Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EP schválil cíle pro omezování spotřeby energie či podporu elektromobilů

Evropský parlament definitivně schválil sérii norem, s jejichž pomocí mají země Evropské unie omezit do roku 2030 emise skleníkových plynů výrazněji, než dosud plánovaly.
Zpět na článek
12. 7. 2023 21:32
12. 7. 2023 21:36
12. 7. 2023 21:48
13. 7. 2023 07:17
13. 7. 2023 11:27
13. 7. 2023 11:55
12. 7. 2023 21:53
12. 7. 2023 22:05
12. 7. 2023 22:10
13. 7. 2023 11:10
13. 7. 2023 17:04
14. 7. 2023 14:22
12. 7. 2023 23:34
13. 7. 2023 08:22
13. 7. 2023 10:15
13. 7. 2023 17:09
14. 7. 2023 06:30
13. 7. 2023 11:33
13. 7. 2023 11:42
14. 7. 2023 07:26
14. 7. 2023 07:52
14. 7. 2023 11:20
13. 7. 2023 08:46
12. 7. 2023 16:13
Nepopsatelně směšné je sledovat mladou generaci
jak nadává starým do rudých noků a sama si buduje ještě horší zelený totalitarismus spojený s komunistickou bídou s nouzí. Mě je to vy zelení pýčové jedno, co si tady uděláte. Těch max 20 let co mi tady zbývá už doklepu, ale vy se budete smažit ve vlastním zeleném pekle.
Rozbalit vlákno
8
12. 7. 2023 16:22
Re: Nepopsatelně směšné je sledovat mladou generaci
Je to skrátka banda bezmozgov. EU treba konečne zrušiť, rozpustiť a zakázať. Namiesto globalizácie budovať sebestačnosť a centrálnu moc nahradiť medzinárodnými dohodami.
Avatar - WinDiesel
12. 7. 2023 17:16
Re: Nepopsatelně směšné je sledovat mladou generaci
Evropské hospodářské společenství, volný pohyb zboží a to úplně stačí. S EU, EP a EK přišly ideologie. Pár blbců si plnilo své vlhké sny a tím už de facto zničilo ideu spojené Evropy.
12. 7. 2023 17:25
Re: Nepopsatelně směšné je sledovat mladou generaci
Přesně tak, líp bych to neřekl! :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2023 17:58
Re: Nepopsatelně směšné je sledovat mladou generaci
Píšu to už dlouho. Putin sem nemusí posílat žádnou atomovku. Stačí jen dalších 15 let EU a ekofanatismu a Evropa se zničí sama.
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2023 17:56
Re: Nepopsatelně směšné je sledovat mladou generaci
Z EU se pomalu začíná stávat sprosté slovo.
12. 7. 2023 18:22
Re: Nepopsatelně směšné je sledovat mladou generaci
Klasická ukázka současného levičáckého podvádění... Chce se mi zvracet... :-O :-( :no:
https://echo24.cz/…stredi-spanelsko?…
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 09:57
Re: Nepopsatelně směšné je sledovat mladou generaci
Přesně tak. Už sby se ten zelený neomarxistický moloch rozpadl. Včera bylo pozdě :yes:
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2023 17:41
Eurosocialismus v rozkvětu
Elektřina na příděl, auta jen pro bohaté, nedostupné bydlení...

Bravo, a člověk doufal a věřil že to co tu bylo před 89 už nikdy více nezažije!!! Komunisti jsou jen slabý odvar EU :-!
Rozbalit vlákno
14
12. 7. 2023 18:24
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Když jsem se ještě jako študák nadšeně účatnil listopadu 1989, v životě mě nenapadlo, že novodobý komunismus se k nám vrátí ze Západu! Západoevropští soudruzi jenom přemalovali rudou fasádu na zelenou! :-O :-O :-O
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2023 19:10
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Je to blbý, ale vývoj ukazuje že komunismus byl skutečně dál než kapitalismus.
Protože tak kam se kapitalismus dostává v roce 2025 až 2030, tam už komunismus byl u nás v roce 1970...
12. 7. 2023 21:31
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Je mi zatezko reagovat na proruského Noka jako jsi ty. Ale komunisti v jistých dílčích oblastech byli napřed. Problém je v tom, že v 10 procent oblastech byli napřed a v 90 procentech pozadu.
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2023 22:10
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Nevím co je proruského na konstatování že EU směřuje do větší bídy než tu byla za komunistů.

Ale jistě mi to vysvětlíš :-!
12. 7. 2023 22:12
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Dříve jsi zde prorusky placal a to už ti nikdo neodpare. Řekni že ruzzaci jsou ***, řekni to.
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2023 22:15
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Mám rád ruskou zmrzlinu, mám rád ruský boršč, mám rád pirohy, mám rád ruské spisovstele. Takže ano, jsem opravdu usvědčený proruský agent... Kdybys to náhodou nepochopil tak je to naprostá ironie :-! :no: :no: :no:
12. 7. 2023 22:17
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Neuhybej. Jsou ruzzaci odporný středověký militantní expanzivní pronarod a nebo nejsou podle tebe? Odpovez ano - ne.
13. 7. 2023 07:47
Trestní zákoník
§ 355 Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob
(1) Kdo veřejně hanobí
a) některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu, nebo
b) skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání,
bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
Avatar - lyon667
13. 7. 2023 09:12
Re: Trestní zákoník
Konstatování faktu není hanobení.
13. 7. 2023 10:29
Re: Trestní zákoník
"Fakt" můžeš prohlásit o konkrétní osobě a pak může soud rozhodnout, jestli jsi schopen ho podpořit konkrétním důkazovým materiálem.
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2023 22:19
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
A rozhodně nebudu nálepkovat. Jsou Rusové špatní, jsou Rusové dobří. Stejně jako kdokoliv jiný.
Ale jestli to chceš polopatě, tak každý Rus podporující válku na Ukrajině a Putina (avšak nejen jeho) nese svůj díl viny a má na rukách krev.
12. 7. 2023 22:21
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Ok vcelku dobrá odpověď akorát jsem tě k ní musel až moc nutit. Slušný člověk to řekne rovnou a neschovává se za zmrzlinu.
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2023 22:23
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Slušný člověk jiného bezdůvodně neoznačuje za proruského noka :-!
12. 7. 2023 22:31
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Naprostý souhlas. Problém je ovšem v tom, že takových je drtivâ většina .. :-O :-( :no:
12. 7. 2023 21:32
Je to super
Ze nekdo se o budoucnost vubec nestara.
Je mu uplne jedno ze klima kolabuje.
A pise jen o tom, co vsechno klimatu nepomuze. :D

