Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswageny Passat a Tiguan dostanou nové adaptivní odpružení, mají být špičkově komfortní
7 komentářů
Dixik2
4
Bude mít i Superb 4 a Kodiaq 2.
adamzprahy
Ono tajemství nejlepšího tlumení je víceméně v komplexitě uložení, torzní tuhosti atd. Proto prémie nebo třeba i sportovně stavěná auta ani přes tuhé naladění nemlátí. Takže pokud to bude mít konstrukční nedokonalost v uložení, tak tlumiče můžou dělat co chtějí, ale stačit to nebude...
Jinak nechápu ten nadpis? To je PR článek?
Jinak nechápu ten nadpis? To je PR článek?
Frank51482
Jen to zbytečně prodražuje nová auta. Na dálnicích je to k ničemu a na okreskách také, protože v docela hustém provozu se auto asi také moc nenaklání.
To je dost omezený pohled.
Pusť si někdy nějaké losí testy a uvidíš, proč SUV nemůžou mít příliš měkký podvozek - vyšší těžiště by pak způsobilo, že se auto bude při vyhýbacím manévru chovat nebezpečně.
A musí se brát ohled i na to, že to auto může být naložené.
Samozřejmě se dá podvozek přitvrdit, ale pak je zase (zejm. prázdné auto) nepohodlný žebřiňák.
Takže pružení, které dokáže v případě potřeby potlačit náklony, ale jinak je spíše měkčí, je cesta nikoli k nějaké okreskové závodničce, ale k pohodlnému SUV.
Nějak to jde i bez adaptivních tlumičů, ale ohlasy na DCC Pro jsou zatím hodně pozitivní a pokud to bude stát nějakých 30-50t, tak s cenama D segmentu 1M+ asi není o čem...
Pusť si někdy nějaké losí testy a uvidíš, proč SUV nemůžou mít příliš měkký podvozek - vyšší těžiště by pak způsobilo, že se auto bude při vyhýbacím manévru chovat nebezpečně.
A musí se brát ohled i na to, že to auto může být naložené.
Samozřejmě se dá podvozek přitvrdit, ale pak je zase (zejm. prázdné auto) nepohodlný žebřiňák.
Takže pružení, které dokáže v případě potřeby potlačit náklony, ale jinak je spíše měkčí, je cesta nikoli k nějaké okreskové závodničce, ale k pohodlnému SUV.
Nějak to jde i bez adaptivních tlumičů, ale ohlasy na DCC Pro jsou zatím hodně pozitivní a pokud to bude stát nějakých 30-50t, tak s cenama D segmentu 1M+ asi není o čem...