Novinky
0
Pokud by se nová modelová řada prezentovala pouze takto drobnými změnami,bylo by to pro mě určitě zklamání,těšil jsem se na více invence od VW designérů.CR motory budou zcela určitě jednička,tak se snad ještě dočkáme adekvátních změn na karoserii,aby se tyto změny daly označit jako nová řada a ne pouhý facelift.
Bárt
0
Poslechni chlape, ty hódně riskuješ! Vyslovit před designérem VW slovo "invence", to je hódně o hubu >😁 😉 😉
0
Cožpak o to,já to risknu,ale spíš to píšu,protože mě to opravdu mrzí,čekal jsem něco trochu jiného.Ale třeba ještě není všem dnům konec a Gé bude Guru doopravdy a to bych mu opravdu přál. 😒
Bárt
0
Nakonec proč ale? Vždyť i ty konzervativní zákazníky musí někdo uspokojit. A dle prodejů VW jich není málo, takže očividně je to obchodně lepší strategie, než brát za city pár srdcařů 😒
lancer24
0
pokial čakáš invenciu počkaj a dočkáš sa Scirocca myslím,že ten predvedie dostatok invencie
0
Naprostý souhlas,to bude fakt bomba,Scirocco vypadá dobře. :yes: :yes:
lancer24
0
No prostě mají vkus
Tak sa na toho anjela pozrime...co sa zmenilo, je pod plachtou...inak stary znamy Golf. Opat nic nove. Nuda. Kedy konecne prejavia trochu odvahy? V reali to bude ako doteraz vyzerat tak, ze nezasvateny ani nerozozna jednotlive generacie Golfa od seba. A mozno ani ten zasvateny nebude citit az taky rozdiel. Technika rovnaka, len o nutny chlp vylepsena, dizajn rovnaky, jemne omladeny, aby este chvilu vydrzal s dobou. Jedine naozaj nove budu asi iba motory, diesle s technikou Common-rail, a benziny s turbom - a to uz VW potreboval ako sol. Tak mu drzme palce, snad ude Golf VI len medzistupnom na kratku dobu a VW nas o 4-5 rokov prekvapi Golfom, ktory si zasluzi byt bestselerom.
(Vyzva pre dizajnerov a kreslicov-amaterov, aby Volkswagenu ukazali, ako ma vyzerat novy model, ako by naozaj novy Golf mohol vyzerat - co vy na to, vazeni?) 😉
(Vyzva pre dizajnerov a kreslicov-amaterov, aby Volkswagenu ukazali, ako ma vyzerat novy model, ako by naozaj novy Golf mohol vyzerat - co vy na to, vazeni?) 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Souhlasím s tebou.Včera jsem už neustál jeho zpochybnění designu končící Mazdy6,seč to zaonačuje.Měl bych se možná omluvit?Tak jo.
Nicméně tohle je další facelift faceliftu,a to už hotovou verzi rychle předělával sám velký W.de Silva.Osobně je mi jedno,jak to vypadá,klidně ať to jde touto cestou,je to legitimní,určitě se to bude lidem líbit,budou kupovat,ale proboha:snad mohou jezdit i jiná auta a design může být rozmanitý a nemusí být unifikován.Ať si každý vybere podle sebe a hlavně ať nikdo nikomu nevnucuje jednu jedinou "pravdu".Toho jsme si,podle věku,užili dost.OK,ať se Golfu daří.To je snad férové.Hlavně aby tam začali dávat motory,které lze v roce 2007 nazvat motorem,jenž ustojí konkurenci.Zatím nejsou.
OT:včera jsem nevydržel a koupil týdeník Škody=Svět motorů.Jednak okecávali crash test Fabie a hlavně,i tenhle tovární časopis píše,že motory v benzínu 1,6 FSI a 1,2 FSI jsou "krokem vedle".Strana 27,Octávka s 1,8 TSI. :-!
Nicméně tohle je další facelift faceliftu,a to už hotovou verzi rychle předělával sám velký W.de Silva.Osobně je mi jedno,jak to vypadá,klidně ať to jde touto cestou,je to legitimní,určitě se to bude lidem líbit,budou kupovat,ale proboha:snad mohou jezdit i jiná auta a design může být rozmanitý a nemusí být unifikován.Ať si každý vybere podle sebe a hlavně ať nikdo nikomu nevnucuje jednu jedinou "pravdu".Toho jsme si,podle věku,užili dost.OK,ať se Golfu daří.To je snad férové.Hlavně aby tam začali dávat motory,které lze v roce 2007 nazvat motorem,jenž ustojí konkurenci.Zatím nejsou.
OT:včera jsem nevydržel a koupil týdeník Škody=Svět motorů.Jednak okecávali crash test Fabie a hlavně,i tenhle tovární časopis píše,že motory v benzínu 1,6 FSI a 1,2 FSI jsou "krokem vedle".Strana 27,Octávka s 1,8 TSI. :-!
Zase to promptne napravaju novymi turbami. Myslim, ze motorizacie v koncerne budu zase nejaky cas na dobrej urovni, minimalne zrovnatelne s inymi, mozno ich aj predcia. Za toto pre VW :yes: . Mozno trochu neskoro, ale predsa.
Souhlasím,v benzínu je cítit pokrok,ale jen turbo motory.1,8 TSI je skvělý,nebude to sice EKO motor,ale zase to jede,má vodou chlazené turbo,hodně dobrá a důležitá věc.... 1,4 TSI je zejména s 125kW fofr,jenže je to také dost složité a může být problém. Nic to nemění na faktu,že chybí něco jako má Civic8G a jeho skvělý 1,8 benzín bez turba.Ne každý po turbu touží.
Turbo je novy trend. Kto dnes tuzi po nafte bez turba?
Kdo netouží po turbu,neb ono může být zdrojem problémů(však si dávej pozor na svoji 1,5 dCi-nelaškuji,a to máš verzi,která na rozdíl od Clia je relat.dobrá),nemá v benzínu dobrý motor.Nafta-tam už není neturbo,tam není co řešit.Osobně bych spíš uvítal něco kolem 1,8-2,0 v benzínu bez turba,ale i bez přímého vstřiku.Takto to bylo myšleno.
To som pochopil, ovsem doba urcuje ine trendy. O par rokov moze byt aj benzin vyhradne v turbo. Co pises Ty by sa dalo povazovat krokom spat, podla mna nie je sanca najma kvoli emisiam a stale stupajucim narokom na vykon. mne osobne sa velmi nepacia tie horibilne vykony z malych objemov. Skor by som bral primeranejsi vykon s mensou spotrebou, jednoduchsou konstrukciou a vyssou zivotnostou...
Moj 1.5dCi ma puhych 60 kW, ani ho nejak nenahanam. Niet preco, zajedno vozim decka, zadruhe na nasich cestach sa to auto na kazdom hrbe hojda ako lod, zatretie ma priemer 5.5 litra po meste uspokojuje (hoci nie som ziadna brzda ani na krizovatkach). Takze snad ma nemilo neprekvapi nicim vaznym... 😄
Moj 1.5dCi ma puhych 60 kW, ani ho nejak nenahanam. Niet preco, zajedno vozim decka, zadruhe na nasich cestach sa to auto na kazdom hrbe hojda ako lod, zatretie ma priemer 5.5 litra po meste uspokojuje (hoci nie som ziadna brzda ani na krizovatkach). Takze snad ma nemilo neprekvapi nicim vaznym... 😄
Hm,trendy-jsou a nejsou,občas se jde ne ideální cestou,seč se mohla zdát jako nejlepší možná.Je to složité.Pro auta typu Golf,nazvu "třída Golf",je dobrý atmosférický benzín 1,8 o výkonu kolem 100kW postačující.Kdo touží po něčem extra,má motor od pana Piecha a má pak i "radost" ze života.
OT:máš vstřikovače Delphi vč.čerpadla,aditivuj,tankuj kvalitu,nic jiného ti nezbývá.A nejezdi na kolik,30 tis(?) interval olej.To bývá smrtící,tam se holt u rencla sekli a pak jsou problémy s turbem.Kdo tvrdí že ne,lže.15tis a olej ven,příp.větší filtr od PSA.
OT:máš vstřikovače Delphi vč.čerpadla,aditivuj,tankuj kvalitu,nic jiného ti nezbývá.A nejezdi na kolik,30 tis(?) interval olej.To bývá smrtící,tam se holt u rencla sekli a pak jsou problémy s turbem.Kdo tvrdí že ne,lže.15tis a olej ven,příp.větší filtr od PSA.
Diky za radu....tych 1.8/100k je podla mna az az, jazdil som nejaky cas s takym motorom na Citroene Xsara kombi. Tah vynikajuci, len spotreba pomerne vysoka...
Designovou invencí zřejmě neoplývá ani tato generace, s tím asi nic nenadělám. Spíš mě zajímá, proč tomu tak zase je. Že by snad proto, aby měli nižší prodeje ..? Napadá vás něco ?
