Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Video: Audi R10 TDI versus bitevní letoun Harrier GR Mk.7

50 komentářů

standardne je to 60% na zadne a 40% na predne.... ale ano pomer sa meni 😉 :yes:
standardne je to 60% na zadne a 40% na predne....ale ano pomer sa meni 😉 :yes:
Pegasus nema vysoky obtokovy pomer... iba asi 1,3:1. Za ineho stavu by museli byt zadne trysky niekde inde. Dnesne motory bojovych lietadiel potrebuju cca 3-6s z volnobehu na rezim maximal. Keby to mal Harant roztocene na 80%, tak si Audina ani neskrtne.
Na cele care. >😁 Mozna sis tu caru snupnul na hajzliku, ne?
No vidis, asi mame oba ruznou oblibenou literaturu. V te, co ctu ja, je x-drive hodnocen lepe, nez quattro...
A jeden dotaz: jak je to vlastne u aktualniho quattra? Je to pevne rozdeleni sily, nebo uz to zacali delat (jakou uz davno u x-drivu 😉 ) tak, ze i v ramci jedny zatacky se ten pomer meni?
Písmenko Q je rázná odpoved na x protze Q zaslape vsechny x ka do zemne nepocitam allroady
taktak,kdyby dali polovicni trat tak samozrejme to audi vyhraje neb letadlo nema takovy pocatecni zrychleni,vim to delam na letisti,na 50 metrech sem ujel i s Felicii B737😊...bylo to udelany tak aby samozrejme ten harrier vyhral
Tak tech 160tis ve Veyronu bych bez generalky az tak moc realne taky nevidel. Prece jenom to bylo asi navrhovany na jiny rocni prubehy...
Tak to bych rad precetl osobne... Nerozhodly nahodou parametry jako slicovani plastu, ci uzitecne zatizeni, neboli veci u sportaka opravdu rozhodujici??? 8-s 😲
A o modelech BMW, ktery v modelovem oznaceni maji maly pismenko "x" jsi jeste neslysel???
A budme uprimni - vsechna premiova auta jsou tak trochu i na chlubeni. Rozumnych duvodu pro jejich koupi totiz zas az tak moc neni, kdyz za cenu zakladni 3er / A4 / C-Klasse mas obstojne vybaveny Monde👋Passat/..., ktery jsou prostorove a uzitnou hodnotou celkove uz hodne dal...
neporovnavej nesrovnatelne motor F1 vydrzi 2 zavody to je 600km motor vejronu vydrzi 160tisic km >😒] >😒] :yes: :yes:
RS4 >😒] >😒] >😒] >😒] vse v jednom rodinne auto pro zamoznou rodinu s jednou garazi :yes: :yes: proste audi je best sorry gti VW se mi vubec nelibi ale audi je klassa i muj lexus smeka.. bmw? auta se zadnim nahonem? bmw= auto na paradu ale ja se nemusim chlubit autem ja se chlubim svymi ciny to si radsi poridim mazdu MX5 >😒]
Humbert
Daleko zajímavější by bylo, kdyby proti sobě postavili Veyron, R10 a F1. Ikdyž je Veyron famózní, ukázalo by se, kde skutečně je F1 a kam by zapadlo R10. Nepodařilo se mi najít změřené výsledky R10, ale pro ukázku soupeři: 0 až 100km/h, 200, 300, decelerace: Veyron 2,5s/7,3s/16,7s/až 1,3-1,5g. F1 Renault R26 1,9s/3,9s/8,4s/ až 5g.
tak to das pac ja mam 188 cm na vysku a vejdu se v poho ale 4 kamarady v gallardu nesvezu😁 proste podle me RS4 je best universal car ever >😒] >😒] >😒]
Polední test RS4 versus nová M3 v Carautu vyhrála na celé čáře stará a dosluhující RS4 >😒]
Bárt
přesně :yes:
Bárt
Tak teď můj úhel pohledu😒br /> 1er / A3: pokud chci rodinné auto, vůbec nekoukám do prémiové nižší střední, ale do mainstreamu, takže 1er jako auto pro radost. U A3 je ta spřízněnost s Golfem fakt až moc velká.
