Novinky
Kusok tazky a to aj ako elektromobil...
MG ví, kde cílí - drtivé většině zákazníků roadsterů je to totiž buřt. Asi existuje nějaká skupina zákazníků, která pořád žije v domnění, že každý miluje jejich tůrování motoru na ulici a nebo na sídlišti, ale těch je minimum.
To jsi zcela mimo. Etalonem roadsteru je MX-5 a to má k sídlištním tunerům hodně daleko.
jako bejvalej majitel hned dvou generaci MX5 muzu smele napsat, ze tohl eopravdu neni konkurence pro MX5, a ted pozor je rozdil mezi zakaznikem ktery si jde koupit novou MX5 a ojetou MX5, a to dost extremni rozdil
vetsina zakazniku kteri si jdou koupit novou MX5 si ji nekupuji jako sportovni nastroj, ale jako realtivne levny maly kabriolet ktery jim presne zapadne do image, a kdys je po par letech omrzi, proste ji prodaji, naopak bazarovi zakaznici MX5 jsou vetsinou fandove presne MX5 pro jeji schopnosti a jakysi kult toho auta
me jako zakaznika te prvni skupiny, tedy 2x nova MX5 a to 3 a 4 genrace bylo naprosto fuk jak dane auto zni, jake ma jizdni vlastnosti a ze to je kultovni malej otevrenej sportak, zajimalo me jen to, ze me a moji tehdejsi partnerku to auto povozi na vyletech po jizni Evrope, proste ze si sednem do auta s malejma prirucnima zavazadlama a uzijem si treba 3-4 tydny nekde v jizni Evrope, a jestli je to auto kterym jedem MX5 nebo jinej podobnej roadster bylo cekme fuk, jestli to ma pod haubnou 200 nebo 500 koni bylo taky fuk, s tim autem jsem nemel duvod zajet na okruh nebo drtit nekde nejakou okresku, a vzhledem k tomu ze do 4 let se bazarove prodava vice nez 80% MX5, da se cekat ze mezi tema vice nez 80% bude vetsina lidi prave tech, co to auto maji jako proste normalni dostupnej roadster, a kdys jim zacne starnout tak poridi dalsi
zajedte si nekdy na nejaky straz MX5, tech novejsich je tam minimum, a lidi co si ty MX5 poridili jako nove je tam jeste mene
toto MG jen podle fotek vidim spise jako kokurenta treba pro Mercedes SLK
vetsina zakazniku kteri si jdou koupit novou MX5 si ji nekupuji jako sportovni nastroj, ale jako realtivne levny maly kabriolet ktery jim presne zapadne do image, a kdys je po par letech omrzi, proste ji prodaji, naopak bazarovi zakaznici MX5 jsou vetsinou fandove presne MX5 pro jeji schopnosti a jakysi kult toho auta
me jako zakaznika te prvni skupiny, tedy 2x nova MX5 a to 3 a 4 genrace bylo naprosto fuk jak dane auto zni, jake ma jizdni vlastnosti a ze to je kultovni malej otevrenej sportak, zajimalo me jen to, ze me a moji tehdejsi partnerku to auto povozi na vyletech po jizni Evrope, proste ze si sednem do auta s malejma prirucnima zavazadlama a uzijem si treba 3-4 tydny nekde v jizni Evrope, a jestli je to auto kterym jedem MX5 nebo jinej podobnej roadster bylo cekme fuk, jestli to ma pod haubnou 200 nebo 500 koni bylo taky fuk, s tim autem jsem nemel duvod zajet na okruh nebo drtit nekde nejakou okresku, a vzhledem k tomu ze do 4 let se bazarove prodava vice nez 80% MX5, da se cekat ze mezi tema vice nez 80% bude vetsina lidi prave tech, co to auto maji jako proste normalni dostupnej roadster, a kdys jim zacne starnout tak poridi dalsi
zajedte si nekdy na nejaky straz MX5, tech novejsich je tam minimum, a lidi co si ty MX5 poridili jako nove je tam jeste mene
toto MG jen podle fotek vidim spise jako kokurenta treba pro Mercedes SLK
Samozřejmě dáváš větší čoud autu, co jsi koupil za 150, než autu za 750... což tak je i u hothatchů třeba. Znám dost majitelů, co tomu docela za uši dávají... jeden už má pátou převodovku, ta to bohužel dost špatně snáší.
Tu je ten správny aj keď trochu extrémny roadster. Mušia váha, úsmev od ucha k uchu za parádneho zvukového doprovodu.
Nutne to nové byť asi nemusí a žiť sa s tým dá celkom fajn a hlavne ťa prevádzka nezruinuje.