Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Pro_cee´d: tři dveře a nová záď

Automobilka Kia Motors oznámila, že na letošním zářijovém mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu představí ve světové premiéře koncept svého nového sportovního kupé. První foto nové zádě je tady...
Zpět na článek
7. 8. 2007 09:44
neregistrovaný "flexo"
7. 8. 2007 09:51
7. 8. 2007 09:53
7. 8. 2007 10:02
neregistrovaný "flexo"
7. 8. 2007 10:18
7. 8. 2007 10:02
neregistrovaný "JakJak"
7. 8. 2007 10:10
anonym
7. 8. 2007 10:20
7. 8. 2007 11:41
neregistrovaný "patrik"
7. 8. 2007 10:11
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 10:24
7. 8. 2007 12:03
neregistrovaný "Mario"
7. 8. 2007 14:05
8. 8. 2007 10:38
8. 8. 2007 10:39
7. 8. 2007 09:55
neregistrovaný "bfgrstzfjzfdsdkzusg"
7. 8. 2007 09:59
7. 8. 2007 10:03
neregistrovaný "JakJak"
7. 8. 2007 10:27
7. 8. 2007 12:03
neregistrovaný "JakJak"
7. 8. 2007 12:11
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 14:17
7. 8. 2007 11:11
neregistrovaný "A2"
7. 8. 2007 16:41
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 20:58
anonym
7. 8. 2007 21:29
neregistrovaný "vlafi"
8. 8. 2007 10:43
9. 8. 2007 09:34
neregistrovaný "patrik"
7. 8. 2007 10:06
neregistrovaný "flexo"
7. 8. 2007 10:21
neregistrovaný "jjk"
7. 8. 2007 10:25
neregistrovaný "dochtor"
7. 8. 2007 21:25
7. 8. 2007 10:57
neregistrovaný "flexo"
7. 8. 2007 11:17
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 16:44
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 12:15
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 12:48
neregistrovaný "Urbi"
7. 8. 2007 14:31
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 19:28
neregistrovaný "jjk"
8. 8. 2007 00:27
neregistrovaný "jjk"
8. 8. 2007 17:46
neregistrovaný "lancer24"
7. 8. 2007 10:17
neregistrovaný "Wenca"
7. 8. 2007 13:49
neregistrovaný "AKO"
7. 8. 2007 10:45
neregistrovaný "AG"
7. 8. 2007 15:52
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 8. 2007 11:05
neregistrovaný "AG"
7. 8. 2007 10:56
anonym
7. 8. 2007 11:04
neregistrovaný "AG"
7. 8. 2007 13:30
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 10:58
neregistrovaný "pet232"
7. 8. 2007 11:11
neregistrovaný "sandok"
7. 8. 2007 12:19
neregistrovaný "tom"
7. 8. 2007 11:28
neregistrovaný "parada"
7. 8. 2007 17:35
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 11:30
neregistrovaný "patrik"
7. 8. 2007 13:32
neregistrovaný "Jiřik"
7. 8. 2007 14:14
neregistrovaný "patrik"
7. 8. 2007 19:26
neregistrovaný "Well"
9. 8. 2007 09:51
neregistrovaný "patrik"
7. 8. 2007 12:07
7. 8. 2007 12:11
neregistrovaný "xx"
7. 8. 2007 12:44
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 13:06
anonym
7. 8. 2007 14:35
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 12:51
neregistrovaný "mamlas"
7. 8. 2007 13:38
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 14:15
neregistrovaný "sad"
7. 8. 2007 14:45
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 14:50
neregistrovaný "mamlas"
7. 8. 2007 15:03
neregistrovaný "Arnošt"
7. 8. 2007 16:13
neregistrovaný "mamlas"
7. 8. 2007 21:08
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 21:54
neregistrovaný "eva"
7. 8. 2007 23:27
neregistrovaný "Lubo"
7. 8. 2007 23:28
neregistrovaný "Leon"
8. 8. 2007 05:46
neregistrovaný "Arnošt"
7. 8. 2007 12:52
neregistrovaný "spokojený"
7. 8. 2007 13:57
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 23:25
neregistrovaný "Dute"
7. 8. 2007 17:29
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 19:31
neregistrovaný "Well"
8. 8. 2007 07:38
neregistrovaný "skejpa"
8. 8. 2007 20:26
neregistrovaný "Tom"
7. 8. 2007 12:38
7. 8. 2007 14:03
neregistrovaný "hombre"
7. 8. 2007 14:39
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 14:13
neregistrovaný "gutbayer"
7. 8. 2007 15:02
7. 8. 2007 15:03
neregistrovaný "Mato"
7. 8. 2007 15:34
neregistrovaný "ITAL 1"
7. 8. 2007 15:56
neregistrovaný "_Teddy_"
8. 8. 2007 09:03
neregistrovaný "ITAL 1"
7. 8. 2007 16:30
neregistrovaný "Homer"
8. 8. 2007 09:04
neregistrovaný "ITAL 1"
8. 8. 2007 09:15
neregistrovaný "ITAL 1"
7. 8. 2007 22:56
neregistrovaný "maesho"
8. 8. 2007 09:21
neregistrovaný "ITAL 1"
7. 8. 2007 16:16
neregistrovaný "Ho či Min"
7. 8. 2007 16:35
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 16:20
neregistrovaný "Ho či Min"
7. 8. 2007 17:52
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2007 06:50
neregistrovaný "tonda7"
7. 8. 2007 21:38
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 22:16
neregistrovaný "eva"
7. 8. 2007 22:34
neregistrovaný "eva"
7. 8. 2007 23:12
8. 8. 2007 08:53
7. 8. 2007 19:56
neregistrovaný "tokame"
8. 8. 2007 07:33
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 07:51
neregistrovaný "sword2"
8. 8. 2007 08:01
neregistrovaný "divo"
9. 8. 2007 09:34
neregistrovaný "sword2"
9. 8. 2007 10:21
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2007 13:44
neregistrovaný "sword2"
10. 8. 2007 08:15
neregistrovaný "Tom"
8. 8. 2007 14:32
anonym
8. 8. 2007 08:31
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 10:33
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 10:58
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 11:04
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 11:06
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 11:14
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 11:20
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 11:28
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 20:38
neregistrovaný "Tom"
8. 8. 2007 20:40
neregistrovaný "T."
8. 8. 2007 11:03
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 11:11
anonym
8. 8. 2007 11:19
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 11:27
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 12:17
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 12:45
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 10:53
neregistrovaný "kia"
8. 8. 2007 10:59
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 14:41
8. 8. 2007 14:55
neregistrovaný "rio"
8. 8. 2007 15:07
8. 8. 2007 18:28
anonym
25. 1. 2008 10:47
anonym
neregistrovaný "flexo"
7. 8. 2007 09:44
Ja som to vravel
Presne ako som tu nedávno písal. Kórejci sa pohrali aj so zadnou časťou trojdveráka. Pekný sexi zadoček ...
Chvala bohu, že nejdú len cestou čo najmenších investícii a neubrali len zadnú radu dverí ako napr. "GURU". Čo ty na to GTI ?
;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
7. 8. 2007 09:51
sargis
Ocenujem snahu automobilky vyrazne odlisit 3D a 5D hatchback. Po Astre GTC jeden z najkrajsich kompaktnych aut. Vyzera to na dost miesta nad hlavou aj vzadu.
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2007 09:53
ACH BOŽE
Tenhle Peter Schreyer... ten nám tu ještě pořádně zatopí. Hergot, nemůže ho někdo přetáhnout nazpátek do Evropy? Jako že by bouchal třeba na Dacii, to by mi bylo milejší.

Včera jsem opět (!) okukoval na parkovišti před Globusem cee´da... je tu jeden velkej problém. Já začínám pomalu, co pomalu, rychle ztrácet argumenty pro to, aby si Evropa kupovala evropské koníky... protože hergot, já tomu cee´du nemám takřka co vytýkat...

Samo, že ten, kdo děla do aut ví, co to v Evropě chce. Ale vysvětluj tohle běžnému kupci kompaktů... když ta kia ausgerechnet tak dobře jede, tak dobře stojí (myslím cenu) a aktuálně velmi dobře vypadá.

