Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 3008 s novým mild-hybridem má české ceny. Startuje na 790.500 Kč

29 komentářů

traveldrive
Trochu sa mýliš. Dizajn Peugeotu bol na vrchole skôr v rokoch osemdesiatych Tým učiteľom designu bol Pininfarina. Jedným z učiteľov. Samotný Peugeot mal napr. na dizajne modelov 306 alebo 406 minmálny podiel.
Dnes si automobilky robia dizajn modelov vo vlastnej réžii, a podľa toho to aj vyzerá, v tom máš pravdu.
rohor
Od automobilky, která v 90 letech minulého století učila celý svět, co to je automobilový design. Motorizace podřízena vymýtání ďábla CO2. Zbývá najít správného heretika, upálit a popel vysypat do Rýna.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
"Při dostatečně nabité baterii navíc (mild) hybrid umožní 100% elektrickou jízdu v nízkých rychlostech" - nekdo tady nerozumi vyznamu pojmu "mild hybrid". Otazka je jestli to je automobilka Peugeot, autor clanku, nebo ... ostatni.
Avatar - del42sa
del42sa
jak říkám, je potřeba to vyzkoušet osobně ;-) za mě je špíš škoda, že tu novou převodovku s elektromotorem rovnou neudělali i pro 1,5 HDi a 1,6 Pure Tech. Osobně je mi ta MHEV verze přijatelnější než PHEV (plug-in verze)
Avatar - del42sa
del42sa
do malých aut je to nahodou super motor a že je to jen mildhybrid je taky spíš plus (oproti PHEV) Jistě 1,6l je lepší motor, ale tohle není špatný a díky řetězu snad už i spolehlivý :yes:

Jak to bude jezdit v P 3008 bude třeba vyzkoušet, ale do C4, C3, C3 Aircross, P208, P308, P2008 ideální motor.
Ota4
Ne. Máčených řemen už právě tato nová generace nemá. Je to řetězák. . .
ericn
3hrnek 100kW za 790tis + Kč, to je hodně slabá nabídka. 1G byla trhák a za super peníze, 1.6THP 115kW s 6M byla v protřední výbavě + extras za 500tis Kč. Jezdila skvěle a když se k ní člověk hezky choval - tankovaĺ občas 100oktanový benzin, tak ani nezlobila ;-) ten 3 hrnek do tak velkýho auta bude asi trochu trouble… aktuálně navíc mildhybridní. Snad už nemá máčený rozvodový řemen v oleji, což byl největší problém tohoto motoru… ale ty peníze bych za to nedal :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Se bavíte jak stari dědci. Až na ty budíky a volant má Peugeot design v poho. 508 a 308 vyloženě top.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Suhlas... kdeze su casy elegantnych pezotov... zlate 90 roky v jeho pripade....

Auto velkosti ceedu a za 800 litrov... no nekup to... a za 10 rokov to bude dalsia fr nepredajna bazarovka v cene 20 rocnej octavky ... to chces .. takehoto pezota no jo.... kauf jak remen... ale dobre tak levovi... on sa dnes uz porazi aj sam jak ford
Avatar - del42sa
del42sa
test toho 1,2l MHEV v Citroenu C5 Aircross

https://en.passionnement-citroen.com/…6-a-real-success
Modrý blesk
Motor je základ každého auto, ale dnes spousta lidí řeší vzhled, viz diskuze... Dotaz do diskuze, píšete zde, že tříváleček je upravený a již má rozvodový řetěz místo řemene. Otázka jak řetěz bude odolný, viz např. motory EA111. Původní tříváleček v Peugotu nemá hydraulické vymezování ventilové vůle ani rolny, ventily vačka ovládá napřímo, tedy je tam ještě klobouček. Za mě tedy takhle konstrukčně udělaný tříválcový motor, který po nějakém nájezdu cca 100 tis. km bude vyžadovat rozdělání motoru v rámci běžného servisu a vymezování ventilových vůlí a výměny dílů v motoru je velmi špatná volba. :no: :no: :no: A značná část z produkce tříválečků je ještě vyráběna v Číně pro další snížení nákladů...
A to ještě za 800 tis. korun... Hlavně aby to vypadalo trendy...
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
No kdyz pri precteni vidis tohle, tak OK, nema smysl v diskusi pokracovat. Byla by to oboustranna ztrata casu.
ptr078
308 top? Ved je to uplny masaker, hlavne zadok kombi
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Vysvetlil bych ti to, treba bychom spolu nemuseli souhlasit, ale aspon jsme si to mohli vyjasnit. Ale kdyz musis hned to prvni vety reakce hodit urazku, nemam na to chut.

