Novinky
Nedávne rozhodnutie Číny obmedziť vývoz dvoch kovov - gália a germánia - používaných v polovodičoch a elektrických vozidlách by malo európskych predstaviteľov varovať, povedal šéf Renaultu Jean-Dominique Senard.
https😐/hnonline.sk/…o-spavat-priznal
https😐/hnonline.sk/…o-spavat-priznal
BYD už koupil halu v Německu od Fordu, která původně vyráběla automobily. Takže výstavba a všechny schvalovací procesy, které si užila Tesla v Berlíně a do té doby se s tím nikdy nesetkala, tak tomu se BYD vyhne...
No, ale uvidíme, až narazí na mocného evropského odborářského ďábla který potápí už stávající průmysl, vysoké platy, 8 hodin šichty včetně půl hodinové přestávky, subky pomalu na opačném konci Evropy,...
No, ale uvidíme, až narazí na mocného evropského odborářského ďábla který potápí už stávající průmysl, vysoké platy, 8 hodin šichty včetně půl hodinové přestávky, subky pomalu na opačném konci Evropy,...
Mohli by koupit polskou FSO...
Ano, koupit, ale jen 49%....tak jak nutily v Číně evropské, americké i asijské automobilky, které tam chtěly podnikat. Kontrolu si nad firmou tak udrželi Číňané.
Přesně! Teprve potom se uvidí, jací jsou Číňané borci. A dále, jak píše nahoře Traveldrive....Napríklad recipročne zaviesť rovnaké podmienky pre čínske firmy u nás, aké platia pre zahraničné firmy v Číne. Striktne kontrolovať dodržiavanie všetkých predpisov a nariadení platných v EU ohľadne konštrukcie vyrábaných áut, použitých materiálov, environmentu, ppracovných podmienok atď, atď... Neposkytovať žiadnu štátnu pomoc, daňové prázdniny a podobné nezmysly. Nepovoliť akékoľvek nehnuteľné vlastníctvo cudzincom. A tak ďalej.
Musím tě zklamat. Čínské bezpečnostní normy jsou aktuálně přísnější než evropské a Čínské EV dopadají v testech lépe než evropské.
Čína začíná drtit evropskou automotive. Přesně jak jsem předpovídal...
Do pěti let 30% prodejů budou čínské EV, které budou stejné nebo lepší jak evropské ale min. o 20٪ levnější.
A protože si Evropa s Euro7 podřezává větev a politici dělají že spalováků neprodejné zboží, tak je jasné co bude následovat...
Do pěti let 30% prodejů budou čínské EV, které budou stejné nebo lepší jak evropské ale min. o 20٪ levnější.
A protože si Evropa s Euro7 podřezává větev a politici dělají že spalováků neprodejné zboží, tak je jasné co bude následovat...
Euro7 nic nepodřezává. Čína musí taky buď vozit ICE plnící stejnou normu a nebo je dovážet přestane. Platí logicky to druhé, protože Čína pochopila budoucnost v EV a 10 let na tom pilně pracovala. Tady se nedělalo nic. Dřív jsme neuměli vyrobit čipy do aut. Teď už neumíme vyrobit ani baterie a dělají to KR/JP a výhledově převálcuje dost možná všechny Čína. A je otázkou času, kdy nebudeme vyrábět ani elektrické motory, protože Čína je vyrobí levněji.
... tam bude ešte šanca zmierniť alebo zastaviť šialenstvo okolo Green deal a hlavne plánovanú závistlosť od Číny a likvidáciu automotive v Európe . Na nás bude závisieť koho si tam zvolíme a ako to bude ďalej s výrobou áut v EU vyzerať. Znížiť CO 2 je nutné ale nie za takúto cenu . Biopaliva , hybrid , LPG alebo CNG je cesta .
Ne, samozrejme ze to je kravina. 😄
Jedina moznost je napnout sily na vyvoj/vyrobu poradnych a cenove dostupnych evropskych EV.
Na cinska auta je dnes clo. Pokud vim tak 10%?
Takze restrikce tu jsou, jen o nich nevis. 😉
Rovnaké podmienky nie sú.
Reštrikcie nie sú.
Klameš.
Nie si Číňan?
Ale vim, co je clo...
Podporuji evropsky autoprumysl.
Jediný, kdo umí vyrábět vlastní baterie je VW - PowerCo. Jenže CATL představil během jednoho roku 2 zásadní inovace v chemii. PowerCo nikdy ani jednu.
H/K vyuziva korejske dodavatele baterek.
Ano, Cina je silna.
Ale Panasonic, LG, Samsung, Tesla a snad v budoucnu i VW nebo BMW taky neco dokazou!
Edit: BMW vlastne asi bude brat baterky, od CATL...
Těšte se. Velká hra začíná.
Evropa tahá za ten nejkratší konec.