Ty si cumak... To by ses taky mohl ptát proc maji v japonsku Evo nebo lancra STI nebo treba toyotu supru, hondy type-r, lexuse, skyline GT R34, 350Z atd atd... u nás je ve mestech 50, ruku na srdce kdo tak jezdí :).
Ty si cumak... To by ses taky mohl ptát proc maji v japonsku Evo nebo lancra STI nebo treba toyotu supru, hondy type-r, lexuse, skyline GT R34, 350Z atd atd... u nás je ve mestech 50, ruku na srdce kdo tak jezdí :).
To by mě zajímalo proč takovou verzi v japonsku mají, když je všeobecné známo, že mají max. rychlost ve městech 40 km/h a na delší vzdálenosti jezdí vlakem >:D
Vlečné rameno je tuhá náprava?Tj,kola nemají nezávislé zavěšení? To snad ne ! :-! Zase ty víceprvky nepřeceňujme,Civic8G sedí jak přibitý i v mezních stavech. Vyzkoušeno.
Interiér je naprosto shodný s EU Aurisem,jen má jinde volant >:-[] Také si myslím ,že 3,5 litr je zbytečný,ale když bude poptávka... A když to může dávat "lidový výrobce" do GURU -proč ne :-! To se Japíci povozej >:D >:-[] Docela jim závidím,když jsem viděl co tam jezdí-jen ten volant,to je fakt škoda :no: >:-[]
Překvapuje mě ta cena,proč se v Evropě nedá vyrobit auto s takovym motorem za půl milionu? Dovoz takovýho Aurise (blade) by vyšel asi draho (mimoto by měl volant na druhý straně),takže ještě pochopim,proč by tady stál víc,ale místní auto by takové mohlo být - Octavia R32 za 490.000Kč >:D