a kličkoval a kličkoval,jak se dalo,končně všichni. Mňačko o chutnání moci psal dávno,ale o to je to děsivější čtení i dnes,v éře čuňků,julínků,standů aj.pakáže. :no: Konečně i v Rakousku byl limit,ještě v šilincích,co je ještě nákladem a co už se holt z čistého a komunisti tam snad nevládnou,tuším lidovci,či kdo? :-!
12. 8. 2007 10:54
Re: Zamřížovaný svět aut
Dole se k tomu vracím... V Německu se tenhle "boj" s mocí odehrával v osmdesátých létech... tedy to, zda může mít daňový poradce v podniku luxusního meďáka... P.S. Překvapuje mě, že jste se ženou z branže a že neberete Julínka...
neregistrovaný "PSE"
10. 8. 2007 15:01
Re: Zamřížovaný svět aut
Ona je jen v CR. 200km na zapad od Prahy je zeme, kde takove veci neresi. Dnes za doby EU si staci tudiz poridit pobocku v takovéto zemí, zazadat o MwSt a hurá. Auta se tam daji lacineji profinancovat a taky lacineji koupit.
Zajimalo by me jestli se lze prihlasit k MwSt a bez vytvoreni pobocky si v D koupit vuz a pozadat o vraceni DPH. To by bylo prece uplne nejjednodussi. Spidloprepazkam a nevraceni DPH by pak bylo odzvoneno. Jen by pribylo na cestach cizich SPZ...
10. 8. 2007 14:01
KOVBOJ N1 - letní repete
No, nastal čas, kdy je takřka nezbytné provést zde na diskuzi historicko-sociologickou studii na téma KOVBOJ N1 napříč dějinnými zvratky. Tak především zrod fenoménu kovboje N1 spadá hluboko do poloviny devadesátých let minulého století. Tehdy prozřetelností vladnoucí garnitury došlo v Česku k prvnímu praktickému naplnění pojmu hybrid (nezaměňuj s Lexem) v autosvětě. Došlo totiž legislativně ke spojení výhod poskytujících osobní vozidla, totiž možnost užití čtyř až pěti sedadel s výhodou dodávek, tedy jejich nákladovým prostorem... Geniální myšlénkou dnes již neznámého úředníka byl tak vytvořen nejen novotvar "kovboj N1", lidově "Přepážkovej kovboj" ale byla rozšířena dosud ustálená kategorizace silničních vozidel do tříd - došlo tak k rozšíření kategorizace o podskupiny... tak například segment premiových vozů (A6, BMW 5, MB E-klasse) byl rozšířen o podskupinu PP rozuměj - premiová přepážka.

Fenomen přepážky nalezl též odraz v proudech splečenských věd, a zde zejména akcentuji dnes již legendární definici četnosti výskytu N1 mezi populací, známou definici profesora Karlíka, poprvé přednesnou na simpoziu v Karlovci v červnu 1999, totiž že míra zbídačení společnosti je přímo úměrná počtu kovbojů N1 na silnicích. Jde o tzv. Karlíkův axiom, citovaný dnes již takřka v každém významnějším sociologickém sborníku.

Za zmíňku snad ještě stojí, že universita v Haagu provedla v roce 2005 rozsáhlou plošnou studii na území všech států Evropské unie s neočekávaným závěrem (studie zahrnula totiž i území Turecka). Největší výskyt vozidel N1 na počet obyvatel nebyl totiž zjištěn na parkovištích u Istanbulských třžišť, nýbrž ve středních Čechách. Naopak překvapivým zjištěním nebylo, že nejmenší výskyt kovbojů N1 byl diagnostikován v okolí Francouzské riviery.

