Novinky
hedvin
1
Kamkoliv se podívám, tak všude se píše o SsangYongu. Auto.cz, Automotosvět, Svět motorů, Garáž.cz a mnohé další motoristické weby. Tolik se toho nedočtete o Fordech, Fiatech a všech autech na F dohromady. 😢
rohYpnol
10
Kdo taky nabízí podobné zajímavý model? Ford? Ten zvládl zprasit rovnou celou svoji modelovou nabídku!!!
Anonym
0
Ako byvaly fordak s tymto musim jedine suhlasit 😞 To, co urobili z genialneho Focusu je hanba, maloco jazdilo tak dobre ako Mondeo 2.5T, o prvej Kuge s 2.5T ani nehovorim. Tieto ich nove vyciny su hanba modreho ovalu. Urobit z Pumy SUV, dat do Mustangu EcoBoost a na zaver z neho este urobit SUV elektricku, to je na prasky 😞
argejev
1
Tak par dni dozadu to.bolo MG...teraz SY...z niecoho tie platky musia zit ked im neplatime premium...
Množí se na cestách geometrickou řadou. A já se nedivím. Jen tedy co budu do hlavy dostávat delší dobu je ta změna jména. Když už Ssangyong začne dělat fakt dobrý auta a navíc slučitelý s evropským vkusem, tak přijdou se změnou jména. A ještě tak hloupou...
V prodejích budou následovat čínské značky. Tradiční automobilky půjdou s prodejem do kytek.
Jsem opravdu zvědavý třeba na Forthing T5 Evo...
V prodejích budou následovat čínské značky. Tradiční automobilky půjdou s prodejem do kytek.
Jsem opravdu zvědavý třeba na Forthing T5 Evo...
Když evropské značky sebevražedně ukončují výrobu žádaných modelů a naopak vnucují svým zákazníkům takové, o které nestojí (hybridy, zkratomobily), jinak to dopadnout nemohlo! 😲 😒 :no:
SY je ukázka, že kvalitní auta bez zbytečných hovadin a digitálně-elektrické přirážky jednoznačně mají na trhu své místo. Pro mě by to nebylo (nechci SUV a nelíbila by se mi spotřeba), ale nedivím se, že jsou čím dál častěji vidět.
S tou zmenou mena aj loga suhlas... to nam nechybalo ku stastiu... ale inak je korando na cestach u nas fakt vidiet ... ma idealne rozmery a aj cenovo ako jedna z mala znaciek este hraje ferovu hru... k tomu sikovne strihnuty turbobenzin plus 4kolka... a razom je to velmi zaujimavy hrac... urcite lepsia volba ako nejaky p3008 a pofobne suv fejky od akoze zvucnejsich eu znaciek ... v reale sa dnes uz ale nehra na zvucne meno ale zakaznik chce za dane peniaze uz fakt solidne suv... a toto dnes uz korejci vedia lepsie ako nejedna skostnatela eu legenda... yong :yes:
...která se neodmítá. Jel jsem ho. To auto je prostě dobré a srovnatelné s konkurencí. Za cenu jako konkurence před třemi lety...
Za mě 👍
Za mě 👍
A čo spotreba? S ohľadom na použitý motor to odhadujem tak na 8-10 litrov v praxi. Za 6 to jazdiť nebude.
Inak je zaujímavé, že rovnaká akčná výbava stojí na Slovensku rovnako ako tá, z ktorej vychádza - nie je lacnejšia.
Inak je zaujímavé, že rovnaká akčná výbava stojí na Slovensku rovnako ako tá, z ktorej vychádza - nie je lacnejšia.
Spotřeba nic moc, ale výkon slušný. Zjevně zákazníky spotřeba moc neděsí, důležitá je cena od. A i když v nabídce oficiálně není, diesel se do Koranda dá objednat.
Pokud je Korando tak dobré jako je Rexton (mám ho ve firmě), tak se úspěchu SYM nedivím. :yes:
Pokud je Korando tak dobré jako je Rexton (mám ho ve firmě), tak se úspěchu SYM nedivím. :yes:
Dieselu je škoda, taky sice nebyl moc úspornej, vůči vznětové konkurenci, ale u téhle těžké almary s čelní plochou paneláku bylo i těch 7 dobrých... určitě lepších než 8,5-9L benzínu. Díval jsem se na něj, při současných cenách na trhu se vůbec nedivím, že přibývají na našich silnicích geometrickou řadou. Je to pěkně zpracované, dostatečně velké a bez hovadin.
Jenže pro někoho kdo najede 10 až 15 tis. km za rok je ve výsledku úplně jedno, jestli má spotřebu 7 nebo 8 litrů.
