Novinky
Mikesus
4
A co jiného jezdi tiše a pohodlne?
Přejít do diskuze
Mikesus
Jezdi tiše? :-[] :-[] :-[]
A pohodlne je taky otázka. To není o motoru, ale o podvozku a převodovce. Třeba manual nebo dvojspojka moc pohodlné nejsou.
A pohodlne je taky otázka. To není o motoru, ale o podvozku a převodovce. Třeba manual nebo dvojspojka moc pohodlné nejsou.
WinDiesel
Na to aby auto jezdilo tiše a pohodlně to nemusí být elektrozkrat :-):-):-)
rohYpnol
Tiše není to stejné jako bezhlučně.
Každý kdo tomu trochu hu rozumí ví, že udělat akustický příjemné EV je v zásadě těžší než mít akustický příjemný spalovák.
Mimochodem, třeba v takové Tesle je uvnitř při dálniční rychlosti větší hkuk jak ve Fabii :-[] :-[]
Každý kdo tomu trochu hu rozumí ví, že udělat akustický příjemné EV je v zásadě těžší než mít akustický příjemný spalovák.
Mimochodem, třeba v takové Tesle je uvnitř při dálniční rychlosti větší hkuk jak ve Fabii :-[] :-[]
Meky
183 cm vysoký človek si v nijako prípade v sestre vzadu pohodlne nesadne.
17 kWh pri 130 kmh je kravina.
To by bol svetový rekord a pritom ide len o derivát pezotu, ktorý teda úspornosť nevyniká.
A autobahnproof? 170 kmh? Si robíš picu?
17 kWh pri 130 kmh je kravina.
To by bol svetový rekord a pritom ide len o derivát pezotu, ktorý teda úspornosť nevyniká.
A autobahnproof? 170 kmh? Si robíš picu?
rohYpnol
Dává tohle smysl? Za mě... bohužel stále nedává.
Na nejdůležitější otázku "dal bys za tohle své prachy" si s definitivní odpovědí ještě počkáme. I když už teď je celkem jasné, že opět půjde o zcela jasné NE bez zaváhání.
Ale přesto - i bez ohledu na cenu v tom smysluplnost nevidím. Žádná lepší práce s prostorem proti spalováku zde není. Kufr a praktičnost upadá. Dojezd je akceptovatelný leda tak v letní sezóně. A vyšší hmotnost nejde nevidět. Za mě když už EV, tak raději MG4 :-!
Na nejdůležitější otázku "dal bys za tohle své prachy" si s definitivní odpovědí ještě počkáme. I když už teď je celkem jasné, že opět půjde o zcela jasné NE bez zaváhání.
Ale přesto - i bez ohledu na cenu v tom smysluplnost nevidím. Žádná lepší práce s prostorem proti spalováku zde není. Kufr a praktičnost upadá. Dojezd je akceptovatelný leda tak v letní sezóně. A vyšší hmotnost nejde nevidět. Za mě když už EV, tak raději MG4 :-!
ericn
Pokud to dá na Autobahnu 170kmh, tak to bude žrát tolik, takže nedojedeš ani 100km s 54kWh baterkou :-[]
Meky
Adac test ukazuje že Tesla je na úrovni veľmi tichých modelov. Takže klameš