Protože zákazníci VW jsou dost konzervativní. Je to auto pro všechny, takže se nesmí nikomu nelíbit. A nudný design toto zaručí, ne? 😉
Golf nech by vyzeral akokolvek, vzdy bude modlov dedinskych tunerov. Toz to male ego treba nejako podvihnut >😁
Asi tak. Hlavny je ale asi ten aspekt, ze VW tradicne neriskuje. Vzdy na istotu, to je asi zasada. Usadle, nudne, bez dynamiky. Ale taky je Volkswagen.
Vždy na jistotu...toto je velmi dobrá zásada,a proto je VW nejprodávanější v Evropě...Já radši zvolím konzervativní design,než poslední designové pokusy např.od Peugeotu nebo Renaultu 😉
Aby pak VW nezacal horekovat jako zacal Ford u minulyho Mondea, ze jeho zakaznici se rekrutuji z rad zakazniku domovu duchodcu a ze to takhle dal uz nejde. Touhle cestou k tomu casem dospejou. Pak snad prijde nejake oziveni a zmena...jako prisla i u Mondea.
VW asi zije ze soucasne generace zakazniku VW, kteri jeste maji stale dost penez (a trpelivosti? 😉 ). Az tito ale budou nahrazeni novou generaci, VW ceka ubytek...Pokud neco nezmeni samozrejme! Jinak tohle prizdisracstvi, aby nikoho ani trochu nenastvali, to se mi fakt nelibi :no:
VW asi zije ze soucasne generace zakazniku VW, kteri jeste maji stale dost penez (a trpelivosti? 😉 ). Az tito ale budou nahrazeni novou generaci, VW ceka ubytek...Pokud neco nezmeni samozrejme! Jinak tohle prizdisracstvi, aby nikoho ani trochu nenastvali, to se mi fakt nelibi :no:
Oziveni a zmena u Mondea prisla a prodeje se z mista nehnuly. Stale cekam kdy si ho nekdo koupi (kdys se zacala prodavat nova Honda CRV/Civic nebo Passat tak behem par tydnu jich bylo ve firemni garazi hromada, nove Mondeo zatim ani jedno).
Soucasny Golfik je krasne auto, zejmena kdyz si to clovek porovna s konkurenty jako Mazda 3, Focus, Astra, 307, Alfa 147, ... ani jeden z nich se nepovedl tak jako petkovy Golf.
Soucasny Golfik je krasne auto, zejmena kdyz si to clovek porovna s konkurenty jako Mazda 3, Focus, Astra, 307, Alfa 147, ... ani jeden z nich se nepovedl tak jako petkovy Golf.
Pokazena povest sa naprava len velmi tazko a pomaly...jeden skazeny model moze znamenat rozbeh odznova a ziskavanie stratenych pozicii aj dlhsie ako cez jednu generacnu obmenu modelov. Mozno preto nechce VW riskovat. Ale malokto ma taku silnu zakladnu skalnych zakaznikov a fandov ako on, takze si mysli, ze ak si to niekto moze dovolit, tak je to Volkswagen. 😉
To je právě ten fór, že odžívající generaci nahradí nová, která ty Golfy kupuje taky. Dle logiky "jezdil v něm děda i táta, tak to chci taky"... Nejvíc mě ale pobaví lidi, kteří si koupí Golfa v šedé metalíze (!) a aby se odlišili >😁 daj to na 18" kola...
Keby sa mal VW spoliehat len na to, o chvilu moze vyrobu zastavit...
Tak to si nemyslím, naopak bych řekl, že tahle skupina zákazníku bude hodně stabilní a navíc věrná značce. Pak se k tomu přidá ještě žvást o jediné opravdu německé neprémiové značce a jasné vedení na německém trhu je najednou hodně pochopitelné...
Stabilna, ale podla mna nie dost velka, aby to utiahla. Mladi ludia dnes maju vlastne nazory a priority. Nie? Sice Nemecko je domaci trh ale aj tak...
Tak ber to tak, že ne všichni mladí jsou blázni do aut. A pokud s VW jezdí už tři generace z rodiny a nemaj s nimi extrémní problémy, tak nemaj důvod "e😜erimentovat" s jinou značkou. A navíc skoro půlku prodeje VW v Německu tvoří firemní auta a tam hrajou roli jiné věci, než emoce...
VW má velice vychytralou obchodní strategii, která je blízká i ostatním automobilkám, ale jen málokterá v ní zachází tak daleko, jako právě VW. Funguje to asi takto: nový model se poskládá jako LEGO ze stávajících komponent, sebraných napříč celým výrobním portfoliem koncernu VW a pak se vymyslí nějaký slogan, který pravověrným konzervativním volkswagenistům ospravedlní vyšší cenovku, něco jako "nový duch ve starém, léty prověřeném těle" nebo podobný nesmysl. Je to systém zlevňování výroby, jenž se maskuje jako výhoda a prodává o to dráž... Dlužno dodat, že to tak funguje skoro všude.
Mozno trochu pritiahnute za vlasy - ale si to bude tak. Holt globalizacia je pritomna vsade...
Jeden příklad za všechny: někde jsem četl, že Škoda Roomster dosáhne "významného" prvenství, bude mít jako první sériový automobil na světě... chvilka napětí... páté dveře z plastu! To je pane vychytávka! A jak že to bylo v onom článku zdůvodněno? Inu, znamená to úsporu celých 5, slovy "celých pět" kilo! Ale souvislost s provozem takového roomsteru by nenapadla ani největšího kombinatorika, dveře z plastu se totiž příznivě podepíší... opětovná chvilka nejistoty... na emisích. Chápete to? Já bych spíš řekl, že se příznivě podepíší na tržbách.
To vies, umenie marketingu. Plastove piate dvere mal uz Fiat Tipo, ak sa nemylim? Slo o usporu vahy, neviem ci penazi, ale najma o to, ze to bolo nove a pokrokove. 😉 VW casto pride s niecim novym, co uz tu bolo, ale o tom sa nehovori...
No tak ono kdyby se uspořilo pět kilo na deseti dílech, tak už to poznáš. To máš jako s karbonovou střechou nový M3. Taky uspoří snad jen 5 kilo, ale na správným místě, a navíc přidá i image, takže proč by to nedělali? Holt zmenšovat váhu při dodržení hranic trojúhelníku bezpečnost-výbava-CENA!!, je holt těžký...
no zas tvoj názor niekedy človeka skutočne potešíš a inokedy nechápem čo to píšeš...Golf VI bude rovnako ako aj Toyota Auris,Peugeot 308 vylepšena predošla generacia s tým sa nikto nikdy netajil...ono tá tebou spomínaná odvaha sa niekedy nevypláca a tiež by som sa rad zasmial tna tej podobnosti Golfou predošlích generacii 😁 celkom ma to pobavilo,ale žeby som nebol schopny spoznať Golfa ,to sa ešte nestalo myslim,že su dosť rozoznatelne...pokial berieš prednu a zadnu časť ako malu zmenu dizajnu nech sa páči nikto ti to neberie,ale skus mi napisať ktore auto z nižšej strednej triedy je zaujimavejšie ako Golf ,osobne Focus? ťažko tiež dosť nudne,mazda 3? okukany dizajn,ale prijemne autičko,C4 originalne auto,ale nie každemu sa páči...octavia? klasik neprekvapi,ale vyzera dobre...
Kamos, ale toto nemyslis vazne? Ty mozno Golfy od seba rozoznas, moja zena, ktora bezpecne rozozna Astru a Astru Classic, nema problem s dvomi po sebe iducimi generaciami Focusa a rozoznava Feldu starsich a novsich rocnikov, tak u Golfa ani netusi, ze povazuje za jedno auto tri generacie modelu. Ked sme kupovali auto a pozerali na ulici po vsetkom, co ma kolesa, tak uz som sa jej rozdiely medzi tymito Golfami ani nenamahal vysvetlovat. Golf kabrio, ktory mal svojho casu aj niektore vonkajsie diely z modelu predchadzajucej generacie, by poplietol hlavu aj skusenejsiemu. Zaujimavejsie auto z nizsej strednej ako Golf? Lahke vymenovat : Astra, vyrazna svojimi hranami a dominantnou maskou chladica so svetlami, spolu s chromovymmi doplnkami. Focus, nezamenitelny tvar s tretim bocnym okienkom a sympatickym interierom, cee´d, brilantna ukazka ako moze vyzerat sviezi dizajn v mierne konzervativnom duchu, C4, podla mna priam socha na kolesach. Popri nich je Golf seda, nudna, nezaujimava myska. Rozhodne vyrazne nudnejsi nez Focus, a menej zaujimavy ako C4. 😉
astra to uznávam :yes: focus ;-\ poklial je Golf V nudny tak focus je na tom rovnako...Ceed tak to je vlastna kategoria čo sa týka dizajnu kedže Kia vzala všetko pekne od konkurencie tak to musi byť priam vyvažene vozitko a aj to tak je 😉 C4 ako som pisal špecificke aut👋C4 Grand Picasso je aj tak najkrajšie auto čo som v poslednom obdoby videl/.Ten golf kabrio akože IV bola tiež zaujimava vec,istu dobu som bol vtom,že to ne IV kabrio,ale je to facelift 3tej generacie vramci šetrenia,ale zvonku bol IVčko na nerozoznanie ...ale určtie nieje Golf až tak nudny či podľa teba skutočne ano?