To by som s určitosťou netvrdil. Hlavne v našich nebohatých krajinách nie.
Rozdíl na pořizovací ceně typický zákazník nikdy nesrovná provozními náklady. Teda pokud není nějak brutál přestřelený servis.
Mne sa paci aj to kusok mensie MG ZS.. co by konkurent pre mensieho yonga tivoli... uz u nas vedla jeden ma ZS a vyzera fakt vyborne... v tej krasnej modrej je priam bozske... kusok mozno tie 17tky vyzeraju utopene ale inak je to sympaticke a velmi kukatelne auto... a s tym litrovym turbom akurat aj na bezne pouzitie uplne postacuje ... zbohom dnes uz nejaka predrazena vitara .... v celej eu inak predaje MG uz tento rok brutalne stupaju.... a niet sa comu cudovat... zasluzene...
To litrove turbo ma tendenciu pluvat tesnenie zpid hlavy uz po 20k km. Britske MG fora su zaplnene nadavkami na ten motor, je este problematickejsi, ako legenda HTP. Ani ta atmosfericka 1.5ka nie je vyhra, tam zasa vo velkom odchadzaju spojky. HS ale problemy tohto typu nema.
Ked mam kupit SUV, tak jedine stvorkolku. Vo vysledku to potom smeruje k Dusteru, Korandu, S-Crossu alebo Vitare.
Ked mam kupit SUV, tak jedine stvorkolku. Vo vysledku to potom smeruje k Dusteru, Korandu, S-Crossu alebo Vitare.
Je to krabice, no. O moc vyšší než má Tucson to nebude... Kdysi, v diskuzi po testem, mi jeden majitel psal, že dálnice ve 130 cca 8.5-9, ve 120 7.5. To prostě není špatné a po zajetí ten motor i jede... 280Nm a 160Hp není marný, to musí každý uznat.
Já jezdím v SUV stejné třídy a s podobně silným motorem za 8 (v drtivé většině měst👋dálnice) a nijak mi to žíly netrhá - při mých nájezdech by se diesel nevyplatil.
Pokud s tím jezdíš často extravilán, jsi na sedmi, i pod...
Já jezdím v SUV stejné třídy a s podobně silným motorem za 8 (v drtivé většině měst👋dálnice) a nijak mi to žíly netrhá - při mých nájezdech by se diesel nevyplatil.
Pokud s tím jezdíš často extravilán, jsi na sedmi, i pod...
Podle databáze spritmonitor je ta spotřeba tak kolem 9 l/100 km (manuál ,automat pak ještě trochu více). Tucson s 1,6 T-GDI jezdí o cca 1,5 l/100km méně....
A Karoq 1.5 TSI je na tom se spotřebou ještě o trochu lépe. 😄
To vím. Otázkou je samozřejmě kdo kde a jak jezdí - u moderních turbomalorážek zvlášť.
Za mě - Megane III kombi, 1.6 atmo 100 hp cca 7,1-7,4. Megane III kombi 1.2 TCe 130hp 7,3-7,6. Jeep Compass 1.33 Firefly 8,0-8,3, po zajetí k těm osmi, s tím že manželka teď nejezdí velmi úsporné trasy po městském okruhu, tzn. ubral bych něco pod 0,5l. Dlouhodobá spotřeba, dva stejní řidiči, až na Jeep totožné užívání.
Jízda na limitech, no... lehce přes, město a dálnice převažují.
Za mě - Megane III kombi, 1.6 atmo 100 hp cca 7,1-7,4. Megane III kombi 1.2 TCe 130hp 7,3-7,6. Jeep Compass 1.33 Firefly 8,0-8,3, po zajetí k těm osmi, s tím že manželka teď nejezdí velmi úsporné trasy po městském okruhu, tzn. ubral bych něco pod 0,5l. Dlouhodobá spotřeba, dva stejní řidiči, až na Jeep totožné užívání.
Jízda na limitech, no... lehce přes, město a dálnice převažují.
Ta nabízená sleva je jak od Chytré horákyně.
30 tis. platí pouze pro nová auta zadaná do výroby dle nového ceníku. Těch dalších 30 tis. platí naopak pouze na skladovky, které jsou ceněny dle starého ceníku (tj o těch 3 0tis .dražší)
Takže ta nabídka na první pohled vypadá, že v případě skldaovky lze ušetřit 60 tis., ale realita je jiná.
30 tis. platí pouze pro nová auta zadaná do výroby dle nového ceníku. Těch dalších 30 tis. platí naopak pouze na skladovky, které jsou ceněny dle starého ceníku (tj o těch 3 0tis .dražší)
Takže ta nabídka na první pohled vypadá, že v případě skldaovky lze ušetřit 60 tis., ale realita je jiná.