Ano zadna jednotlivost a uz vubec ne jen v Evrope klima nezachrani.
Ale bylo by fajn pochopit, ze Cine i Indii na klimatu celkem zalezi.
Protoze
A) vedro tam bude nesnesitelny
B) bude dochazek k migraci od pobrezi

https://www.novinky.cz/…-evropy-40437616

India's commitment to the Paris Agreement was reaffirmed through its updated NDC submitted to the United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC) in August 2022. The NDC outlines India's ambitious goals for the period from 2021 to 2030 and reflects its determination to pursue climate justice.
Rozbalit vlákno
70
12. 7. 2023 21:36
Re: Je to super
Naděje naštěstí umírá poslední! ;-)
https://e-news.cz/…lu-vyuzijeme-ji/#…
12. 7. 2023 21:37
Re: Je to super
Proboha prestan psat o EU.

Klima se snazi zachranit USA, Cina, Indie a EU!

https://cs.m.wikipedia.org/…Esk%C3%A1_dohoda

ratifikace/podepsání 55 zeměmi reprezentujících minimálně 55 % globálních emisí

Parizska dohoda
Stanovuje závazky všech smluvních stran, včetně největších světových producentů emisí skleníkových plynů jako je Čína, Spojené státy americké (USA) či Indie. :yes: Hlavní vyjednavač této dohody, francouzský ministr zahraničí Laurent Fabius označil uzavřenou dohodu za „ambiciózní a vyrovnaný“ plán a jako „historický obrat“ v úsilí o dosažení omezení globálního oteplování.

https://www.idnes.cz/…_zahranicni_pukk
USA dají téměř devět bilionu korun do ochrany klimatu. Lid zvítězil, řekl Biden

Muzes stejne tak hloupe psat, ze USA to nezachrani.
12. 7. 2023 21:48
Re: Je to super
Nikde na světě tomu neobětují vlastní ekonomiku a životní úroveň svých potomků. To je výhradní výsada Evropy pod nadvládou bohatstvím zpitomělých západních států - bývalých koloniálních mocnosti.
12. 7. 2023 21:59
Re: Je to super
9 bilonu dolaru????

Precti si cile chudy Indie!

A dokonce i Cina se snazi.

PS Ty nechapes, ze spousta lidi na zapade se ma tak dobre, ze rada obetuje par eur na zachranu planety.
Avatar - Mikesus
12. 7. 2023 23:02
Re: Je to super
No jo. Někdo vymění ekonomiku za životy potomků. To vidím u lidí, kteří často říkají " je mi to fuk, já tu už za 20 let nebudu". Úplně na to kašlou a že ti potomci nebudou mít třeba co žrát, protoze nic nevyroste mebo nevypestuje, je jim jedno.
13. 7. 2023 07:17
Re: Je to super
Ono je snížení životní úrovně a snížení životní úrovně. Evropa je na trajektorii k přechodu na životní úroveň rozvojových zemí. Ne teď, ne za 20 let. Ale za 100 let už ano. Koukni na postkomunistické země (sic! to je ale hloupé označení). Už nikdy nedoženou vyspělý svět. Až západ Evropy spadne na úroveň rozvojových zemí, tak už to pak taky nedožene. Mluvím samozřejmě o roku 2180, až to tady v Evropě všem dojde, že už koukají na ujetý vlak z dálky.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:25
Re: Je to super
To nebudou, díky vašim lysenkistckým utopiím na zákazu chovu drůbeže, skotu a prasat a omezení spotřeba masa. Vono kilo masa má kalorie a výživovou hodnotu jako 8 kg pohanky vid :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:02
Re: Je to super
Jenže čína, drahý zelený soudruhu masivně staví jaderné a POZOR - uhelné elektrárny.

Takže ona to čím nabíjet bude mít.

VY ovšem NIKOLIV.

Blbý co, Borisove :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:05
Re: Je to super
Jo USA, kde se prodá za 6 měsíců 49 elektrických Hummerů, hořící Bolty - radši se ukončuje výroba a kde na pláních stále stojí stožáry s vedením el. proudu postavené v roce 1950 :-) :-) :-) :-) :-) :-)

To aby senila Bidet někde vyhrabal tak 10 bilionů USD navíc :-) :-) :-)
Ale jak to předlužený moloch, jejichž největší věřitel je Čína, která s nimi vede tvrdou obchodní válku, v které hodlá ještě velmi masivně přitvrdit - jak to udělá a kde na to vezme, to bych rád viděl :-) :-) :-)
13. 7. 2023 11:27
Re: Je to super
nejvetsi zahranicni veritel USA je japonsko ne komunisticka cina
nejvetsim veritelem USA jsou ve skutecnosti samotny USA
blabolis z hladu balliku
nebo z tridni nenavisti
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 11:31
Re: Je to super
tak je čína druhá. A dokonce tam vlastní i mraky pozemků.
13. 7. 2023 11:55
Re: Je to super
zahranicni veritele drzi jen cca 1/4 dluhu USA
nejvetsim velkym veritelem je americky FED
souhrne nejvetsim jsou americky firmy a samotni amici
china je az nekde dal
a tak to je s tebou se vsim balliku
jen spousta chytrejch hospodskejch kecu
12. 7. 2023 21:53
Re: Je to super
Pro svatého Boha, člověk nemá zachraňovat klima, ale člověka. A protože dnes vládnou tupci, kteří toto nechapou, jsou další generace odsouzeny k hruzné budoucí bídě a krveprolití. V podstatě návratem o stovky let zpět.
12. 7. 2023 22:01
Re: Je to super
Sorry, ale mladsi generace to chape.

Predevsim ta, co se ve skole uci fakta.

A nepapouskuje bludy ropnych spolecnosti/zemi.

PS Je smutny, ze si nejsi schopny dat dohromady zachranu planety a zachranu cloveka... Vzhledem k tvemu unikatnimu vysokoskolskemu vzdelani a nejvyssi mozne mozkove kapacite je to s podivem. :D
12. 7. 2023 22:05
Re: Je to super
Vždyť jo, užijte si tu budoucnost. Horší je, že to za vás rodiče odserou vaše děti. Chudáci se narodily špatně. Holt každý nema to štěstí prožít relativně klidný život mezi světovými válkami, jako my, rocnik 1970.
12. 7. 2023 22:41
Re: Je to super
Vis, ale vetsina deti ma nazor jako ja.
Ne jako ty.
:-!

PS Jdi to vysvetlit Grete, co za koho odsere.
:D
Ona by ti rekla: "Poslouchej vedce."
A ty bys rekli: "Vedci v Ceskoslovensku o zadnym oteplovani navedeli. Takze neexistuje. A navic mas malou mozkovou kapacitu."
13. 7. 2023 10:15
Re: Re: Je to super
Ked uz sme pri grete, tak s nou mam pekny zazitok, ked sa pred casom zastavila v bristole si na namesti pokecat s mladezou. Skoncilo to tak, ze chudaci domorodci tam mali take 4 stvoraky travnika a par kvietkov, ktore zachrancovia planety zlincovali a city council za penezi danovych poplatnikov tam musel dalsi cely den pratat bordel a vysadit to na novo
Avatar - Mikesus
12. 7. 2023 23:05
Re: Je to super
Presne tak. My mladší ročníky to odsereme za nezájem a nevzdelanost lidi ročníku 1970 apod, jen pro jejich pohodlí, na které jsou zvyklí z komunismu. "Nic nedělat, ostatní se postarají a stejně můj prinos nemá význam". Jak jsou zvyklí z komunismu, kde to platilo.
13. 7. 2023 09:05
Re: Re: Je to super
Si zober do ruky kalkulacku ty vzdelance, lebo ludia narodeni v rokoch 1970/1980 toho vela z komunizmu nemali.
13. 7. 2023 10:23
Re: Re: Je to super
:-) :yes:
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 10:50
Re: Re: Je to super
Kdo tu mluvil o 1980? 1970 jednoduché, skoro 20 let komunismu, školka, zakladka, střední. Období, kdy člověk získává základní návyky, názory. Takze bych řekl, že citelné ovlivnění komunismem je do roku cca 1975, do 1980 spíš menší už.
13. 7. 2023 10:56
Re: Re: Je to super
Musím přiznat, že jsem si opravdu užil pohodlí dětství v komunismu, zejména ty dotované ceny základních potravin byly pro mě jako pro dítě super. Navíc potom pohodlná základní škola se zábavným Pionýrem, natož pak luxus komunistíckého gymnázia, kde se za džíny nebo křížek na krku vyhazovalo. Skončilo to pohodlným studiem na VŠ s kůl výukou marxismu-leninismu, tak jsme to milovali ty super přednášky toho tlustého soudruha. No a pak to skončilo a mě okamžitě vyhodili na stáž na ten prohnilý západ.

Děláš si Mikesusi *** snad? Přece nejsi tak hloupý a nebo ano?
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 10:59
Re: Re: Je to super
Nedělám. Protoze přesně jako ta výchova v komunismu se tu teď chováš. Tak co si o tom myslet?
13. 7. 2023 11:00
Re: Re: Je to super
Neumím ti porozumět, je to asi tím, že vůbec nevíš, co zde teď plácáš, promiň. Zkus to konkretizovat, jestli bych se mohl něčeho konkrétního chytit.
Kladeš mi do úst, že hlásám "po nás potopa". Ne, to nechci já, ale neomarxisti zeleného typu.
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 15:10
Re: Re: Je to super
Tak si přečti vlákno ještě jednou. Pokud to nedojde, pak vysvětlím.
13. 7. 2023 15:30
Re: Re: Je to super
Tak nedošlo. A bojím se, že na to nemám tě zde pochopit. Píšeš, že na mě je cosi komunistického, asi výchova. No jako fakticky určitě je, zejména ve školství tomu uniknout nešlo. Ale člověk měl taky rodiče a mohl si srovnat v hlavě, co je pravda a co lež. Takže co máš na mysli?
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 18:15
Re: Re: Je to super
V pořádku, jak sjem psal, nemám problém vysvetlit

Říkáš, že máme zachraňovat člověka, ne klima. Pokud nebude klima, nebude člověk. Jestli člověk přežije o pár dní déle než klima, k čemu to bude?

Dále píšeš, že ti je to jedno, že to doklepes. A přesto se tomu snažíš házet klacky pod nohy nesmysly, jako že ekonomika je důležitá. Ano je, ale pokud nebude co jíst, je jedno jaká bude ekonomika.