Hm, podla spy-fotiek sa to este neda jednoznacne posudit, ale podla mna to vyzera len na velmi mierny facelift. Rozdiely budu urcite oproti Golf 5 budu minimalne, urcite mensie ako medzi golf 3, 4, 5. Zas na druhej strane, ak sa nieco predava, a zakaznici su s tym spokojni, preco by to mali menit? Ked clovek pozrie ako Toyota zprasila ten morfing Corolly na Auris, je to dostatocne varovanie, ze velka snaha o inovacie moze dopadnut aj katastrofalne...
Spiatocnicky postup. Staci mrknut do historie. Ford, model T. Bol taku dobu dobry a moderny, ze sa dlhe roky vyrabal takmer bez zmeny. Az tak dlho, ze zaspal dobu a Forda nakoniec takmer zruinoval.
To vsak nic nemeni na tom, ze Ford-T bol uspesny model a najdes ho v kazdom zozname 10-tich aut, ktore najviac ovplyvnili automobilovy priemysel...
To mu nikto neberie. Ani Golfu nikto neberie, ze urcil triedu. Ale v jednom aj druhom pripade je to minulost. Henry Ford dlho nechcel uznat, ze T je uz proste stary, a neschopny konkurovat stale sa vyvijajucim superom. Takmer ho to polozilo. Volkswagen sa stale boji pustit do niecoho noveho, ved ten isty Golf sa koniec-koncov stale vpodstate vpohode predava, tak co? Vidim tu istu analogiu...
Da se v tom najit analogie. Jasne, z kratkodobeho hlediska je dobre, ze ho nechaji, jak je, kdyz se dobre prodava, ale...vyhledove se jim to vubec nemusi vyplatit. Delat pak ostry radikalni zasah je velkej risk. U BMW byli taky porad hodne hodne konzervativni, az prisel Bangle a vsichni se mohli podelat, co to vytvoril za zrudy...BMW uzralo v krasny auta, tah BMW byl spravnej, i kdyz riskovali, vyslo jim to, povedlo se. U VW takhle budou muset casem udelat neco podobneho, otazka, zda jim to taky tak dobre projde.
Tak jo, zase jednou bude k obědu polévka z pytlíku.. Stará dobrá nudlová.. Tyhle fotografie svědčí o smutném nedostatku představivosti a odvahy designérů. Jako by neměli z práce radost a srdce bilo stále těch 72 tepů za minutu, ani víc, ani míň. Jedinou viditelnou změnou tak budou asi jen zpětná zrcátka a částka v ceníku dealera.. 8-s Škoda. Ale jak říkají amíci.. "No guts, no glory".. zákazníka už to totiž jednoho dne přestane bavit.. O jak větší radost člověku udělá ta nádherná záležitost od Peugeota: */Magazin/Peugeot-308-RC-Z-okouzlujici-k… Tady je to srdce znát z každého detailu... Jen doufám, že nezůstane jen u konceptu, jak se u "P" stalo nedobrým zvykem.. Golfu za málo odvahy a stoletou nudu (prozatím!) :no:
Tak ačkoliv Golfa extra moc nemusím, furt bych ho koupil radši, než novou 308. Ta už je karikaturou sama sebe 8-s Ještě že mý auto ještě není tak starý, abych se musel koukat po novým. To by mi asi nebylo lehko u srdce 😉
Ja nie. Dizajn hra velku rolu, strohe a chladne prostredie, ktore by ma obklopovalo v Golfe, tak to nemusim...
Přesto si na 100% radši koupím Golfa a ne Peugeota,hezký kabátek neznamená bohužel kvalitu-v tomto případě lze použít příměr "navoněná bída",který obecně (ne vždy) platí pro většinu Francouzů a Italů.Ale každý svého štěstí strůjcem.... >😁 >😁
No právě že mě dost s.rou ty pouťový interiéry který dělá italská a francouzká kounkurence
Já taky radši Golfa,než "kreaci č.308" 😉
Preco "kreacia"? Isiel ciastocne cestou Golfa. Dizajn noveho modelu = facelift toho stareho. Nastastie Francuzi zasli aspon o kusok dalej.
Novým Peugeotům nemůžu prostě přijít na chuť...zmizela z nich dávná elegance ;-\
Az tak by som to ja asi nenapisal, ale pravda, zacalo to ist nejakym divnym smerom...
No to už s faceliftem 307... Jsem zvědavý, za jak dlouho budou předky všech Peugeotů tvořit jen mřížka chladiče a světla bez jedinýho kousku plechu 8-s 8-s 8-s :no:
Snad az tak daleko nezajdu. Pekne a originalne to povazujem na 407. Snaha vstepit rovnaky prvok vsetkym modelom u mna tiez nenasla pozitivnu odozvu.
Jo, 407 je docela pohledná. Jen ten óóbrovský přední převis je přehnaný. Znám na litoměřicku pár železničních přejezdů, který jsou tímhle autem nesjízdné ;-\ A extra praktický taky není, prostor na úrovni o třídu menších aut :no: Holt zas jednou vzhled převálcoval funkci. U sporťáku žádný problém, ale u auta střední třídy je to pro mě trochu divná strategie...
P407 sa nerobil na nase cesty, na nase cesty je robeny Logan...Pochybujem ze Francuzi alebo Nemci maju akykolvek problem s dlhym previsom...
skôr by som dal nanešťastie 😉 pčkajme si pár rokov a peugeot 311 bude široky ako hummer h 2 a bude vyzerať ako skrížený Peugeot 211 a 410 >😁
Jaj, Tebe sa cosi snivalo a nemozes sa z toho prebrat, pravda.... >😁
Tak dej si do grafu vývoj šířky Peugeotů (a konec konců i jiné libovolné značky) a lineárně extrapoluj tak do roku 2020 a uvidíš, do jakých dimenzí se dostaneš 8-s >😁 Dyť vem jen, že nový Mondeo je širší, než S-Klasse před přibl. 10ti lety... ;-\
Narast rozmerov aut je vseobecny trend, povedal by som, nie je to vec Peugeotov. V nizsej strednej vedie, myslim, Focus (1840), novy P308 ma sirku 1815 mm, medzi mensimi vozmi vedie Corsa (1737). Na tento trend nenadviazala nova Fabia, sirkou 1642 mm je hlboko pod priemerom. V strednej triede je najsirsie Mondeo, ako si pisal (1886), za nim Passat (1820) a az treti P407 (1811). Tak teraz vazne neviem, co mas so sirkou Peugeotov.... 😄
Perun Ty si trosku mimo. 308 RC je dvojdverovy sportiak , golf je rodinne auto pre nemajetne nemecke rodiny, skolsky autobus , pre skolakov s vodicakmi a avion bus pre mamicky v domacnosti. 1 Ako to mozes porovnavat? 2. Ta peugeotova studia vyzera zaujimavo, ale pockaj ako bude vyzerat produkcny model. 3.Ked si porovnam 307 a 308 tak naozaj vidim tie prevratne veci , ten obrovsky a nezamenitelny posun v designe. Ved ma akurat vacsiu a skaredsiu "papulu"... 4.Pozri sa na audi TT a zistis, ze takyto ultra odvazny a invencny design sa uz vo VW robi 10 rokov. Ale inak nic v zlom. Ja si tiez viem predstavit aj sportovejsi Golf, ale berte ohlad na to , pre koho sa toto auto robi.. A pekne si pockajte na SC-IROCCO a potom sa kochajte.. >😁
Aj ten sportak je stale 308. Aj Golf GTI bude stale Golf. 😄
Inak s dizajnom mas pravdu, voci 307 ziadny vyrazny posun vpred. Ale ako to zatial vyzera, stale je to o kus viac, nez asi mozme cakat od Golfa. Co sa tyka dizajnu, aj 307 je od Golfa V o konsku hlavu vpredu, napriek tej velkej "papuli". Davat za priklad TT a Scirocco je trosku mimo misu, nie? Tu ide o klasickeho rodinneho Golfa. Sam si o par riadkov vyssie zvrzal Peruna, ze vytiahol 308RC...
Inak s dizajnom mas pravdu, voci 307 ziadny vyrazny posun vpred. Ale ako to zatial vyzera, stale je to o kus viac, nez asi mozme cakat od Golfa. Co sa tyka dizajnu, aj 307 je od Golfa V o konsku hlavu vpredu, napriek tej velkej "papuli". Davat za priklad TT a Scirocco je trosku mimo misu, nie? Tu ide o klasickeho rodinneho Golfa. Sam si o par riadkov vyssie zvrzal Peruna, ze vytiahol 308RC...
