Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SsangYong Korando v Česku koupíte ještě levněji. Přitom s lepší výbavou

Jan Zajíc
Diskuze (29)

SsangYong doplňuje nabídku výbav modelu Korando o akční provedení Style+, které za méně peněz nabízí více muziky.

Zatímco Korando v základní výbavě Style startuje na částce 569.900 Kč, akční verze Style+ začíná na 539.900 Kč. Nová varianta přitom láká na bohatší výbavu, jež ve srovnání se Style navíc zahrnuje dvouzónovou automatickou klimatizaci, parkovací senzory vpředu a vzadu, LED přední mlhová světla, vyhřívaný volant, vyhřívání předních sedadel a 18“ hliníková kola.

Video se připravuje ...

Další výbava odpovídá provedení Style, v němž Korando nabízí například Smart Audio Multimedia systém s 8“ dotykovým displejem, LED světla denního svícení (přední a zadní), LED osvětlení interiéru, tempomat, kožený volant, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, bezdrátové nabíjení telefonu (15 W), 220V elektrickou zásuvku na středové konzoli nebo zadní parkovací kameru.

SsangYong Korando je v Česku k dispozici výhradně s turbodmychadlem přeplňovaným zážehovým čtyřválcem o objemu 1,5 litru, který poskytuje maximální výkon 120 kW a nejvyšší točivý moment 280 Nm.

Pohonná jednotka je standardně párována s šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. K dispozici, a to i pro akční verzi Style+, je ovšem také šestistupňový automat, připlácí se za něj 42.900 Kč, a pohon všech kol - čtyřkolka stojí 48.900 Kč.

Nad rámec akčního paketu Style+ v hodnotě 30.000 Kč nabízí SsangYong pro Korando nově ještě dodatečné zvýhodnění 30.000 Kč na skladové vozy.

Jan Zajíc
Diskuze (29)

Doporučujeme

26. 6. 2023 22:09
Re: Kolik platí za reklamu?
Ako byvaly fordak s tymto musim jedine suhlasit :( To, co urobili z genialneho Focusu je hanba, maloco jazdilo tak dobre ako Mondeo 2.5T, o prvej Kuge s 2.5T ani nehovorim. Tieto ich nove vyciny su hanba modreho ovalu. Urobit z Pumy SUV, dat do Mustangu EcoBoost a na zaver z neho este urobit SUV elektricku, to je na prasky :(
26. 6. 2023 22:03
Re: Nabídka...
Slusny vykon ? Precitaj si hodnotenie dynamiky v SM 23/2023, 110 kW/250 Nm Duster ho totalne vygumoval, 95 kW/235 Nm Vitara mu je viac ako rovnocenny super. Pisem o verzii s manualom a 4x4.
26. 6. 2023 21:58
Re: Množí se jak myši
V Korande mas ine chutovky, spytaj sa Maestra Vaculika, ako ho vypnuty asistent strazenia jazdnych pruhov skoro vyhodil z cesty. Je to aj na jeho videu.
Korando je ako modelka v luxusnych satoch na mole. Ked jej ale v zakulisi siahnes pod tie saticky, najdes iba celulitidu, botox a silikon.
26. 6. 2023 21:53
Re: Sleva
Vybava Club je uz tak orezana, ze nema ani parkovacie senzory. V kombinacii s mizernou ochranou spodku chladicov potom pri aj slabom kontakte spodnych plastov s terenom hrozia skody za tisice EUR, pretoze sa prehybaju uz ked sa na ne clovek pozrie. Korando je ako SUV tak neskutocne odflaknute, akoby to bolo ssangyongacke prve SUV. Ked k tomu pridam poddimenzovanu spojku pohonu zadku s kapacitou iba 800 Nm, s idiotsky riesenym ESP az privelmi dusiacim motor, ako bonus po jeho vypnuti potom clovek pride o simulaciu uzavierok diferakov.
No nekup to.
26. 6. 2023 21:36
Re: Nabídka...
To litrove turbo ma tendenciu pluvat tesnenie zpid hlavy uz po 20k km. Britske MG fora su zaplnene nadavkami na ten motor, je este problematickejsi, ako legenda HTP. Ani ta atmosfericka 1.5ka nie je vyhra, tam zasa vo velkom odchadzaju spojky. HS ale problemytohto typu nema.
Ked mam kupit SUV, tak jedine stvorkolku. Vo vysledku to potom smeruje k Dusteru, Korandu, S-Crossu alebo Vitare.
Duster ma ale problem s ochranou posadky, Korando je OK, ale len na prvy pohlad, technicky je to prepadak, bez solidnej spodnej ochrany chladicov, poddimenzovana spojka pohonu zadku sa vie prehriat uz po 2 minutach zataze, takze zostava povestne Japonec na konec, aj ked jeho interier je az prilis starosvetsky, co vela ludom extremne vadi. Mna irituju iba tycinky ovladania palubneho pocitaca, v aute za 26 tisic nemaju co hladat. Ked porovnam dynamiku, Duster to natrie vsetkym, papierovo najsilnejsie Korando je vdaka mizernej prevodovke na chvoste a porazi ho aj o 25kW slabsia Vitara.