Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Čínská automobilka míří do Evropy. Postaví továrnu a vytasí těžkou zbraň!

27 komentářů

DonVito
Porazime levne cinske elektromobily premiovymi spalovaky.
Ne, samozrejme ze to je kravina. 😄

Jedina moznost je napnout sily na vyvoj/vyrobu poradnych a cenove dostupnych evropskych EV.
traveldrive
Jediná možnosť? Ale kdeže. Sú aj iné možnosti. Napríklad recipročne zaviesť rovnaké podmienky pre čínske firmy u nás, aké platia pre zahraničné firmy v Číne. Striktne kontrolovať dodržiavanie všetkých predpisov a nariadení platných v EU ohľadne konštrukcie vyrábaných áut, použitých materiálov, environmentu, ppracovných podmienok atď, atď... Neposkytovať žiadnu štátnu pomoc, daňové prázdniny a podobné nezmysly. Nepovoliť akékoľvek nehnuteľné vlastníctvo cudzincom. A tak ďalej.
Xylo
Tady budu souhlasit. Je trochu podivné, že domácí výrobci jsou neuvěřitelně buzerováni různými deb.i.l.ními předpisy a byrokracií a pro dovozové zboží to neplatí. Příkladem může být dovoz léčivých přípravků. Obecně se ví, že jak indické tak i čínské farmafirmy používají jako vstupní zemi do EU Irsko, protože jejich nastavené vstupní kontrolní mechanismy jsou poněkud měkké.
DonVito
Tak kdyz tu bude Cina lokalne vyrabet, tak pro ne prirozene stejne podminky platit budou.

Na cinska auta je dnes clo. Pokud vim tak 10%?

Takze restrikce tu jsou, jen o nich nevis. 😉
KIaudius
Clo sa akurát pripočíta k predajnej cene. Pri nízkej cene tovaru to nie je problém.
Rovnaké podmienky nie sú.
Reštrikcie nie sú.
Klameš.
Nie si Číňan?
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
DonVito
Nejsem Cinan.
Ale vim, co je clo...

Podporuji evropsky autoprumysl.
Renoo
Problém je v tom, že třeba CATL postavil továrnu v Německu a zásobuje evropské výrobce a bude zásobovat i ten SAIC a hledá další lokalitu v EU. BYD si bude vyrábět baterie v EU sám a pro Teslu. Tím získá Čína absolutní moc nad automotive v EU. Dokonce tak velkou, že za pár let bude schopna ze dne na den výrobu automobilů v EU prakticky ukončit.

Jediný, kdo umí vyrábět vlastní baterie je VW - PowerCo. Jenže CATL představil během jednoho roku 2 zásadní inovace v chemii. PowerCo nikdy ani jednu.
DonVito
Tesla si vyrabi baterie taky sama/spolecne s Panasonicem.

H/K vyuziva korejske dodavatele baterek.

Ano, Cina je silna.
Ale Panasonic, LG, Samsung, Tesla a snad v budoucnu i VW nebo BMW taky neco dokazou!

Edit: BMW vlastne asi bude brat baterky, od CATL...
Avatar - Anonym
Anonym
https😐/www.garaz.cz/…enaultu-21010575

Těšte se. Velká hra začíná.

Evropa tahá za ten nejkratší konec.
Lubo
Nedávne rozhodnutie Číny obmedziť vývoz dvoch kovov - gália a germánia - používaných v polovodičoch a elektrických vozidlách by malo európskych predstaviteľov varovať, povedal šéf Renaultu Jean-Dominique Senard.

https😐/hnonline.sk/…o-spavat-priznal
Renoo
BYD už koupil halu v Německu od Fordu, která původně vyráběla automobily. Takže výstavba a všechny schvalovací procesy, které si užila Tesla v Berlíně a do té doby se s tím nikdy nesetkala, tak tomu se BYD vyhne...

No, ale uvidíme, až narazí na mocného evropského odborářského ďábla který potápí už stávající průmysl, vysoké platy, 8 hodin šichty včetně půl hodinové přestávky, subky pomalu na opačném konci Evropy,...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Mohli by koupit polskou FSO...
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ano, koupit, ale jen 49%....tak jak nutily v Číně evropské, americké i asijské automobilky, které tam chtěly podnikat. Kontrolu si nad firmou tak udrželi Číňané.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A proč by jim neprodali 100%??? Víš vůbec kdo vlastní FSO???
Víš opět jen velké hou.... :-!
DonVito
Tesla ma v Cine 100%.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Přesně! Teprve potom se uvidí, jací jsou Číňané borci. A dále, jak píše nahoře Traveldrive....Napríklad recipročne zaviesť rovnaké podmienky pre čínske firmy u nás, aké platia pre zahraničné firmy v Číne. Striktne kontrolovať dodržiavanie všetkých predpisov a nariadení platných v EU ohľadne konštrukcie vyrábaných áut, použitých materiálov, environmentu, ppracovných podmienok atď, atď... Neposkytovať žiadnu štátnu pomoc, daňové prázdniny a podobné nezmysly. Nepovoliť akékoľvek nehnuteľné vlastníctvo cudzincom. A tak ďalej.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Musím tě zklamat. Čínské bezpečnostní normy jsou aktuálně přísnější než evropské a Čínské EV dopadají v testech lépe než evropské.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Koho ty chceš zklamat, bolševiku? V Číně nejsou nezávislé odbory, které jediné mohou na něco takového dohlížet. Jdi si lhát jinam, ty bolševiku!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jsi při smyslech?? Já jsem tu napsal, že čínské auta jsou bezpečnější než evropské. Ty testy dělají EVROPSKÉ instituce 😒] 😒] 😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Čína začíná drtit evropskou automotive. Přesně jak jsem předpovídal...
Do pěti let 30% prodejů budou čínské EV, které budou stejné nebo lepší jak evropské ale min. o 20٪ levnější.
A protože si Evropa s Euro7 podřezává větev a politici dělají že spalováků neprodejné zboží, tak je jasné co bude následovat...
Renoo
Euro7 nic nepodřezává. Čína musí taky buď vozit ICE plnící stejnou normu a nebo je dovážet přestane. Platí logicky to druhé, protože Čína pochopila budoucnost v EV a 10 let na tom pilně pracovala. Tady se nedělalo nic. Dřív jsme neuměli vyrobit čipy do aut. Teď už neumíme vyrobit ani baterie a dělají to KR/JP a výhledově převálcuje dost možná všechny Čína. A je otázkou času, kdy nebudeme vyrábět ani elektrické motory, protože Čína je vyrobí levněji.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podřezává a to zcela zásadně. Protože Euro7 znamená realně neprodejné spalováky. Nebude je vyrábět Čína. Nebude je vyrábět ani Evropa. Budou se vyrábět jen starší emisní normy na e😜ort do zemí kde nestrčili hlavu do zelené prd€le :-!
Avatar - Anonym
Anonym
kupte si čínský slovníky, fanatický zelený utopisti.

Evropský průmysl končí. Vaší vinou!
Avatar - hugino
hugino
... tam bude ešte šanca zmierniť alebo zastaviť šialenstvo okolo Green deal a hlavne plánovanú závistlosť od Číny a likvidáciu automotive v Európe . Na nás bude závisieť koho si tam zvolíme a ako to bude ďalej s výrobou áut v EU vyzerať. Znížiť CO 2 je nutné ale nie za takúto cenu . Biopaliva , hybrid , LPG alebo CNG je cesta .
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bohužel realně - u nás nebude záležet vůbec na ničem. Protože v Evropě rozhodují jiní.
KIaudius
Idealista alebo hlupák?