V německý verzi AMS VW přiznalo, že jde po vzoru Toyoty směrem jemného vylepšování dobrého základu ;-\ Jenže jaksi zapomněli jednu věc - zatímco Toyota novou "generaci" Corolly přiváděla na svět co tři až čtyři roky, takže se malé změny daly nazvat postupným zlepšováním, tak se obávám, že při modelovém cyklu VW (tedy okolo šesti i více let) VW brzo ujede vlak. Zatím má podvozek dobrý, jen už krapet krátký, ale jak dlouho ten náskok vydrží? Ještě bylo dodáno, že se bude optimalizovat tím směrem, aby se zlevnila výroba. Tomu říkám pokrok. Nejen, že nová generace bude vlastně jen faceliftem současné, ale oni jí postaví dokonce ještě jednoduššeji... Ještě že mají tolik věrných příznivců, kteří by Golf koupili, i kdyby to byl faceliftovaný Ford T... 8-s
Golf VI. príde v roku 2010, na budúci rok sa chystá "iba" facelift súčasného modelu a bude sa volať Golf GP... 😉
GP jako GRANDE PRŮSER ? 😉
>😒] >😒] >😒] :yes:
já už se "těším" na ten kýbl sratchek, kterej sem zase vyleje ten obecní blbýsek
já už se "těším" na ten kýbl sratchek, kterej sem zase vyleje ten obecní blbýsek
Je to len vacsi facelift. Dokonca aj interier je v podstate ten isty ;-\
To bude vzruso. >😁
Tohle mi spíš připadá, jako decentní mírný facelift stávající generace při uvedení nových motorizací, takže jaká VI.
Pokud by to u VW považovali za novou generaci, tak už by to byl výsměch.
Pokud by to u VW považovali za novou generaci, tak už by to byl výsměch.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Oni to mozno povazuju za super revolucnu zmenu, nie za facefilit. A taku zmenu treba zakryt, nie?
Možná jsou facelift právě ty černé plachty a oni ve skutečnosti nic nezakrývají >😒]
Vsetko je mozne. Vediac o sliedeni fotografov po novinke mozno naozaj na nich usili budu a my tu meditujeme nad starym Golfom. >😁
A co keby to boli fotky Golfa pre americky trh. Tam sa vola tusim Rabit a dlho sa tam predavala starsia generacia. Mozno je to len facelift pre americky trh a nam sem daj novu este horsiu verziu. No nic budeme si musiet pockat na kecy od GTI-ho ale ked videl tie obrazky tak musi vymysliet nieco fakt dobreho lebo na toto to bude problem >😒] :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Kde sú tie časy, keď sa vyslovilo "Golf" a všetci sme slintali a snívali o našom veľkom sne ? U mňa už pominuli. Áno bol som hrdým majiteľom Golfa II GTD, ale to už je nejaký ten piatok. Boli to časy kedy Golf predčil svojich konkurentov v segmente o riadnu jednu triedu.
Ale dnes je už bohužiaľ všetko trocha inak, stále je to kvalitné auto, ale dnes je už bohužiaľ všetko trocha inak ...
V dobe, kedy už aj "iný" disponujú najnovšími technológiami a nápaditým dizajnom, Golf si zdriemol na vavrínoch.
Do G VI sa konečne !!! dostanú poriadne motory (aj keď TDI nepovažujem za zlé, len škoda že zvukový prejav je stále rovnaký ako pri mojom bývalom G II - traktor), avšak ak sa dizajn zmení len v detailoch ako sa píše v článku bude to pre mňa obrovské sklamanie. Facelift mohli spraviť už aj teraz. Na lídra triedy, ako Golf mnohí pasujú, je to biedne.(Odkaz pre istého zanietenca : nepísať prosím, že čo je pekné netreba meniť, chce to trocha objektivity. Ja som svojím spôsobom tiež ešte stále golfista, aj keď nie už ten zaslepený pubertálny s ružovými okuliarmi.)
Takže na záver len dodám : počkám si či ma G VI príjemne prekvapí, alebo opäť trocha sklame ako G V.
Teraz je to pre mňa 😒
Ale dnes je už bohužiaľ všetko trocha inak, stále je to kvalitné auto, ale dnes je už bohužiaľ všetko trocha inak ...
V dobe, kedy už aj "iný" disponujú najnovšími technológiami a nápaditým dizajnom, Golf si zdriemol na vavrínoch.
Do G VI sa konečne !!! dostanú poriadne motory (aj keď TDI nepovažujem za zlé, len škoda že zvukový prejav je stále rovnaký ako pri mojom bývalom G II - traktor), avšak ak sa dizajn zmení len v detailoch ako sa píše v článku bude to pre mňa obrovské sklamanie. Facelift mohli spraviť už aj teraz. Na lídra triedy, ako Golf mnohí pasujú, je to biedne.(Odkaz pre istého zanietenca : nepísať prosím, že čo je pekné netreba meniť, chce to trocha objektivity. Ja som svojím spôsobom tiež ešte stále golfista, aj keď nie už ten zaslepený pubertálny s ružovými okuliarmi.)
Takže na záver len dodám : počkám si či ma G VI príjemne prekvapí, alebo opäť trocha sklame ako G V.
Teraz je to pre mňa 😒
hehe, podla mna len natiahli na sucastneho golfa plachty a presli sa akoze tajne niekde v pusti... je to cista PR akcia 😄
Aj to moze byt....ale pochybujem, VW si strazi kazdy cent...
to ze sa tu bavime o novom golfe (urcite aj cela europa) ma za cenu olepenia auta a vytiahnutia ho kamionom niekde "za humna" pre automobilku neskutocne velky reklamny efekt !! je to vlastne to najlacnejsie a najefektivnejsie co mohli teraz spravit - celej europe vlastne takmer zadarmo pripomenuli, ze dalsi golf je uz na ceste. vela ludi si dnes povedalo "tak dobre, nebudem teraz nic kupovat, pockam si este chvilu, ved uz to bude coskoro ked uz na tom tak pilne pracuju" >😒]
To si povedia len zaryti "Golfaci", ktori si nic ine nekupia ani keby tie nove linie na stavajucom modeli iba namalovali farbickami a predavali to ako novu generaciu...
Kromě toho, že pod těmi plachtami jde rozeznat maximálně základní tvar (který se opravdu příliš neliší od V.) tak jde říct už jen jedno. To, že se nám "tady" G moc nelíbí ještě neznamená, že si nenajde kupce. VW prostě dává zákazníkům to co chtějí. VW je vnímána jako solidní,konzervativní a trochu usedlá značka a také taková auta staví. Nebo snad někdo čakáte designoví výstřelek typu Civic-ufo a nebo "rozesmátou" tvář a-lá Peugeot.
To myslím, že nečeká nikdo, ale asi nejsem sám, kdo ve studii Iroc viděl nového Golfa. Ale možná se dočkáme později, protože tohle evidentně nemůže být nová generace.
Díky za jediné možné shrnutí. Moudrý Klaudius a jemu podobní ale neustále plácají to samé a ani si neuvědomují, že na rozdíl od poněkud potrhlého ale zábavného GTI jsou jenom nudní a trapní. Za obvzlášť pikantní považuji úvahy o interieru, který není ani nikde na fotkách vidět. Mně se golfy vždycky líbily právě pro dvě věci - nenápadnou eleganci a především pro evoluční design. Je dobře, když další generace aut navazuje na předchozí a není úplně jiná. A podobně uvažují ty desítky miliónů lidí, co si Golf kupují. Civic je fantastické a odvážné auto a tyhle dva typy tvoří chtě nechtě protipól ve své třídě. Oslavy designerské tvořivosti, invence či dokonce odvahy a la Jižní Korea či třeba i Itálie nejsou na místě. Porovnejte někdo design skutečně špičkové elektroniky s tím středním proudem, jak se tady dost často s oblibou píše. Jednoduchý a strohý design je dost často (v kombinaci s použitými materiály) znakem kvality. Posmívat se Golfu (resp. jeho tvůrcům), že používají kvalitnější a lépe zpracované materiály je ukázkou jistého buranství a povrchnosti. Nakonec, když probíhala masová kampaň kolem Kia Sídu, pročpak nikdo z těch, co neustále buší do Golfu nekritizoval značku za velice střízlivý design vozidla (jakoby facelift Toyoty Corolla)? V těhle diskusích nejde ani tak o názor, vůbec ne o fakta, ale vetšinou o velice povrchně skrývaný komplex méněcenosti, závisti a snahy se prosadit.