Ránu do vazu jsem dostal už v neděli před Metropolí, kde vystavujou tu novou třicítku od Hyundaie... A teď tenhle skvostík. A tak... Já volám - vydrž rok... přijede GOLF, Gé Golf, Gé jako GURU. GURU VI. To je jediná naděje, že tu někdo vystaví hráz tomuhle silnému útoku.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "flexo"
7. 8. 2007 10:02
Re: ACH BOŽE
Som rád, že vieš byť aj objektívny :yes: :yes: :yes: .
Len s tým optimizmom ohľadne GURU VI by som bol opatrný - teraz myslím len na design, zvyšok beriem.
7. 8. 2007 10:18
Re: ACH BOŽE
Mě dost uklidnil nedávný článek - Spy-Golf. Klec Golfu naštěstí zůstává. Jsem přesvědčen, že Golf VI bude opět krásný a předznamená směr na dalších cca 7 let.
neregistrovaný "JakJak"
7. 8. 2007 10:02
Re: ACH BOŽE
Tvůj několik let trvající problém je, že se za auty jen otáčíš nebo po nich pokukuješ :no: Nemohla by ti redakce dát za ty kecy nějakou ojetinu ( škodovku samozřejmě ), aby jsi jsi se pořád nedržel v MHD za tyč ?
anonym
7. 8. 2007 10:10
Re: ACH BOŽE
Tohle neni utok, to je jizda v zavesu. Sedí to pohromade, od hyundaye coupe to urazilo poradny kus cesty, ale porad to neni frontova linie. Vzit vsechny trendy prvky v designu a poskladat je dohromady tak aby to sedelo neumi kazdy moula, to je treba ocenit a ocenila to i Royal College of Art. Zahradkarum a priznivcum kempingu to nema cenu vysvetlovat, Jeansy z tesca muzou byt teoreticky celkem ok, ale vyvoj stylu urcuje nekdo jiny.
btw: nemalo to pripomina celkovym pojetim zadni casti a bocni linie fiat stylo.
7. 8. 2007 10:20
Re: ACH BOŽE
Jasně, styl určí evropa. GOLF a Focus kralují a kralovat budou, ovšem Bravo... to se pod cee´d palbou potí... tam cítím problém. Možná i u francouzských kompaktů.
neregistrovaný "patrik"
7. 8. 2007 11:41
Re: ACH BOŽE
Prima, jen ten Hyundai Coupé sem nepatří - na něj bude navazovat ta americká zadokolka Hyundaie, která už jezdí s pytlem přes hlavu po Americe a od které dostane platformu ten Schreyerův "velký" černý sporťák, který bude předvedený letos ve Frankfurtu paralelně s Pro_cee'dem. Tam teprv uslyšíš dunění, ucítíš ohnivý dech a uvidíš od kopyt odletovat jiskry. >:D
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 10:11
Re: ACH BOŽE
Ak Golf IV nepride s dakou radikalnejsou zmenou, tak tu hraz postavi len tazko. Nevravim, Golf je zle auto, ale je to uz taka "klasika", preferujuca skor konzervativne tvary, minimalne zmeny (aspon tie viditelne), drziaca sa firemnej tradicie. Nojo, "nevrtaj sa v tom co je dobre", to je tiez zivotna filozofia. Ale v Europe je tiez vela potencialnych zakaznikov vyznavajucich skor heslo "zmena je zivot". Pozor VW, pozor, aby ste spravne odhadli pomerne zastupenie tychto dvoch skupin!
7. 8. 2007 10:24
Re: ACH BOŽE
Ano, tohle musí VW u Golfu vybalancovat. Potřebuje i nové mladé zákazníky.
neregistrovaný "Mario"
7. 8. 2007 12:03
Re: ACH BOŽE
Tak moment... Kdo jsi a kde je pravý GTI? >:D
8. 8. 2007 10:38
Re: ACH BOŽE
Kdybys vynechal ten posledni odstavec, tak bych si rek, ze te osvitilo a dostal jsi rozum, protoze to bylo fakt pekne napsany :)
8. 8. 2007 10:39
Re: ACH BOŽE
EDIT : Dvakrat to tu strasit nemusi.. sorry..
neregistrovaný "bfgrstzfjzfdsdkzusg"
7. 8. 2007 09:55
Bravo,KIA
Jsem rád,že Kia dá nafrak nabubřelému designu "štíhlé elegance Škoda-Fabia" - o motorech nemluvě.Mladoboleslavští potřebujou dostat na *,jak koza drbání o podzimu !
Rozbalit vlákno
29
7. 8. 2007 09:59
Re: Bravo,KIA
Kup si krejčovskej metr a změř si auta... Cee´d je kompakt, Fabia subkompakt. Víš vůbec s bys od Kii měl poměřovat s Fabii? Až to zjistíš, můžeme vest diskuzi o designu subkompaktů. P.S. Co se týká motorů, přečti vedle test cee´du.
neregistrovaný "JakJak"
7. 8. 2007 10:03
Re: Bravo,KIA
Škoda patří do kategirie MALÝCH AUT, můžeš se na hlavu stavět, ale je to tak.
7. 8. 2007 10:27
Re: Bravo,KIA
Jasně, třeba Superb >:D Dej si sprchu, jaku, a pak se vrať. A našprtej třídy. Minimálně tedy co je subkompakt a co je kompakt. Máš v tom pěknej brajgl >:D
neregistrovaný "JakJak"
7. 8. 2007 12:03
Re: Bravo,KIA
Chápu, kam škodověnku tlačíš, ale spadá do MALÝCH AUT, stav se třeba na hlavu.
Avatar - Well-being
7. 8. 2007 18:31
Re: Bravo,KIA
Ano, Fabia patří do třídy malých aut, ale bohužel ne cenou.
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 12:11
Re: Bravo,KIA
>:D >:D >:D Tohle je bomba. Hej GTI, kde jsi? Píšeš si nominace na zlatý ventilek ? Zkus vedle sebe postavit třeba Swift a Octavii a zkus kohokoliv přesvědčit, že je Octa stejně malé auto jako Swift. To ti nesežere ani 80ti letá důchodkyně a ještě dostaneš holí >:D >:D
7. 8. 2007 14:17
Re: Bravo,KIA
>:D Jasně - věta - Superb je vlastně subkompakt >:-[] ta v nominacích jistě nezapadne >:D >:D :yes:
neregistrovaný "A2"
7. 8. 2007 11:11
Re: Bravo,KIA
Á zas se projevil inteligent, akorát, že Fabie je bezkonkurenčně neužší i ve svém segmentu, to je ten problém. A neni to o centimetr, ale o 10cm, a to je velkej průser. Vem si ten metr radši sám a můžeš nastoupit k měření, a pak se ozvat..
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 16:41
Re: Bravo,KIA
Osobně ji nechci,ale také s její šířkou nemám problém.Prostě si kup širší auto.Je to tak neřešitelná věc? :-!
anonym
7. 8. 2007 20:58
Re: Bravo,KIA
přeměř si vnitřní prostor v podélném směru a zjistíš, že ten rozdíl není tak dramatický jak to vypadá zvenku.
neregistrovaný "vlafi"
7. 8. 2007 21:29
Re: Bravo,KIA
a proč tedy všichni novináři srovnávají a dělají testy Cee´d vs Fabia????????????
8. 8. 2007 10:43
Re: Bravo,KIA
O tom nic nevim..
neregistrovaný "patrik"
9. 8. 2007 09:34
Re: Bravo,KIA
Ten test udělal pouze dávno dobře profláknutý Svět motorů a patří mezi další horké kandidáty na zlatý ventilek >:D Kromě věcné chyby o velikosti kufru cee'du (ze které vyvodili fantasmagorické závěry o prostornosti FII) tam měli i další věci na velký úsměv. Bylo to ale poučné čtení, jak se dělají s kuliček krychličky >:D >:D
neregistrovaný "flexo"
7. 8. 2007 10:06
Re: Bravo,KIA
Aj keď sa mi súčasné ťaženie kie páči, tiež som za to aby sa tu porovnávalo porovnateľné. Treba si trocha naštudovať triedy áut. ;-)
neregistrovaný "jjk"
7. 8. 2007 10:21
Re: Bravo,KIA
A co cena? Fabia v podobnej vybave ako Ceed je porovnatelne draha/lacna, a clovek co kupuje fabiu a ceed nepozera na rozmer, ale na najvacsi uzitok za cenu. Ak pred rodinu postavis Fabiu a Ceed za rovnaku cenu, zoberu Ceed. Bez ohladu na zaradenie ci triedu.
neregistrovaný "dochtor"
7. 8. 2007 10:25
Re: Bravo,KIA
:yes:
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2007 10:49
Re: Bravo,KIA
Pak by mne zajímalo, proč potkávám více Fabií, než Cee'dů?
7. 8. 2007 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "flexo"
7. 8. 2007 10:57
Re: Bravo,KIA
S tým súhlasím (to je obrovské + pre ceed), len mi už trocha lezie na nervy to porovnávanie fabia-ceed na tomto webe, ktoré sú svojím zaradením o triedu posunuté a tým pádom (v európskom meradle)nie sú vlastne konkurenčné modely. OK ?
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 11:17
Re: Bravo,KIA
Fabia/Cee'd sa neporovnavaju na zaklade prislusnosti k rovnakej triede, ale na zaklade priblizne porovnatelnej ceny...

Bezny clovek v zapadnej eu premysla: ake velke chcem auto? strednu triedu? ok, tak z coho si vyberiem: auto "x" alebo "y"? Hm, tak teda "x". A kolko ma to bude stat?

U nas vacsinou priemerny clovek vybera sposobom: mam "z" korun, tak sa pozrime, co za to mozem dostat, a z toho si vyberiem co mi najviac vyhovuje.