3er / A4: tady máš pravdu, A4 má před důchodem a ve srovnání s 3er nemá už moc co nabídnout.
5er / A6: zase to u mě vyhrává BMW a to hlavně jako kombi. Limuzíny jsou pro můj život nepoužitelný. Ale uznávám, že A6 je velmi silná!
7er / A8: tady ti musím dát zapravdu. Ač zapřisáhlý BMWista, tak 7er jsem dodnes pořádně vizuálně nezkousl, ačkoliv technicky je to s A8 plichta. Ačkoliv bych luxusní kategorii nebral, protože je to pro mě moc neohrabaný, tady Audi vyhrává.
A 3er coupé / A5 - není co řešit, ať A5 šlape na paty, jak chce, přeci jenom už z toho úsloví vyplývá, že A5 sahá kupátku jen po kotníky (tedy po paty) >😒] 😉 :-!
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
:yes: presne tak to vidim taky. Audiny me uz nebavej co se exterieru tyce...interier spatnej neni, je to zase uplne neco jinyho nez u Bmw
no to je jasne ze nemohol mat plny kotol lebo by sa suchal po drahe. brzdy by ho neudrzali a neboj podvozok by to v poho vydrzal. Ja si nemyslim, ze mal volnobeh, mohol mat len dakych 80% ale to je o tom ako sa oni dohodli. Myslim, ze Harierov motor s vysokym obtokovym pomerom bude mat viac sekund z volnobehu do max vykonu preto by mi bolo divne keby startoval z volnobehu. Ono ked su taketo porovnavania tak vzdy ma masina dakych 80% kvoli pomeru hmotnosti a tahu teda pokial mu to vykon motora umoznuje. Celkovo sa neda velmi porovnavat ani formula so stihackou lebo tam su tie rozdiely dost velke. Formula ma ak sa nemylim neakych cca 1000 koni /mala/ a hmotnost cca 600 kg a stihacka 40 000 a viac koni a okolo a viac 10 000kg. Samozrejme ze spotreby paliva su niekedy inde ale porovnavat zrychlenia je ozaj iba reklamny tah kde sa dotycni pobavia a vyznavaci konkretnych znaciek potesia.... A tu je zo zrovna Audi TDI tak sa tesi VW group 😊)
GTI
Teď ale AUDI velmi křivdíš. Ber to po hlavních modelech. A3 nebo BMW1?... těžko řešit, bavorák je uvnitř malý... Nebo BMW 3 A 4. Audi dosluhuje, asi bys vzal bavoráka. BMW5 či A6... v sedanu bych dal přednost BMW, v combi AUDI. A8, BMW7... Vizualita by mě dovedla do náruče AUDI. Jinak samozřejmě je to jen teoretický hovor, protože musíš rozlišovat mezi těmi, co chtějí předokolku a kdo zadokolku. Takže neexistuje dilema "jen audi nebo rovnou bmw" koneckonců A5 šlape velmi na paty BMW 3 coupe... jo, i diamantovej kovboj to má těžké 😄
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
sorry, mela to bejt reakce na ACEho
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
tak v zavodech jezdej rovinky...ted v madarsku mela pres 700m ne ? snad se nepletu...a kdyz vezmes, ze to jedou 70x plus sileny vytezovani motoru behem celyho zavodu plus teplotni podminky a ten motor porad drzi...tak myslim, ze 1km by problem nebyl
Bárt
A že jsem si toho ještě nevšiml...?!?! 😉
Bárt
Tak exteriér je čistě věcí vkusu a mě osobně se třeba ty téměř stejně vypadající audiny už pomalu zajídají... S interiérem by se, co se kvality zpracování týče, dalo souhlasit, opticky se mi ale audiny vevnitř líbí ještě míň, než banglovský vnitřky bavoráků. Ale podvozky a motory od BMW vyhrávají všechny možný srovnání, takže tam je to (téměř objektivně) jednoznačné. A o tom hlavně BMW je, ne? 😉 :yes:
Protože dnes už je Audi dál. Exterier o trochu, interier o pořádný kus. Vím to, protože teď právě oblézám prodejce a vybírám a BMW mě fakt zklamalo. 3, 5 i X5, o sedmě nemluvě... Motory diesel má pořád lepší BMW, ale ne o tolik, aby to převážilo právě tento esteticky snobácký aspekt rozhodování, na který dá ve finále každý :-!