WOW!!! :yes: Asi bych nepoužil tak útočnej tón, vynechal bych dedukce o komplexu méněcennosti, ale přesto Ti děkuju za výbornou definici. Myslím, že by se to dalo transformovat do poučky "Řekni mi kolika barvama hraje tvoje autorádio a já ti řeknu, kdo jsi" 😉 :yes: :yes: :yes:
Tak si sa vyrozpraval. Diky za privlastok "moudry", netusil som, ze mi taku vlastnost moze niekto pripisat. 😄 Evidentne si si neuvedomil, ze vsetko ma svoje hranice - aj evolucia. Tu niekde je ta hranica zlomu, ktoru Volkswagen zatial ignoruje. Kazda evolucia sa raz musi skoncit, tym skor, ze je cim dalej menej vyrazna. Golf bol v dobe svojho vzniku revolucny, definoval novu triedu. Preco sklzol do dnesnej nudnej evolucie? Tie desiatky milionov ludi, kupujucich si prehnal, nie? Spocital si vsetkych, co si kedy noveho Golfa kupili. Posledne generacie uz s prvymi nemaju okrem mena a zhruba zakladnych proporcii vobec nic spolocne. VW stavia na stalych zakaznikov, a mnohi si Golfa kupuju len preto, ze je to Golf. Novych mladych zakaznikov mu vo velkej miere prebera konkurencia. Strohy a jednoduchy dizajn znakom kvality - jak mozes napisat taku blbost... Tiez som si nevsimol, ze by tu niekto hanil kvalitne materialy Golfa - kritizuje sa tu iba minimalny posun noveho Golfa voci stavajucemu.
Ze porovnavas cee´da, je pekne. Je ciastocne konzervativny, k Astre alebo dokonca Civicu ma rozhodne velmi velmi daleko, ale rovnako je na hony vzdialena od Golfa. Ano, znesie porovnanie s Corollou ale aj ta, napriek usadlemu vzhladu vyzera sviezejsie ako stale dookola rovnake posledne modely Golfu...
Ze porovnavas cee´da, je pekne. Je ciastocne konzervativny, k Astre alebo dokonca Civicu ma rozhodne velmi velmi daleko, ale rovnako je na hony vzdialena od Golfa. Ano, znesie porovnanie s Corollou ale aj ta, napriek usadlemu vzhladu vyzera sviezejsie ako stale dookola rovnake posledne modely Golfu...
Ten Klaudius má snad patent na rozum, nebo možná na všechno ... 😉
Dobrý.Ale: Golf je už konzervativní až příliš, a nebýt velkého německého trhu tak nevím nevím jak by to bylo s odbytem. A navíc i když Němci jsou konzervativní tak jednou se jim přejí že nelze rozeznat Golfa III od Golfa VI.Rozhodně to chce změnu a to velkou. Jinak bude mít VW našlápnuto na cestu na které před několika lety šel Fiat.
Asi tak. Ale skalni su skalni, a maju svoj pohlad na vec. Pokial im to tak vyhovuje a Golf pojde na dracku aj v stale konzervativnejsej podobe, treba im to dopriat. Ale, priznam sa, aj ja, dynamickejsie a odvaznejsie zmyslajuci clovek, by som raz rad pochvalil Volkswahen a jeho invenciu. Zatial sa mi ine ako kritika velmi nedari... 😉
Toto bude urcite facelift sucasnej generacie, cosi ako facelift passata minulej generacie...nemozno vsak hovorit o uplne novom G VI. Sucasny model sa dobre predava, hoci celkovo v EU je pred nim Astra :yes😒br />
G VI pride najskor v roku 2009 aby si to rozdal s Astrou IV
G VI pride najskor v roku 2009 aby si to rozdal s Astrou IV
Ja som zase kdesi cital, ze nova generacia VI musi prist co najrychlejsie, lebo o tu stavajucu klesa zaujem...
Prodejní tabulky zase ukazují,že Golf je v prodejích na předních místech... 😉
Noooo okrem nemecka a rakuska je to prakticky vsade prepadak. To ze je na prednich misech je dane len velkostou DE trhu. Ale naskok ako kedysi ked valcoval celu triedu uz nema. Dokonca Astra a Focus su pred nim.
Tak potom tazko povedat, ake maju dovody. Kazdopadne to, co je na obrazkoch, nevyzera byt dostatocna inovacia, aby sa mohla nazvat novou generaciou, alebo novym modelom.
Dle mého názoru je to starý kabát a testují novou techniku.Jinak VW byl v různých mediích za současnou generaci dost často kritizován,takže nový model bude určitě vypadat jinak.
Je mozne aj to. Ale cital som aj clanok, podla ktoreho mala byt VI generacia o kus odvaznejsia ako bolo u VW zvykom. Ovsem novy sef to zatrhol a vyvojari museli zapracovat na konzervativnejsom, usadlejsom a najma lacnejsom Golfe. Takze som nachylny verit, ze na fotkach je novy model...preco inak by mal predo a zadok zaplachtovany...
Uvidíme jak to nakonec dopadne...ono je to někdy jako na houpačce,jeden den si přečteš tohle a druhý zase něco jiného.Já spíše věřím,že design bude odlišný. 😉
z těch obrázků je nejhezčí a nejlepší NISSAN ARMADA :yes: 😄
... když něco funguje, nemá se do toho šťourat ... 😄
...tak to je teda mudrost...
Taky vzpomínáš,že už to tady v minulosti bylo...skončilo to rokem 1989 😄
pokud je tohle skutečně nová generace Golfu,pak teda nic moc...kolik to musí dát práce vytvořit něco,co vypadá tak nudně? 😐
vyzera to ako golf stvorka.Golf sa asi vracia ku klasike >😁. Dalsia generacia bude asi navazovat na Golf III!
Vw- nuda maker!
Vw- nuda maker!
Mna by zaujimalo, preco VW nedava na G5 Led svetla ako na Jettu, aj ked ich na golf uz rok vyraba...
oempl.us/product_info.php?products_id=…
oempl.us/product_info.php?products_id=…
Pokud je, tak to je, co kdyby, uvidíme, je to on, není to on..........
Ach děcka, skočte si někam na pivko, limču, hadr na hlavu a počkejte si. Jinak blábolíte blábolíte blábolíte a je to o ničem. Jak říkala moje babička - kdyby bylo h*vno cukr, tak si ser*m do kafe.
Děti děti, ach ach jo jo jo ;-\
Ach děcka, skočte si někam na pivko, limču, hadr na hlavu a počkejte si. Jinak blábolíte blábolíte blábolíte a je to o ničem. Jak říkala moje babička - kdyby bylo h*vno cukr, tak si ser*m do kafe.
Děti děti, ach ach jo jo jo ;-\
Nejsem ani omylem zamilovaný do VW, ale možná právě proto od něj očekávám design spíš ve stylu Commander než zoom-zoom. Raději sveřepou bednu s piklhaubnou nebo volskými rohy na střeše a blond valkýrou na sedadle spolujezdce, než čínské námluvy. Raději německé kravaťácké a měšťácké kastovnictví, než padesátiletého diblíka v krajkách. Dávat VW za vzor francouzské značky - a proč? Když budu chtít navoněné rukávce a galantní kordík, můžu si rovnou koupit peugeot, když kvazikubistické hry s geometrickými tvary, můžu rovnou skočit po citroenu, když momentálně poněkud unavené světáctví, půjdu do renaultu. Ano, vždycky budu VW vytýkat právě to kastovnictví, aroganci, tu utaženou kravatu a nedostatek humoru, ale zároveň to budu vnímat jako hodnoty značky nasycené kamennou jistotou - já tuhle měnu neberu, ale mnoho jiných ano. Však se zajeďte podívat do Německa, projděte se tam, prohlídněte si lidi. - Takže co s tím golfem s pytlem přes hlavu? No mně by stačilo ke zvednutí palce pořádné zvětšení rozvoru, aby Svět motorů nemusel složitě odůvodňovat, že stávající rozvor je vlastně velkorysý. A pokračování dobře začaté práce na výměně nabídky motorů a samozřejmě další práci na podvozku.
Na jednu vec si zabudol. Nemecko, to nie je Volkswagen. Volkswagen nie je Nemecko. Opel, BMW, Mercedes. Prvy uz davno a dalsi dvaja uz dost dlho napreduju vyrazne zivsie a pruznejsie ako VW. A su to tiez rydzo nemecke firmy. Ano, preco davat za priklad francuzske auta? Su tu aj nemecke vzory.
No psal jsem to s nějakou dávkou nadsázky (chodím se sem bavit, ne krvácet), ale že bych vysloveně tvrdil, že VW se rovná Německo a kromě něj už nikdo... reprezentovat celé Německo jedním vrzem nedokážou snad ani lédrhózny a holé zadky ve stodole >😁 S francouzskými značkami tady porovnávali jiní, to nebyl můj nápad. Jdu zase něco dělat 😄
GTI je to dva dny co jsi do nas valil ze nova generace golfu urci novy smer tridy proc je teda stejna????? >😒] >😒] >😒] >😒]
to urcite neni novy golf, podle managmentu se bude podstatne lisit od posledniho modelu. Bude mit i nepravidelne tvary jako napr. bmw
Nevim, proc to nazyvaji novou generaci,kdyz to uz 20 let vypada skoro uplne stejne.Zase vymenej svetla, klepnou do blatniku, vymenej sedacy a palubku a maj zase ,,novou" generaci.Me uz Golf prijde nudnej. ;-\
Teď tady Adlatus vážně chybí... On by nám to všem vysvětlil, jak to s tím Guru je... A já mu věřím, já mu po čertech, tomu klukovi ušatýmu věřím, že to myslí úpřimně... >😁
P.S. Cybí mi ještě jeho yvjádření a rekace na reakci mluvšího škody, na ÚSPĚCH v EuroEncap... >😁
P.S. Cybí mi ještě jeho yvjádření a rekace na reakci mluvšího škody, na ÚSPĚCH v EuroEncap... >😁
První nástřel. A je to tam. Stále. Dokonalý tvar klece, masivní dveře. O příď starost nemějme, nebude vypadat hůř jak současná nejkrásnější tvář v nižším středním mainstreamu (G5). Zadní světla VW jistě oproti G5 vylepší. Takže co má zůstat to zůstane, co je potřeba upravit bude upraveno. Ovšem stále to bude ten pravej střihoun, ostrej hoch do nepohody. Nebo ty snad znáš lepší auto v této třídě? Vždyť jen ty zkratky - GTI... DSG... CR... ti už o dnešní noci nedopřejí klidného spánku... Jistě, GOLF, Gé GOLF, Gé jako - GURU.
