Testy
Takže když si to shrneme, tak ***ská hybridizace dříve příjemně jezdící auto totálně podělala... To by ještě nebylo tak strašné, pokud by v nabídce byly i normàlní, nehybridizované motory. Jenže nejsou! 😲 :no: :no: :no:
R.I.P. Compass, ekoterorismus má na svědomí další dříve příjemné a atraktivní auto .. 😒 :no:
R.I.P. Compass, ekoterorismus má na svědomí další dříve příjemné a atraktivní auto .. 😒 :no:
Jsou. Ta vymoženost se jmenuje šedý dovoz
https😐/www.sauto.cz/…goneer/188538962
https😐/www.sauto.cz/…goneer/181698356
https😐/www.sauto.cz/…erokee/172639937
https😐/www.sauto.cz/…angler/163486066
Tady je svět ještě vpořádku 😄
https😐/www.sauto.cz/…goneer/188538962
https😐/www.sauto.cz/…goneer/181698356
https😐/www.sauto.cz/…erokee/172639937
https😐/www.sauto.cz/…angler/163486066
Tady je svět ještě vpořádku 😄
Některá auta bohužel jsou na zastaralé platformě a když do nich dáš moderní nové technologie, daná platforma s nimi nedokáže optimálně spolupracovat.
To bylo stejné jako když letadla přechazela na proudové motory. Pokud jen vyměnili pístové motory s vrtulí za proudový motor, nějak to fungovalo, ale jako celek to bylo ve všem horší.
To bylo stejné jako když letadla přechazela na proudové motory. Pokud jen vyměnili pístové motory s vrtulí za proudový motor, nějak to fungovalo, ale jako celek to bylo ve všem horší.
obecne muzes mit pravdu ale tady je proste problem sladeni motoru a prevodovky a to s platformou nesouvisi ne? Mimochodem u Tonale jsem stiznosti nezaznamenal a pritom je to uplne ten samy motor a prevodovka ne?
Jasně že máš pravdu. Jinak - po testech Tonale mě to dost nepříjemně překvapilo. Musím si ho projet.
Ps.: Vozíme v tom už dva roky kočárek a nějaké náchylnosti plastů k poškrábání (v kufru) jsem si tedy nevšiml. A po faceliftu jsou stejné, mám to projité.
Ps.: Vozíme v tom už dva roky kočárek a nějaké náchylnosti plastů k poškrábání (v kufru) jsem si tedy nevšiml. A po faceliftu jsou stejné, mám to projité.
Nevím co na této platformě vidíš jako zastaralé. Vzadu víceprvek i pouze s předním náhonem. Platforma umožňuje jak čistý spalovací motor, hybrid i plug in hybrid. Navíc alfa na této platformě postavila nejlépe jezdící auto kategorie. . . . .
Bylo to obrazně řečeno, zobecněno. Nemusí být problém s platformou jako takovou, ale s motorem, nebo převodovkou, prostě něco tam nezvlada novou technologii. Nebo chceš říct, že to není horší než bez hybridu?
Čo sa týka podvozka a jazdných vlastností, potvrdzujem, že podvozok je komfortný, na môj vkus ale tá orientácia na komfort bola až prílišná, auto má agilitu parníka, zmeny smeru nemá rado a veľmi sa nakláňa, tu je konkurenčná Kuga úplne inde. Síce rozumiem, že od hybridného SUV sa nejaká agilita nečaká, ale pri tom výkone 240 koní by nebolo viac istoty a schopnosti zatáčať na škodu.
Odmysliac od stránky jazdnej dynamiky nie je Compass zlé auto, technika je na úrovni, výbava kompletná, ovládanie v interiéri zdvojené, jednak cez dotykáč, ale všetko má aj fyzické ovládače, takže si človek môže vybrať a ovládanie je príjemné a logické. Spracovanie interiéru celkom slušné, materiály v kabíne kvalitné, po tejto stránke veľmi fajn. A keďže je to Jeep, pohon 4x4 mal rôzne režimy, od automatického cez stály 4x4 až po uzamknutie uzávierky (zrejme elektronické), rôzne režimy pre štrk, sneh a pod. Priestor vnútri aj v kufri ako píšu v teste je slušný. Vzhľadovo sa mi vcelku páčil, vyzerá presne tak, ako Jeep má, auto pôsobí robustnejším a väčším dojmom, než v skutočnosti je (príbuznosť s Fiatom je úspešne maskovaná).
V téhle konfiguraci, na 18kách kolech, je to skvěle fungující auto. BTW - nevšiml jsem si, zda to je uvedeno v testu, ale standardně to má FSD tlumiče. Je zajímavé, že ho dokáží zabít příplatkové věci, resp. věci z vyšších výbav (viz. 19ky kola)...
Jako není to auto za mega. Ale za těch cca 750 (viděl jsem přímo v showroomu slevu na NightEagle - od 739) je to docela dobrý kup. Smutné je, že před třemi lety byl NE s Firefly za 550-600 super kup, a změny tomu jen ubližují a zdražují to...
Ps. Dlouhodobě jezdím za cca 8l. Převážně Praha a dálnice, kdo jezdí více intravilán, bude okolo 7-7.5, možná pod 7. Tzn. oproti hybridu o 1-1.5l víc...? To se mi ten cenový rozdíl opravdu nevyplatí, resp. nikdy nevrátí...
Pps.: Zajímavá zmínka o volantu - já jeho tvar a tlustší věnec považuji za úplně super, manželka též. Pokud bych měl něco vytknout, byla by to příliš velká vzdálenost mezi volantem a páčkou blinkrů - na to jsem si nezvykl ani po letech.
Ne, OK, myslím že se shodneme - zabíjí to ten automat...