Preto u nas casto porovnavaju Fabiu a Cee'd, aj ked velkostou to samozrejme nie su auta jednej triedy. Napriek tomu casto su pri rozhodovani Fabia aj Cee'd v "uzsom finale", a preto ich porovnanie cena/hodnota ma zmysel...
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 16:44
Re: Bravo,KIA
No jo,jenže když se to omílá stále dokola,dnes a denně,v každé diskusi... ;-)
7. 8. 2007 20:15
Re: Bravo,KIA
Jistě pro náš trh se toto hodnocení nabízí. Ale tvrdit, že Fabia stojí stejně jako mnohem větší Ceed, a proto je špatným autem? Zkus mrknout jak je na tom konkurence Fabie, třeba Clio, 207, Corsa, Punto, možná se budeš divit.
Ještě malá vsuvka. Aby jsme se na ceny Fabie podívali i v širším evropském měřítku. Například v Británii (Carauto) hodnotí Fábii 1.4 16V takto: Skvělý poměr ceny a hodnoty, solidní a prostorná. Získala čtyři a půl * z pěti
;-)
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 12:15
Re: Bravo,KIA
Jasně, takže podle ceny nemá Logan na trhu konkurenci. To by si mohl podle prostoru porovnat Superb a BMW5 a nechápat, proč si koupit BMW že? No, ještě že takhle neuvažují ti lidé, co auta skutečně kupují.
neregistrovaný "Urbi"
7. 8. 2007 12:48
Re: Bravo,KIA
Pleteš jabka s hruškama. Logan pro velkou část populace není auto:-)
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 14:31
Re: Bravo,KIA
No právě. A i když je levnější, tak o něm při koupi moc lidí neuvažuje, i když za daný peníz je suveréně největší. ;-)
neregistrovaný "jjk"
7. 8. 2007 19:28
Re: Bravo,KIA
He? Dalsi nechapavy? Skus zapojit mozog. Je n ludi a kazdy z nich je ochotny dat za auto inu sumu penazi. V cenovej hladine logana to bude logan, bingo. V cenovej hladine Fabia - Ceed so zameranim rodinne auto, po porovnani priestoru, jazdnych vlastnosti, motora, bezpecnosti, a vsetkeho ostatneho, to podla mna bude Ceed. V cenovej hladine BMW5 pri zamerani repre. sedan si vyberies 5, E alebo A6, pripadne GS alebo Legend. Mozes tam dat aj superb, ktory sa vsak okrem priestoru nechyta, alebo podla preferencii 335i, ak ti ide o vykon. Chapes uz o com hovorim?
7. 8. 2007 19:36
Re: Bravo,KIA
KIA dobre vie,že keby dala cenu tak ako ma byť tak by Ceeda nikto nekupoval ,leboo by sa viac kupovali europske modeli...preto ide ceed lacnejšie kapišto?je to len obchod KIA chce spraviť dieru do sveta a preto musi niečo obetovať a to niečo su vyššie zisky
neregistrovaný "jjk"
8. 8. 2007 00:27
Re: Bravo,KIA
A co teraz? Viem ze ma nizsiu cenu kvoli marketingu a zavedeniu znacky a modelu na trh, to ale pre mna ako zakaznika je irelevantne. Aj keby to bolo kvoli polarnej ziare, zaujima ma KOLKO a nie PRECO. Ceed je dobre auto a s dobrou cenou, dokonca na tolko ze nou vie konkurovat modelom z nizsej triedy. A to sa rata.
neregistrovaný "lancer24"
8. 8. 2007 17:46
Re: Bravo,KIA
hej však dobra cena pišem o tom,že keby bola realna cena a nie podsadena naschval...určite radšej kvalita europskej produkcie ako povesť koree
neregistrovaný "Wenca"
7. 8. 2007 10:17
Pěkné
Hmmm moc pěkné Kia se znovu vytáhla.Tímhle modelem By se měli inspirovat maldoboleslavští a začít vážně přemýšlet o Fabii 3D.Jinak Pro CEE´D jen velmi pěkné a zajímavé auto´.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AKO"
7. 8. 2007 13:49
Re: Pěkné
Az na to, ze skoda by na 5D fabii zavarila zadne dvere v ramci setrenia nakladov a mali by novu Fabiu 3D >:-[]
neregistrovaný "AG"
7. 8. 2007 10:45
Pro-Ceed
Myslím,že nám z Koreje přišel poměrně jasný a výstižný vzkaz:myslíme to vážně.A tento vůz nadělá mnoho vrásek evropské konkurenci (obzvláště francouzské a italské,které myslím již předčil),ale samozřejmě i naší.Zde těžko hodnotit konkurenta Škody pro Ceed-hodila by se spíše O2,ale cenově bohužel vychází nová Fabia.Pokud nám čas ukáže avizovanou kvalitu materiálu a zpracování (velkorysá záruka) a Kia zapracuje na podvozku a řízení,což při jejím tempu vývoje nebude dlouho trvat,tak pro evropskou konkurenci začne být opravdové horko a adekvátně budou muset i prémiovky segmentu.A to teprv bude zajímavý.Takže :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Milý stydlín"
7. 8. 2007 15:52
Re: Použij mokrej hadr na čelo
Můžeš být trochu konkrétní, proč považuješ O2 za lepší auto než Francouze nebo Italy? Nebo je to jen plácání do vody?
neregistrovaný "AG"
8. 8. 2007 11:05
Re: Použij mokrej hadr na čelo
Samozřejmě můžu-jako lepší auto jsem hodnotil Ceed,o O2 a jejím srovnání s Méganem,Bravem,307 snad nemůžeš ani hovořit.Ponech stranou design,náhled na něj je vyloženě subjektivní (pro mě osobně není o čem hovořit-pouťovým designům nehovím),ale jízdní vlastnosti a kvalita zpracování jsou jednoznačně na straně O2.Měřitelnost těchto vozů bych spíše srovnal s O1.Uvidíme,co nabídne Peugeot a Renault v další generaci.Fiat už to má za sebou a výsledek není zlý,ale ani skvělý.
anonym
7. 8. 2007 10:56
pekne, ale stale iba korejske
je to krasny kus auta, keine Frage, ale stale musite mysliet na to, ze je to KOREJSKE!!! TOTO AUTO BY SOM SI V ZIVOTE NEKUPIL! Korejsky si nekupim ani MP Player, nie to auto!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "AG"
7. 8. 2007 11:04
Re: pekne, ale stale iba korejske
To si radši koupíš SONY vyrobený v Číně?Předsudky pomalu,ale jistě berou za své,pouze přemýšlej o image pokud je pro tebe,tvou práci a rodinu důležitý.
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 13:30
Re: pekne, ale stale iba korejske
Keby si si tak otvoril pocitac, a popozeral, odkial ze su tie komponenty, co tam mas namontovane! Stavil by som sa, ze popri Tchaj-wane, Cine a Malajzii by si tam nasiel aj nieco z Koreje...

Heslo "korejca nechcem, to je brak!" uz davno nie je popularne. Len ludia, ktori poslednych 5 rokov prespali v ladovom sarkofagu si to este neuvedomili...
neregistrovaný "pet232"
7. 8. 2007 10:58
pekne, ale stale iba korejske
je to krasny kus auta, keine Frage, ale stale musite mysliet na to, ze je to KOREJSKE!!! TOTO AUTO BY SOM SI V ZIVOTE NEKUPIL! Korejsky si nekupim ani MP Player, nie to auto!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sandok"
7. 8. 2007 11:11
Re: pekne, ale stale iba korejske
IBA korejske ale vyrabite to Vy(slovaci) ty Jarine, tak se snaz!!
neregistrovaný "tom"
7. 8. 2007 12:19
Re: pekne, ale stale iba korejske
souhlas :yes:
Avatar - Ruffi
7. 8. 2007 12:32
Re: pekne, ale stale iba korejske
Ja som naopak rád,že sa to vyrába u nás :yes: Kde zoženiete auto so 7 ročnou zárukou?! Auto je to velmi pekné. Spodná linka okien sa málinko podobá na C30
neregistrovaný "parada"
7. 8. 2007 11:28
Rico
Velmi pekne. Korejcom davam este jedno plus, ze 3D vyraznejsie odlisili od 5D, ze sa neuberali cestou EU automobiliek = vsetko rovnake, len aby boli vsetky diely pouzitelne.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 17:35
Re: Rico
Jednak je jim asi jedno,jsetli mají či nemají nějaké plus... Trošku to motáš.Podívej se pod kapotu,nebo na nápravy,brzdy atd. a máš to zase skládačku Ceed+i30.To je ekonomická nutnost a pro korejce to platí též.Jinak souhlas,evropští designéři odvedli hodně dobrou práci.
neregistrovaný "patrik"
7. 8. 2007 11:30
Zlobivé děcko
Tak nejdřív vyvrátíme hezké, ale nepravdivé tvrzení - Pro_cee'd vystavila Kia jako koncept loni v září v Paříži a byl sakramentsky podobný tomu, co dnes vidíme na ofiko fotkách. Při vší úctě k P.Schreyerovi, on v té době teprve podepisoval nástupní/přestupní smlouvu a přebíral si klíček od skříňky, dres a stravenky :yes: :-) Můžeme proto směle předpokládat, že hlavní podíl základní práce na 3D vykonal Schreyerův předskokan ke Kie M.Kovács (ex-Audi, 40 let), který taky dal hlavní tvář cee'du 5D i SW. To nic nemění na tom, že hoši se jednak dobře znají, jednak asi spolu i na hrotu dobře hrají. Schreyerovy zásahy do dnešní podoby 3D jsou podle mého jen doteky kvality a síly Mistra Leonarda, a přitom velmi kolegiálně respektují Kovácsovu koncepci. Takto zvenčí viděno je taková mírová spolupráce dvou tygrů na potlesk :yes: - Jinak autíčko sympatické, to už jsme si řekli několikrát. Takže teď budeme čekat (aspoň tedy škarohlíd já) na zprávy o podvozkové části a pohonu -pěkný kabátek by byl opravdu na pšouk, kdyby nedošlo k dramatickému upravení jízdních vlastností kupátka, aby začalo slibovat nějaké ty sportovní emoce. Navíc má Kia pořád před sebou obecně úkol dotáhnout řazení+řízení+harmonizaci podvozku, potom se teprv konkurence v zemích kohouta na víně a makarónů začne doopravdy studeně potit. Uvidíme, co nám napoví podrobnější jízdy s i30 a trochu se teď (zhruba za týden) dozvíme i z prvním pojížděk cee'dem SW. Btw: nezapomínejme, že Kia se před časem holedbala např. tím, že přetáhla od Opelu inženýra vývoje podvozků Alexandra Honische (55), nebo od C-Daimleru šéfa kvality třídy 'E' Thomase Gerlicha (48), aby jim dělal šéfa testování aut. To taky nejsou žádní smrkáči, tak doufejme se předvedou. BTW2: ty červencové prodejní výsledky české Kie jsou trochu na červenání, pánové z Leopoldovky. :no:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 11:53
Re: Zlobivé děcko
Úkol, jak říkáš, "dotáhnout řazení+řízení+harmonizace podvozku", tomuhle autu zůstává, to bezpochyby, ale jen při srovnání s nejlepšími. Francouzská nebo italská konkurence se v tomto ohledu musí potit už teď, Ceed překonává v jízdních vlastnostech nové Bravo celkem přesvědčivě, o staré 307 nebo Megane nemluvě. S řízením a řazením je to stejné, Francouzi jsou horší, Bravo max. srovnatelné.
neregistrovaný "Jiřik"
7. 8. 2007 13:32
Re: Zlobivé děcko
Ale di ty brepto... :-! 307 možná, ale Megoša natož Bravo..... to nemůžeš myslet vážně...
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 15:05
Re: Zlobivé děcko
Milý Jiříku, všechna tato auta mám projeta v různých motorizacích, některá i v testech proti sobě, jako např. Bravo a Ceed, Ceed v jízdních vlastnostech dává Bravu na zadek celkem s přehledem. O porovnání s 307 ani nemá smysl se rozepisovat, a Megane je podobně jako Bravo v jízdních vlastnostech na úrovni tak čtyřkového Golfu, naproti tomu Ceed můžeš srovnávat s širší špičkou, s Civicem nebo Astrou, na ty Bravo ani Megane nestačí, o úplné špičce, Focusu nebo Golfu, nemluvě. Jen připomínám, řeč je o jízdních vlastnostech. Pokud bys chtěl podiskutovat podrobněji, klidně se rozepiš, čím jsi jel, s čím srovnáváš, co srovnáváš, mám na mysli srovnání v nějakých kategoriích např. agilita, jízdní komfort, řízení, řazení/převodovka atd. atp., pokud by tě zajímala moje jednotlivá hodnocení, můžu napsat.
7. 8. 2007 15:55
Re: Zlobivé děcko
Nejsem Jiřík, ale mě by to zajímalo. Nemám takové přímé zkušenosti, tak by se mi tvé poznatky hodily. Především pokud jde o komfort jízdy (řazení, řízení mě v této kategorii nezajímá).
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 17:20
Re: Zlobivé děcko
Máš jednoduché kriterum, v tomto směru jsi šťastný člověk, protože ti může vyhovovat spousta aut. :-) Z hlediska komfortu, jsou na tom současná auta v nižší střední velmi vyrovnaně, rozdíl je hlavně v tom, že někteří k tomu komfortu umí přidat dynamiku, jiní ne. Takže pokud jezdíš pohodu, klidně pořiď i 307, má tuhou kastli, podvozek filtruje nerovnosti velmi dobře, odhlučnění od kol je také velmi slušné. Jen po něm nechtěj aby zatáčel. Megane podobně, ale má hůř odhlučněný podvozek i rázy při přejezdu děr pocítíš na svém zadku více. Se zatáčkami je na tom stejně, nemá je rád. Bravo má perfektní odhlučnění od podvozku, i zadkem jsou rázy cítit méně než u Francouzů a zatáčí také lépe. Je to dobré auto, jeho problém je jen v tom, že tohle všechno dělá o něco hůř než ti nejlepší. Ceed je ale ještě lepší než Bravo, komfortem tak nastejno, odhlučněním taky, rozdíl se projeví až když na auto zatlačíš, pak je míň nedotáčivý než Bravo a rychle projeté nerovnosti ho tolik nerozhodí. Navíc má přesnější a vyváženější řízení, Bravo je přeposilované, kvalita řazení je závislá na motorizaci, ale ani u jednoho vyjma 307, není v tomto vyloženě problém nebo výraznější rozdíly. Pokud mají být tato auta (Ceed a Bravo) cenovými taháky v konkurenci s Golfy a Focusy, pak dle mého je Ceed lepší volbou, z hlediska toho, co umí na silnici. Ale více asi rozhodují náklonnost ke značce nebo design. Jinými slovy, 307, Megane nebo Bravo se nemůžou v žádném případě na Ceed dívat svrchu, je to plnohodnotný, v mnohém je převyšující, soupeř.
7. 8. 2007 18:03
Re: Zlobivé děcko
Brilantní text :yes: ;-)
8. 8. 2007 01:15
Re: Zlobivé děcko
:-) Díky. Jistě to není mé jediné kritérium, ale když je k sobě člověk upřímný, také k autu a jeho zaměření a v neposlední řadě okolí (provoz, stav silnic, spolucestující, ...). Pak mě míra nedotáčivosti, citlivost odezvy řízení, apod. nechává klidným. A do popředí vystupují komfort podvozku, odhlučnění, sedadla, interier, aj. Takže až budu v kompaktech hledat něco jiného, než levnou alternativu příměstského každodenního dojíždění, třeba své zapomenuté sportovní ambice, poohlédnu se i po ostatních jízdních vlastnostech. Do té doby však tyto přenechám jiným kategoriím vozů. Když už si tento segment tak hezky jízdně začal, mohl by si tam doplnit info o C4 a Aurisu? Také, jak se mění j.vlastnosti mezi hatchy a sedany (od jednotlivého výrobce - třeba u Civica už výrobce nastavil podvozek jinak, ale je to tak i u Focusu, Meganu, ...?) Každopádně díky za odpověď. :yes:
Avatar - Dinar
8. 8. 2007 10:11
Re: Zlobivé děcko
Jo, máš střízlivý a racionální pohled na věc, v kategorii kompaktů opravdu vlastnosti jako vyváženost řízení nebo chování podvozku na limitu moc velkou roli nehrají, tedy z hlediska přístupu běžného spotřebitele. Navíc auta se stále více vyrovnávají a rozdíly smazávají. Na druhou stranu, i řidič bez větších zkušeností si po pár tisících km ve Focusu zvykne tak, že když jej posadíš do 307 bude mít v první ostřejší zatáčce pocit, že řídí loď, která chce jet rovně. Co se týká Aurisu a C4, pro pocit z jízdy u C4 platí vzhledem ke stejnému podvozku to samé, co pro 307, možná s ještě trochu větším pocitem měkkosti a komfortu, ale zase s ještě trochu většími náklony v zatáčkách. Auris jsem jel proti Ceedu a Bravu, ta auta jsou celkem vyrovnaná, Auris, řekl bych, má nejtužší kastli, nejmíň se kroutí na hrbech, ale zadní kola mu odskakují na horším povrchu v zatáčce nejvíce a rány od podvozku jsou zadkem taky cítit více než v Bravu nebo Ceedu. Odhlučnění podvozku je ale perfektní. U Aurisu mi více vadila ta středová konzole, kdo rád jezdí s rukou na loketní opěrce a prsty na šaltpáce, má v Aurisu smůlu, řadička co nejblíž volantu v autě tohoto typu mi přijde zbytečná, je to celé jen taková snaha odlišit se, podobně jako pevný střed volantu v C4, z hlediska ergonomie je to spíš na škodu. Pokud jde o sedany, bohužel, jel jsem jen Focusem sedan, nezaznamenal jsem žádný rozdíl oproti HB, Civicem sedan ani Meganem sedan jsem nejel. ;-)
8. 8. 2007 12:23
Re: Zlobivé děcko
Ještě jednou děkuju. Taková srovnání bych rád četl na těchto stránkách - tak se může redakce inspirovat. Přesně jak píšeš - malé rozdíly mezi konkurenty, odchylky vyniknou jen při přímém porovnání. A to se běžnému člověku téměř nepoštěstí.