Historicky prošel přepážkový kovboj poměrně stresujícími podmínkami. Vozidlo původně nebylo vybaveno jen zatmavenými bočními skly a přepážkou s mříží, lidově též "krysí klecí" o velikosti ok 3x3 cm, ale především žlutou registrační (původně státní poznávací) značkou. Ta vymezila kovbojům jejich místo ve společnosti dokonale, zejména na hraničních přechodech, kde byli odsouzeni poskakovat k hraniční závoře ve skupině nákladních vozidel, což uznejme, byla snad nejhorší pomsta státních úředníků spáchaná na motoristické veřejnosti za posledních 200 let. Takřka před celonárodním povstáním... takřka na budovaných barikádách došlo k uklidnění veřejnosti tím, že žlutá čísla byla nahrazena čísly běžnými pro osobní vozidla a tak kovbojové N1 již nemuseli na zahraniční dovolené počítat se zdržením na hranicích v rozmezí tří až čtyř dnů.

Nyní tedy, ve světle nasvícených historicko sociologických souvislostí je nutno pohled zaměřit do jádra pudla. A tím je přepážka nikoli v dějinách lidské společnosti, ale přepážka v konkrétních autech. Laik sice žasne, že je možné obhájit vozidla o rozměrech Smart jako vozidla optimální pro přestavbu na přepážkový dostavník, leč tohle není kacířstvím. Kacířstvím ovšem je obtežkat přepážkou ikony světového automobilového nebe a pod praporem chudoby hledat těmto vuzům jiný obsah. Jiný obsah v našich duších, jiný obsah v našich srdcích. Rozhodným se v těchto souvislostech jeví ikona ikon... Jaguar. Ovšem, jak se k tomuto jevu postavit, když i zde, na diskuzích milovníků aut jejich jeden z údajně ortodoxních fanoušků připustí, byť toliko myšlénkově, ale přesto možnost, vybavit Jaguar přepážkou N1... a odsoudit tak tento klenot, tohoto plnokrevníka silnic, mezi mezky převážející sbíječky, fanky a sádru na stavební akci... samozřejmě získanou ve veřejné zakázce, průhledné, jako voda ze studánky...

Nu což... zapějme si s přepážkovými kovboji jejich nejmilejší - (malodie známé lidové "vínečko bíué") - Tak tedy:

Prepáážko míííílááá
sním o svěj bíííděěěě
budu ťa mííít, čo budu žííííť
Přepáážko míííílááá...