Tvůj názor je ten, že pohodlí je důležitější, než život další generace. Přesně jak bylo za komunismu, nic nedělat, nic nemenit a budu spokojenej. Sice nic nezískam, ale neztratim pohodlí. Sice se chovám tak, ze za několik dekad bude problém s dostatečným pěstováním, extrémy počasí, vzestup moří, ztráta úrodné půdy, ale ty bys mohl teď ztratit pohodlí a tohle se nestane dřív než umřeš, tak proč to teď měnit za své pohodlí? Že teď se můžeme trochu uskromnit a tím dát naopak lepší příležitost a moznosti dalším generacím je dle mého právě to nejmenší než sobecky vynucovat svůj pohled, přesně jako komunisti.
A viz třeba ptr078, který by za jiný pohled by mlátil, jako komunisti.
Chapu, ze bylo za komunismu těžké se prosadit a odfiltrovat, chvíli to prostě ještě potrvá, než se toho naše mentalita zbaví.
13. 7. 2023 20:06
Re: Re: Je to super
Máš tragické představy o vztahu klimatu a člověka. Máš absurdně zkreslené představy o komunistickém režimu a životě v něm. A v neposlední řadě máš velmi zkreslené představy o mě. Abych byl konkrétní: Člověk klima neřídí, nemá na to dostatek energetických zdrojů. Kima si bude dělat co chce a člověk se musí tomu klimatu přizpůsobit a nebo (pokud skutečně dojde k rázné a rychlé změně, na kterou nestihne zareagovat, tak vymřít). Člověk je ale mazaná škodná, ten nevymře, toho se opravdu nebojím. O životě v komunistickém režimu, tak nevím, jak u vás doma, ale my jsme se všichni těšili právě na tu změnu, až půjdou komunisti do pr..de..le. Ano, někteří z nás byli později potrestáni za svoji naivitu zklamáním, zejména jsme přišli často o iluze o nejschopnějším národu na světě, který jen nemá tu možnost to ukázat. No a já osobně - málokdo žije tak aktivně jako já a nevyžívám se zrovna ve válení se u moře nebo v hospodě či u zahradního grilu, což je dnes základem života mladších generací.
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 21:20
Re: Re: Je to super
Člověk na klima nemá vliv?
14. 7. 2023 06:58
Re: Re: Je to super
Pak kdo tady myslí komunisticky. Poručit větru a dešti se nepovedlo ani těm rudým. Přesto to ti zelení zkoušejí. Kdyby člověk měl technologie a zdroje na řízení klimatu tak už by dávno přeměnil klima na Marsu a Venuši na to pozemské. Prostě se smiř s tim, že když se chce planeta oteplit či ochladit (ona to tak periodicky dela) tak s tím člověk prozatím neumí nic udělat. Musí se jen přizpůsobit. A to skutečně dobře umí. Z toho plyne, že to současné úsilí se mine účinkem. Je to jako chtít zastavit vlak, který se na tebe řítí. Lepší je uhnout. Lze postavit stavby ve smyslu Holandských hrázi proti moři atd atd. Namísto toho se pošetile snažíme zvrátit proces změny klimatu. Bůh se zase jednou pořádně baví.
14. 7. 2023 07:29
Re: Re: Je to super
Takze vypustit zpatky do obehu uhlik ktery zeme hromadila desitky milionu let v prubehu nekolika desitek let podle tebe nema zadny vliv na klima?
14. 7. 2023 07:37
Re: Re: Je to super
Nemá, protože ho je zanedbatelné množství.
14. 7. 2023 07:39
Re: Re: Je to super
100 milionu barelu ropy denne.
A to je jen ropa…
Avatar - Mikesus
14. 7. 2023 08:22
Re: Re: Je to super
https://www.climate.gov/news-features/understanding-climate/climate-change-global-temperature
Ano proč to řešit, že to je zanedbatelné, ale 10x zanedbatelné už není zanedbatelné, a to je co se řeší. To je totiž ta matematika, co spousta lidí nechape. Protoze si řeknou, je to nic a 10x nic je nic, ale tak to bohužel není, protože to nula není, jen malé číslo. 0.1 je prd, ale ne nic. A 10x už je 1 a čím větší to bude, tím rychleji to poroste. A jak říkáš, ty to doklepes, dokud to bude snesitelne, a další generace se poserte, protoze já jsem byl bezohledny sobec, který věděl, že jeho se to netýká a nechtěl jsem si ubrat že svého komfortu.
14. 7. 2023 08:30
Re: Re: Je to super
Jsi trapný, protože kdyby každý, včetně všech opic v Africe, generoval jen tolik emisí CO2, jako já, tak by se musel CO2 na planetu dovážet, jak by ho zde byl nedostatek. Každé prase, které si lítá přes půl Zeměkoule, je v pohodě, ale já jsem ten sobec. Bravo.
14. 7. 2023 08:43
Re: Re: Je to super
Mas predstavu kolik je tva spotreba vody, tepla, elektriny a paliv?
PS: Zkus udrzet alespon trochu uroven slusnosti….
14. 7. 2023 08:49
Re: Re: Je to super
Nemám, za mě tohle odjakživa řeší maminka. Co to je spotřeba?
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 11:02
Re: Re: Je to super
Normalizační komunista dotoval základní lidské potřeby - bydlení, potraviny , vzdělávání, dopravu atd

Zelený komunista dotuje větrníky a FVe a nabíječky a ožebračuje lidi :-)
A nařizuje lidem v čem maj bydlet, čím jezdit, čím topit a co jíst!

Aneb není komunista jako komunista vid, BORISOVE :-)
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 15:14
Re: Re: Je to super
Kdo mi nařizuje v čem mám bydlet, čím mám jezdit, co mám jist? Nějak jsem si nevšiml, že bych byl omezován. Můžu autem, na motorce, dokonce letadlem nebo lodí, autobusem, vlakem ba i raketoplánem, balónem, vzducholodí, na kole, koloběžce. Čím prosím nemohu jezdit? Jo maximálně nebezpecnym technicky nezpůsobilý vozidlem, které ohrožuje všechny okolo.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 18:47
Re: Re: Je to super
EU.

Zákazem chovu skotu, drůbeže, prasat resp. reuglacemi, podporou a zvýhodnováním veganů, pojídání brouků a larva, zákazem produkce aut se spalovacími motory, zdaněními, záakzy vjezdu do měst, emisními povolenkami, daněmi atd atd
14. 7. 2023 08:44
Re: Re: Je to super
“ dotoval základní lidské potřeby - bydlení, potraviny , vzdělávání, dopravu atd”

Mas pocit, ze něco z tohohle dnes podporovano neni?
Avatar - Barrichello
14. 7. 2023 11:18
Re: Re: Je to super
Samozřejmě že ne, kdo ti dotuje nájemní bydlení za 1/5 výplaty jako normalizační komunista?
Kdo ti dotuje základní ceny potravin v obchodech a základní jídla v restaracích, závodních jídelnách a bufetech?
Kdo ti dotuje lístek na MHD na úrovni normalizačního komunisty, kdy stál 1 Kčs a dneska 31 Kč.

:-) :-) :-)
14. 7. 2023 12:30
Re: Re: Je to super
Dotace pro zemedelstvi tvori nejvetsi cast dotacnich programu. Stejne tak hromadna doprava je prijemce dotaci.

Bydleni. Treba stavebni sporeni, socialni bydleni, prispevek na bydleni atd

Skoda ze veris stale nesmyslum misto toho abys zjistil jak to opravdu je.
14. 7. 2023 13:13
Re: Re: Je to super
Tak hlavně, že ty to chápeš. Vůbec nevadí, že jsi podstatu věci nepochopil.
Avatar - Barrichello
14. 7. 2023 14:30
Re: Re: Je to super
Z dotací na zěmědělství nejvíc profitují zemědělci, nikoliv koncový zákazník.
A to ještě dotace v ostatních zemích EU jsou daleko vyšší, takže naši zemědělci jsou proti dovozu nekonkureneschopní.

dotaovaná doprava s lístkem za 32 Kč.
Kolik by stál nedotovanej lístek? 50?
Že by 50x násobek toho co za totáče, hele kde dávaj průměrnou mzdu 125 000 Kč měsíčně, abych si mohl koupit víc jízdenek než tehdá? :-) :-) :-) :-) :-)

Bydlení - stavební spoření je na úrovni novomanželských bezúročných půjček vid.
A příspěvek pro sociál. případy je ti platný, když chceš stavět byt nebo dům.