Jak to vypadá, máš možnost toho dost natestovat, nepřemýšlel si o založení blogu? Podobné porovnávací články tady chybí a o čtenáře/diskutéry by nouze nebyla. ;-)
neregistrovaný "patrik"
7. 8. 2007 14:14
Re: Zlobivé děcko
Já to zas tak jednoznačně necítím a hlavně je to časově podmíněné - do příště, do nové 308, do nového Meganu, do nových seatů... Kia má na evropském trhu zatím sice celkem příznivé hodnocení, ale křehké postavení, takže musí víc šlapat než ostatní. A celkem drobné nedostatky nebo pihy jsou pro ni nebezpečnější než pro zavedené evropské značky. imho
7. 8. 2007 14:15
Re: Zlobivé děcko
Souhlas. Golf s Focusem přijedou brzy s novými modely a tedy opět nastolí kvalitu všeho na dalších 7 let. Ovšem Bravo a komplet francouzskej "chanson"... tam je cítit problém. Evropa dostala lehce po zádech... což je vlastně možná i dobře, neb z toho vytěžíme všichni. V Metropoli vystavují tu třicítku od Hyundaie... jel jsem kolem a úplně se lekl toho ataku... Vždyť koho by včera napadlo, že když budu chtít dnes Bravo, měl bych napřed zkusit i tuhle korejskou dvojku...
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 19:26
Re: Zlobivé děcko
Problém Hjundajky je, že je pohledná jen zezadu. I když je pravda, že když se podívám na Focus, tak si říkám aspoň něco ;-) . Ze zadního pohledu mě překvapuje i Auris, to auto (teda když není vidět Yarisovský předek) má něco do sebe :yes: . Jo a strašně moc se mi okoukala Astra :no: .
7. 8. 2007 22:08
Re: Zlobivé děcko
Chápu, Astra postrádá "druhý" rozměr, jakýsi spodní proud. Je příliš přímočará, bez fines...
7. 8. 2007 16:12
Re: Zlobivé děcko
Zajímalo by mě, co chystá Kia pod kapotu. O to víc, když si přečtu hodnocení redakce 2.0 v cee'du. Nemáš ponětí? A protože cee'd je evropské auto a Evropa dnes tlačí přeplňování (Fiat, PSA, VW, BMW, ...) - nechystá se nějaká foukaná 1.6 benzín? Docela bych si vsadil, že 2.0 naftu trochu popoženou na vyšší výkony.

Jak se díváte na existenci cee'd/Cerato. Zbytečnost?
neregistrovaný "patrik"
9. 8. 2007 09:51
Re: Zlobivé děcko
Humberte, Cerato je předchůdce cee'du a teď se jen doprodává. U nás tenhle model nikdy neudělal velké prodeje, ale globálně byl jedním z tahounů prodejů Kie. Když si ta auta postavíš vedle sebe a podíváš se pozorně, uvidíš, že cee'd je velmi vydařená stylistická (r)evoluce Cerata - odstranila prakticky všechny podivnosti a nahradila je plynulými, Evropou dobře poučenými lajnami a hmotami. - Motorizace zatím taky nevím, ale protože Hyundai/Kia měli i ve starých modelech ve verzích "Sport" vždycky aspoň nějakou svižnější 1,6 a navíc teď makají na modernizovaném vstupu do kategorie sportovních aut, dá se předpokládat, že i Pro_cee'd dostane aspoň jeden ostřejší motor. Jak už jsem ale napsal nahoře, mě teď hlavně zajímá, jak pokročili s laděním podvozku - mít rychlejší motor než kola by byla katastrofa.
7. 8. 2007 17:59
Re: Zlobivé děcko
Pořád jsem si říkal, ten zadek od někud znám. A už je to tady. Boční okénko jako by A3 z oka vypadl. Tak se nám ty kluci "korejský" pěkně vybarvily, i30 má zadek z BMW 1, 3D Ceed z A3. Ale docela jim to ladí.
Ve Francii jsou vozy dané kategorie už na odchodu, 308 už má nástupce, C4 je v polovině života a na prodeje si stěžovat nemusí, Megane taky brzy zkončí. Takže ano, ve srovnání s odcházející generací jim to Ceed prakticky natřel. Ale 308 bude hodně silný soupeř.
Avatar - Onyx
7. 8. 2007 12:07
coupe?
Snad se nikdo neurazi, ale "koncept nového sportovního kupé" bych tomuto tridverovemu hatchbacku nerikal. Pod pojmem kupe 2+2 by si mel clovek vybavit rozhodne jiny typ karoserie.
Rozhodne vcelku povedeny hatch. Otazkou zustava top motorizace a vzajemne nasledne sladeni vseho dohromady.
Jak je ale videt, nebezpecne se priblizuji vkusu evropskeho zakaznika.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xx"
7. 8. 2007 12:11
je to super auto
co chceš?
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2007 12:35
Ceed verzus Fabia
Vsetic tu nadavate ze sa porovnava neporovnatelne!!!
Taky maly zaujimavy pribeh vam tu hodim. Rozhoduje sa o kupe druheoho vozidla do rodiny limit je cca 380 tisic KC(schvalne to slovicko cca, vacsoina z nas ide nakupovbat za taku a taku cenu a aj tak to sem tam presvihneme)
Fabia 2 1.4 16V Elegance a Ceed EX base(preco Fabia Elegance, lebo proste v tom aute uz chcem mat patricnu vybavu. Nechcem hole auto ked na to mam(bacha na slovicko mam, terasz si trosicku protirecim!!!)
Kia stoji s motorom 1.4(77kW - motor s celkom peknou papierovou spotrebou) 384980, Fabia s motorom 1.4(63kW, je slabsi) stoji 379.
Rozdiely???fabia ma tempomat, tym to vsak konci. Ceed ma 6 bagov, lepsie radio(aspon podla mna, usb je predsa len velke plus), ovladanie radia na volante a tak podobne...
Co vy mudrlanti teraz nato???
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 12:44
Re: Ceed verzus Fabia
Že kdyby Kia nasadila cenu odpovídající třidě auta a konkurentům, tak budou prodeje vypadat uplně jinak. A pak už záleží jen na zákazníkovi, zdali si pořídí "klasické" a zaběhnuté značky a nebo za stejné peníze větší auto jehož výrobce si jméno a pověst teprve buduje.
anonym
7. 8. 2007 13:06
Re: Ceed verzus Fabia
Myslím si ,že Kia jde opravdu správným směrem a mě osobně se tyto auta velice líbí.Důvod je i ten ,že v jedné z nich již pomalu rok jezdím a zatím veliká spokojenost.Při koupi mě odrazoval kolega údržbář ,kterému bych aji věřil a říkal asijce v životě a koupil si 12 let starého pasata. Jelikož si vše opraví sám ,no dobře ,ale já si radši koupil novou Kiu.
Předsudky jsou to nejhorší co u nás bohužel ovlivnuje trh.Podívejte se jenom na prodeje a ceny škodovek u nás a ceny všude kolem JSME NEJDRAHŠI v Evropě no FUUUJ
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 14:35
Re: Ceed verzus Fabia
Ale jistě. Jen jsem to psal jako rekci na argument, že Cee`d je cenově srovnatelný s Fabií. Ruku na srdce, kdyby byl Cee`d v ceně auta kategorie kam spadá (Octavia,P307,Megane,Golf,Focus,Astra,M3… koupil by sis ho a nebo volil nějaké jiné ?
neregistrovaný "mamlas"
7. 8. 2007 12:51
Re: Ceed verzus Fabia
Pane kolego, nechci Vám upírat možnost motoru 1,4 ve Fábii, jen bych po letošní dovolené ve Španělsku zkonstatoval, že žere víc, než s ní jedoucí dvoulitrová Impreza kombi. Ubezpečuji Vás, že řidiči obou aut, jsou mí kolegové, velmi rozvážní a zkušení řidiči, kterým věřím. Zhruba po 1 500 kilometrech, a zjištěném rozdílu spotřeb, provedli řadu dalších doplňujících zkoušek. Vyměňovali se v řízení aut, překládali bagáž ve prospěch odlehčení Fábie atd. Výsledek je ohromující. Impreza 2L combi = 8,0 l/100 km, Fabie 1,4 = 8,8 l/100 km. :-O
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 13:38
Re: Ceed verzus Fabia
Pan kolega, ale ak nie 1.4, tak co (myslim v tejto cenovej hladine)? Vari tie "usporne, tiche a dynamicke" 1.2 HTP-zazraky? Dobre mozno do mesta a na prilezitostne jazdy po okrese, ale podla mna pre ulohu rodinneho auta nevhodne...
neregistrovaný "sad"
7. 8. 2007 14:15
Re: Ceed verzus Fabia
1,2 pro rodinné auto nevhodné. Už 5let máme fabii s tímhle motorem a jako rodinné auto. A stačí to.
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 14:45
Re: Ceed verzus Fabia
Skus do takto vyzbrojeneho "rodinneho" auta posadit manzelku, dve deti, psa, pribalit batozinu, a vybrat sa na dovolenku do Chorvatska. Ak to v zdravi absolvujes, potom nam porozpravaj, ci tento motor staci do rodinneho auta...
neregistrovaný "mamlas"
7. 8. 2007 14:50
Re: Ceed verzus Fabia
Co nového v této cenové hladině nevím, protože to nesleduji. Mně to zajímá vážně, až od 1,8 litru výše. Ale když vidím, co to žere a jak to jede, tak bych ještě hóóódně uvážil, jestli je vůbec rozumné do 1,4 investovat tolik peněz. Přeci jen, je za ně lehce jetý dvoulitr s jasným původem a docela slušnou náloží. (Abych nevypadal jako houmelesák, co radí filcovat popelnice, tak jen podotýkám, že si sice kupuju auta nová, ale právě proto, že vím, jak vypadají a co stojí, když mají najeto kolem 80 000 km, tak bych byl opravdu na vahách, jestli má koupě nové Fábie 1,4 nějaký smysl.)
neregistrovaný "Arnošt"
7. 8. 2007 15:03
Re: Ceed verzus Fabia
Ohledně té spotřeby hodně záleží na rychlosti. Slabý motor není stavěn na to, aby letěl po dálnici na plný knedlík. To pak spotřeba vystřelí nahoru absolutně drastycky. Jezdíme celkem pravidelně trasu Šumperk - Praha s motorem HTP 47kW (polovina cesty po dálnici). Průměrná spotřeba (dle reálné spotřeby paliva - a mnoha jízd) nám balancuje na 5,9l/100km při 50/90/130. Jednou jsme jeli tuto trasu dvěmi stejnými auty (47kW). Já za 5,9 a auto druhé 7,7. Rozdíl byl jen v tom, že to druhé bylo v cíli cca o 20 minut dříve.

Moc by mě zajímalo, zda byste mohl napsat, jakou rychlostí jste metelili po dálnicích - abysme si mohli udělat lepší obrázek o situaci vašeho testu.