P.S. Pěkněj vídend, hoši :yes:
Rozbalit vlákno
49
neregistrovaný "briza"
10. 8. 2007 14:09
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
:yes: >:-[] Pekne.
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 14:16
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
Jeeezis, to je dlouhy, to me nebavi. >:-[]
10. 8. 2007 14:17
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
Óda na přepážku :yes: Mám dojem, že hustý výskyt krysích klecí mezi novými auty střední a vyšší třídy souvisí úzce s devastací ducha a zglajchšaltováním za komárů. Vždyť - donutit někoho kdo 40 let cídil umakartové umyvadlo v panelovém 2+1 a po revoluci přišel bůhvíjak k penězům, aby pochopil, že A6 Avant nelze jezdit v sepraných modrácích po dědovi nelze. Toho je možno docílit pomalou evolucí a kultivací společnosti jako celku. Dokud úroveň bude dusit slastný pocit z ušetřených pár tisícovek za klec je vše marné.
Ve hře je rovněž ovšem i hukot prázdné šrajtofle, jistě.
P.S. Technikům prémiových značek se při montáži těch potkaních gitterboxů musí kroutit nehty na rukou.
10. 8. 2007 20:25
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
souhlas ;-\ :yes:
10. 8. 2007 21:09
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 14:18
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
Jeeezis, to je dlouhy, to me nebavi. >:-[] Jenom bych dodal, ze N1 neni vec chudoby majitele, ale zrudnost politiky. Napr. za Spidly (nevim, jak ted) se do nakladu mohlo dat auto max. do 900k Kc. Proc?
Avatar - Pekelná Micinka
10. 8. 2007 14:58
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
A proč ne? Tedy u osobáku mi to nepřijde málo. To je keců kolem nájemnýho a to že by si někdo mohl odepsat A8ku, přičemž by mu k výkonu jeho podnikání postačovala třeba i Octávka, mi taky nepřijde zrovna ok. Myslím, že rozumná hranice by byla 1,2 mega, víc ani ťuk.
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 15:25
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
A proc? Co je komu do toho? To je akorat bolsevicky mysleni. Soustruh se taky da odepsat, i kdyby stal 5 mega. A nekdo holt pro praci potrebuje auto - "staci Octavka". No ano, ale trabant koneckoncu taky dojede. To je nesmyslny uvazovani.
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 15:33
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
;-) :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
10. 8. 2007 16:03
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
Nepsal jsem, že některé reprezentativní pozice nevyžadují luxusní auta s cenou mnohem vyšší, ovšem nevidím důvod, proč by si měl nějakej levák z bazaru mít ještě možnost odepisovat A8. Tomu by mělo k odepsání stačit i lacinější auto. Nicméně by to asi kvůli byrokracii nešlo zohlednit.
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:12
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
Proč by mi měl kua ňákej zevl z úřadu říkat, jaká auto mají používat moji obchodní zástupci? Když si na to vydělají, tak ať jezdí klidně Rollsy. Nebo ti snad vadí, že jsou šikovní lidí, kteří si dokáží vydělat více peněz? Jak budeš definovat, kdo je na "reprezentativní pozici" a kdo není? Co si sakra o sobě vůbec myslíš? Není to poprvé co od tebe čtu takovéhle komoušské ***!! :no:
Avatar - Pekelná Micinka
10. 8. 2007 16:18
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
Víš co, s tímhle tvým tónem, co si myslíš o sobě ty..... Ano, když si na to vydělají, tak proč ne. Ale proč by si měl někdo dávat do nákladu Rolls?? To je snad i trapný, aby na takovou káru ještě chtěl odpočet.
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:22
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
Proč by si ho měl dávat do nákladů? Protože si s ním kua vydělává = používá ho k dosažení zisku, kterej pak zdaní! Nakonec u té tvé debilní hranice 900k budeš říkat, že BMW 318 je ještě v pořádku, kdežto 335 je už moc luxusní? :-|
Avatar - Pekelná Micinka
10. 8. 2007 16:24
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
No 900 jsem přímo neobhajoval. Psal jsem, že rozumnejch by mi přišlo 1,2mega. Za to se dá pořídit myslím spousta pěknejch aut i bez přepážky.
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:33
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
Ten důvod - proč to omezovat?
neregistrovaný "bold"
14. 8. 2007 13:44
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
závist?
neregistrovaný "Jarda"
18. 8. 2007 11:11
Re: KOVBOJ N1 - letní repete
Takže BMW 525 je ještě OK ale 530 už je moc luxus teda ?
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 15:25
Re: Trochu moc rudo
Můžeš mi říct, jakým právem, resp. podle čeho chceš určovat, jaké má mít podnikatel auto, které může dát do daní? Dle této tvé komoušské logiky bychom se mohli vrátit zase k 105kám a žigulům, ne? Vždyť nás to taky odveze z A do B a všechno ostatní je nadbytečný luxus. 8-s Podle čeho určíš, co je výkon podnikání? Třeba dělám byznys tím, že na jednání přijíždím v Quatroporte, tudíž mi právě Quatroporte dává šanci vydělat. Nebo všechny VIP servisy, co převáží lidi - také by se měli spokojit se Superby? Víš, kolik stojí třeba vybavená sanitka? Nebo ten Patrol, co jezdí jako první? Zkus dřív myslet, než začneš psát! Řekni mi, proč bych si tu A8 nemohl odepisovat, když budu jezdit třikrát týdně Plzeň - Ostrava. Prostě jen další socdemácko.komoušské omezení! :no:
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 15:26
Re: Trochu moc rudo
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2007 15:27
Re: Trochu moc rudo
:-) :yes: - jsem chtel rict...
Avatar - Pekelná Micinka
10. 8. 2007 15:55
Re: Trochu moc rudo
A) psal jsem u osobáků, takže to se sanitek a jinak účelových vozidel netýká B) s těma 105 vyháníš to do extrémů, psal jsem částku, nikoliv typ atd.
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:09
Re: Trochu moc rudo
To máš jedno, jestli píšeš osobáků nebo ne. Stejně jako je jedno, že jsi psal částku. Neodpověděl jsi absolutně na nic. Můžeš tu svou "myšlenku" tedy rozvést? Jak chceš definovat, kdo je "levák z bazaru" a kdo je "solidní prodejce vozů z druhé ruky"?? :no: 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
10. 8. 2007 16:11
Re: Trochu moc rudo
To je právě to, jak to rozlišit bez byrokracie a další korupce... Nefunguje nic.
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 16:18
Re: Trochu moc rudo
To si snad děláš srandu, ne? Nejlepší by bylo preventivně dát všechny za katr. Jak totiž poznat, jestli tamten je zloděj nebo onen vrah, že? 8-s Máš dnes nějak krutě zabržděno, co?
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 16:07
Re: Trochu moc rudo
Micino, to nemyslys vazne! Ne, ty jsi vubec nemyslel, kdyz jsi to psal. Micino.. *karajici smajlik*
anonym
10. 8. 2007 16:21
Re: OT
Tak Ti nevím, neoprene, ale ten Tvůj "kárající smajlík" mi vyznívá, jako když si rozepínáš poklopec a říkáš něco o středověku >:D
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2007 16:46
Re: OT
Vylez z diry anonyme ;-) Stejne vim, ze jsi z Ostravy :-!
neregistrovaný "Tibby"
10. 8. 2007 16:48
Re: OT
Omyl... :-!
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2007 13:24
Re: OT
Prast jako uhod ;-)
neregistrovaný "M!"
11. 8. 2007 18:12
Re: OT
No to je teda blbost. Proč by se nemohla dát si do nákladů klidnbě bugatti Veyron, co ej to za blbost. Když si na to někdo vydělá tak proč ne. Takovéhle komunistické myšlení je tragedie.
Taky by se mohlo nařídit že všichni podnikatelé budou jezdit Octavi TDI a bude ne? dobrý nápad ne? 8-s
anonym
10. 8. 2007 15:13
Re: Pohadka o mrizi
Mile deti. Byl jednou jeden stat a ten rekl : - podnikatele pojdme, zavedeme DPH. U vseho co prodavate si dobrovolne zvednete cenu o 19%, a tech 19% date nam. A my vam na oplatku umoznime, aby jste si ze vseho co do firmy nakupujete mohli zase 19% DPH strhnout. Protoze byva zvykem vice vydelat nez utratit, budeme se mit vsichni dobre (zejmena my - stat). Jenomze pak to prislo - kde se vzal, tu se vzal - soudruh. A pravil. "Soudruzi, jak je to mozne, ze ten bohaty podnikatel, si jeste muze koupit sluzebni auto o 19% levneji nez ja? Kde je nejaka socialni spravedlnost" ? "To je tak soudruhu, ze on odevzdava 19% ze sveho vydelku navic k prograsivni dani. Takova je nase dohoda. Kdyby jsi chtel odevzdavat 19% navic ze sveho platu, mohli bychom o tom take uvazovat i u tebe". "No ani napad soudruhu, to by nebylo socialni ani spravedlive. Spravedlive bude, kdyz ten bohaty zaplati z prijmu navic 19% a odecist si nebude moci nic. A jestli to neudelas, prijde na tebe zla san jmenem SocialneCitlivyVolic". A tak stat premyslel a premyslel, jak to udelat, aby se vlk nazral a koz zustala cela, aby jakoby svou dohodu s podnikateli splnil, ale zaroven nenasral SocialneCitlivehoVolice. Az jednou kralovsky ucetni na to prisel. Zavolal velkeho carodeje Spidlu a ten, za pomoci mesicniho svetla promenil zavist SocialneCitlivychV. do podoby nadherne mrize. To bylo radosti. Iniciativni kralovsky ucetni jeste pridal zatmaveni zadnich oken, aby z auta nebylo prilis videt, okorenil to nutnosti vyjmout hlavovy airbag, to vse, aby mnozstvi podnikatelu v zemi bylo regulovano zvysenou umrtnosti aby se nahodou SocialneCitlivyV. opet nezhmotnil zpet do podoby hydry. A jestli neumreli, tahaji v autech tu mriz a nepruhledna okna dodnes.
neregistrovaný "mida"
10. 8. 2007 15:30
Re: Pohadka o mrizi
hlavový airbag je nutno vyjmout z důvodů vynucených zástavbou mříže, to není výmysl prostochoroduchého státem vykořisťovaného chudáka soudruha. Hlavový airbag je clona od A až po C slopek a to by v určitých případech použití mříže kolidovalo s jejím uchycením. jinak souhlas
anonym
10. 8. 2007 15:45
Re: Pohadka o mrizi
Premyslejme deti, proc ze je nutne vyjmou airbag? - kvuli mrizi. A proc mame mriz - kvuli zavistive sani SCV. Spravne deti, jste chtrejsi nez patak.
neregistrovaný "Kuba2k"
13. 8. 2007 17:11
Re: Pohadka o mrizi
Tohle je nejakej renonc.... u noveho Mondea neni potreba u N1 cokoliv delat s airbagama. Je to odzkousene na zkusebne a airbagy tam normalne zustavaji a jsou funkcni.
neregistrovaný "Jarda"
18. 8. 2007 11:15
Re: Pohadka o mrizi
mám kovbojský mondeo z roku 2004 a už tehdá s airbagama nemuseli nic dělat.
10. 8. 2007 18:57
Re: Pohadka o mrizi
Jen bych to doplnil o konkretni cisla, at si udelame predstavu, kdo jsou to ti premiovi dzentlmeni ;-) Data za leden az cerven 2007. Procentualni pocet N1 k celkovemu poctu.

