Testy
gil54
7
...vypustí, místo všech čtyř kol, jenom dvě. :-)
Přejít do diskuze
tomas4568
Klobouk dolu pred technologiemi, ktere do toho nacpali. Ale opet se ukazuje, ze ne vse, co je technicky mozne, dava smysl. Osobne nechapu tu modu SUV kupe, kdy nejdriv navrhnes vysoke a tezke auto, ktere v genech zadnou sportovnost nema, a pak to zacnes vylepsovat sofistikovanymi technologiemi, abys "maskoval skutecnou hmotnost", jak pisi recenzenti. Ve finale za cenu, za kterou se da poridit schopny offroad a k nemu krasny sportak. A ze tento mastodont dosahne na EL, je uz definitivni vysmech.
lyon667
Přijde mi vtipné, jak tomu zůstala tlačítka ovládání klimatizace vzadu, zatímco řidič se musí crcat s tabletem. :-)
Už jsem "to" potkal na silnici a naživo vypadá snad ještě huř, než na fotkách. Pochvalu si zaslouží snad jen interiér.
Už jsem "to" potkal na silnici a naživo vypadá snad ještě huř, než na fotkách. Pochvalu si zaslouží snad jen interiér.
ryccardo
Jako tenhle už tak choulostivej motor doplnit o hybridní pohon to je teda drsný.
Lubo
Podľa testov je tento eko skvost EU emisných predpisov fakt nepohodlný. Čo sa k SUV veľmi nehodí.
Keď som bol na lokálnej premiére bolo tam zopár chlapcov v teplákoch a šiltovkách. Tých zaujímalo hlavne, aký je zvuk výfukov.
Keď som bol na lokálnej premiére bolo tam zopár chlapcov v teplákoch a šiltovkách. Tých zaujímalo hlavne, aký je zvuk výfukov.
rohor
zdejších soudruhů, úderně bojujících nad plán za budoucnost planety, už to má doma a zachraňuje nás.
gil54
Géčko, proč ne, když máš rád káry s aerodynamikou krabice od bot za miliardu a s pantama dveří zvenku auta, je 21.století, ne rok 1921.
Tím tohoto bavora ovšem nechci nijak obhajovat, ale s géčkem mi dej taky pokoj.
Tím tohoto bavora ovšem nechci nijak obhajovat, ale s géčkem mi dej taky pokoj.
Arese
Tak tohle je vážně síla! Se slzou v oku vzpomínám na doby, kdy BMW produkovalo pohledná řidičská auta se smysluplnou technikou, po kterých člověk toužil... :-O :-O :-O
multicar
Nadto vykazovat 36g CO2 u této kombinace pohonu mi přijde jako výsměch (resp. ještě větší výsměch než u skromnějších plug-inů). Spíš to má ekonomickou výhodu pro výrobce neb vůz s čistě spalovacím motorem by měl cca 280g CO2/km, a tak možná hybridizace pohonu vyjde na méně, než by zaplatili na pokutě za emise :-[]
Ji/Ri
Za mě skvěle vypadající, výborně fungující eMkové futuristické suvcoupé. Najeto necelých 3000km, otestováno snad ve všech možnostech použití. Výborný je i hybridní pohon - reálně 100km na eletro, spotřeba bez elektro cca. 13 litrů. Ovládání na displeji je zpočátku opruz, ale za chvilku si ani nevšimneš. Umí být daily car i eMko. Design je šílený, ale to k takovému druhu patří.
Cenu si obhájí, za mě lepší než urus.
... a černočerná kombinace je prostě DartWader.
Dotazy rád odpovím. :yes:
Jediné, co mi chybělo, ale to dnes je všude, absence pořádného zvuku z laufů..... jinak 10 z 10ti.
Cenu si obhájí, za mě lepší než urus.
... a černočerná kombinace je prostě DartWader.
Dotazy rád odpovím. :yes:
Jediné, co mi chybělo, ale to dnes je všude, absence pořádného zvuku z laufů..... jinak 10 z 10ti.
flipmode
Jak firma, ktera udela M2, M3 v kombi nebo M5 pak muze udelat tuhle hruzu? Asi to kupuji burani nejen v Cine...
xxc
Ved to je dokonala kombinacia schopneho offroadu a krasneho sportiaku. Co viac si priat?
Dan Capla
Zajimalo by mne , jek je to s komfortem jizdy . Pro denni pouziti . Mel jsem M5 comp , takze M podvozek znam .
Mr.Murphy
neuvěřitelný bizár za spoustu peněz.... a dokonce je možné, že to i lidi budou chtít.... 8-s 8-s 8-s
ryccardo
36g CO2 je teda dobře vymyšlená hodnota. :D To je taky hlavní důvod, proč ten citlivej motor někdo domršil hybridizací. To asi velkou životnost mít teda nebude.
webpaja
Souhlas, popsaná pitomina z hlediska ovládání je směšná. Zřejmě na skladě zbyla tlačítka pro zadní klimu a už nejsou na středovou konzoli.
Vzhled je prapodivný, neřekl bych, že je to BMW. A doba se obecně nelepší, když jsem včera poprvé viděl nástupce Hyundai Santa Fe (jasně, jiná kategorie), tak jsem šel do kolen.
Btw, včera jsem potkal M240i a vypadá o tolik líp než M2, že je to až nepochopitelné.
Vzhled je prapodivný, neřekl bych, že je to BMW. A doba se obecně nelepší, když jsem včera poprvé viděl nástupce Hyundai Santa Fe (jasně, jiná kategorie), tak jsem šel do kolen.
Btw, včera jsem potkal M240i a vypadá o tolik líp než M2, že je to až nepochopitelné.
Markus1
Ty si iny ,,znalec,, clovece…..Gcko je kralom? V ktorej oblasti presne okrem pozerstva to auto vynika? Jazdil si uz niekedy v zivote v nom? …..mal som tu cest jazdit niekolko mesiacov na G55AMG od FAB DESiGN a bolo to otrasne auto…..zvonku velke-vnutri male a neprakticke, cenovka obrovska ale vrzgalo to viac ako kia z 90tych rokov, povodne kvalitny offroad znizeny a dobre ze nie so semislickmi….jedine co to auto dokazalo bolo na rovinke relativne rychlo a hlasne masirovat dobredu…..ale zakruty mu nechutili…..
3_diamanty
Ked zistis ze aj 23 palcove kola su akesi male... teda nikdy som si nemyslel ze to pociem ale zlata X5ka... voci tomuto monstru je razom aj ona krasna a rozmerovo sikovna...
Za mna je toro bawo najohavnejsie auto sucasnosti... a pritom Gecko od medveda v podobnej cene bude aj tak vo vsetkom 100krat lepsie a aj 1000krat krajsie a zmysluplnejsie
Za mna je toro bawo najohavnejsie auto sucasnosti... a pritom Gecko od medveda v podobnej cene bude aj tak vo vsetkom 100krat lepsie a aj 1000krat krajsie a zmysluplnejsie
3_diamanty
Je to humac suhlas... zlate Gecko... to aj o dalsich 20 rokov bude kralom zatial co z tohto monstra bude len kopa nepredajneho srotu...