Ak by nebol na volnobehu, tak by sa napriek zabrzdenym kolesam podvozka pohyboval smerom vpred, ak aj nie, minimalne by bol silne nakloneny. Pri plnom vykone by asi zlomil podvozok... Z volnobehu na plny vykon mu to trva okolo 3-6s. Pritom najvyssi tah tryskoveho motora sa dosahuje ako staticky, lebo v tom pripade ide o rozdiel v rychlosti vytokovych plynov a vstupujuceho vzduchu krat hmotnost. Preto nepotrebuje ziadne zrychlovanie na naberanie tahu, prave naopak. Uvedom si, ze jeho vykon dosahuje mozno okolo 20-25000kW, mozno viac, to je len velmi hruby odhad. Preto je jeho vykonova hmotnost daleko lepsia nez akehokolvek auta, samotna hmotnost nema vplyv. Pritom napr. Harrier dokaze bleskovo akcelerovat aj pri rychlostiach 600-1000km/h, ma dostatocnu rezervu tahu. Pre porovnanie: Harrier ma tah okolo 100kN, hmotnost v tomto pripade asi nebola vyssia nez 9t. Airbus A-320-200 ma mtow 77t, tah 2x120kN, teda Harrier ma asi 3,5x lepsiu vykonovu hmotnost, ergo nemozes porovnavat zazitky z lietadla. Btw. Harrier da 0-100km/h suverenne pod 3s, aj s tym, ze nemoze stat na brzdach a mat "plny kotol"...
Audi je nejlepší!!! 😄
Bárt
Tak u mě to funguje jinak. Když okolo mě projede Audi, tak se vždy (a stále marně) snažím vymyslet, proč člověk, který očividně má dost peněz, koupil jen Audi a ne rovnou BMW >😒] >😁 😉
GTI
Mám pod dva metry a pod dva metráky. Fous... >😁 :yes: Jasně, rozkaz 😄
tak tak. tam kde nafta konci vykurovat valce skutocni piloti zacinaju.. A tak by to bolo aj s ospevovanou formulou co sa pilotov tyka. Celokm trefne si to povedal. A jedina reklama co si pamatam je ako stary indian ocucha stopu a povie "audi...quattro.." inak je to vec pohladu aj na audi a aj na ich reklami, ked clovek fandi Audi tak si najde za co sa chytit za slovicko a naopak.. Ale tak bez nich by bol svet chudobnejsi o tom niet pochyb.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Nevesel do Lamba ? To mas 2 metry GTI? nebo 2 metraky? >😁 Tam se vejit musis! To je proste nutnost,za kazdou cenu 😉
GTI
>😁 Zásah, teď jsi mě trefil na komoru 😄 :yes:
GTI
😄 :yes: :yes:
GTI
Vypadá to, že kdyby ti oblékli pumy, sejmeš toho Harriera na 400m s resuscitací v cíli také 😉 P.S. jasně... přece píši, že takhle se to dělá... jde jen o to, aby až budeš někde popíjet presso a kolem tebe projede AUDI aby ti to zaasociovalo směrem nikoli ke špagetě uvázané na nárazníku, nýbrž k Harrierovi... Audi umí prodávat 😄 :yes:
Jo u Audi umí reklamu! Výjezd s quattrem na věž skokanského můstku, reklama z bobové dráhy kde jezdí audi quattro se zimními pneumatikami..., to jsou reklamy, které si člověk dlouho pamatuje a může se na ně dívat víc než jednou. "Tajuplné" odhalování Q7, "napětí" kolem R8, a nyní velice povedená A5 se šikovnou reklamní kampaní a vysokým prodejem dražších modelů,...prostě u Audi reklamu umí a jsou šikovní.