Jinak, když z vašeho výsledku testu (mimochodem to byl super nápad) odstraníme rozdílné hmotnosti vozu plus jejich rozdílná areodynamika a drobet odlišné účinnosti motorů tak je jasné, že funguje zákon o zachování energie. Zkrátka pro určitou rychlost za podobných podmínek je potřeba stejné množství energie - stejné množství paliva.
neregistrovaný "mamlas"
7. 8. 2007 16:13
Re: Ceed verzus Fabia
Kolegové jeli poznávačku od normandských vyloďovacích pláží po atlantickém pobřeží, přes Kordiliery do Portugalska na mys sv. Vincenta, Španělskem na Gibraltar, Madrid, Barcelonu, a Francií přes Lyon, Mulhause a domů. Co se tedy týká silnic, byl to opravdu mix, dálnice, okresky, města, průsmyky. Nešlo o to, ztrhat koně, ale nebořit a dojet bez nervů. Průměrně denně 600 km + vidět 2 až 3 poznávací místa. Co se týká rychlosti, tak zásadně v rámci rychlostních limitů + 10 km navíc, ale jen do úrovně místních borců, aby nevyčuhovali z provozu. V autech jelo celkem 6 lidí, tedy po třech + cca 50 kilo bagáže. Zapnuté ledničky a často i klima. Zkušenost byla, že jelo-li jakékoliv auto jako druhé, tak mělo větší spotřebu, než kdybu jelo jako prvé. Zřejmě vliv ,,dohánění" při předjíždění pomalejších. Tudíž v podstatě po těch 1 500 km, již trvale udávala tempo Fábka a Impreza ji ,,doháněla". Další zkušenost byla, že ač větrák fungoval, tak v horách musela Fábka víc podle teploměru, než podle rychlostních limitů. Úplně neodborně by se to dalo komentovat, že malý motor = malý krouťák => dlouhý kopec = boj o udržení se ve štrůdlu aut. :-)
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 21:08
Re: Ceed verzus Fabia
Tak cez Kordiliery, jo? A ked isli cez Atlantik, tak hodili Fabcu na nafukovacku a padlovali, alebo si k nej prilepili snorchel a isli po morskom dne? Mali asi bohofsku navigaciu, ked sli z Normandie do Portugalska cez Kordiliery. Skratka jaxvina, to sa musi uznat...
:-)
neregistrovaný "eva"
7. 8. 2007 21:54
Re: Ceed verzus Fabia
Už jsi Teddy někdy viděl mapu Španělska? >:D
neregistrovaný "Lubo"
7. 8. 2007 23:27
Re: Ceed verzus Fabia
Cordillera Cantabrica, Cordillera Ibérica, Cordillera Central, takže myslím, že nafukovačku ani šnorchel nepotrebovali. Ty by si si skôr potreboval rozšíriť vedomosti zo zemepisu...keď už chceš niekoho poúčať...Ty "Truhlík"
neregistrovaný "Leon"
7. 8. 2007 23:28
Re: Ceed verzus Fabia
Cordillera Cantabrica, Cordillera Ibérica, Cordillera Central, takže myslím, že nafukovačku ani šnorchel nepotrebovali. Ty by si si skôr potreboval rozšíriť vedomosti zo zemepisu...keď už chceš niekoho poúčať...Ty "Truhlík"
neregistrovaný "Arnošt"
8. 8. 2007 05:46
Re: Ceed verzus Fabia
Díky za podrobnější info...
neregistrovaný "spokojený"
7. 8. 2007 12:52
Re: Ceed verzus Fabia
K nejbližšímu prodejci a servisu Škoda to mám cca 2km, nejbližší prodejce a servis Kia se nachází 25 km daleko. Na škůdku pravděpodobně dostanu slevu, což u Kia nepřipadá do úvahy. Proti Škodě hraje fakt, že Fabia je hezká jako kbelík plný brambor. Tudíž moje teoretická volba je Punto nebo Colt :yes:
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 13:57
Re: Ceed verzus Fabia
Nechci ti do toho kecat, ale to je pro tebe problém 25km??? Spousta lidí jezdí trojnásobek denně, aby jeli vůbec do práce a zase domů...
7. 8. 2007 14:32
Re: Ceed verzus Fabia
BTW. na Slovenbsku je normalne ze clovekj chodi s autom aj do 100 km vzdialeneho servisu- dovod je jednoduchy. Napriklad Fiat ma prisernu kvalitu servisu v Blave. Jediny dobry servis na okoli je v Pezinku. To iste Skodovka. Tam vsak zahranam aj slusnotr a poctivost danych firiem. Svojho casu vela ludi kupovalo a chodilo do servisu so svcojou skodovkou do Samorina(i ked je to cca 20-30 km od Blavy)
neregistrovaný "Dute"
7. 8. 2007 23:25
Re: Ceed verzus Fabia
Tak ale s tym je koniec, Eurodanubia sa predala Impe a ta ceny hned upravila, ved Samorin je uz skoro Blava, nie? Ak hladas naozaj dobry servis Skody v okoli Blavy tak odporucam Bors Fridrich, Novy Zivot- Vojtechovce. Je to maly, rodinny podnik, autorizovany predaj a servis, super ludia, mozem len odporucat.
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 17:29
Re: Ceed verzus Fabia
Možná to myslel jinak. Osobně to mám nějak podobně.Jeden prodejce Škoda-VW-Kia kousek,další Škoda-VW-Hyundai-Audi stejný kousek.Kdybych volil tzv."korejce" a snad lidé pochopí uvozovky,jdu k tomu,který prodává Hyundai,neb je mi jedno,jestli je záruka 3/5(7) či 100/150tkm,ale vím,že jedni sáhnou na Škodu či VW a zpackají vše,takže neuvěřím,že s Kií to bude lepší,druzí dělají skvělý a poctivý servis koncernu,takže to platí i Hyundai a že jich prodávají a jezdí v okolí.. :yes: Kdo kupuje poprvé auto, možná dá na nějakou profesionální reklamu a testy,kdo kupuje často,dá na osobní zkušenost.Ced 3D je hezký,ale myslím,že cílem budou západní trhy,Česko-Slovensko to asi nebude.Bude se zde z důvodů snad každému jasných a logických prodávat zejména 5D a SW(pokud budou),3D okrajově.
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 19:31
Re: Ceed verzus Fabia
Když pořizuješ druhé auto do rodiny, tak tě ani tak nezajímá výbava jako praktičnost a hlavně velikost (málo z nás ma nafukovací dvojgaráž). Nakonec koupíš Nissan Note nebo Hondu Jazz a místo svého Passata si můžeš dopřát konečně pořádné sportovní auto. Můj tip - Nissan 350Z ;-) .
7. 8. 2007 23:08
Re: Ceed verzus Fabia
Ano aj nie.momentalne riesim opysany problem!!!
Adepti? Fiesta 1.4 TDCi, Fabia 1.2 HTP elegance(pripadne mozno iba sport) a Ceed, plus mozno rocny focus 1.6 tdci.
Ted babo rad!!
neregistrovaný "skejpa"
8. 8. 2007 07:38
Re: Ceed verzus Fabia
jedine ceed. fakt je skvelej. za ty penize je to parada. auto o tridu vys za cenu nizsi tridy. a k tomu mas zaruku 7 let...
neregistrovaný "Tom"
8. 8. 2007 20:26
Re: Ceed verzus Fabia
Do Cee´da si muzes doobjednat tempomat za cca 4000Kc.(Alespon si myslim, ze to tak bylo :-))
Avatar - Ruffi
7. 8. 2007 12:38
odlišnosť
3D je jemne odlíšený aj od 5D. 3D má čierny podklad predných svetiel ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hombre"
7. 8. 2007 14:03
Super !
Tohohle mazlíka si koupím rozhodně radši, než předraženou (a ošklivou) Fabii. A vyjde mě to možná i levněji >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Donald"
7. 8. 2007 14:39
Re: Super !
Tak kup a nezapomeň se potom pochlubit. ;-)
neregistrovaný "gutbayer"
7. 8. 2007 14:13
bravo
Cítím v tom tak trochu nové Bravo... ale není to moc okaté a je to velmi, velmi povedené. Celý ceed je... Bravo, KIA
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2007 15:02
Whau
tak toto sa kii vazne podarilo. takto podareny 3d hatch som uz dlho nevidel. ako tu uz niekto hore spominal ak sa pohraju s riadenim a bude to vyzerat tak dobre aj nazivo tak si myslim ze s predajmi nebude najhorsie. :-! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mato"
7. 8. 2007 15:03
Hatch
Krasa , ovela krajsie ako c30
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ITAL 1"
7. 8. 2007 15:34
Kia - plastiková bomba
Původně, ještě do včerejšího dne jsem byl na vážkách zda zvolit za nový vůz KIA ceed nebo FIAT Brava. Jelikož jsem mnohonásobným majitelem různých italských aut, a v současné době majitelem Fiat Stilo 3 dv 115, srdce mne táhlo k fiatu. Jenže cena a rozsah výbavy hovořil pro Kiu. Tedy jsem se vydal na ten korejský zázrak skutečně podívat, a rozhodout se. Rozhodl jsem se ale opět pro Fiat. Srovnání ani není možné je to konstrukční rozdíl nejméně jedné generace. Kia je zvenčí pohledné i když ne nápadné auto. Ovšem uvnitř následuje šok. Vše tvrdé plasty,avšak i na dveřích zevnitř a zkrátka všude. Mimo sedaček nikde kousek látky nebo měkkého plastu. A to bylo druhé nejlepší provedení. Mezi př. sedačkou a prahem nezakrytá díra na podlahu a sedadla přimontována jak ve starém ebéčku. Sice nic nedrnčí, je to tiché ale řízení je takové oplovsky vágní, nekomunuikativní, nic neříkající. Navíc předváděcí vozidlo byla pozuze 1,4 a to je pro mne velmi slabé. Jsem přeci jenom zvyklý na jiný zátah od diselu. Rozdíl v kupní ceně s fiatem je pouhých cca 60 000.- ale je to jiný svět. Vše dotaženo do naprostého detailu, velmi příjemné a útulné prostředí, navíc v kombinaci se zcela nedostižným 150Ks motorem. Rozhodl jsem se. Ale je mi dost líto, že se ještě korejci musí hodně učit. A zejména německá produkce by další konkurenci potřebovala jako sůl. Cena by byla příjemná, ale chápu to tak že vlastně se o nízkou cenu nejedná, je stejná jako všude jinde, jenom se jedná o levná konstrukční a materiálová řešení.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 8. 2007 15:56
Re: Kia - plastiková bomba
Posad sa do noveho Auris-u, potom uvidis co je to lacny interier a tvrde plasty! Oproti poslednej Corolle je to teda vyrazny krok spat. Nechapem, ako nieco take Toyota vobec mohla pustit na trh...

