Japonský Super-Auris: Toyota Blade nyní i s šestiválcem
V Japonsku existuje vedle modelu Auris ještě jeho luxusnější bratříček; Blade. Vnější rozměry vozu 4260 x 1760 x 1515 mm a rozvor 2600 mm jsou velmi blízko v Evropě prodávanému Aurisu, ve srovnání s ním ale byla nabídka motorů modelu Blade donedávna velmi chudá, když nabízel pouze atmosféricky plněný čtyřválec o objemu 2362 cm3. Nejvyšší výkon tohoto agregátu činí 123 kW při 6000 ot./min, točivý moment 224 Nm vrcholí při 4000 ot./min. Vláda jednoho motoru je ale u konce. Do Toyoty Blade se stěhuje druhý, poměrně zajímavý motor.
Nový agregát je šestiválec s oficiálním názvem 3500cc 2GR-FE V6 a disponuje dobře zapamatovatelným zdvihovým objemem 3456 cm3. Nejvyšší výkon 206 kW podává při 6200 ot./min. a maximum točivého momentu 344 Nm nastává při 4700 ot./min. Spotřeba by měla činit přijatelných 9,8 l/100 km. Síla od motoru je na sedmnáctipalcová kola přenášena pomocí šestistupňové automatické převodovky s možností řazení pádly pod volantem „Super ECT“. Možnost objednat si manuální řazení zatím není a zřejmě ani v budoucnu nebude. Poprvé v této třídě automobilu se ve výbavě představuje tempomat spojený s radarem, který funguje jako prvek aktivní ochrany při nenadálých situacích („Toyota’s Radar Cruise Control with Pre-crash Safety System“).
Bude se zřejmě prodávat pouze v Japonsku a to pod názvem Master a Master G.