Nizsi stredni (ano i tady)
BMW 1 - 71%!!! (to jsou ti bejcci s okem, Berlingo hadr...)
A3 - 57%

Stredni
A4 - 38%
BMW 3 - 23%
MB C - 10%
X-Type - 5% (uplne scestne se o nej otiras, GTI)

Vyssi stredni
A6 + Allroad - 50%
BMW 5 - 27%
MB E - 7%

SUV
Cayenne - 92% !!!
RR - 86%
LR Disco - 83%
Q7 - 82%
X5 - 81%
Touareg - 79%
RR Sport - 77%
MB GL - 75%
MB ML - 74%

Jak "premiove" vam pripadaji kupci techto znacek? Specialne pak kupci Audi a BMW? Tu jednicku nejak nemuzu rozdejchat. Vsichni to kritizovali, ze je mala, ze nema zadny prostor. Idealni vozejcek pro mladej par ve vate. Na diskuzich nam tu tlucou do hlavy, jaky musis mit oko, abys videl tu krasu, jak ji potom zatnes v dlouhym tahlym - prdlajs. Dodavka je to. 8-s
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2007 19:16
Re: Pohadka o mrizi
Skvělá práce ;-) :yes: Tahle čísla tu budou borci těžko vydejchávat >:D :yes:
10. 8. 2007 19:37
Re: Pohadka o mrizi
Není co a bohužel není kdo. Ti, co jezdí přepážku, to nám tu tuším mates opakovaně vysvětloval, ti argumentují tím, že ušetřené peníze točí v obchodě. Já tenhle argument považuji za směšný (vzhledem k "úspoře") ovšem... o to více oceníš ty a tobě podobní jistě ty podnikatele, kteří sice mohou jezdit na N1, avšak nejezdí... ovšem ti také nemají co vydejchávat... ti jsou hóó´dně nad věcí... víš...ZZ ;-)
neregistrovaný ""Brňák""
11. 8. 2007 10:53
Re: Pohadka o mrizi
Kroutíš se z toho pěkně a meleš kraviny šašku. Prostě to je fakt a basta. BMW 1 - 71%!!! (to jsou ti bejcci s okem, Berlingo hadr...) Tečka.
10. 8. 2007 19:33
Re: Pohadka o mrizi
>:D Cením ponor do čísel... Porsche bere dech >:-[] P.S. Mrkni na Mazdu 6, Subaru Legacy, to by mě docela také zajímalo... P.S. Já se neotírám o Jaguara, otírám se o jednoho diskutéra ;-) Jinak jsi zde otiskl příspěvek k hlubokému zamyšlení. Ostatně, o mě se neotírej... já jsem ten co tu vymyslel termín krysí klece :-)

A možná o to více bychom měli vyzdvihnout ta zbývající procenta, Tedy ty jezdce, kteří mohou a přesto si N1 nepořídí, ne? Jinak kompakty to nekončí... jen mrkni ještě do menších segmentů.

A pozor na rétoriku... nerad ale musím tě upozornit, že (doufám nechtěně) tvůj příspěvek vyznívá tak trochu jako sobotní sloupek Haló novin ;-)
10. 8. 2007 20:38
Re: Pohadka o mrizi
Tvuj druhy prispevek (Nakladny naklad) verne popisuje situaci u nas, tam :yes: (tedy tobe), systemu :no: .

Taky vim, ze jsou i mensi vozy s mrizi (P107, Fox, C2, ...). Ale o tom jsem nepsal. Ostatne vic cisel, prikladu najdes treba na [odkaz] ;-) . Psal jsem o lidech, kteri dobrovolne vyplati ze sve penezenky vic, aby ziskali... sam si dopln, co vlastne ziskali. Nadruhou stranu si privazi na zada kouli.

Pokud budeme u mainstreamu, tam jsem schopen pochopit jejich pocinani a argumentaci usporou. Konec koncu, kdyby nechteli setrit, koupi "premii". O to vic vynikne clovek, ktery sve postaveni/uspechy v podnikani (to je casto sporne) prezentuje koupi drazsiho auta a zaroven ten samy clovek krici do sveta usetril jsem 16%. To je schizofrenni. Nehlede na zhorseni vyhledu z auta, hluku, variabilitu.

O Matesa bych se tu moc neotiral. Ten koupi vozu bez mrize dal jasne najevo, jak to vidi. A ze pripustil, ze rozumi duvodum, ktere k tomu vedou ostatni? Co ti, co se biji v prsa - mriz nikdy - a pak se doctes, ze 3 ze 4 BMW1 jsou uzitkace. On mel aspon koule priznat, cim jezdi.

Cisla volim proto, ze jsou jen stezi vyvratitelna a zaroven verne popisuji to, co vidime denodenne. Navic lepe dokazou postihnout male rozdily.

"Haló noviny" neznám. Nevím, jestli je to pochvala...
10. 8. 2007 21:03
Re: Pohadka o mrizi
Ty haló noviny, myslím, že jsem to napsal správně, četl jsem tento týden v lidovkách opět dokonalý komentář Jiřího Černého a on tam popisoval, jak v nějakém rudoplátku (tuším háló noviny, nebo tak nějak) vaří pod rudým kotlem... A když jsem domyslel, co tak může leckoho napadnout po přečtení tvého příspěvku... Jinak vím, nepochybně to nebylo tvým záměrem...

Jo, přapážkovej kovboj, to je téma. Je ovšem potřeba též napsat, že jsou auta, kde je to praktické - Touareg, pokud ho má stavitel, který s ním zajíždí mimo silnice, veze sebou fakt bourací kladivo od Bosche atp. Ovšem tihle prckové, to je opravdu úsměvné... Avšak, ještě pochopím, že chce holt někdo dokonalé malé dělo - tu jedničku od BMW a tak když holt ho má na finanční pres, bere s klecí. Ale například běžnou masovku, FordFocus třeba :-) to už je na pováženou... Paradoně malinká auta, Corsa a spol, ta mají na N1 svojí logiku - opravář apod.
10. 8. 2007 22:05
Re: Pohadka o mrizi
Tak už oba mluvíme o koze a ne vo voze (resp. opačně). Ano i já chápu Touarega s mříží, pokud plní roli Navary. Celá SUV kategorie je dnes ve velké módě. A právě ty nejmódnější z této kategorie mají často nejvyšší podíl N1. (Cayenne, Q7, X5, XC90, RRS). Tady kupci ale v presu nebývají. O to víc zarazí, proč dokonalý pracant Forester má jen 63%, Sportage 50%.

