Novinky
Ruffi
0
Tiptronic sa ale namaká...
Už sem teda hóóódně velkej kluk,ale z tohohle šílence bych měl docela vítr,jen mi unikají praktické možnosti využití toho motoru resp. totálně přemotorovaný rakety,to snad je na ježdění škoda,spíš někam do dubajský klimatizovaný garáže a voprašovat a voprašovat.......
Skoda je, ze se tolik dusevni cinnosti vynaklada na to, vyrabet takovehle hlouposti. Je videt, ze se lidstvo strasne nudi ...
Stale mas pocit ze ti ku stastiu chyba nieco?Mam pre teba riesenie: Q7 V12TDI...Tvoj sen o naplnenom egu.
Stale mas pocit ze ti ku stastiu chyba nieco?Mam pre teba riesenie: Q7 V12TDI...Tvoj sen o naplnenom egu.
No jo, jestli tohle potrebuju k tomu abych se citil dobre, tak musim o sobe premyslet, zda-li je se mnou vse v poradku 8-s .
jinak opravdu technika nad techniku. Ten smysl toho vyvoje mi sice unika ( kdyz si uvedomim kolik stal ), ale pravdepodobne je to stejne jako vyvoj nove pancerove pesti, v podstate to neni ta spravna cesta ...
jinak opravdu technika nad techniku. Ten smysl toho vyvoje mi sice unika ( kdyz si uvedomim kolik stal ), ale pravdepodobne je to stejne jako vyvoj nove pancerove pesti, v podstate to neni ta spravna cesta ...
Zrejme se na svete najde stale hodne milovniku obrnene techniky s kterou je mozne jezdit po normalni silnici. Jinak opravdu nevim na co to je.
Tak pánové,jestli je to auto na Vás zbytečný,tak já kdybych na to měl peníze,tak neváhám ani sekundu.A to nejsem ani vyholený chudák,už vůbec ne útlá blondýnečka.Parametry toho auta jsou prostě sen a vsadím se,že by si každý z vás cvrnknul do trenek,kdyby tuhle Q7 mohl mít.Jenže na provoz tohodle drobka jsou přeci jenom potřeba nějaké peníze,a tak vám nezbývá,než tiše závidět hnusnejm pleškám a hloupejm blondýnám.
Bravo Audi :yes: :yes: :yes:
Bravo Audi :yes: :yes: :yes:
tomu říkám raketa na naftu, zrovna nedávno jsem si říkal kdo udělá takový motor... 1000Nm !! :yes: :yes: :yes: a ten zvuk co to bude mít... RESPEKT :-! :yes:
:yes:
Jenze na to musis mit. A pak si uvedom, ze ta technika je tak komplikovana, ze za sebou musis mit celou armadu specialistu. Stale jde hlavne o to, ze auto je hlavne jen dopravni prostredek, sice ma delat take radost pri pouzivani ale to je pojem docela relativni. To oznaceni Q je docela pasujici. V nemcine se vyslovuje jako Kuh, coz znamena - KRAVA - tohle auto je krava, ktera se vydala spatnym smerem.
Hmmm, nova tecnologie ?? Budoucnost ?? Ja nevim, ale mam ten pocit, ze spalovani dieselu neni ta budoucnost a s dveapul tuny pokroucene oceli jezdit 250 po dalnici uz vubec ne . Myslim, ze u Audi maji nejaky komplex, mozna ze seftechnolog nejak zaspal cas...
Hmmm, nova tecnologie ?? Budoucnost ?? Ja nevim, ale mam ten pocit, ze spalovani dieselu neni ta budoucnost a s dveapul tuny pokroucene oceli jezdit 250 po dalnici uz vubec ne . Myslim, ze u Audi maji nejaky komplex, mozna ze seftechnolog nejak zaspal cas...
