Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswageny Passat a Tiguan dostanou nové adaptivní odpružení, mají být špičkově komfortní

Systém adaptivního odpružení DCC Pro má zajistit kromobyčejně komfortní jízdu a zároveň nabídnout třeba aktivní potlačování bočních náklonů v zatáčkách.
Zpět na článek
24. 8. 2023 14:05
24. 8. 2023 14:18
24. 8. 2023 21:16
24. 8. 2023 14:05
DCC PRO
Bude mít i Superb 4 a Kodiaq 2.
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2023 14:18
Odpružení
Ono tajemství nejlepšího tlumení je víceméně v komplexitě uložení, torzní tuhosti atd. Proto prémie nebo třeba i sportovně stavěná auta ani přes tuhé naladění nemlátí. Takže pokud to bude mít konstrukční nedokonalost v uložení, tak tlumiče můžou dělat co chtějí, ale stačit to nebude...

Jinak nechápu ten nadpis? To je PR článek?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
24. 8. 2023 14:49
Re: Odpružení
trapný PR článek
24. 8. 2023 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 8. 2023 21:16
Re: Odpružení
Hamunko, napiš mi taky něco hezkého na dobrou noc do SZ.
25. 8. 2023 00:48
V době, kde v kdejaké vísce jsou radary, je náklon v zatáčká
Jen to zbytečně prodražuje nová auta. Na dálnicích je to k ničemu a na okreskách také, protože v docela hustém provozu se auto asi také moc nenaklání.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
25. 8. 2023 16:08
Re: V době, kde v kdejaké vísce jsou radary, je náklon v zat
To je dost omezený pohled.
Pusť si někdy nějaké losí testy a uvidíš, proč SUV nemůžou mít příliš měkký podvozek - vyšší těžiště by pak způsobilo, že se auto bude při vyhýbacím manévru chovat nebezpečně.
A musí se brát ohled i na to, že to auto může být naložené.
Samozřejmě se dá podvozek přitvrdit, ale pak je zase (zejm. prázdné auto) nepohodlný žebřiňák.
Takže pružení, které dokáže v případě potřeby potlačit náklony, ale jinak je spíše měkčí, je cesta nikoli k nějaké okreskové závodničce, ale k pohodlnému SUV.
Nějak to jde i bez adaptivních tlumičů, ale ohlasy na DCC Pro jsou zatím hodně pozitivní a pokud to bude stát nějakých 30-50t, tak s cenama D segmentu 1M+ asi není o čem...