Ty zas dneska perlíš :-)
14. 7. 2023 14:42
Re: Re: Je to super
"Z dotací na zěmědělství nejvíc profitují zemědělci, nikoliv koncový zákazník."
Pochybuju, že mu to lze jakkoli vysvětlit...
Avatar - Barrichello
14. 7. 2023 14:55
Re: Re: Je to super
To víš no, když se dotují větrníky, FVe, Ev auta, vodík, nabíječky afrika, ukrajina, neziskovky, lgbt, michelinské restaurace atd. tak na dotace na obyčejný lidi nezbývá. :-) :-) :-) :-)
13. 7. 2023 12:47
Re: Re: Re: Je to super
Kecas, nic o tom nevies tak mlc a nerob zo seba blbca
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 15:10
Re: Re: Re: Je to super
Aha, kategorie "nemám argumenty, pristupuji na osobní utoky". Jak typické, pro blbce.
Přijď s argumenty, možná se s tebou bude i někdo bavit.
13. 7. 2023 15:50
Re: Re: Re: Re: Je to super
Este raz vezmi kalkulacku do ruky, lebo ludia narodeni kolo roku 1970 boli ti, ktori prvi stali v 1989 na uliciach ty vzdelace. A urcite tam neprevolavali stranicke hesla. A rezim sa zmenil aj vdaka nim, takze pisat o ich komunistickych nazoroch a navykoch je z tvojej strany urazka a zasluzis si nakopat do ***e. Koncim diskusiu...
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 18:01
Re: Re: Re: Re: Je to super
Režim kolaboval už tak. Někteří byly odvážnější, že už byl vidět rozpad, jiní byli skutečně odhodlani. Umím počítat, nepotřebuji kalkulačku, co tím chceš říct dál?
A heleme se, přesně to dělali komunisti. Někdo má jiný názor, tak zmlatit, zavřít a nucene práce. Takze jsem se u tebe nakonec trefil s komunistickou výchovou.
14. 7. 2023 07:40
Re: Re: Re: Re: Je to super
Bohuzel diskuze zde nema uroven.

A jakmile dojdou argumenty, tak dojde na osobni utoky.

Realita je takova, ze my vsichni jsme ovlivneni predchozim rezimem.
Ktery mel predevsim tragicke skolstvi, ktere nenaucilo to nejdulezitejsi.
Kriticke mysleni.

A pak tu diskuteri placaji a zamenuji sve nazory za fakta.
12. 7. 2023 22:10
Re: Je to super
Učí se ve škole fakta, to je dnes velmi vtipné tvrzení. Dovolím si tvrdit, že nezideologizovana fakta se na školách v českých zemích neučila od doby Marie Theres dodnes. Akorát my jsme za Komančů uměli ideologické slinty odfiltrovat. A umíme to dodnes.
12. 7. 2023 22:43
Re: Je to super
Ty diky sve mozkove kapacite jsi jiste odfiltroval jakoukoli propagandu.
Uz od skolky. :yes:

A diky vynikajicimu vzdelavacimu systemu te doby mas bezva kritice mysleni.
:D :D

A to ze se ted uci neco jineho nez v komunistickem Ceskoslovensku (treba o globalnim oteplovani) je jasna znamka ideologie. Protoze ty na to mas nos. A navic jsi inzenyr.
:-)
Avatar - Mikesus
12. 7. 2023 23:07
Re: Je to super
Uměli odfiltrovat. Hahaha. :-[] :-[] :-[]
Jo to přesně slyším jen od lidí, kteří jsou komunismem vychování. My umíme všechno, víme všechno nejlépe.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:08
Re: Je to super
Hlavně že zelený neomarxistický mileniálové to vědí líp, že jo SOUDRUHU BORISOVE :-) :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 18:17
Re: Je to super
Soudruhu si rikej na sjezdu své strany, my vzdělaní bez komunisticke minulosti se oslovujeme jinak. ;-)
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 18:48
Re: Je to super
Vyznáváte stejné idee, velebíte Marxe a jste pro restrikce, zákazy, omezení osobních svobod, ožebračení lidí a pro UTOPIE :-)

Takové lidi nazývám zásadne SOUDRUZI. Zelený, neostalinistický
Avatar - lyon667
13. 7. 2023 09:17
Re: Je to super
Kdyby se ve škole řádně učila fakta a kritické myšlení, tak mladši generace dávno pověsila zelené bolševiky za tipec.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:23
Re: Je to super
Kdo se nepoučil z historie, je nucen si jí zopakovat, v lehce pozměněném hávu.

Rudou barvu vystřídá zelená, beztřídní společnost bezesmisní a bolševik si říká pirát a liberál :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) Zbytek bude to samé.
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 10:56
Re: Je to super
Jak říkám, "vím všechno nejlépe, ostatni nic neví, neumí ". Komunistická výchova ukázána. Případně ještě další možnost. "Nejchytřejší " jsou ti nejméně vzdělání, který si myslí, že ví všechno, i o ostatních.
13. 7. 2023 11:10
Re: Je to super
Víš o komunistické výchově úplný prd, pochopitelně, nemohl jsi ji zažít tak odkud bys to věděl. Ale samozřejmě, nejlépe zná komunismus generace narozená po 1990. To je jednoduše samý expert na komunismus. A pak ani nepoznají, že už tady budují ten příští komunismus. LOL to nevymyslíš :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 11:15
Re: Je to super
:-) :-) :-)

Když se komunismus podá jinak a "moderně", tak na to skočí vždycky spousta lidí. Navíc tohle není ani komunismus v klasické pojetí, spíš ujetý bolševismus. Některé cíle už zavání silně Rudými Khmery. Tohle budou zelení khmerové.

Po staru se žít nedá soudruzi, oblíbené heslo bolševiků v 50. letech :-)
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 18:19
Re: Je to super
Povídej co buduju já tedy. A jak hlavně?
13. 7. 2023 17:04
Re: Je to super
Až na to, že mladí se dnes ve školách učí jen neomarxistickou levičáckou masírku, která jim ideologicky úplně gumuje mozek. :-O :-O :-O :no:
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 18:20
Re: Je to super
Jojo, to slyším vždy od zkrachovalých a zapšklých důchodců, jak oni ví vše nejlépe a dnes se učí vše špatně.
14. 7. 2023 14:22
Re: Je to super
Nejsem ani důvchodce (a ještě dlouho nebudu) a zapšlký už vůbec ne. Co tam máš dál, zelenorudý progresivisto? :-[]
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:01
Re: Je to super
Je super, že Vám jde blábolení na papíře, v reálu do 1.1.2030, což je za necelých 6,5 roku nemáte šanci postavit nové elektrárny, už vůbec postavit zařízení na zelený vodík, což sou těžké a vlhké sny neostalinistkých utopistů a pavědců v EU a tím pádem nemáte šanci čím to nabíjet.