Všem je jasné, že i zde s R10 se jedná reklamu a tedy o nadsázku (jen hloupí to nechápou, a ještě to napíší na net...).
Tam kde Audi konci Harrier teprve zacina😊
Bárt
Je to čistá reklama, nic víc. Když šikovně zvolíš délku dráhy, tak vyhraje skoro vše. Když bude stát na startu Golf 1,4 s vytočeným motorem, tak možná na prvních 100m taky vyhraje, protože ono chvíli trvá, než se turbína stíhačky z klidu (volnoběhu) rozjede... Takže jako show dobrý, ale praktická vypovídací hodnota nulová...
Bárt
Tak tím posledním bych si tak jistý nebyl. Není to zas až tak moc dávno, co na tomdle serveru byl podobný nesmysl - F1 (myslím, že to bylo Ferarri) proti nějaký stíhačce a F1 to taky projela... Ale nevím, na jak dlouhý dráze to bylo. Ono by se správně mělo přepočítat i to, že i když to letadlo nejde moc nahoru, stejně má dráhu díky stoupání delší, takže je to neféééér 😉
urcite harrier nebol na volnobehu a je normalne ze lietadlu trva kym sa rozbehne. predsa len ma "par" ton a nie par kilo ako Audi.. Ale motor ma "trosku" iny vykon takze hravo vyhra..
Ani Subaru Stela ??? 8-s 8-s
Audi malo lepsi start... no to sa divim, lebo tam stalo s vytocenym motorom a chudak Harrier na volnobehu... ;-\
Mimochodom, pouziva sa este veriza GR.7? Alebo len GR.7A?
Samosebou, ze po odlepeni uz Harrier nemal konkurenciu, iba naivka si moze mysliet, ze automobil mu moze konkurovat na dlhsej drahe. Btw. F-1 by urcite vydrzala sprint na 1km...
Měli postavit tu R10 proti monopostům z F1 ty by jí rozsekali * ,bohužel F1 by kilometr na plný plyn asi nevydržely...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ať si to příště daj na 400m, tam snad AUDI vyhraje, nemá se pouštět do něčeho na co zjevně nemá, musí i reklamní závod nechat ušít namíru, jinak se nečapne.
Andy
Vetsina tuningovych specialu je k smichu. Ale Audi umi. Koleguv deda byl sefem tymu konstrukteru F16 a jeste cehosi, dodnes pracuje a prednasi v oboru, inzenyr telem a dusi. Jezdi v RS4.
GTI
K smíchu, asimove, není žádné auto. K smíchu jsi leda tak ty.
Audi a tenhle TDI nesmysl, kterej zase závodí sám se sebou, protože si vyloboval nerovné podmínky pro zbytek pole, je k smíchu 😉 Germanofilie GTI to samé. >😁
GTI
Do lamba bych se nevešel ani sám 😄 ale RS4 je pecka.
mno harrier je stara plecka ale i tak audi umi :yes: :yes: :yes: podivejme se na RS4 nemam jedinou vytku lip se mi jezdilo jen v gallardu ale v tom jsem nemoh svest kamarady pohromade vis jak gti >😒] >😒] >😒]c
GTI
Takhle se to dělá. Někdo se holt snaží přetrhnout za nárazník přivázanou špagetu, nekdo zase soutěží s Harrierem. AUDI... ten z nejlepších. Já jen, abys vědel... BRAVO AUDI :yes: