Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 3008 s novým mild-hybridem má české ceny. Startuje na 790.500 Kč

Na český trh vstupuje Peugeot 3008 s novou mild-hybridní motorizací, kterou je možné objednat ve všech výbavách.
Zpět na článek
6. 9. 2023 22:37
7. 9. 2023 07:00
7. 9. 2023 08:01
7. 9. 2023 08:14
7. 9. 2023 09:54
7. 9. 2023 11:03
7. 9. 2023 19:33
6. 9. 2023 19:06
Auto hnusné jak zadel
Od automobilky, která v 90 letech minulého století učila celý svět, co to je automobilový design. Motorizace podřízena vymýtání ďábla CO2. Zbývá najít správného heretika, upálit a popel vysypat do Rýna.
Rozbalit vlákno
5
6. 9. 2023 20:57
Re: Auto hnusné jak zadel
Trochu sa mýliš. Dizajn Peugeotu bol na vrchole skôr v rokoch osemdesiatych Tým učiteľom designu bol Pininfarina. Jedným z učiteľov. Samotný Peugeot mal napr. na dizajne modelov 306 alebo 406 minmálny podiel.
Dnes si automobilky robia dizajn modelov vo vlastnej réžii, a podľa toho to aj vyzerá, v tom máš pravdu.
6. 9. 2023 22:50
Re: Auto hnusné jak zadel
Oba máte naprostou pravdu, bohužel... R.I.P. Peugeot! :-O :-( :no:
Avatar - KANKUNEN
7. 9. 2023 08:43
Re: Auto hnusné jak zadel
Se bavíte jak stari dědci. Až na ty budíky a volant má Peugeot design v poho. 508 a 308 vyloženě top.
7. 9. 2023 12:13
Re: Re: Auto hnusné jak zadel
308 top? Ved je to uplny masaker, hlavne zadok kombi
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2023 02:47
Re: Auto hnusné jak zadel
Suhlas... kdeze su casy elegantnych pezotov... zlate 90 roky v jeho pripade....

Auto velkosti ceedu a za 800 litrov... no nekup to... a za 10 rokov to bude dalsia fr nepredajna bazarovka v cene 20 rocnej octavky ... to chces .. takehoto pezota no jo.... kauf jak remen... ale dobre tak levovi... on sa dnes uz porazi aj sam jak ford
6. 9. 2023 22:37
Slabé
3hrnek 100kW za 790tis + Kč, to je hodně slabá nabídka. 1G byla trhák a za super peníze, 1.6THP 115kW s 6M byla v protřední výbavě + extras za 500tis Kč. Jezdila skvěle a když se k ní člověk hezky choval - tankovaĺ občas 100oktanový benzin, tak ani nezlobila ;-) ten 3 hrnek do tak velkýho auta bude asi trochu trouble… aktuálně navíc mildhybridní. Snad už nemá máčený rozvodový řemen v oleji, což byl největší problém tohoto motoru… ale ty peníze bych za to nedal :no:
Rozbalit vlákno
5
7. 9. 2023 07:00
Re: Slabé
Ne. Máčených řemen už právě tato nová generace nemá. Je to řetězák. . .
Avatar - del42sa
7. 9. 2023 08:01
Re: Slabé
do malých aut je to nahodou super motor a že je to jen mildhybrid je taky spíš plus (oproti PHEV) Jistě 1,6l je lepší motor, ale tohle není špatný a díky řetězu snad už i spolehlivý :yes:

Jak to bude jezdit v P 3008 bude třeba vyzkoušet, ale do C4, C3, C3 Aircross, P208, P308, P2008 ideální motor.
7. 9. 2023 08:14
Re: Slabé
Jenže tohle je trochu větší kousek (když ho naložíš bude přes 2t), ten 96kW 3hrnek je v něm jen pro velmi nenáročné řidiče. Tj 4kW navíc a podpora elektriky mu moc nepomůže. Jinak souhlas, že řetěz snad bude zvyšovat spolehlivost a do menších modelů bude fajn. Jen jejich cena asi nebude přijatelná, ale to dneska nikde…
Avatar - del42sa
7. 9. 2023 09:54
Re: Slabé
jak říkám, je potřeba to vyzkoušet osobně ;-) za mě je špíš škoda, že tu novou převodovku s elektromotorem rovnou neudělali i pro 1,5 HDi a 1,6 Pure Tech. Osobně je mi ta MHEV verze přijatelnější než PHEV (plug-in verze)
7. 9. 2023 11:03
Re: Slabé
Souhlas, 1.6THP s mildhybridem by byla fajn. Hned by se mi rozšířil okruh potenciálních aut ke koupi. PHEV ani omylem :no:
7. 9. 2023 07:03
Do 2008 se nevlezu s 183cm,
takže od 3008.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaVejrazka
7. 9. 2023 10:08
Mild hybrid?
"Při dostatečně nabité baterii navíc (mild) hybrid umožní 100% elektrickou jízdu v nízkých rychlostech" - nekdo tady nerozumi vyznamu pojmu "mild hybrid". Otazka je jestli to je automobilka Peugeot, autor clanku, nebo ... ostatni.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - del42sa
7. 9. 2023 10:50
Re: Mild hybrid?
jediný kdo tomu nerozumí jsi ty a děláš tu ze sebe akorát vola ...

