Čína skrze státní dotace uměle udržuje ceny svých elektromobilů na nízké úrovni, což křiví trh. Evropská komise (EK) má proto v plánu začít se situací zabývat.
Hlavně potom nechápu, proč Ursule nevadí že VW či Škoda nakupuje do svých předražených EV levné dotované baterie z Číny a na střechách jejich hal jsou dotované čínské FVE panely!!!
Bohuzel cina velmi dotovala rozvoj svych elemobilu. A ted, kdyz se dotace koncakum omezily a maji vic jak 2x vetsi kapacity nez jsou potreba, ty dotovany fabriky vali prebytky do Evropy. Je otazka, co vlastne je predrazene …
Bohuzel cina velmi dotovala rozvoj svych elemobilu. A ted, kdyz se dotace koncakum omezily a maji vic jak 2x vetsi kapacity nez jsou potreba, ty dotovany fabriky vali prebytky do Evropy. Je otazka, co vlastne je predrazene …
To se furt necháte vodit za nos takovým průhledným člankem jako je o LNG?
Podívejte se na celkové dovozy plynu před a během války.
Došlo k výraznému omezení dovozu.
Zároveň co se deje s ruskou ropou v ČR? Nakupuje se s výraznou slevou oproti svetovým cenám ropy a dělá se z toho palivo které si kupujeme za ceny jako by bylo bylo z ropy za světové ceny.
Takové okrádání na úkor bezpečnosti, ale vy z toho tady máte ještě snad radost....
Hendly,ty ma tu snad nabadas ,aby som neveril najslnieckovejsej mainstreamovej stranke CZ idnes??? :-O
Alebo nemam verit CTK,ktora vzdy hovori len pravdu a nic len pravdu??? :-O
Nadpis slniecKARov: "Dovoz LNG z Ruska do EU je vyšší než před invazí na Ukrajinu, tvrdí analýza"
Hendly,slniecKAR tvrdi ,ale nieco ine :-O
"Podívejte se na celkové dovozy plynu před a během války.
Došlo k výraznému omezení dovozu"
Ze by slnieckarsky mainstream zavadzal a klamal??? :-O
To by bolo hrozne!!!
Zelený utopista Hendly tě označí za Putinova agenta, prostě šíříš ruskou propagnadu. Má to hrozně jednoduchý, po vzrou jeho rudých předchůdců - kdo nejde s námi je nepřítel lidu a socialismu, pardon zelené EU
A navíc zlé Rusko vydělává na ropě balík a prodává jí za vyšší ceny než je ofiko kurz ropy Brent
To zelený utopista nemůže přenést přes srdce https://www.newstream.cz/…drazsi-nez-brent
jeste k tomu hod nejaky svoje cislo, at to ma vahu!
Spotrebni nebo uhlikova dan rikej tomu jak chces na benzin a naftu jenom poroste, aby vykryla vypadek lidi jezdicich na cistou elektrinu z domaci fve (a nejlip mve..). Smir se s tim
A proč? Domácí výroba je ekonomicky daleko výhodnější než neustálé nakupování externího zdroje a odvádění peněz ekonomiky.
Proč se to asi jměnuje "spotřební daň"?
neni otazkou proc, ale jak. Bez soudniho prilazu domu nikoho nepustis. Co je za elektromerem je tvoje vec a tim to konci. A i kdyby se o to pokusili, dopadne to jak s kotlema.. “Vy v tom topite” Ne a tim to konci. Mate na strese fve? Nemam, to je davno odpojeny…
levná elektřina z uhlí, levná pracovní síla, levná ocel, doly na svém území, nebo v držení v Africe, kde nevadí kontroverzní pracovní síla a dotace na nákup jako v EU....
Přesně. Navíc nas mají soudruzi na haku. A ta paní to moc dobře ví. Zavedete na naše věci cla? Ok, my máme na leccos monopol a můžeme vám udělat takové problémy, že se z toho pominete.
Tyhle kecy nic nezmění. EU automotive je v ***i.
Cela eu je rizena zelenymi silenci. Elektroauto jako dalsi alternativa pohonu neni spatny ale tlacit jen na jediny druh pohonu je silenstvi. Z hlediska vyvazenosti rizika jakehokoliv dopadu na zivotni prostredi je idelani mit vice ruznych pohonu. Cng lpg nafta benzín a elektro. Kazde skodi trosku jinym zpusobem kazde ma sve pozitiva a negativa
Fon der Lejno resi hovadiny, vakciny asi nenesou tak budemendelat bububu na Cinu. Hlavne, ze Norsko, Nemecko, Holandsko, Belgie a spousta dalsich zemi dotuje kde co a ku.r.v.i tim trh. To ji nevadi. Ta psonda je vymleta jak brazda po desti. Kdyby se radeji starala o to jak EU neznicit a zachovat prumysl, ale to ne, to budeme zase poukazovat na vsechny okolo....
EU spotrebitel nekupuje unijni produkci, ale chce EV za nizsi cenu od nekud z dalneho vychodu. Ja bych vsechny evropske spotrebitele (kupujici) potrestal.
Pisu cilene spotrebitel, trebze to je nepresne, protoze to je v EU vysoce chraneny druh.
už i odpůrci EV zde se začínají probouzet.
To co se zde dlouho ví, ale zavírají se před tím oči.
Cena EV jde a půjde rapidně dolů a spalovák a hlavně jeho výrobci budou mít velký problém.
Teď jde o to jak dát evropským značkám čas zareagovat.
Proč zde lidé kteří celou dobu mluví o tom, že EV nikdo chtít nebude najednou nadávají na EU z důvodu, že chce dát evropskému automotiv šanci?