Nebudete mít elektřinu, nebude jí odkud dovážet, budete lidem vypínat proud, stejně jako to dělá KLDR a Kuba.
To jsou nyní státy, které budete následovat a jejichž komfort a žýivotní úroven chcete nabízet obyvatlům EU.

Banda pomatených neostalinistických utopistů.
12. 7. 2023 22:00
A další humorný moment
Je, jak zachraňovači klimatu létají v soukromých tryskacich a vozí si ***e v opancéřovaných SUV. Pořád vám to vy jejich voliči ještě nedochází? No bodejt by mělo pro vaši mozkové kapacitě.
Rozbalit vlákno
8
12. 7. 2023 22:02
Re: A další humorný moment
Kazdy kdo ma jiny nazor nez ty, ma malou mozkovou kapacitu.

To je argument hodny vzdelaneho intelektuala.
:D
Avatar - Mikesus
12. 7. 2023 23:15
Re: A další humorný moment
Bohužel to je běžné, kdyz lidi nemají argument. Tech je tu bohužel dost. Nemají argument, tak obrátí na osobní urážky. Běžné u psychicky méně labilních a méně odolných jedinců, kteří nejsou schopni pokračovat v diskuzi, když pod tíhou faktů a argumentů se jim hroutí jejich názor. Místo uznání chyby, přecházejí agresivně do urážeka a pak se vrhnou na palcování, protože to má pro ně pocit uspokojení.
"Hlupák neuzná chybu, protože si myslí, že tím uzná hloupost a ne chybu "
13. 7. 2023 07:13
Re: A další humorný moment
Nikoli jiný názor, ale hloupý názor. Chápeš ten rozdíl?
Avatar - lyon667
13. 7. 2023 09:19
Re: A další humorný moment
Ani ne tak hloupý názor, jako ideologické dogma. Proti radikálním věřícím se bojuje těžce.
13. 7. 2023 10:27
Re: A další humorný moment
Ano, děkuji za upřesnění. Proti ideologii se nedá argumentovat. Lze pouze postavit proti ní jinou ideologii. Člověk nedokáže žít bez ideologie (= náboženství).
14. 7. 2023 07:42
Re: A další humorný moment
https://www.idnes.cz/…8_zahranicni_dtt
"Probuďte se a poslouchejte vědce, vyzvala Greta"

Tak kdyz rikate vede ideologie.
O co je opren vas nazor?
O co relevantnejsiho nez o kritickou vedu ma byt opreny muj nazor?

O vasi viru, ze bude dobre?
Viru ve tri procenta vedcu uplacenych ropnou lobby?

https://cs.m.wikipedia.org/…Bn%C4%9B_klimatu
"Téměř všichni publikující vědci v klimatologii (97–98 %)[1] podporují shodu na antropogenních příčinách současné klimatické změny,[2][3] zatímco zbývající 3 % studií, které antropogenní příčiny nepotvrzují, buď nelze replikovat, nebo obsahují chyby.[4] Studie z listopadu 2019, která hodnotila 11 602 recenzovaných článků, ukázala nárůst konsenzu mezi klimatology na 100 %."
14. 7. 2023 07:54
Re: A další humorný moment
To jsou argumenty jak noha. Téměř všechny opice v pralese se například shodují na tom, že nejlepší je skákat po stromech a jíst banány. Ty dvě, které si to nemyslely, již byly utlučeny argumenty těch ostatních. Doslovně a úplně.
Prosím tě, když tě to školství naučilo tomu kritickému myšlení, podíval jsi se třeba do historie, jakým nesmyslům se kolikrát hromadně věřilo, aby se po pár staletích zjistilo, co to bylo za blbost? Když já jsem ten polovzdělanec z komunistického školství, měl bych spíše nekriticky přijmout zelené náboženství, nechápu, jak je možné, že se nad ním kriticky dokážu zamyslet.

Wikipedia:
Obsah oxidu uhličitého v zemské atmosféře v průběhu historie Země z různých biologických, chemických a fyzikálních důvodů značně kolísal. Před 500 miliony let byla koncentrace oxidu uhličitého nejméně desetkrát vyšší než v současnosti.[16] Následně se koncentrace CO2 neustále snižovala, v průměru se pohybovala kolem 300 ppm přibližně před 300 miliony let během permokarbonské doby ledové, na přechodu z karbonu do permu[17] a krátce klesla na minimum pravděpodobně 100 ppm v raném permu. Během druhohor se hladina CO2 většinou pohybovala mezi 1 000 a 2 000 ppm, aby po klimatickém optimu na počátku eocénu[17] až do začátku kenozoické doby ledové před zhruba 34 miliony let klesl hluboko pod 1 000 ppm v moderní éře Země.[17]

----

No a hovádka budou dělat aféru ze 400ppm když už bez problémů bylo dříve 2000ppm.
14. 7. 2023 08:19
Re: A další humorný moment
Vsimas si ze pises o zmenam koncentrace CO2 v prubehu desitek az stovek milionu let?

Dnes jsme svedky zmeny koncentrace v desitkach let.
A to tim, ze spalovanim fosilnich paliv uvolnujeme uhlik ktery se tech miliony let ukladal.
12. 7. 2023 22:36
Re: Eurosocialismus v rozkvětu
Naprostý souhlas. Problém je ovšem v tom, že takových je drtivâ většina .. :-O :-( :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mokrous
12. 7. 2023 23:34
Je to dobré.
Snížíme spotřebu energie tím, že vše bude na elektřinu. Tu ale vyrobíme ekologicky z uhlí.
Snížíme spotřebu tím, že zvýšíme konzum a spotřebu všeho a zvýšíme těžbu surovin o 500%.
Snížíme spotřebu tím, že vše necháme vyrobit v Číně a hlavně rychle a hodně a tím zvedeme během 10 let emise o dalších 300%.
Snížíme spotřebu tím, že budeme krmit Afriku, kde se populace navzdory Aids, epidemiím a nekonečným konfliktům od války zvedla o 600%. Počkáme až se zvedne o 1000% a pak všechny pozveme k nám a tím opět snížíme spotřebu.
Homo sapiens to má prostě zmáknutý a dotáhne to do konce.
Rozbalit vlákno
16
13. 7. 2023 06:28
Re: Je to dobré.
Jen pro poradek ctyri nejvyznamnejsi zdroje v Česku za cervenec:
Jadro 861GWh
Uhli 512GWh
Slunce 172GWh
Plyn 100GWh
Z jakyho duvodu uvadis na prvnim miste az druhy nejvetsi zdroj?? ;-)

Vyroba za cervenec doposud u nas 1900GWh.

