Jelikož žádné kladivo na Teslu pořád není, byť je nějaký článek každý druhů den, tak to Lotus okořenil a přihodil ještě Porsche :-D Fakt, že to je pidi firmička, která nemá zdaleka takovou výrobní kapacitu jako Porsche nebo Tesla a že to bude pro specifický okruh zákazníků, to je asi neznamená nic.
PS: ruský blogeři nějak zásadně nedávaj informace, kolik těch Aurusů bylo exportováno mimo území RF a že byly exportovány je zcela jasné, když jezdí v Kazachstánu, Azerbajdžánu a řadě dalších zemí :-):-):-)
Jooo, OZE šlape vid UTOPISTO. V létě :-):-):-):-):-)
Kolik má rumunsko z OZE v období listopad až únor? 12%? :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) :-)
My máme fordy a moře nebo geotermály jako Švédsko,Norsko, finsko, island atd?
Kde UTOPISTO?
Už si sehnal 3 BILIONY kč na vodík a 900 milid na větrníky?
:-) :-) :-) :-) :-)
A připrav si pár MILIARD pro hasiče, aby měli čím a za co hasit vaše EV šroty FVE zapojonvaný ukrajinskejma zedníkama bez jakéhokoliv elektrochnického a elektriářského vzdělání. Běžná praxe zde, mam informace o několika TO na majitele firem instalujících FVe lidem na domy, co jim tam posílali za lidi a jaké mají vzdělání a v jakém oboru.
ZIMA je ZIMA = to TY SI PROLHANINA = viz právě TA REALITA víš co znamená realita Realita je OPAK toho co tvrdíš VIZ TY ČÍSLA!!!!!!!!!!!!!!!! :D
HELE TELE pro ruSSký dezinformační demagogický - píšou na uhlí o ZVÝŠENÝ EFEKTIVITĚ novejch větrnejch a solárů? je to DRSNÝ co? máš dodělanou ZŠ a jak ti jdou POČTY? vem si že TO CO UŽ STOJÍ při výměně bude o třetinu VÝKONNĚJŠÍ - no ty vole to je ASI VO HODNĚ VIĎ :-O:*):D:-!:-[]
Já sem počítal za odbodbí od 1.11.2022 do 10.3..2023 počet rán kdy byla mlha - napočítal sem jich 22, kamarád bydlící o kousek jinde 31.
K tomu sem napočítal 18 dnů s mrazy pod -10 , kamrád 27.
To vám ta Fotovoltaika v tyhle dny šlapala vide Lysenkisto :-)
no a teď TA REALITA - viz čísla ZA PRVNÍ POLOLETÍ jihozápad Portugalsko jihovýchod Rumunsko dost sever Dánsko a ještě vejš Švédsko a Norsko
Největší německá továrna na hifi - dost SEVERNĚ OD NÁS jede (už pár let) ze 75% jen na OZE - kam ten svět spěje - no DALEKO OD BLBŮ komuniSStickejch :*):D:-!
Mě nezajímá kolik to dává ve španělsku ani v Norským fjordu, mě zajímá kolik dává větrník v Poděbradech, Pískový Lhotě - rovina a kolik dává FVe v lednu v Černý v pošumaví :-)
to snad VÍŠ NE? Tady jsme za BLEKOTu lidí jako ty STRAŠNĚ ZAOSTALI v OZE (i BEV)
Proto sem napsal co a jak VÝCHOD od nás ZÁPADně od nás JIŽNĚ od nás SEVERně od nás - a ty napíšeš ROKY ŘVU PROTI a povedlo se = JSME DEKÁDU POZADU (
a to byla dekáda https://cs.wikipedia.org/…wiki/Konjunktura a my jí prožrali NEinvestovali NEstavěli + si dokonce na to žraní půjčovali = my budeme (už brzy) ASI DOST V PÉRDELI :-!
a tvá reakce na VŠUDE KOLEM byla.. no BARIKovská :-O:*):D:-!:-[]
No vidíš Borisove, konečně diskuze nabírá na tempu. Takže ty 10-15 let starý šroty, kterým brzy končí živnotnost (ta je u OZE starší generac 222-28 let MAX + cca 1500 shořelých kusů větrníků a cca 190-270 000 ks poškozených panelů při superclách, bouřích, povodních, krubotití co bylo zničeno a ted abyste nahradili uhelky, budete muset intalovat dalších cca 9000 000 větrníklů a sotvky milionů Fv panelů.