Naopak, kde se neshodnem. Protože to nechápu, je situace, kterou popisuješ s 1er vs. Focus. Většinou nejnašponovanější rozpočty mívají lidé u levnějších aut. Živnostník, otec mladé rodiny, sic nepotřebuje prostor kombi pro podnikání, jej ocení v kruhu rodiny. A třeba bez možnosti nižší ceny Focusu, by musel do menší třídy. Naopak člověk kupující "dokonalé dělo" jen stěží může tvrdit, že by bez N1 nedosáhl na odpovídající vůz.

Příklad z mého okolí. V naší společnosti se vybíralo které vozy pro lidi, kteří najezdí cca 40 až 60 tis. km pracovně. Neklade se důraz na reprezentativnost vozu. Byl dán cenový limit, který zespodu zasahoval do segmentu C. A jedině kategorie N1 umožnila volbu odpovídajícího motoru a vybavení.

Tak abych to zakončil - stat se svoji politikou N1 :no: , firemni kombi legalne bez mrize :yes:
10. 8. 2007 22:23
Re: Pohadka o mrizi
Palce jsou ve správném směru :-)
Avatar - Pekelná Micinka
10. 8. 2007 22:08
Re: Pohadka o mrizi
Hmm, to by mě zajímalo, kolik z těch "úleváků" na přepážku využívá třeba RR v terénu.... A počet Cayenne je výsměch. Opravdu už tam chybí jen ta 911ka aby mohl ten vystresovaný chudinka dojet na finančák o 2 minuty dřív než ostatní. Je snad každýmu jasný, že ty SUVčka užívají i k osobním účelům, nebo mi chce někdo namluvit, že je po vyřízení pracovních záležitostí nechají doma a jedou druhým autem.
10. 8. 2007 23:54
Re: Pohadka o mrizi
Z RR jsem taky zklamaný. To jsem nečekal a má víc i než RRS, která je módní doplněk dneška. :-( Celkově za 1 až 6 2007 se registrovalo 28 RR a 69 RRS. To Cayenne mi připadá, jako jít do kina a sednout si zády k plátnu.
10. 8. 2007 20:31
Re: Pohadka o mrizi
;-) :yes:
10. 8. 2007 14:34
Klidně...
... klec i do Porsche. Ne, že by spousta z nás na to DPH neměla, ale je strašnej hřích, kterej bude pekelně potrestán, pustit zbytečně každej halíř do týhle z@sraný zlodějský žumpy zvaný stát...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
11. 8. 2007 17:06
Re: Klidně...
Tak nějak :yes:
10. 8. 2007 18:50
NÁKLADNÝ NÁKLAD
Věc je jasná - podnikatelský subjekt, pokud je plácem daně z přidané hodnoty, v konečném důsledku nakupuje věci bez této daně. Je to samozřejmě logické, neb daň platí konečný sporřebitel. Podnikatel nakupuje věci, které třeba dále zhodnocuje a pak prodává, jednak nakupuje věci, které zůstávají v jeho majetku a užívá je pro podnikání (počítač, auto, třeba) DPH je vlastně parazitování státu na podnikání podnikatelských subjektů, neb prostě tomu konečnému spotřebiteli musí plátce DPH připočítat určitou částku ke své ceně a tu odvést do státní pokladny v podobě přijaté daně z přidané hodnoty. Už jen tohle se těžko chápe. A co teprve to, že stát prohlásí, že u všech věcí, které podnikatel nakoupí i pro potřebu svého podniku, odečítá DPH s výjimkou... osobních aut. Rozuměj - malíř nakupuje Kangoo bez DPH a daňový poradce Ášestku s DPH. Má to logiku? Samozřejmě, že ne. Aby tedy ten poradce mohl koupit také tu audinu bez DPH, vykoumal se legislativní patvar a vzniklo - osobní auto/dodávka tedy ášestka s krysí klecí.