Tzn bezemisni - slunce a jadro (opet lokalne...) - zdroje tvori 54%.
Kdyz pripoctu plyn je to 60% :yes: lokalne ciste energie!
Hnede uhli tvorilo v cervenci u nas jen 27%.

V Cine se podilelo uhli ze 63% v roce 2022.

A co ze je nejvetsim celosvetovym producentem emisi?
Paleni ropy!!!
https://ourworldindata.org/energy-mix

PS Kdyz se podivam na silnice, tak prevazna vetsina (spalovacich) aut je na tom emisne mnohem hur i nez uhelny elekrrarny. A navic v centrech mest jezdi aut nejvic.
:no:
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 08:36
Re: Je to dobré.
"Kdyz se podivam na silnice, tak prevazna vetsina (spalovacich) aut je na tom emisne mnohem hur i nez uhelny elekrrarny. A navic v centrech mest jezdi aut nejvic."

Presne tak, nejen uhelná elektrárna je lépe kontrolovatelná a kontrolovaná a splňující emisni limity jedovatých látek a nestojí uprostřed husté obydlených oblastí, narozdil od jedů nejen z dieselů neplnící emise, obzvlášť když majitel s tím jezdi v nevhodnem režimu.
13. 7. 2023 09:20
Re: Re: Je to dobré.
Tak to vyzera ekonomicka sila obyvatelstva v praxi, alebo si myslis vatsina ludi jazdi v 20rocnych vrakoch z pleziru?
13. 7. 2023 09:36
Re: Re: Je to dobré.
To je přesné :yes:
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:21
Re: Re: Je to dobré.
Tak tak. Pronájem garsonky za 20 a výplata 32 a tyhle lidi budou zachranovat planetu.

Za co, z čeho? :-) :-) :-) :-) :-) :-)
13. 7. 2023 10:38
Re: Re: Re: Je to dobré.
Ved za tvoje peniaze ;-)
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 18:22
Re: Re: Je to dobré.
A to že nemá na nové znamená, že mají právo ničit ostatním zdraví?
13. 7. 2023 17:07
Re: Je to dobré.
:-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:11
Re: Je to dobré.
Hele soudruhu, kolik reaktorů vám za 6,5 roku zvládne postavit korejec?

Řeknu ti to zcela přesně, tak 30%jednoho a jestli to bude stavět frantík tak 4% :-) :-) :-) :-) :-)

Vodík - 0.

Paroplynky - když 2033, budete rádi.

Takže nic jiného nemáte na vykrývání nestabilních šmejdských OZE, jak uhlí a staré sovětské reaktory VVER, který už v roce 2030 budou mít odkrouceno 70-80% své životnosti .
Takže je vlmi brzy budete muset vypnout. A do kterých nemáte palivo a to americké tam fungovat nebude, už jednou tam bylo a byli s ním ale obří problémy. Takže se zpět přešlo na ruské od TVEL/ROSATOM

A to bude teprve sranda :-) :-) :-) :-)
Avatar - Mokrous
13. 7. 2023 13:05
Re: Je to dobré.
Jojo, uhelky jsou přímo čističky vzduchu. Však se stačí podívat na náš vzor Německo.
Díky nim pochopíme, že bude správné odstavit Dukovany i Temelín a začít pálit víc uhlí.
Aspoň tolik co Polsko. A na FA od elektriky napsat: Naše elektřina je 100% OZE :D :D :D
A hlavně je potřeba dotovat a kurwit trhy a podporovat veškerá zvěrstva co jdou vymyslet. Tím se spotřeba fosilu určitě taky sníží... Jako třeba taková drobnost dnes. Chtěli jsme si v Albertu koupit vepřový maso v akci a koukneme na obal a hle: Prasata chovaný ve Španělsku, zabitý v Polsku, zabalený v Německu a převezený do ČR. A tak je to každej den úplně u všeho. Je to přece logické, úsporné, humánní, ekologické... No tak jsem tu vaničku zase jebnul zpět do chlaďáku, protože tyhle prasárny podporovat nehodlám.
A když si koupím EV, tak jistě všechny prasárny zázrakem zmizí a nastane ráj...
13. 7. 2023 13:24
Re: Je to dobré.
:-) :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 15:07
Re: Je to dobré.
Čističky vzduchu oznacuji jiní dieselovy fanatici své jedomety. O uhelkach to nikdo netvrdí, tedy maximalne zase jen dieselový trolové ( jak překvapující ), nikde jinde nikoho jsem to neviděl psát, že by uhelná elektrárna ( respektive cokoliv spalující fosilní paliva ) byla čističku vzduchu.
A k těm prasatum, je to právě green deal, který s tím má něco dělat. Souhlas, že tohle je absolutní nesmysl.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 15:21
Re: Je to dobré.
Tenhle nesmysl funguje už 30 let.

Třeba v autodílech . termostat originál Mopar. Na krabičce made in USA, na pytlíčku Made in Mexico a na samotném termostatu Made in Portugal :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 18:23
Re: Je to dobré.
Ano. A to je potřeba řešit obecne.
13. 7. 2023 08:22
Fetaci
kazdy zna skutecnost, ze paleni fosilnich paliv neni resenim pro budoucnost.

Ty zdroje proste dojdou.