P.S. Pánové, začínáme odpočítávat. Odpalte chronografy na levačkách... reje ohňostrojů začínají do roka a do dne. Epocha G6 se blíží. BRAVWO VW-PORSCHE :yes:
P.S. Pánové, začínáme odpočítávat. Odpalte chronografy na levačkách... reje ohňostrojů začínají do roka a do dne. Epocha G6 se blíží. BRAVWO VW-PORSCHE :yes:
To je divne. Konstatovanie, ze novy predok nebude vyzerat horsie jak ten stary - trochu mimo, nie? Novy predok by mal byt (podla mna) o generaciu lepsi a krajsi ako stavajuci, ked uz sa okrem prednych a zadnych svetiel tolko toho nemeni... A zadne svetla sa iste vylepsi - GTI, tu nieco nie je vporiadku, tu je natrvalo zatiahnuta rucna brzda, zda sa mi.
Co znamená že předek má bejt o generaci dál??Kolik to je??Kdy už pochopíte na čem Golf a potažmo VW staví??Pořád píšete jak je GOLF o ničem a on se prodává defacto nejvíc v nižší střední.Chtěl bych taky prodávat(vyrábět) tak hnusné auto, co se tak hodně prodává.Kdo si může dovolit (vyjimaky se najdou) dělat to auto pořád stejně a tak hodně ho prodat??Prostě VW to dělá dobře a vám nezbejvá než jen kritizovat úspěšné.
Masivni dvere, nezapomen na "uveze vice nakladu", "nizko polozena nakladaci hrana", "osvedcena technika" >😁 :no:
GTI, tentokrat si sa velmi nevytiahol. Zas na druhej strane, napisat velke oslavne ody na tento "Golf 5b" sa ani neda. A aj to, co si napisal, z teba islo jak smadnemu vycurat sa...
Citim v tom velke premahanie sa, a (urcite to popries) aj iste sklamanie ("...nebude vypadat hur...", to je ale naozaj riadny uspech)...
Citim v tom velke premahanie sa, a (urcite to popries) aj iste sklamanie ("...nebude vypadat hur...", to je ale naozaj riadny uspech)...
Už jsem se bál, že GTI nezasáhne do rozhovoru o své velké automobilové lásce - Golfu. Jeho ódy mi ale znějí poněkud falešně. Golf je v automobilovém světě pojem. To mu nelze upřít. Za za dlouhou dobu své výroby dokázal přitáhnout mnoho srdcí. V posledních letech s ale z malého diblíka stává superneutrální vozidlo pro věkovou skupinu 18 - 100 let. Jsi mladý a zapálený řidič? Kup si golfa a neprohloupíš! Jsi otec rodiny a potřebuješ auto, kam se všichni velezou? Kup si golfa, auto německé kvality. Pro důchodce jedna obzvláštní nabídka - vy potřebujete malé městské auto. Sázejte na kvalitu. To auto vás přežije! Kupte si golfa!
Můžete se mnou nesouhlasit, ale dle mne se přesně touto cestou ubírá VW.
Auto je pro mne především dopravní prostředek. Jeho design je pro mě až na dalších místech. Přes to se neubráním ohlédnutí, když kolem projede auto, co přirozeně vzbuzuje respekt. Velká auta navržená pro luxus a pohodlí. Auta, která mají eleganci v krvi. Ovšem nazývat nudnou karoserii elegantní? Nebo jak píše GTI "dokonalý tvar klece"?
Kdo chce, ať si ho koupí. Jsem v tomto ohledu velmi liberální. Mne ovšem golf neoslovil.
Můžete se mnou nesouhlasit, ale dle mne se přesně touto cestou ubírá VW.
Auto je pro mne především dopravní prostředek. Jeho design je pro mě až na dalších místech. Přes to se neubráním ohlédnutí, když kolem projede auto, co přirozeně vzbuzuje respekt. Velká auta navržená pro luxus a pohodlí. Auta, která mají eleganci v krvi. Ovšem nazývat nudnou karoserii elegantní? Nebo jak píše GTI "dokonalý tvar klece"?
Kdo chce, ať si ho koupí. Jsem v tomto ohledu velmi liberální. Mne ovšem golf neoslovil.
Tvůj první odstavec je na oscara... ano... tohle nedokázal nikdo jiný v Evropě... jenom golf - beztřídní, bezvěký, tedy ten, který prostě je. Pro každého. A jak vidíš, je i mnoho těch, co na tohle zabírají. Jde jenom o to, co je uvnitř tebe, zda umíš vyhmátnout v čase přesně tu věc, která tvoří v minulosti i přítomností současně budoucnost, jestli máš v sobě jisté vizuální chápání světa, jestli máš vkus, jestli máš voko, jestli máš cit pro krásu, jestli se ti líbí třeba antracitová Zvětšenina od právě zesnulého Antonioniho, či jestli ujíždíš na oranžovejch Rafťákách...
Vedle toho, a to je v kontextu k hornímu článku to nejdůležitější, je Golf dokonalým dílem nížetřídního hatchbacku. Jak vizuálním, tak technickým. Kdykoliv pohlédnu například na záď G4 ustrnu nad její dokonalostí, přímo vnímám tahy designéra, když tu záď tvořil. Přitom chápu, že se někomu více líbí třeba Megane-vajíčko 😄 Vlastně nechápu... Zrovna tak příď G5... nikdo nedělá krásnější hatchback, nikdo neumí tak zharmonizovat světla s horní kapotou, nikdo neumí vtělit tvarům takovou porci vyváženosti, stylu, charakteru.
Samozřejmě, že oba mé odstavce se v praxi života protínají... Svět už je takový, že jistí lidé dělají jisté věci pro jisté lidi... Například můžeš vzít do kontrastu dva rivaly - antracitový GOLF GTI a ostře oranžový Focus ST... obě dvě auta jsou samozřejmě vrcholem své třídy. No... a jsou lidé, kteří si koupí oranžové ST... a pak jsou ovšem lidé, kteří si koupí antracitové GTI... 😄 a v v vo tom... to je 😉 :yes:
Vedle toho, a to je v kontextu k hornímu článku to nejdůležitější, je Golf dokonalým dílem nížetřídního hatchbacku. Jak vizuálním, tak technickým. Kdykoliv pohlédnu například na záď G4 ustrnu nad její dokonalostí, přímo vnímám tahy designéra, když tu záď tvořil. Přitom chápu, že se někomu více líbí třeba Megane-vajíčko 😄 Vlastně nechápu... Zrovna tak příď G5... nikdo nedělá krásnější hatchback, nikdo neumí tak zharmonizovat světla s horní kapotou, nikdo neumí vtělit tvarům takovou porci vyváženosti, stylu, charakteru.
Samozřejmě, že oba mé odstavce se v praxi života protínají... Svět už je takový, že jistí lidé dělají jisté věci pro jisté lidi... Například můžeš vzít do kontrastu dva rivaly - antracitový GOLF GTI a ostře oranžový Focus ST... obě dvě auta jsou samozřejmě vrcholem své třídy. No... a jsou lidé, kteří si koupí oranžové ST... a pak jsou ovšem lidé, kteří si koupí antracitové GTI... 😄 a v v vo tom... to je 😉 :yes:
je to zvláštní,ale ještě nedávno jsi se kdesi v diskusích rozkřikoval,že rozplývat se nad autem,které ještě nikdo nikdy nevidělna vlastní oči můžou jen bukvice a masturbanti 😐
Jenže tohle auto nás ani GTIho nemůže překvapit. Dokonce to ani nebude nová generace, ale jen větší facelift přední a zadní části vozu. Myslím, že se GTI může bezpečně rozplívat už teď, protože Golf se od stávajícího příliš lišit nebude 😉 . Dokonce se mi zdá, že se chalan ani nějak moc nerozplívá a naprosto shodná boční část ho docela rozhodila. Že by tohle nečekal ani největší VW fanda GTI? 😉 No jo, šetří se holt všude.
nejkrásnější tvář v nižším středním mainstreamu (G5) >😁 >😁 >😁 Takhle sem se nezasmál už hodně dlouho.
