Novinky
Přečetl jsem článek a pak to přišlo: "Primrose Cove .. Primrose Cove..co to je za holding?" První stránky, co na mě vyhřezli z útrob vyhledávacího monstra google.com mi připravili ošklivý šok: realitní společnost v Montaně!? 8-s
Nesmířil jsem se hledal jsem dál. A našel. V mexickém tisku 😄 (ne, fakt nekecám)
Tak aby jste nemuseli hledat, tady to je😒br />
Za investiční skupinou "Primrose Cove Holding" stojí David Richards, šéf Prodrive-u, zběratel britských vozů pan John Sinders a dvě investiční skupiny z Kuwaitu, Investment Dar a Adeem Investment.
Nesmířil jsem se hledal jsem dál. A našel. V mexickém tisku 😄 (ne, fakt nekecám)
Tak aby jste nemuseli hledat, tady to je😒br />
Za investiční skupinou "Primrose Cove Holding" stojí David Richards, šéf Prodrive-u, zběratel britských vozů pan John Sinders a dvě investiční skupiny z Kuwaitu, Investment Dar a Adeem Investment.
Snad to dobre dopadne. To ze v tom Ford mel mit stale ucast me trochu uklidnovalo, ale ted teda nevim. Budu verit, ze to bude OK. PS: Kdybych vedel, ze to chteji prodat cely dal bych jim o dolar vic nez DR 😉
Nekde jsem cetl ze jedna z tech dvou kuvajskych financnich spolecnosti uz zvazuje prodej svych akcii- ale ktera to netusim ale rekl bych ze to je stejne jedno
Za necelou miliardu dolarů... se prodala ikona ikon. Problém je v tom, že jakmile nad takovouto automobilkou není rozprostřen příkrov silné matky z branže... nemá šanci. Na to, aby obstál Aston v nové roli, tedy v roli "beránku otřes se" je příliš drahý, příliš exkluzivní. Exkluzivita totiž vyžaduje podhoubí malých, na jehož základech buduje svou hvězdnou dráhu.
Niet čo dodať. Az som sa divil, ze v dobe zlych rokov v koncerne Ford sa Aston Martin vysvihol nie len po stranke automobilovej, ale aj ekonomickej. GOD SAVE THE ASTON!
God??? Can hardly. He might be interested devil....
Znas historii tyhle znacky? Jestli ano, tak vis, ze prosla rukama spousty majitelu a zaroven spoustou krizi...a ne vzdy nad ni mela ochrannou ruku velka automobilka...a VZDYCKY se z toho nakonec AM dostal. Takze doufejme...
Měl bych záčít rychle vydělávat chechtáky abych si stihl jednoho AM koupit, než to zavřou... .
...pekna diskusia, chlapci, tesim sa, ze si robit(m)e tolki starosti o AM... ale mozno to dacomu prospeje. prodrive je spicka, to vsetci vieme, spolupracu s AM uz mali a vysledok bol lepsi ako povodne nastavenia... bude to stale kvalita. ja nemyslim, ze hrozi daco podobne ako v pripade TVR...predsa len, je to ikona...a aj tak mi v portfoliu fordu zaroven s jagom moc nesedel. koncern inak nie je az taky zly, keby GM dokazalo spravit pre saab to, co ford s mazdou a volvom...
OT: Tak uz do PCE patrne neprijedu na to pivo- nejak jsme to skoncili
Tobě je ale ze zřejmých důvodů bližší Jag, proto (aspoň mně to tak přijde) většinou spíláš jenom FMC (a ještě raději přímo NA). Ale copak Jaguar nemá vlastní managery? Párkrát jsi tuším psal, že Jaguar má hlavně tragický marketing. Copak nemůžou používat vlastní mozky a ten marketing nějak "poštelovat" aspoň v Evropě? Na co tam jsou, když se to všechno hodí na FMC?
I když FMC možná nemůže jinak, dropnutí Jaguara mě štvě (když pominu sympatie k tý značce) i proto, že v tomhle segmentu nemá FMC proti konkurenci NIC. Lincoln za hranicema US nikoho nezajímá, a odhaduju, že na ermerging markets bude po těchhle autech ještě hodně velká poptávka.
No nic; uvidíme, jak se Jaguaru povede jinde. Budu jim určitě drtit pulce.