BTW, ake vybavy to porovnavas? Nechce sa mi verit, ze by 150-PS Bravo bolo len o 60 litrov drahsie, ako 105-PS Cee'd.
neregistrovaný "ITAL 1"
8. 8. 2007 09:03
Re: Kia - plastiková bomba
neregistrovaný "Homer"
7. 8. 2007 16:30
Re: Kia - plastiková bomba
Tak nechápu tvoje nadšení z Fiatu. Například Stilo je to nejhorší auto z kompatků, ve kterým sem kdy jel. Plasty sice měkčený, ale uvnitř pořád něco skřípalo, počítač hlásil nějaký nesmylsný hlášky a jízdní vlastnosti otřesný. V zatáčkách to skřípalo a naklánělo až hrůza. Italský auto bych nechtěl. Ale jde jenom o tento zážitek.
neregistrovaný "ITAL 1"
8. 8. 2007 09:04
Re: Kia - plastiková bomba
Na Kladně jej mají přímo k odběru vystavené v showroomu za 539 900 Kč.
neregistrovaný "ITAL 1"
8. 8. 2007 09:15
Re: Kia - plastiková bomba
To: Homer, - nevím v čem jsi jel, nebo kdo se v tom kde vrtal, či rádoby opravoval, máš li zájem přijeď do Prahy, kdykoliv Tě svezu tak že Ti z toho oči polezou z důlků, co se týče jízdní pohody, jízdních vlastností, tichosti interieru, výkonu. Mám jej jako první majitel bez sebemenších závad či oprav, jenom s běžným ročním servisem.Průjezdy zatáček lze provádět takové že si to u jiného seriového auta neviděl, brzdy ve své třídě na špici, trochu umí být nervozní v extrémních situacích na křivém povrchu zadní náprava. to je přirozené, dá se s tím počítat a nemusí se tomu člověk nijak věnovat. Auto se ze zatáčky vytáhne samo. Neznám co je to cizí pazvuk uvnitř vozu, na to jsem velmi citlivý. Je pravdou že to nikdy nebylo nikde rozebírané.
neregistrovaný "maesho"
7. 8. 2007 22:56
Re: Kia - plastiková bomba
No mal si smolu ze si skusal najslabsi motor, ja som odskusal vsetky motorizacie a radenie, spojka a dynamika CRDi podstatne lepsie ako spojka, radenie a dynamika 1,4 benzinu - do diesela montuju ine spojky aj prevodovky, schvalne si skus jazdu s CDRi.
neregistrovaný "ITAL 1"
8. 8. 2007 09:21
Re: Kia - plastiková bomba
To: maesho -je přirozené že disel má jinou spojku, jiný zátah motoru, jízdu nehodnotím. Umím si představit že i když s menším objemem takl s téměř stejnými výkonovými vlastnostmi jako mé Stilo to pojede stejně, hodnotil jsem hlavně plastový a levný interier který nejksem schopen zkousnout. Jízdní vlastnosti mě až tak moc neberou neboť jsem v životě jezdil s takovými různými křápy až hrůza a vždy jsem je dokázal bez úhony dostat až na samou hranici výkonu, tak na to abych s autem zajezdil nemusím mít nutně závodní stroj. Jak říkám já umím jezdit se vším občas i s Popovickým kozlem. Ale auto za cca 450 000 musí již k něčemu vypadat.
neregistrovaný "Ho či Min"
7. 8. 2007 16:16
Zase se bavím
Několikrát jsem si říkal, že na podobné diskuze už chodit nebudu. A ejhle jsem tu zas. Pořád si říkám, jsme národ zakomplexovaných malých lidiček, nebo umíme být soudní a objektivní? Ani zdaleka najsme tak vyspělí jak si myslíme, minimálně po mentální stránce. Jak může někdo z vás srovnávat Ceeda s Fábií?!?!?!? Vždyť je to totální blbost!!! Ceed je auto o třídu větší, a každý kdo v něm seděl nebo jel, mi dá za pravdu. Pořád tady čtu korejci a korejské. Všechny lidi kteří kacají takové hovadiny, bych poslal do fabriky v Žilině, kde jsem byl. Myslím že by pánové zabedňenci nemohli spát hodně dlouho! Myslím a jsem o tom přesvědčený, že Ceed je špička na trhu a jak jsem zde správně četl, francouzi se jí dívají na záda s hóóódně velké dálky. Tak se mějtě pěkně a znovu si opakujte jaká není ta Fábie špička, sice nejpředraženější na trhu, ale dělo které se technicky a především motoricky "vyrovná" té ubohé Kii, kterou vyrábějí korejci lůza jedna fuj.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
7. 8. 2007 16:35
Re: Zase se bavím
Já to vzal od konce,takže jen jedna reakce na tohle:o francouze neměj péči,korejský je na Ceedovi jen investor resp. majitel,zbytek udělali ti hloupí lidé od VW,Audi(šéf designér),M-B,Renaultu,Forda atd.,ale to je pohodě,neb v této branži se lidé kupují a přechází od jednoho k jinému zcela běžně.Takže jo,sohlas,další podařené evropské auto z Evropy. :yes: Nicméně,ve vší úctě, slůvko špička bych používal velice opatrně.Co potom jsou auta od Hondy nebo Toyoty,ať je příklad špičky odjinud.Jinak ty továrny jsou si všude dost podobné,i v Číně se instaluje špičková technologie. :-! Na to časem dojdeš.
neregistrovaný "Ho či Min"
7. 8. 2007 16:20
Zase se bavím
Jak může někdo srovnávat Fábii se Ceedem. Škoda je menší (jiná kategorie) drahší a to podstatně a taky velmi zastaralá! Jinak pro všechny Vidět výrobu Ceedu je zážitek. Všem zakomlexovaným blbům doporučuji. Jinak Panu ITAL 1 přeju mnoho kilometů bez poruchu, to přání bude potřebovat.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
7. 8. 2007 17:52
Re: Zase se bavím
fábia je zastaralá? kdes k tomu přišel?? každopádně je to jiná kategorie, kupovat ji bude jiná sorta lidí než kiu, tak je to ostatně myšlený. socialistická společnost si hold bude muset počkat na auta s číny, údajně velmi levné >:D >:D
neregistrovaný "tonda7"
8. 8. 2007 06:50
Re: Zase se bavím
No myslim, ze tato prani uz nejsou delsi dobu na miste, mame v rodine nekolok fiatu najeto hodne pres 100tis, auta byla kupovana nova a muzu ubezpecit zadne problemy ci zminovane poruchy se nekonaji. ;-)
Avatar - Ricardo
7. 8. 2007 18:39
Fábia, královna všech segmentů
Tak včera jsme se tady pokoušeli porovnávat Oktávku s Volvy S40 a V50, dneska stará známá písnička, a sice jestli je lepší Fábie nebo snad nějakým omylem Ceed... Lidi, nežerte tolik ty halucinogeny. Fabia je malý vůz s délkou necelé 4 metry, konkurent Kia Rio (kromě jiných). Ceed je auto o třídu výš - ano při pohledu do ceníku to tak nemusí vypadat - pozná se to taky tak, že nenabízí ani sociální výbavu ani motory menší než 1,4 litru ;-)
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 21:38
Re: Fábia, královna všech segmentů
>:D :yes: Já se zrovna rozhoduju mezi tímto [odkaz] a tímto [odkaz] Cena skoro stejná. Fakt nevím. Prosím poraďte!!! ;-)
7. 8. 2007 21:56
Re: Fábia, královna všech segmentů
Pěkné snímky. Z rodinného alba? >:D Teď už je mi jasné, proč považuješ přístrojovku Trabanta za automobilový zázrak >:-[] :yes:
anonym
7. 8. 2007 22:25
Re: Fábia, královna všech segmentů
Jasny tank :yes: , aj darcu organov ti don posadili >:D :yes:
7. 8. 2007 21:54
Re: Fábia, královna všech segmentů
Asi by se slušelo odpovědět ti na tvou první část přísvěvku otřepanou sentencí, kterou užívá diskuzní spodina (a jak vidím už i ty) - už to nehul, Ricardo. Nevšiml jsem si, že by tu kdo porovnával Octavii s Volvem. Ovšem já napsal včera, že jak VOLVO 40/50 tak Octavia stojí rozkročeni mezi dvěmi třídami - mezi nižší střední a střední třídou. Tak pokud máš na mysli tyto mé věty, zkus se zamyslet... Ano je to přesně tak. Tyto vozy si dokonale konkurují. VOLVO boduje nad Octavií větším akcentem na bezpečnost, nejvýkonějšími benzíny i naftou a vyšším image. Octavia zase boduje DSG převodovkou, variantou scout a praktičností verze liftback. Z pohledu úspěšnosti těchto modelů u automobilek, je Volvo 40/50 v portfoliu automobilky tím nejméně atraktivním, naproti tomu Octavia je jasným esem Škody. Nakonec, není nic neznámého, že právě ve Švédsku je Octavia velmi populárním automobilem... P.S. ten dnešní diskuzní evergreen, zahájený tvrzením kolegy nahoře, že Superb se řadí do subkompaktů >:D a že se tu v této souvislosti porovnáví Fabia s Cee´dem je sice úsměvný, ovšem nasvědčuje to tomu, že méně orientovaná část diskutérů řadí Fabii o třídu výše, než kam ve skutečnosti patří. Což je vlastně milé... :-)
Avatar - Ricardo
7. 8. 2007 22:03
Re: Fábia, královna všech segmentů
A pak že je nikdo neporovnává >:D ;-)
7. 8. 2007 22:06
Re: Fábia, královna všech segmentů
No, teď jsem ta auto porovnal, to ano, pro tebe. Abys viděl, že jsou porovnatelná. Nahoře píšeš, že se tu včera tato auto porovnávala. Pokud jsem to přehlédl, omlouvám se.
neregistrovaný "eva"
7. 8. 2007 22:16
Re: Fábia, královna všech segmentů
Tak nevím, o co se přete. Kdyby bylo pro Forda Volvo tím, čím je pro VW Škoda, tak by asi nebylo na prodej. >:D
7. 8. 2007 22:20
Re: Fábia, královna všech segmentů
:-) Dobrá sentence, leč teď střílíš mimo. Volvo je jediná automobilka, co Fordu vydělává... a Ford tak za její prodej může hodně utržit. Četl jsem teď někde, že ve Švédsku se hledá cesta jak VOLVO vykoupit a začlenit jej do "národního pokladu." To je velmi povznášející... a poučné pro zdejší automobilové "škodaznalce..."
Avatar - Ricardo
7. 8. 2007 22:25
Re: Fábia, královna všech segmentů
A kdyby byla Škoda pro VW tím co pro Forda Volvo, tak se jmenuje Audi.
neregistrovaný "eva"
7. 8. 2007 22:34
Re: Fábia, královna všech segmentů
Tak se tak nečil, až zas tolik jsem si zase nešpitla. Hele, jestli je pravda, že Ford za Volvo v roce 1999 zaplatil 6,45 miliard dolarů a teď je na prodej za zhruba za 8 miliard dolarů, tak mi vzhledem k inflaci, zase jako extra výhodnej byznys nepřijde. :-)
7. 8. 2007 23:11
Re: Fábia, královna všech segmentů
Musim ti oponovat:

1. Fabia II. sa s Cee'dom porovnava koli blizkej cene, co neznamena ze Fabia II. patri o triedu vyssie (preboha to je napad) ale to, ze je prilis draha, co mile nie je ani nahodou.

2. Octavia patri do strednej triedy akurat tak objemom kufra - sirka,razvor a rozchod nepusti - dnes uz len priemer v nizsej strednej triede (vid . bod 3)

3. Cee'd je vacsi ako Octavia (okrem kufra pretoze je hatchback) vo vsetkych parametroch.

Technicke udaje Cee'da (v zatvorkach porovnanie s Octaviou TDI):

