Novinky
del42sa
2
jo v zimě to bude terno s dojezdem pod 300km :yes:
Othello
1
V zimě bude terno i ten hnanej předek
Na to aby auto jezdilo tiše a pohodlně to nemusí být elektrozkrat 😄 😄 😄
A co jiného jezdi tiše a pohodlne?
Jakýkoliv normální spalovák.
Jezdi tiše? 😒] 😒] 😒]
A pohodlne je taky otázka. To není o motoru, ale o podvozku a převodovce. Třeba manual nebo dvojspojka moc pohodlné nejsou.
A pohodlne je taky otázka. To není o motoru, ale o podvozku a převodovce. Třeba manual nebo dvojspojka moc pohodlné nejsou.
Tiše není to stejné jako bezhlučně.
Každý kdo tomu trochu hu rozumí ví, že udělat akustický příjemné EV je v zásadě těžší než mít akustický příjemný spalovák.
Mimochodem, třeba v takové Tesle je uvnitř při dálniční rychlosti větší hkuk jak ve Fabii 😒] 😒]
Každý kdo tomu trochu hu rozumí ví, že udělat akustický příjemné EV je v zásadě těžší než mít akustický příjemný spalovák.
Mimochodem, třeba v takové Tesle je uvnitř při dálniční rychlosti větší hkuk jak ve Fabii 😒] 😒]
Dává tohle smysl? Za mě... bohužel stále nedává.
Na nejdůležitější otázku "dal bys za tohle své prachy" si s definitivní odpovědí ještě počkáme. I když už teď je celkem jasné, že opět půjde o zcela jasné NE bez zaváhání.
Ale přesto - i bez ohledu na cenu v tom smysluplnost nevidím. Žádná lepší práce s prostorem proti spalováku zde není. Kufr a praktičnost upadá. Dojezd je akceptovatelný leda tak v letní sezóně. A vyšší hmotnost nejde nevidět. Za mě když už EV, tak raději MG4 :-!
Na nejdůležitější otázku "dal bys za tohle své prachy" si s definitivní odpovědí ještě počkáme. I když už teď je celkem jasné, že opět půjde o zcela jasné NE bez zaváhání.
Ale přesto - i bez ohledu na cenu v tom smysluplnost nevidím. Žádná lepší práce s prostorem proti spalováku zde není. Kufr a praktičnost upadá. Dojezd je akceptovatelný leda tak v letní sezóně. A vyšší hmotnost nejde nevidět. Za mě když už EV, tak raději MG4 :-!
183 cm vysoký človek si v nijako prípade v sestre vzadu pohodlne nesadne.
17 kWh pri 130 kmh je kravina.
To by bol svetový rekord a pritom ide len o derivát pezotu, ktorý teda úspornosť nevyniká.
A autobahnproof? 170 kmh? Si robíš picu?
17 kWh pri 130 kmh je kravina.
To by bol svetový rekord a pritom ide len o derivát pezotu, ktorý teda úspornosť nevyniká.
A autobahnproof? 170 kmh? Si robíš picu?