Velikost autobusu, spotreba 2 mistneho kupe.......... Mozna se pletu, ale ma smysl delat hybrid (jiz je rok 200😄, ktery bude mit spotrebu 12 litru a zrychleni okolo 5 sec????......... Urcite ma, protoze tento motor z tanku nebude mit spotrebu okolo okolo 11 litru ani na volnobeh, natoz z kopce.......
tenhle motor bych instaloval do lokomotivy, nebo aspoň do scanie. ale proc ho dávat do osobního auta? to je perverzní :no:
to je hnus velebnosti....at ma motor jaky chce ale zhlediska designu vazny konkurent pro Fiat Multipla....a to uz je tezka liga
Pseudolokomotiva zpřevodovaná do rychla pro zamindrákované blbce na vražedné D1. To už není kategorie aut do civilizované společnosti. S praktičností tom má jen pramálo společného. Možná nějaký sexuolog by to doporučil k sebeukájení při mikrorozměrech penisu zarostlého pod pořádným pupkem typického českého tuneláře.
Miluju diesely. A i když je uvedená spotřeba samozřejmě nereálná, ten motor nemá chybu.
A kdybych na takovýhle auto měl, určitě bych do něj šel. Když potkává člověk na silnici každý den ko*oty, co předjížděj na dvojitý čáře přes horizont do zatáčky. Má rád kolem sebe 2,5 tuny ocele a deformačních zón :yes: (když mě už sestřelí, budu to já kdo zavolá policii, funebráky a servis. Ať mi přelakují nárazník).
A i když se mi tohle auto vzhledově nelíbí, neumím si představit. Co v něm chybí ke štěstí, nebo pohodlí.
Taky je určitě skvělej pocit si dávat M3 na semaforech. Na akceleraci se povedlo Audi obejít fyz. zákony. Bohužel musí bejt váha někde znát. Takže ve vlásenkách, nebo dlouhý-táhlý bude obratnější i tank. Na to jsou nejlepší u Porsche. Cayenne si na některejch úsekách Nordschleife podalo i Boxstera :yes: >😒] :yes😒br />
PROTO BYCH TENTO MOTOR DAL DO CAYENNU A VZNIKLO BY NEJDOKONALEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ = orgasmus jen při pohledu...
A kdybych na takovýhle auto měl, určitě bych do něj šel. Když potkává člověk na silnici každý den ko*oty, co předjížděj na dvojitý čáře přes horizont do zatáčky. Má rád kolem sebe 2,5 tuny ocele a deformačních zón :yes: (když mě už sestřelí, budu to já kdo zavolá policii, funebráky a servis. Ať mi přelakují nárazník).
A i když se mi tohle auto vzhledově nelíbí, neumím si představit. Co v něm chybí ke štěstí, nebo pohodlí.
Taky je určitě skvělej pocit si dávat M3 na semaforech. Na akceleraci se povedlo Audi obejít fyz. zákony. Bohužel musí bejt váha někde znát. Takže ve vlásenkách, nebo dlouhý-táhlý bude obratnější i tank. Na to jsou nejlepší u Porsche. Cayenne si na některejch úsekách Nordschleife podalo i Boxstera :yes: >😒] :yes😒br />
PROTO BYCH TENTO MOTOR DAL DO CAYENNU A VZNIKLO BY NEJDOKONALEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ = orgasmus jen při pohledu...
Souhlasim. Nejdriv jsem mel Allroada 4,2 FSi, ale jak jsem uvidel a okusil Q7 4,2 TDi, hned jsem ji bral. A nyni jsem ucinil zavaznou objednavku na Q7 6,0 TDi a nemuzu z toho spat. Nejde mi napriklad o rychlost ta je stejne omezena na 250 jako vsude a pitomci ve fabii stejne brzdi provoz ve meste 40 a mimo nej 60, takze se mi spise hodi ta pruznost a neomezena sila. Uz ted se mi ta 4,2 zda jako slaboch. Necham zene misto toho Allraoda, to ji staci... Tesim se a podelim se o zazitky.