Takže top budeš muset zaplatit utopisckej lojzíku v ceně 1 Kwh el. enegie na svícení a topení v cenách 12-18 kč, na komerčních rychlodbíjekčkách aut v cenách 16-26 kč a stavební proudek bych šacoval na 35-55 Kč za 1 KWh
Neboooooooooooooooooooooooj - KRACH SE BLIZI :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
a S VODÍKEM BUDE 2 000000000000000 X RYCHLEJŠÍ :-):-):-):-):-):-) :-) :-)
Poclhlubíš se , kolik vám těcgh vetrníků a FV, tedy obecně OZE už v EU chytlo? 25 000 ks? 250 000 ks? nebo třeba 850 000 ks?
Mam poměrně zajímavé informac,e že v čr u se jhedná o stovky kusů atakujícíc tisícovku.
A to sme prdítková země velká jako jedno obří město :-):-):-)
DO 7/2021 jediný výrobce moskevský Institu NAMI, o tom se běžne ví, že má výrobní kapaitu mezi 650 000-1 milionem kusů aut ročně, že jo :-):-)
a že první vozy vyrobené v NAMI vůbec nebyly pránované pro prezidenta, vládu, vysoké úředníky , církevní hodnostáře a další + přehlídkové a doprovodné vozy - mimochodem těch doprovodých aut typu Aurus Arsenal, proloužené vládní limuzíny, kabriolety Aurus senat atd, které vůbec ani nejsou určené pro běžné zákazníky bylo vyrobeno minimálně 40-60 ks :-)
A kdo ví kdo reálně v těch autech registrovaných na FSB jezdí, právě aby nešlo podle registrů dohledat majitele. Vsadil bych se že pár aut je využíváno i jako ryze soukromých, akorát je to psáno na FSB :-)
Mimochodem ta první Putinova Limuzína, kterou tehdá jako vůbec první Aurus ukázali na veřejnosti je už asi 1,5roku vystavená v Moskevským muzeu spolu se starými limuzínami z dob Sojuzu a další technikou a dávno s ní nejezdí.
Má další novou a k ní samozřejmě 3 stejné ekvivalenty jako klamné cíle.
Další 3 exitovaly k té první staré.
Takže těch dlouhých kusů včetně prototypů bylo vyrobeno minimálně 15 ks....
Patriarcha Kiril co měl krátkej Senat tak ten byl nabourán a už má další jinej, atd atd.
Je to půl na půl s Geely a nějakým super miliardářem někde z Filipín nebo Indonésie nebo odkud. Rozdíl je v tom, že Lotus má vlastní továrnu a je to oddělená značka. Není to po vzoru VW, kde se vyrobí všechno možný v jedný továrně a naplácaj se na to různý značky. Tohle má výrobu v Hethel pro Evropu a pak někde v Číně pro Čínu. Nicméně Lotus bude mít nadále punc jakési lehkonohosti a dokonalé ovladatelnosti, a to Model S nemá a ani to nemá v plánu mít. Lotus nikdy nemůže být masovka jako Model S a těžko něco takového plánuje.
Model S je těžkej propadák, kterej už nikdo nekupuje.Nemít model Y, sou dávno ve ztrátě, ty jejich X, S a ted už i částečně 3 maj burátlní poklesy prodejů :-)
Čína postupně ovládá výrobu turbín pro větrné elektrárny. Zatímco před pěti lety se na jejich výrobě podílela z 37 procent, loni už to bylo 56 procent a letos to bude okolo 60 procent. Kapacita čínských továren dnes dosahuje 82000 megawattů ročně, zatímco evropská je čtyřikrát menší. Informaci zveřejnila Globální rada pro větrnou energii (GWEC).
Objem importu fotovoltaických panelů do Evropy dramaticky roste. V roce 2018 se odhadoval na 5,5 miliardy EUR, loni už dosáhla na více než 20 miliard EUR. Z toho celých 18,5 mld. EUR připadlo na dovoz z Číny. Čína tak dodala 9 z 10 dovezených fotovoltaických panelů.
IUhlí cituje světové agentury, portál o energetice a další běžné zpravodajské servery. Všechny údaje, které publikuj ísi jde snadno dohledat a POZOR -OVERIT.