Novinky

Zpět na článek

Nový Fiat 600 přijíždí jako hybrid. Na elektřinu však jezdí pomalu

9 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
tak už soudruzi ze Stellantisu přišli na to, že nový Fiat jen jako čistý elektromobil nebude to pravé ořechové a za poloviční cenu nabidnou i provedení s mild-hybridní motorizací :D

"Na elektřinu však jezdí pomalu" No to někdo zase objevuje Ameriku. Jasně že jezdí pomalu, protože je to jen mild-hybrid, stejně jako například Mazda CX60, nebp Peugeot 3008 kde motor pomáhá hlavně při rozjezdech a vykrývá hluchá místa spalovacího motoru nebo případně (za přiznivývh podmínek) pohání automobil při nízkých rychlostech a při vypnutém spalovacém motoru (ekvivalent plachtění)

Nebo on snad někdo čekal že to bude jezdit jako Plug-in hybridy nebo jako Tesla a že na tu pidiibaterku co to má pojede 130tkou třeba 50km v kuse ? :D:D
Ota4
Tak autor textu asi zapomněl že Fiat už lehký fullhybrid má. Co takhle třeba 1.5 Mhev v Tipu a 500X??? Tady je to už doopravdy tragédie. . . .
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Presne tak.
Nemluve o 1.5 firefly s takto hybridni prevodovkou v 500X, coz je velmi, velmi podobne auto.

Jen je to podstatne vykonnejsi ctyrvalec.
Ota4
No velmi podobné auto bych neřekl. 500X je proti této nové 600 daleko robustnější a hlavně ještě neošizené auto. Proti 500X je to taková hračka od Peugeotu
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To nevim, jeste jsem Tom nesedel.

Je to auto stejne tridy, evidentne nahrada.
British
Dobrý den všem. Jakožto celoživotní příznivce značky FIAT a Italských automobilů vůbec musím bohužel s lítostí přiznat z nové "600" velké zklamání. FIAT, který v 70-80 letech udával v Evropě směr svým designem a mnohdy pokrokovostí řešení automobilů se zdá být v této oblasti zcela ztracený. Vše začalo érou nepovedených modelů za Paola Cantarelly (Multipla, Punto II atd. A nyní se od roku 2007 tento směr bohužel téměř nezměnil. Neříkám, že by "500" bylo ošklivé auto, ale bohužel je to již přespříliš dlouhá doba stále ve stejném stylu, který se již zdá být až příliš okoukaný. A nová "600" opět téměř totéž. Navíc "500X" mne osobně přišla designově povedenější, ale to je osobní názor. Proč ten slavný FIAT již nedokáže nějaký nový, svěží, odlišný design? Co se to v Turíně děje? Nebo to opravdu již kompletně řídí nějaký Peugeot? Italové, povstaňte a nenechte si úplně zničit to, co jste dříve tak uměli. Design, co chytal za srdce. Tohle je opravdu jen další "neštěstí". Bohužel a je mi to opravdu líto.
traveldrive
Nepoznám nikoho, kto Multiplu mal, že by sa sťažoval. Podobne Punto, resp. Grande Punto. S ostatným súhlas. Ide to dolu vodou.
adamzprahy
No v té době co popisuješ se stalo to, že to Sergio seškrtal a dál se s vedením věnoval optimalizaci výsledků celé skupiny. Tehdy to byl dobrý krok, ale působí to na mě, že nebyl plán co dál a nenašel už se nikdo kdo by ho vymyslel a prosadil. Souhlasím, že je to velká škoda a ty talenty v Itálii, resp. v Turíně a Miláně, kde je vývoj, jsou nebo byli, ale postupně se rozpustili a trend je sestupný…
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Sergio byl "pan manager" a odhanul uplne presne, co se bude dit.
Fiat sam proste nemel a nema sanci na preziti.

Opravdu me to rmouti, ale lidi uz dneska zajimava auta nnekupuji.
:-(
Celou Evropu valcuje Korea bez napada... a Cina to dorazila.

Muj odhad je, ze za nekolik malo let se bude prodavat Panda nejlepe v cele Evrope.
A auta ji podobna.
Evropa chudne. Libit se nam to nemusi, ale je to tak.