VW jsou předražená auta. To si zapamatujte!!! Kupují to blbci, zloději, hovada, cikáni. Nekupujte to. Je to zbytečné auto! Zkuste si koupit Opla Corsu nebo Astru.
VW jsou předražená auta. To si zapamatujte!!! Kupují to blbci, zloději, hovada, cikáni. Nekupujte to. Je to zbytečné auto! Zkuste si koupit Opla Corsu nebo Astru.
Začíná nadvláda Opelu...............
asi tak jiný druh spamu, než tady dělá Adlatus. Ale musím uznat, že nezklamal.... Říkám, i kdyby udělali * s kolečkama, GTI nám vysvětlí, že vlastně voní a skvěle jede. Děkujeme, hned je ten svět krásnější.... voňavější...
Golf je prostě Golf. Chcete-li mu vytýkat zdrženlivost, prosím. Uvědomte si ale, že mezi náma jsou lidé, kteří pořád ještě preferují pod korbelem kus porcelánu, nikoliv drcený, lisovaný a recyklovaný papír. Máte jim to snad za zlé? Neexistuje nejlepší Hatchback ze všech, existují jen osobní preference těch, kteří se rozhodnout pro koupi automobilu této kategorie. Píšeme rok 2007, hatchbacky máme dobré z evropy, dobré z japonska, dobré z koreje a pak ty divné francouzské věci.
Nepovysuj vlastny nazor na pravdu. Je to tiez len "osobna preferencia". Lepsi hatchback pre niekoho existuje a pe niekoho nie. Len treba vediet rozoznat jeho hodnoty. 😉
Nemôžem s Tebou úplne súhlasiť. Golf je taký aký je, lebo takého ho zákazníci chcú. To, čo je niekoho "lepšie" neznamená, že to bude "lepšie" aj pre iného. A to platí aj v prípade "horšie". Je to len a len otázka preferencií. Dovolím si tvrdiť, že v dnešnej dobe sa zlé autá nevyrábajú. Jednoducho len toto viac vyhovuje nárokom tohoto človeka, tamto pre zmenu vyhovuje niekomu inému..toto som tým chcel povedať. Tebe evidentne nevyhovuje konzervatívny prístup VW ku Golfu. Majoritným zákazníkom ale ten konzervativizmus evidentne vyhovuje, ergo Golf je taký, aký je. Neznamená to, že Golf je zlé auto, zlý výrobok. Keď preferuješ (napríklad) tmavé pivo tiež nebudeš tvrdiť, že svetlé pivo je zlé. Len Tebe nechutí. Vlastný názor nepovyšujem nad pravdu, ale proste mám iný názor a slušne a v pohode to tu s inými ľuďmi rozoberám, diskutujem a hádam sa za svoju "pravdu". Máš s tým snáď problém? 😉
zdá sa mi to,alebo skutočne pochovávaš každe pochvalne slovo na VW? ;-\ mohol by si nam tu vysvetliť,že čo sa ti stalo v súvyslosti s Volkswagenom ked ho nemáš tak rad? a presnejšie asi golf sa mi vidi
Nepochovavm. Pisem svoj nazor. Ty pises cudzi? 😄 U Golfa ma stve ten nekonecny a stale silnejsi konzervatizmus. Uz aj vzhladom na vlastnu historiu si auto tohto mena zasluzi byt ine. Dynamicke, moderne, svieze. Nie usadly voz pre pupkatych tatikov a imidzovka pre vyholene lebky... Golf - prakticke, cenovo prijatelne auto pre kazdeho, super najma pre mlade rodiny, to je minulost. Dostojny a este lepsi, moderny nastupca Chrobaka, o to cennejsi, ze VW chvilu trvalo, kym nasiel spravny recept (neuspesne VW, ktore mali Chrobaka nahradit ale nestalo sa [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Tuto povest jedinecneho auta dnes VW tupym konzervatizmom a pretlacanim svojich modelov do premiovejsich segmentov zatracuje. Tak preto.
Tiez som vo VW robil. Viem ako to funguje, co sa do tych aut montuje, akym sposobom sa robia zmeny a inovacie, aj ako sa opravuju a zakryvaju vyrobne chyby. Iste, robia to podobne asi aj ini. Ale toto mam v pamati videne na vlastne bulvy.
Mozno VW prekvapi, fotky o ktorych piseme su habadura a pride novy, a uzasny Golf, ktoreho pochvalim nielen ja. Ale v momentalnej situacii pre VW zatial :no: . Staci take vysvetlenie?
Tuto povest jedinecneho auta dnes VW tupym konzervatizmom a pretlacanim svojich modelov do premiovejsich segmentov zatracuje. Tak preto.
Tiez som vo VW robil. Viem ako to funguje, co sa do tych aut montuje, akym sposobom sa robia zmeny a inovacie, aj ako sa opravuju a zakryvaju vyrobne chyby. Iste, robia to podobne asi aj ini. Ale toto mam v pamati videne na vlastne bulvy.
Mozno VW prekvapi, fotky o ktorych piseme su habadura a pride novy, a uzasny Golf, ktoreho pochvalim nielen ja. Ale v momentalnej situacii pre VW zatial :no: . Staci take vysvetlenie?
dakujem samozrejme,ale ide o to,že každy ma vlastný názor a nemusiš mu ho vyhovarať...no ako píšeš to čo si popísal sa deje v každej automobilke ,ale tu si to videl preto je to zle?takže čo oči nevidia srdce neboli...kezervatizmus je nemcom vlastny a volkswagenu zvlašť...ale nenahneval by som sa keby mol Golf VI bližšie k irocu
nevyhovaram, oponujem, diskutujem....mozno tu nakoniec pridem aj k inemu nazoru ako mam 😄 ....presne tak, co oko nevidi, srdce neboli - je to presne ten pripad - neviem ako by si sa citil, keby si videl, ze Golf, ktoreho Ti idu predat, mal prepalenu dieru v podlahe, je zavarena a zagitovana uz odnovoty...ze je konzervatizmus Nemcom az taky blizky by som ani nepovedal, skor presnost a perfekcionizmus, nezda sa mi, ze by ostatne nemecke automobilky mali az tak konzervativny prejav co sa dizajnu tyka...u Golfa mi to pride az prilis, sam to uznavas 😉
Zapoměl si an výborné z Itálie... 😉 >😒] Pak souhlasím... Ještě bych to doplnil dostatečné z USA a Chiny... >😒]
Nepřipadá vám přinejmenším podivné, že se VW poprvé v historii Golfu odhodlalo k faceliftu? Zatímco ostatní udělají jen malé kosmetické změny, tady se jedná přímo o změnu docela zásadní. Není to žádný nový Golf VI, ale pořád ten současný Golf V, ikdyž GP (grosse Pflege). Nebude to náhodou tím, že přesto, že se ten současný dobře prodává, nevydělává tolik, kolik VW doufalo?
Ten, který teď sjíždí z linky je dobře vybavený se skvělou technikou, ale obávám se, Golf V GP bude mít sice možná hezčí kabát, ale některé věci se v ceníku potichu přesunou z kolonky "sériová výbava" do kolonky "za příplatek".
Já osobně začínám šetřit, bych si toho svého Golfa ve výbavě GT Sport stačil koupit ještě před příchodem faceliftu, protože se obávám, že pak za podobně vybavené auto budu muset zaplatit o něco víc.
Ten, který teď sjíždí z linky je dobře vybavený se skvělou technikou, ale obávám se, Golf V GP bude mít sice možná hezčí kabát, ale některé věci se v ceníku potichu přesunou z kolonky "sériová výbava" do kolonky "za příplatek".
Já osobně začínám šetřit, bych si toho svého Golfa ve výbavě GT Sport stačil koupit ještě před příchodem faceliftu, protože se obávám, že pak za podobně vybavené auto budu muset zaplatit o něco víc.
Jo, vrchol masturbačních seberealizací desítek generací je tu - jasně, šestkovej Golf. GOLF, Gé GOLF, Gé jako - GURU. Svět už nikdy nebude jiný, tohle auto jej navždy změní. Nejlepší auto ve třídě? Jasně. Dokonalej vzhled, technika... Za chvilku bude v showroomech pořádná fronta.
P.S.: BRAVWO VW-PORSCHE
ps.: jak takhle může GTI psát, to nechápu...
P.S.: BRAVWO VW-PORSCHE
ps.: jak takhle může GTI psát, to nechápu...
Zboku je to jasny Golf V, okrem inej ochrannej listy na boku je to uplne rovnake [odkaz]
Jedine ze by ten prelis pod oknami bol o kvapku vyraznejsi...
Jedine ze by ten prelis pod oknami bol o kvapku vyraznejsi...