Samozřejmě, že není povinností takto jezdit a je jen na rozhodnutí toho "poradce" zda tuto potupu podstoupí.

Vedle toho, cokoli podnikatel koupí a co slouží k podnikání, to představuje jeho náklad. S výjimkou osobního auta, u kterého se do nákladů započítává jen 1,5 miliónu. Chápeš to? To se samozřejmě pochopit také nedá. Zde ovšem je již nutno vybojovat si proti státu určitou balanci. Totiž - ten "poradce" by si mohl do kanceláře koupit koberec za půl miliónu a tím by si snižil daň z příjmu... a tedy v tomto případě je potřeba hledat optimum, které se ovšem... najít nedá. Neb úspěšný poradce je úspěšným poradcem mimo jiné i tím, že poskytuje služby v adekvátním prostředí, a tedy než on, vždyť odpovědný za svůj podnik, může a musí rozhodovat jaký tedy koberec bude v jeho kanceláři nejvhodnější.

Takže... ať stát nemluví do toho, jaký počítač si podnikatel koupí... ať stanoví jasná a racionální pravidla a důsledně (důsledně) vybírá daně. To ostatní, ty tance kolem osobních aut, limitů cen, placení DPH, to je než kodifikovaná závist.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - skejpa
10. 8. 2007 19:49
Re: NÁKLADNÝ NÁKLAD
musim se ti omluvit GTI. nekdy pises i veci s kteryma souhlasim. mrizky na autech jako je A6 je proste blbost. to vypada jako kdyby si mel v audine vozit pytle s cementem... Nerikam ze nemame auto na firmu (nemame klec :D ) ale mrizky v autech premiovych vozu by meli nejak vymizet. Chapu ze i manazer potrebuje auto u ktereho odecte DPH ale potrebuje klec ?
10. 8. 2007 20:02
Re: NÁKLADNÝ NÁKLAD
:yes:
10. 8. 2007 21:53
Re: NÁKLADNÝ NÁKLAD
Tohle opravdu psal GTI? Nestačím se divit, tohle je rozumně napsané. Pokud jde o limit 1,5 milionu pro osobní auta, přesně to je důvodem nejvyššího procenta N1 u Porsche Cayenne. Kdo v tomhle státě podniká, ví jaká škoda je dát státu každou korunu navíc. Bohužel. Nejsem jednoznačným odpůrcem nějakého finančního limitu pro osobní auta. Nicméně za jednoho předpokladu. Pokud si stát myslí, že auto nad 1,5 mil. Kč je zbytečné a nic navíc mi nepřinese a tudíž nemám nárok dát celé náklady na jeho pořízení do nákladů, určitě taková auta jsou zbytečná i pro státní úředníky. Je tedy třeba zavést nejprve stejný limit pro nákup vládních limuzín.
10. 8. 2007 22:03
Re: NÁKLADNÝ NÁKLAD
:-) :yes: Zásah, přímo na komoru. P.S. Claytone... ty děláš, jako bys tu ode mne četl někdy něco nerozumného... ;-)
anonym
10. 8. 2007 22:14
Re: NÁKLADNÝ NÁKLAD
to byl ještě hodně slušnej
neregistrovaný "Ford"
11. 8. 2007 11:10
Ehm ejhm
Soudruzi myslím si, že nejde jen o odpočet DPH. Řekl bych že s přepážkou to není osobní auto a tudíž jde odepsat celé a ne jen do toho limitu. Proto tolik teréních dodávek:))
Rozbalit vlákno
0