"Jenže Peugeot do systému integroval i malou, ale dostatečnou baterii o využitelné kapacitě 432 Wh (celková kapacita je 898 Wh), která umožňuje, na rozdíl od jiných 48V mild hybridů, provoz čistě na elektřinu v případech, kdy je požadavek na točivý moment minimální. Typicky při popojíždění zasekaným městem nebo při parkování"

https://www.media.stellantis.com/…-technologii-48v
7. 9. 2023 11:39
Re: Mild hybrid?
Ten pohyb čistě na elektřinu s 48V 898Wh musí být žůžo. V mém autě je 250V zvýšených na 500V a 1,1kWh, k tomu 60kW elektromotor a jízda čistě na EV baterku je s bídu jakž takž po rovině.

Pojíždět zasekaným městem může můj Prius. Ten Peugeot tak možná vyjede z parkovacího místa.

Myslím, že Jirka tomu rozumí dost dobře.
7. 9. 2023 11:56
Re: Mild hybrid?
Jasně, těžko na tom videu najít moment, kdy to jede na EV jinak než z kopce :-) Co asi tak může 21kW motůrek dokázat?
Avatar - JirkaVejrazka
7. 9. 2023 12:00
Re: Mild hybrid?
Treba hned v case videa 1:12 to nevypada ze by to bylo nejak dramaticky z kopce.
7. 9. 2023 12:06
Re: Mild hybrid?
1:11 přijede auto rozjeté na 26km/h a a od 1:12 je displej oslněný sluncem a není vůbec vidět, na co to jede. Tento stav trvá do 1:19 kdy to jede z kopce na EV.
Avatar - JirkaVejrazka
7. 9. 2023 12:29
Re: Mild hybrid?
Ja tam vidim par vterin okolo te levotocive zatacky celkem jasnou modrou (i pri zrychlovano), navic tam bezi pocitadlo "provozu bez spalovaciho motoru".
Avatar - del42sa
7. 9. 2023 12:09
Re: Mild hybrid?
myslet si oba můžete co chcete, ale automobilka Peugeot uvádí že to může být (v ideálním případě) až 50% času a to mi přijde jako docela vysoké číslo na pouhý "mild-hybrid".

"SUV segmentu C vybavené tímto hybridním systémem tak může při jízdě ve městě více než 50 % času jezdit ve 100% elektrickém režimu s nulovými emisemi"

jestli někdo čekal, že to někde přepneš a pojede to jako elektromobil v kuse třeba aspoň 10km jen na elektřinu, tak asi nerozumí pojmu "mildhybrid"
Avatar - JirkaVejrazka
7. 9. 2023 12:30
Re: Mild hybrid?
Ano. Proto tvrdim, ze to neni mild hybrid.
Avatar - xxc
7. 9. 2023 19:33
Re: Mild hybrid?
asi je jedno, kolko % to jazdi, ked na videu to ma 66% casu vypnuty motor a jazdi to za 4,7. za kolko by jazdila starsia verzia pri tejto rychlosti? 7,5?
Avatar - JirkaVejrazka
7. 9. 2023 11:56
Re: Mild hybrid?
Vysvetlil bych ti to, treba bychom spolu nemuseli souhlasit, ale aspon jsme si to mohli vyjasnit. Ale kdyz musis hned to prvni vety reakce hodit urazku, nemam na to chut.

Byvaly tady docela zajimave diskuse, ze kterych se clovek mohl neco dozvedet. Ted uz je 80% jen prehazovani urazek z jednoho zakopu do druheho a na to nemam ani cas ani naladu.
Avatar - del42sa
7. 9. 2023 12:12
Re: Mild hybrid?
spíš se zamysli nad tím, jak jsi začal tu diskuzi ty, jako "mr. já všechno vím nejlíp" a ani redakce dokonce ani sama automobilka Peugeot tomu nerozumí ;-)
Avatar - JirkaVejrazka
7. 9. 2023 12:15
Re: Mild hybrid?
No kdyz pri precteni vidis tohle, tak OK, nema smysl v diskusi pokracovat. Byla by to oboustranna ztrata casu.
7. 9. 2023 17:49
Tříváleček za 790 tis.
Motor je základ každého auto, ale dnes spousta lidí řeší vzhled, viz diskuze... Dotaz do diskuze, píšete zde, že tříváleček je upravený a již má rozvodový řetěz místo řemene. Otázka jak řetěz bude odolný, viz např. motory EA111. Původní tříváleček v Peugotu nemá hydraulické vymezování ventilové vůle ani rolny, ventily vačka ovládá napřímo, tedy je tam ještě klobouček. Za mě tedy takhle konstrukčně udělaný tříválcový motor, který po nějakém nájezdu cca 100 tis. km bude vyžadovat rozdělání motoru v rámci běžného servisu a vymezování ventilových vůlí a výměny dílů v motoru je velmi špatná volba. :no: :no: :no: A značná část z produkce tříválečků je ještě vyráběna v Číně pro další snížení nákladů...
A to ještě za 800 tis. korun... Hlavně aby to vypadalo trendy...
Rozbalit vlákno
0