Čau, borci. Zkuste pochopit, že radikální čtenáři Auto.cz (vesměs totální mlaďoši s r.v. 1980+) nejsou ta pravá cílovka pro konzervativní VW. Takže je logické, že produkci VW odmítají. Tomu se říká marketing. Jen ti mlaďoši to ne a ne pochopit a nad každým novým obrázkem VW se rozčilují, jak si ten VW dovolil netrefit jejich vkus... Kupte si prostě svého civica, řvěte blahem a nechte VW dělat, co uzná za vhodné. Věřte, že když to nebude sypat, tak firma svou politiku zatraceně rychle změní a ty vaše vejšplechty k tomu ani nebude potřebovat. PS Design VW někdy nemusím, ale zároveň nemám potřebu se do nich navážet. Koupím si, co se mi líbí, a nedržkuju.
S cim mas problem? Toto je diskusia, ak sa nemylim. jeden ma taky nazor, niekto iny. niekomu sa VW trafil do vkusu, inemu nie. Uz som to tu raz napisal: Mas s tym problem, ze niekomu sa nepaci Golf? Alebo ze sa niekomu nepaci konzervativna linia, po ktorej sa VW pustil? Tak to necitaj, kamos.Alebo citaj, a slusne k teme diskutuj. Oponuj, presviedcaj, vyjadeuj nesuhlas....na to tu tato dikusia je, nie? Alebo si teda kup co sa Ti paci a nedrzkuj, ked uz nechces normalne diskutovat, len sa do niekoho navazas. Nevsimol som si, ze by ti, co mi oponuju, a ktorym oponujem ja, nemali chut dalej diskutovat. Iba ak Ty. Tak sa ku mne nevyjadruj a bude klud.
Mimochodom, tym r.v.1980+ si ma celkom pobavil... 😄
Mimochodom, tym r.v.1980+ si ma celkom pobavil... 😄
Jsem vážně zvědav kolik příspěvků se nashromáždí u tohoto ničím nepřekvapujícího a nic neříkajícího článku o VW, vlastně jednu zásadní novinku jsem zaregistroval, a to, že Golf bude mít zas nějakou dobu označení VI, teda do té doby než se objeví VII, toť vše, ostatní zůstává při "starém dobrém", nudném a studeném. A ti co čekali na jednoho nejmenovaného dopisovatele (který mimochodem jako vždy nezklamal a naservíroval nám to s plnou parádou) se také dočkali, takže je vlastně všechno OK. Jen tak dál VW-Bravo,ale Fiat.
Nechápu,že se tu všichni diví,když je Guru 6 skoro stejný jako 5. Nedávno tu všichni šili do Toyoty ,že se jako s Aurisem moc neodkopala a že je to skoro stejné jako Corolla. Jenže hošánci ať už VW s Golfem tak i Toyota s Cor/Aurisem se nikdy nemůže dát cestou extravagance a zcestnejch tvarů-Kosočtverec a Lev (Fr) ale ani agresivních ,sportovních tvarů (Honda ,Alfa) Toyota to jednou zkusila,(97-00) a :no: . Zákazníci co kupují masovky si nepotrpí na tohle.Jde jim o něco jiného.A je jedno jestli jde o regionálního borce(Evropa) a nebo o světového šampiona(Toyota) Není se prostě čemu divit-tyto dvě značky prostě oslovují masy. A že jim to jde... >😒] >😁
Kolega ma Corollu, posledny typ. A mal som uz moznost sediet aj v Auris-e. A mozem ti povedat, ze to *nie je* to iste! A doplnim bohuzial... Materialy v Aurise su jednoznacne lacnejsie, tvrde. Zvnutra to vypada ako daky korejcan spred par rokov. Toyota si ocividne dala za ciel setrit, a bohuzial to tak aj dopadlo...
Celkom by ma zaujimalo, ze ked je Golf V stale jedno z najpredavanejsich aut v Europe, zdiela komponenty s inymi koncernovymi modelmi a navyse dost stoji (v porovnani s priamou konkurenciou, nie premium hatch) tak preco nedokaze zarobit koncernu dost penazi. Ta vyroba musi byt dost draha. Alebo je na tom VW tak zufalo, ze mu neostava nic ine len prekrytovat sucasny skelet?
Zda se,ze Volkswagen a jeho stezejni model prozivaji nejkrusnejsi obdobi noveho milenia.Klesajici prodeje stavajiciho modelu a nevyrazny nastupce-no.... ;-\
..a Golf VI bude vypadat jako Golf IV >😁
Tesim se, az bude Golf IX...ten by pak byl jako Golf I! >😒] To bylo panecku auto, s 1.6 D, to byl zvuk! Zadny PD! No klima, No ABS, No central, No airbag, No power, No problem! >😒] :yes: Uprimne receno by mi to fakt udelalo radost! 😄
vsak on nový golf dotane taky dieselovou 1.6
Taky bude mit tech tusim 55koni??? 😉 Ale ma to byt CR, to uz nebude tak krasne klapat jako puvodni...mno, skoda >😒] :yes:
Peskocil jsem celou diskuzi, takze budu asi mnohe opakovat. Vuz na fotkach vypada uplne jako stavajici Golf. Myslel jsem, ze kdyz VW pozdrzel predstaveni noveho modelu, udelali to proto, ze novy GM nebyl s navrhy spokojen. Aspon neco takoveho se psalo v tisku. Ted vidime fotky jakoby stavajiciho Golfu s kamuflazi. Vypada to, ze z noveho Golfu bude zase designovy flop. Stejne nudny a nezazivny jako doposud. Mozna jen trochu nafouklejsi a zase o neco drazsi. Uvidime, mozna jde jen o spatny vtip a VW nas nakonec prekvapi. Zatim ale :no:
Ok. Novy golf sa chysta, ale co zvysok koncernovych aut? Zeby Octavia nabehla uz v roku 2009?Sa mi nejak nezda. jedine co by bodlo octavii vacsi a sirsi podvozok. Razvor je totiz jeden z najmensich v nizsej strednej triede a je to tam aj citit(napriklad roadlook tej Octavie 1.8 s turbom).
Tak co, bude nova Octavka???
Tak co, bude nova Octavka???
Určitě bude,ale když uvážíš,co se bude postupně uvádět na trh vč. Yetiho,dřív jak v 2010 to nebude.
Čisté linie (pro někoho nudný vzhled) vynikající jízdní vlastnosti, precizní zpracování i montáž, to jsou charakteristické znaky pro dnešní Volkswagny...O tom , že to VW myslí se změnou své obchodní a výrobní politiky vážně, nás přesvědčuje dnes a denně...Z obrovského nefukčního kolchozu se mění na prosperující a flexibilní firmu..Skoro každá jeho automobilka šlape na plné obrátky - Bentley, Lamgorghini, Bugati, Škoda, Audi...
Hádat se tady o to, jestli je nový Golf nudný nebo ne! Proč? Podívejte se na Toyotu! Auta můžou být sportovní, praktické, ale třeba i sexy..VW je ovšem dělá pro masy, tak u něho nehledejte něco, co není!!
😄
Hádat se tady o to, jestli je nový Golf nudný nebo ne! Proč? Podívejte se na Toyotu! Auta můžou být sportovní, praktické, ale třeba i sexy..VW je ovšem dělá pro masy, tak u něho nehledejte něco, co není!!
😄
Pri tych cenach mozno pre masy v Nemecku, ale nie u nas. VW skuli po premiovejsich segmentoch, nepaci sa mu vyrabat ludovky....co je podla mna skoda...
VW je v prvom rade biznis a potom je to o autach ... A čo Seat? 😲 "Ten zázračný kabat, ktorým prezliekajú svoje "nové modely" sa možno raz zoderie, ale ešte stále nenastal ten pravý čas :-! Apropos, tie "spy fotky" ma napadlo že to môže byť aj Golf 5, takže môžu byť už pár rokov staré a nech žije bulvár 😉
Tak nám VW ústy GTIho sliboval radikálně nového Golfa pro ty evropský vol...ehm...bejčky a skutek nějak zase utek, stejně jako někam utekla invence ze slibně vyhlížející studie tiguanu. Tedy ve Vlkohradu nic nového... :no:
NArozdil od vetsiny prispevovatelu, jsem rad a to velmi, ze Golg zustane Golfem. Navic oproti soucasne genearci se zda,ze nebude pusobit tak "vysokym" dojmem. VW dela donbre, kdyz z Golfu nechce udelat modni vystrelek, ktery se brzo okouka a take ocenuji, ze zustava verny klasickm tvarum evropskeho hatchbacku. Napr. novy Peugeot 308, to je pro me osobne silenost.Je tak designersky nevyvazeny, ze to vypada az jako skolacka chyba. Kdyz se predstavovala IV. a V. (tedy soucasna) generace Golfu, resilo se totez. A sice, ze Opel Astra je modernejsi, desinersky propracovanejsi a podbne nesmysly. A dnes....Opel ztratil svou pritazlivost a vsechny pokusy vypadaji jako marna snaha. Golf si zachovava dustojnost. V anatgardnich tvarech neni nic "lepsiho". Dobre, zustava dobrym. Ti ostatni se jen marne snazi😄