dlzka ( mm ) - 4235 (4572)
sirka ( mm ) - 1790 (1769)
vyska ( mm ) - 1480 (1462)
razvor ( mm ) - 2650 (2578)
rozchod vpredu / vzadu ( mm ) - 1546 / 1544 (1539 / 1528)
batoz. priestor ( l ) / sklop. sedadla - 340 / 1300 (560 / 1350)
7. 8. 2007 23:12
Re: Krasa
Novy Pro_Cee'd sa mi velmi paci, ten zadok vyzera strasne sexy!!! Ked ma frajerka necha a rozhodnem sa ze sa neozenim, predam svojho 5D a kupim si ho! :-)
8. 8. 2007 08:53
Re: Krasa
:-) :yes: Ožeň se, to má větší cenu... možná ;-)
neregistrovaný "tokame"
7. 8. 2007 19:56
To je co???
Kua oni to asi fakt myslia s tou Europou vazne.Hyundai/Kia bola ta posledna znacka od ktorej by som cakal, ze 3 dverova verzia sa bude od 5dverovej lisit inak nez poctom dveri.Zadok 5dverovej verzie vyzera byt vedla toho zrely na facelift, treba to ale vidiet na ulici nie na studiovych foto ako to vyzera.Ako su vlastne na tom predaje?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 07:33
ceny
Zdravím všetkých.Čítam pozorne už dlhšiu dobu ohlasy na ceed a nakolko plánujem v skorej buducnosti kupu nového auta vybral som sa po predajcoch práve včera.Stále sa tu dokola omiela že keby ceed stál porovnatelne ako jeho konkurencia tak by predajné čisla neboli také.Uvažujem o ceed 1.4 EX a ten stojí s metlou 517000sk.Porovnatelné auta:mne je totiž jedno či je auto akciove alebo aké.Chcem pre rodinu nové auto.Takže včera:Ford focus trend 1.6 469000,metla grátis,výbava porovnatelná,tempomat navyše.C 4 leader 1.6 výbava rovnaká cena 47000O a ešte somskočil do mazdy a trojka s motorom1.4 500000.Vo forde zlavu pri leasingu nedostanem,v citroene 50000 ktoré zaplatím v splátkach a v mazde 6,5%.Všetky auta s porovnatelnou vybavou a motorizáciou sú lacnejšie ako ceed niektoré aj o 55000.Tak teraz babo raď.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "sword2"
8. 8. 2007 07:51
Re: ceny
zájdi sa ked tak ešte pozrieť do predajne Hyundai na i30 budeš príjemne prekvapený za cenu 529T SK najdeš 1.6 (parametre lepšie ako Fokus) s bohatšou výbavou ako Ceed(Comfort -aut.klíma a pod) jazdne vlastnosti veľmi slušné na takové to domácí popojíždení...baba nie som ale dúfam že som poradil ;-)
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 08:01
Re: ceny
Trafil si klinec po hlavičke.Dnes idem na predvádzačku len predajca nevie do kolko dní by dodali autá.
neregistrovaný "sword2"
9. 8. 2007 09:34
Re: ceny
tak sa potom pochvál ako sa ti páčila...myslím že i30 je lepšia(tvrdší podvozok, odozva od kolies k volantu) a aj lepšie vybavená ako Kia Ceed....napísal by som že aj krajšia ale každý máme iný vkus ;-)
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2007 10:21
Re: ceny
Podle testu je i30 mekci....
neregistrovaný "sword2"
9. 8. 2007 13:44
Re: ceny
tiež nemôžeš veriť všetkému čo napíšu:o)radšej sa v tom prevez...inak Hyundai i30 vo výbave Style ktorým som jazdil v rámci skúšobnej jazdy má "športovo upravený podvozok" oproti bežnej verzii i30
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2007 08:15
Re: ceny
No i cee´d muze mit sportovni podvozek, ale podle mne uz by to bylo hrozne tvrdy auto. Uz takhle je tvrdy az dost.
anonym
8. 8. 2007 14:32
Re: ceny
Objednaj sa u kazdeho na testovacie jazdy a potomsa rozhodni, nebudes jazdis na katalogu ale na aute, tak si ho vyskusaj :)
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 08:31
cena a cena a cena a ostatní
Tak jako vždy se nám debata ohledně Kii zvrtla v opěvování ceny a předraženosti Fabie. Kia (a i Hyundai) se snaží (a ne špatně) vybudovat si v evropě pověst a image. Na to, že začínali před relativně krátkou dobou a v podstatě z ničeho udělali obrovský kus práce a pomalu,ale jistě už nejsou vnímány jako "střep z východu". Pořád ale ještě namají tak silnou pozici, aby si mohli dovolit nabídnout auto za podobné peníze jako evropská konkurence ve stejné třídě. Zkuste si sami odpovědět na otázku, zdali by ste zařadili Cee`d do vašeho výběru pokud by stál +- stejnou častku jako ostatní konkurence v nižší střední. Cee`d považuji za velmi silnou "ofenzivní zbraň" v boji o evropské zákazníky a hlavně v boji o povědomí o značce.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 10:33
Re: cena a cena a cena a ostatní
Neviem aké sú ceny v čechách ale na slovači je ceed drahší ako Focus,c4,M3 atď.Viď článok hore.
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 10:58
Re: cena a cena a cena a ostatní
Cee`d je levnější. Nejlevnější 429 700 sk, Focus 459 000. Pravda cca 30 000 tis. není moc. V porovnání čekých cen už to vypadá trochu jinak. Cee`d 339 980 vs 422 990 Focus.
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 11:04
Re: cena a cena a cena a ostatní
Lenže za 429000 je základ a focus za 459 ma klimu,tempomat a ešte vela naviac.Ceed s touto vybavou je za504000 a tempomat nikde.
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 11:06
Re: cena
Lenže za 429000 je základ a focus za 459 ma klimu,tempomat a ešte vela naviac.Ceed s touto vybavou je za504000 a tempomat nikde.
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 11:14
Re: cena
Podivej se do ceníku. Focus za 459 je základ ambiente, kde je klima za příplatek 34 300, tempomat není v nabídce pro ambiente. Cee`d nenabízí tempomat v žádné výbavě.Doporučuji ty ceníky projít důkladně.
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 11:20
Re: cena
Asi nie si na správnej stánke.www.ford.sk,vozidlá focus,ceny,špecialne ponuky,Focus X TREND za 459000 v plnej palbe aj s tempomatom klimou atd.
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 11:28
Re: cena
Už jsem to psal dole - jasně speciální nabídky.
neregistrovaný "Tom"
8. 8. 2007 20:38
Re: cena
Do Cee´da si muzes doobjednat tempomat za cca 4000Kc.(Alespon si myslim, ze to tak bylo :-))
neregistrovaný "T."
8. 8. 2007 20:40
Re: cena
Tempomat se da doobjednat za velmi slusne penize. Ono se ta, da vubec spousta srandicek doobjednat....
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 11:03
Re: cena
C4 - 549 990, M3 - 592 400
anonym
8. 8. 2007 11:11
Re: cena
C4 leader pozri cennik stojí 470000.JE to auto v plnej výbave.Mazda3 je za 470000-výbava CE.POzri akčné cenníky.Pri kúpe je jedno či je auto v akcii alebo čo.Rozhoduje cena.Včera som totiž obchádzal predajcov a dosť ma to vyviedlo z miery.Všetky ceny sú na oficialnych strankach dealerov žiadne zlavy načerno.
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 11:19
Re: cena
A je to tu. Akční nabídky proti běžné. Ano, při koupi auta je to jedno. Až bude mít Kia akci, tak to budem srovnávat s běžnou cenou u konkurence ? Pokud se chceme bavit o cenové politice značky pro daný model a o ceně kterou nastavila tak srovnávejme cenu za kterou jsou dané modely standartně nabízeny, protože potom ztrácí celá diskuze o postavení Kii na trhu smysl.
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 11:27
Re: cena
nerozčuluj sa.Ja len pišem že som včera obehal nejakych dealerov lebo mám vážny záujem o ceed aby som zistil ako stojí konkurencia .Jedná sa o konkrétny nákup auta povedzme do 7 dní.A ostal som velmi prekvapený cenami konkurencie.Sú hlboko pod ceedom.A preto nastala dilema čo teraz.potrebujem totiž nové auto a ceed bol jasný favorit.Ale na druhu stranu ked vo vip aute vidiš focus x trend o 43000 lacnejšie tak neviem neviem
neregistrovaný "Donald"
8. 8. 2007 12:17
Re: cena
Ne, jasně, já to chápu a ty základní výbavy jsou opravdu ořezaný i když můžou spoustě lidí stačit. Spíš mi přišlo divný bavit se o akčních cenách jako reakci na muj příspěvek, kde jsem bral obecně nastavenou cenu Cee`du proti konkurenci v kontextu postavení automobilky na trhu a tam mi nepřijde moc fér do toho míchat akční ceny jiných modelů. Ale hodně mě překvapil právě dost nízký rozdíl ceny (ceníkové-základní) Cee`du a Focusu. Čekal jsem víc než 30 000 tis. sk. U nás už je ten rozdíl trochu markantnější. A v téhle souvislosti by mě i docela zajímal počet prodaných Cee`dů na slovensku. ;-)
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 12:45
Re: predaj
velmi dobre spracovaný prehlad je na stranke www.orakor.sk niekde vpravom pruhu sú vysledky predaja všetkych aut za 1-6.07,su to oficialne udaje a tam je to čislo pri ceed cez 1000 kusov a to je dosť dobré.Dobre sa predava aj RIO asi500ks a dost ma udivil vysledok accentu tiež asi 500ks.Pozri si to su tam velmi zaujimavé čisla.Na europu v globale to nestači ale tlačia sa hore najrychlejšie zo všetkych.Sám som kupoval pre švagrovú RIO Sporty a Kia ma velmi prekvapila.Ale to upevnenie sedačiek ako na š 100 je fakt pravda.Uvidíme ako si povedie i30 a hlavne ked to budu chrlit z nošovic.Lenže dovtedy ja čakat nemôžem.majte sa idem na tu spominanu predvádzačku
neregistrovaný "kia"
8. 8. 2007 10:53
to je sila
Prešiel som práve cenníky na webe lebo sa mi to nezdalo a čuduj sa svete veď ceed je fakt najdrahšie auto nižšej strednej triedy.Ano základ stojí 430000,ale ten kto chce mat klimu a čo to navyše zacáluje 520000 a to focus 1.4 v kompletke vyjde na460000,P307 v plnej palbe 499000/confort/.ostatne som nepozeral.Tak ako to je vlastne s tými cenami.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "divo"
8. 8. 2007 10:59
Re: to je sila
My sme si všetci len mysleli že sú pod cenou,ale to len pri základnom modeli.korejci su drahší v porovnatelných vybavach niekde aj o 50000.Platí pre ceed EX a hlavne na slovensku.V čechach sú iné vybavy.U nás basic nieje vobec,V LX nieje klima ani nastavitelný sedák atd.V čechách je to podstatne lepšie.
8. 8. 2007 14:41
Re: to je sila
No akcne ceny u inych automobiliek mozu byt lepsie ako normalne ceny u KIE.
Je na zakaznikovy ci si vyjedna nejaku zlavu u predajcu KIA. Ja som si vyjednal dokopy aj z leasingom zlavu skoro 40 000.-Sk. Ked bude mat akciu KIA, tiez bude najlacnejsia (asi), ale to nehrozi kedze auto sa predava vyborne.
neregistrovaný "rio"
8. 8. 2007 14:55
Re: ceny
to je pravda.len aby to nebolo ako pri modeli Rio kde dávaju zlavu 40000 na prvú splátku a tých 40 litrov zaplatíš v splátkach leasingu.To isté plati aj o akčne modely citroen.Prvú splátku mi znížíli sice o 50000 a zaplatil som za leader 425600sk v leasingu ale tych 50lit splatim v splátkach.Platim vlastne o 800sk mesačne viac ako keby som to zobral normalne.Ale ked ti ostane 50 na garaž to tiež poteši.
8. 8. 2007 15:07
Re: ceny
Tak kup Ceed EX v Cechach vyjde ta na nejakych 460 tisic SK(vyhodny kurz, plus ceny v cechach su trosku lepsie ako u nas)!!!Vid moj prispevok o par riadkov vyssie
anonym
8. 8. 2007 18:28
Kia Pro _cee *&WERTZUIOPúä
vypadá super,ak aj tak jazdí.
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 1. 2008 10:47
pro ceed
Ja mam uz druhe korejske auto a som s nim nadmieru spokojny.Moji znami i na imidzovejsich europskych strojoch chodia po servisoch.Ja menin len olej dolievam benzin a vozim sa .Obe najazdili cez 130 tis.km a absolvovali len predpisany servis.
Rozbalit vlákno
0