Byvaly tady docela zajimave diskuse, ze kterych se clovek mohl neco dozvedet. Ted uz je 80% jen prehazovani urazek z jednoho zakopu do druheho a na to nemam ani cas ani naladu.
ericn
Souhlas, 1.6THP s mildhybridem by byla fajn. Hned by se mi rozšířil okruh potenciálních aut ke koupi. PHEV ani omylem :no:
ericn
Jenže tohle je trochu větší kousek (když ho naložíš bude přes 2t), ten 96kW 3hrnek je v něm jen pro velmi nenáročné řidiče. Tj 4kW navíc a podpora elektriky mu moc nepomůže. Jinak souhlas, že řetěz snad bude zvyšovat spolehlivost a do menších modelů bude fajn. Jen jejich cena asi nebude přijatelná, ale to dneska nikde…
Arese
Oba máte naprostou pravdu, bohužel... R.I.P. Peugeot! :-O :-( :no:
Avatar - xxc
xxc
asi je jedno, kolko % to jazdi, ked na videu to ma 66% casu vypnuty motor a jazdi to za 4,7. za kolko by jazdila starsia verzia pri tejto rychlosti? 7,5?
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ano. Proto tvrdim, ze to neni mild hybrid.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ja tam vidim par vterin okolo te levotocive zatacky celkem jasnou modrou (i pri zrychlovano), navic tam bezi pocitadlo "provozu bez spalovaciho motoru".
Avatar - del42sa
del42sa
myslet si oba můžete co chcete, ale automobilka Peugeot uvádí že to může být (v ideálním případě) až 50% času a to mi přijde jako docela vysoké číslo na pouhý "mild-hybrid".

"SUV segmentu C vybavené tímto hybridním systémem tak může při jízdě ve městě více než 50 % času jezdit ve 100% elektrickém režimu s nulovými emisemi"

jestli někdo čekal, že to někde přepneš a pojede to jako elektromobil v kuse třeba aspoň 10km jen na elektřinu, tak asi nerozumí pojmu "mildhybrid"
rohor
1:11 přijede auto rozjeté na 26km/h a a od 1:12 je displej oslněný sluncem a není vůbec vidět, na co to jede. Tento stav trvá do 1:19 kdy to jede z kopce na EV.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Treba hned v case videa 1:12 to nevypada ze by to bylo nejak dramaticky z kopce.
rohor
Jasně, těžko na tom videu najít moment, kdy to jede na EV jinak než z kopce :-) Co asi tak může 21kW motůrek dokázat?
Avatar - del42sa
del42sa
myslet znamená houno vedět ;-)

https://www.youtube.com/watch?…
rohor
Ten pohyb čistě na elektřinu s 48V 898Wh musí být žůžo. V mém autě je 250V zvýšených na 500V a 1,1kWh, k tomu 60kW elektromotor a jízda čistě na EV baterku je s bídu jakž takž po rovině.

Pojíždět zasekaným městem může můj Prius. Ten Peugeot tak možná vyjede z parkovacího místa.

Myslím, že Jirka tomu rozumí dost dobře.
PowerHouse
takže od 3008.
Avatar - del42sa
del42sa
spíš se zamysli nad tím, jak jsi začal tu diskuzi ty, jako "mr. já všechno vím nejlíp" a ani redakce dokonce ani sama automobilka Peugeot tomu nerozumí ;-)
Avatar - del42sa
del42sa
jediný kdo tomu nerozumí jsi ty a děláš tu ze sebe akorát vola ...

"Jenže Peugeot do systému integroval i malou, ale dostatečnou baterii o využitelné kapacitě 432 Wh (celková kapacita je 898 Wh), která umožňuje, na rozdíl od jiných 48V mild hybridů, provoz čistě na elektřinu v případech, kdy je požadavek na točivý moment minimální. Typicky při popojíždění zasekaným městem nebo při parkování"

https://www.media.stellantis.com/…-technologii-48v