Proc tady je tolik nazoru, ze zbavovat se zavislosti je spatne?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:15
Re: Fetaci
Dojdou

uhlí odhad 2200-2270
Zemní plyn - 2230-2300
Ropa 2090-2140
Atom pokud by se přepracovaly i všechny jaderné zbraně - 2400-2500

Takže pochop, že tvoje bláboly o tom co dojde nikoho nezajímaj.
Tím už vyhrožují vaší fanatických předchůdci 50 let, že dojde ropa.
Furt nedošla a za těch 50 let se otevřelo 90 nových nalezišt :-) :-) :-)

Co Vám naopak dojde je měd, pokud dojde k plánovému nárůstu všeho na elektřinu, máte zásoby na 30 let.
A pak KOOOOOOOOOOOOONEC :-)
13. 7. 2023 17:09
Re: Fetaci
Ta sedla! :-) :yes:
14. 7. 2023 06:30
Re: Fetaci
Med jenplne recyklovatelna a castecne nahraditelna surovina a jeji zasoby jsou vetsi nez na 30 let.

Fosilni paliva se spaluji nez navratu a produkuji emise.
13. 7. 2023 11:33
Re: Fetaci
Pokusím se ti to vysvětlit na příkladu, jak závislý na hazardních hrách přestane hrát, ale zase začne namísto toho chlastat. Ale nedoufám, že to pochopíš.
Tak ještě jinak: Měl jsem spalovák, byl jsem závislý na ropě. Teď mám EV a jsem závislý..... no na uranu a na uhlí. Zase nechápeš viď?
Tak dotřetice: Byl jsem závislý na Arabech, protože měli ropu. Teď jsem závislý na Číňanech, protože mají fabriky a suroviny na EV + výrobu elektřiny.
Aha, zase nechápeš.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 11:42
Re: Fetaci
To ONI nechápou vůbec, že Evropa bude vždy na někom závislá. Nezávislá evropa je lež, hrozná a šílená lež, nesmysl a utopie.

Evropa nemá žádné suroviny a ty co má netěží, protože to není eko a způsobuje to emise.
Evropa nemá ani továrny, protože se vše přestěhovalo do asie .
řad států evropy vůbec nemá vhodné podmínky pro OZE, zejména v zimní období.

a přes 400 000 sankcí sem nadále proudí ruská ropa, produkty z ní, ruský plyn, dřevo, LNG atd.
Je úplně jedno že přes prostředníky nebo ropa přepracovaná ala čínská nafta, arabský olej atd.

rusko vyváží čím dál víc a nově i tam, kam už pár let nevyváželo. Třeba na Kubu
https://www.seznamzpravy.cz/…a-na-kubu-233995#…

A Evropa místo ruska a arabů bude závislá na číně, indii a čínou a indy překoupenými nebo pod koncesemi těženými surovinami z afriky, ruska, zemí bývalého sssr nebo jižní ameriky.Titot všichni kamarádí totiž s čínou, indií a ruskem.
14. 7. 2023 07:26
Re: Fetaci
Je dobre si priznat tu zavislost na rope.
Ted ale k te elektrine. Prvni vec je ze to uhli je mistni ( uran ne, ale tam jde o male mnozstvi).
Druha ze tu elektrinu muzes ziskavat i jinak z mistnich zdroju a dokonce i sam pro sebe.
14. 7. 2023 07:52
Re: Fetaci
Kdyz se bavis s odpurci o elektrine, tak samozrejme jen z Prunerova.
Avatar - Barrichello
14. 7. 2023 11:20
Re: Fetaci
Ted je dobré si přiznat tu závislost na Číně :-)
13. 7. 2023 08:44
Snad to tak bude!
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/zakaz-prodeje-spalovacich-motoru-bude-zrusen-v-roce-2026-tvrdi-nemecky-profesor
Rozbalit vlákno
2
Avatar - lyon667
13. 7. 2023 09:42
Re: Snad to tak bude!
Indra není Němec, ale Rakušák. :-) Stál mimo jiné u zrodu závodní divize Alpiny a za to si ho velice vážím.
13. 7. 2023 17:09
Re: Snad to tak bude!
Já taky! :-) :yes: :yes: :yes:
13. 7. 2023 08:46
slet dezolatu
me to tady prijde jako slet dezolatu, kteri chteji doklepat svych poslednich 20 roku a co bude dal je nezajima
zadny reseni budoucnosti, jen nadavani na vsechny, kteri se nejaky reseni snazi najit
Rozbalit vlákno
11
13. 7. 2023 08:47
Re: slet dezolatu
Řešením rozhodně není zakázat prodej všech ostatních pohonů aut, než elektrodebilitu! :-O
13. 7. 2023 08:52
Re: slet dezolatu
dnesni spalovak na ropu tady bude jezdit jeste v 2050
a jestli ekonomicky vyjde syntetickej benzin, bude se spalovak i dal vyrabet, jestli o to bude zajem
nemel hlouposti
13. 7. 2023 09:28
Re: slet dezolatu
Snad ano, ale co to dalo za práci možnost použití systetických paliv po r. 2035 u těch fanatických elektrofašistů prosadit! Pokud by se za to nepostavilo Německo, vůbec by to neprošlo! :-O :-O :-O :no:
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:17
Re: slet dezolatu
Elektriku na příděl jako v KLDR a benzín za 240 kč litr rozhodně nechceme, fanatický Borisove, tak si svoje utěšování jak všechno bude ok narvi do zádele :-)
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 10:53
Re: slet dezolatu
Ale nikdo nezakazuje vodik, nebo syntetická paliva, případně bioLPG. To jen ty nevidíš alternativy.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2023 10:59
Re: slet dezolatu
Vodík - utopie, zelený vodík není nikde v produkci, náklady na výstavbu desítky bilionů kč.
současný vodík - z ropy nebo elektrolýza vody.
Syntetciká paliva - nikde nejdou natankovat
bioLPG - to samé

:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - lyon667
13. 7. 2023 12:01
Re: slet dezolatu
Až budou mít tyto alternativy stejnou finanční a mediální podporu, jako baterie, tak budu možná souhlasit s tím, že je to o alternativách. Dosud jsou to jen baterie, baterie a zase baterie jako středobod všehomíra. Naprosto absurdně a nezaslouženě.
Avatar - lyon667
13. 7. 2023 09:25
Re: slet dezolatu
Jenže ten problém se neřeší, ale vytváří.
13. 7. 2023 09:37
Re: slet dezolatu
Souhlas :yes:
Avatar - Mikesus
13. 7. 2023 10:51
Re: slet dezolatu
Presne tak. Protoze za svoji pohodlnost rádi vymění životy, zdraví a ekonomiku svých potomků. Po nás potopa, přesně jak komunisti.
14. 7. 2023 02:07
Re: slet dezolatu
https://www.idnes.cz/…334_automoto_fdv
To je ale "překvapení"! :-[] :-[] :-[] :no: