Novinky
To sice ano, ale když vidíš s čím evropské automobilky přicházejí, tak to je k pláči :no: Viz tahle plugin hybridní plečka od Renaultu… To prostě nechceš…
Tak na tomto modelu je snad špatně úplně všechno - typická kupé-SUV obluda vzniklá splácáním několika segmetnů a stylů, pod kapotou příšerný hybridní pohon s automatem a vše totálně přecpané softwairem a elektronikou, viz pracoviště řidiče jak v raketoplánu.. 😒 :no: . Přitom podobnými modely je teď Evropa doslova zamořená, viz třeba podobní bastardi od PSA... To by člověk zvracel, kde jsou sakra nějaká nová normální pořádná auta s pořádným hardwairem?l! 😲 😲 😲 😒 :no: :no: :no😒br />
P.S. Se slzou v oku vzpomínám na nádhernou R25 a neméně půvabný Safrane, pak svoje angažmá v D segmentu totálně podělali VelSatisem a od té doby už si v něm bohužel neškrtli.... 😲 😒 :no:
Živí. A co má být? Za to že nebudou evropské automobilky během následujících 5 let konkurenceschopné nemůžu já. Ale EU a evropské automobilky samy. Já Číňany výrobu aut nenaučil. A spalováky jsem nezakázal:-!
Keď bol Renault iný a osobitý, pindalo sa, že má škaredý, nepraktický a prvoplánový dizajn s krátkou životnosťou.
Keď začal Renault produkovať konvenčnejší dizajn a zapadol do priemeru, zase sa pindá, že nie je osobitý.
Povedal by som že problém nie je dizajn, problém je značka.
Poslednou vetou si sa pasoval za absolútneho kreténa.
Keď začal Renault produkovať konvenčnejší dizajn a zapadol do priemeru, zase sa pindá, že nie je osobitý.
Povedal by som že problém nie je dizajn, problém je značka.
Poslednou vetou si sa pasoval za absolútneho kreténa.
Co ta poslední věta? Ty si se asi dočista zbláznil! Evropský automotive živí miliony lidí!!! 😲 😲 😲 😒 :no:
Zdroje dochazeji, Silnice preplnene... rychlost se omezuje na kazdem rohu.
A oni stvori takovouhle mrchu.
Hlavne ze ma 300koni.
Uplne mimo realitu.
Stvorte nastupce R4!
Male, relativne prostorne. Usporne pri vyrobe i v provozu... s pujde to samo.
A oni stvori takovouhle mrchu.
Hlavne ze ma 300koni.
Uplne mimo realitu.
Stvorte nastupce R4!
Male, relativne prostorne. Usporne pri vyrobe i v provozu... s pujde to samo.
V tom máš samozřejmě (bohužel) naprostou pravdu. Nechápu, jak se mohly evropské automobilky nechat těmi zelenorudými šílenci takto zahnat do kouta! 😲 😲 😲 :no:
Ono s tou čínou to neni (zatim) zas tak horký. Auto stojí třeba o 20% míň, než srovnatelná konkurence ze "západu". Když si ale vezmu, že normální vybavený auta dneska začínají někde okolo 700 tisíc, dám všanc přes půl milionu za čínský auto od firmy, která nevim jestli za 5 let bude existovat. Nevim jak bude auto fungovat po 100k km, nevim jak se bude řešit záruka atp... Navíc je tam vždycky nějaký "ale", který z toho auta dělá o třídu horší volbu. Třeba vím, že u MG je tragický infotainment, což je dneska u auta podle mě důležitá věc.
Mám návrh pro p.t. redakci: můžete prosím změnit řazení fotek v galerii tak, aby byly nejdříve fotky exteriéru automobilu, pak interiéru a až nakonec "158" fotek infotaimentu. Děkuji 😉
...tu máme nemalé auto, poháněné tříválcovou jednadvojkou s baterkami. Budiž, ale se najde dos automegramotných lidí, co si to koupí. Ale přijde mi, že třistakoňová "bestie" bude jen další 1,2 R3 a ještě více baterkama a el motorama a tím pádem nejspíš podstatně vyšší hnotnotí. To už je na přesdržku tohle vyrábět.Kdby tam dali alespon nějaký 1,6 R4, ideálně dvoulitr a ten pa dobaterkovali, bude to pořád jen blbý hybrid, ale stokrát lepší, než takto.
Cisty pezooo... az logo ho prezradilo... kazdopadne lepsi pocin ako austral a espace... akurat ze tento trend pseudo suv kupe za mna dopadne za 5 rokov ako dnesne mpv... tadial cesta nepojde... kludne sa vsadim... inak ani mensia arkana zatial ziadny trhak nie je...
Že je ala Peugeot. Že sú už aj Renaulty jeden ako druhý, hoci zrovna Renault bol odlišný tým, že dlhé roky boli jeho modely svojbytné, nie na jedno kopyto ako u väčšiny konkurencie. 😉
JJ, francouzké modely jsou teď nekoupitelné - nemají žádný zajímavý motor. U Stellantisu / PSA zmizeli 1.6PT, 2.0HDI, Fiat zazdil 1,4MA, hned potom 1,3FF, 2,0JTD a Renault omezuje 1.3TCe, nechal zmizet 1.6dCi a 2,0dCi a všichni nám předkládají místo toho těžké a předražené pluginy / elektro, což v podstatě málokdo nechce :no:
O niečo, ale tiež žiadna sláva. Žiaľ, svetu vládnu už len peniaze a nič iného, a majitelia firiem a značiek často radi predajú aj posledné trenky hoci Číňanovi, keď dobre zaplatí.
Takto to tu je myslím od nepaměti. Jen s tím rozdílem že dřív nebylo milion fotek displayů z infotainmentu.
Tak podla mna cesta, ked cinsky investor kupi v europe zavedenu znacku a pod nou predava svoje modely je schodnejsia, ako cinsky brand snaziaci sa prerazit na novych trhoch.
Tak MG je na evropských trzích už pěkných pár let a pochybuji, že někam zmizí. Dongfeng, který teď prodejci masivně tlačili ve výprodeji, je už teda druhá věc. Tam obdivuji dobrodruhy, kteří za to ty prachy dají.
Ty by sis něco z toho koupil? Jako vážně? Třeba tuhle plugin hybridní 3hrnkovou srajdu v článku? 😉 Za mě by bylo fajn, kdyby bylo také na výběr něco z výše zmiňovaného, ale není...
Zadní horní spoiler ("psí uši"), zadní nárazník a výrazný černý "difuzor", přední maska, boční silueta... Neuvěřitelná podobnost.
Tvrdá realita. EU automobilky si odvykly naslouchat svým zákazníkům a vyrábí auta pro regulátora. To Čína zvládne taky a za méně, protože jí regulátor ušil podmínky na míru.
Rozčarování pokračuje v interiéru. Renault jen klonuje palubku z Mégane. Osobitost modelu doslova nula. Ano, proti interiéru Mégane nemám absolutně nic. Ale interiér vlakového modelu má vypadat úplně jinak!
Navíc se přidávají novodobé nešvary - display větší než televize v obýváku, zcela neodpustitelná absence roletky u panoramy... Oni třeba neví, že v zimě od toho skla táhne na hlavu silný chlad?!? K tomu neuvěřitelné množství detailů bez jakékoliv funkčnosti a účelnosti... Je to jak krásnou ženskou zprznit tetováním, pearcingy, botoxem a silikonem... Proč? Proboha Proč?
No, vlastně mi ani nebude vadit, že evropské modely zhynou s příchodem čínských modelů :-!