Německá ladičská firma 9ff, specialista na tuning vozů Porsche, brzy dokončí model GT9, jehož základem byla 911 Turbo 997. Bude to vyzyvatel a cílem je pokořit nejvyšší rychlost Bugatti Veyron.
Svatá pravda !!! No taký kabriolet 9ff Porsche Turbo TRC 91 už dal 392 kmh a to vyzeá prefektne - vec VKUSU - a má "len" 910 koní. Tento výtvo 9ff sa mi teda ale vobec nepáči - vec VKUSU.HRko má 1054 koníkov a podobá sa na 911ku ovela viac ako 9ffko.Akurát tá o 7-8cm zížená strecha. Som zvedávý kto z koho 9ff vs. HR vs. SSC vs. CCXR
Myslím si, že neustále překonávat rekordy je to, co žene lidstvo kupředu.
Netvrdím, že spotřeba a ekologie není, obvzláště v této době, důležitá, ale kdyby se nikdo nesnažil být rychlejší a lepší než ten druhý, nejspíš by jsme zůstali u rychlosti 2-4km/h a obyčejné chůze.
myslym ze 400 kmh v dnesnej dobe nie je problem,ale tie auto budu
mat najmenej "10" turb splniacim tlakom ako vodna pila a vykonom 1200koni .mclaren dosiahol 386 kmh s atmosferickym 6 litrom motorom a 660 konami pred 15 rokmi.proste je king.
Někde sem vyčet vyjádření konstruktéra McLarenu, že právě F1 byl projektován s ohledem na možnost běžného užívání a rozhodně se mu nedá upřít větší praktičnost než jeho současníkům (Lamborghiny Countah, F40), takže to není tak úplně blbost, jak se domníváš. Je to spíš právě to co mě na F1 tak fascinuje, že byl nejrychlejší a zároveň nejvšestranější supersport svý doby.
Ať si rekord klidně překonají. O kolik pojedou rychleji? O par km/h. Vsadil bych se, že i Veyron půjde upravit (zvýšení výkonu na úkor životnosti) a rekord si vezme zpět.
jasne veyr je bomba ve vsech ohledech:) i když jsem taky videl video kde Lotus Elise dojizdel veyra v zatackach (o rovinkach se nezminuji:D ), ale veyr je zcela jiny vuz než je Enzo, Zonda, McL F1.... jde o to ze Veyr je jen rychly a to je malo na supersport proto je oznacovan za nejrychlejsi limo sveta a proto veyra jen tak nekdo neprekona....
a co se tyce McLarouse:) toho nikdy nikdo už neprekona ...... napsat ze Mc je pro deni uzivani to je blbost.... auto nemelo ani posilovac brzd a spojka byla dobra na vymenu po 8 000km...... tady jde o zcela neco jineho :yes:
ja tomu nakonec i verim.Nakonec-u techto automobilu byvaji havarie dost vydatnou podivanou pro divaky. ;-)
P.S.Staci mensi nerovnost nebo tzv.pupek na silnici,auticko se hezky vznese a.....
cena verona je na takej vysokej urovni ze aj tak vacsina aut odide do usa a dalsich ropnych velmoci, kde si ho kupia do svojho stovkami prepchaneho vozoveho parku len starousi krory sa s nim prevezu par krat do roka povolenou rychlostou...to nieje image, to je hovadina...je to image len pre fanusikov
No, hoší, nevim jestli čtete nějaký testy, ale tohle si přesně mysleli novináři a byli krutě překvapeni. Postavili proti sobě Vayeron,Enzo,Carreru GT a Zondu. To,že na rovině nebude mít Vayeron konkurenci bylo celkem jasný,ale ti ostatní neměli šanci ani v zatáčkách. Pro mě osobně je král králů pořád McLaren F1, ale musim uznat kvality Vayeronu i přes jeho strašidelnou hmotnost.
pretoze McLaren vazi asi o polovicku menej?preto sa s nim inak jazdi na okruhu.ALE do ML je problem nasadnut ako kazdy jeden novinar napisal:) Veyron je proste 2t limuzina so silnym motorom.preto sa napr Enzo nejakym Veyronom neznepokojuje,pretoze take Gcko v zakrute ako da Enzo dokaze asi maloktore auto..Veyron urcite nie
tak sa pozri ako vyzera 9ff-plastove okna-trubkovy ram, karoseria z laminatu..pricom Veyron je PLNOHODNOTNE auto a nie nejaky prototyp ako tieto hracky.nepochybujem ze taky renomovany tuner ako 9ff tu rychlost da,ale to auto je na okruh a nie na cestu okolo Europy,co vo Veyrone (ked mas tlstu kreditku na benzin) ;-) kludne DAS!!!
Na McLarenu F1 byla nejlepší jeho každodenní použitelnost. Díky volantu uprostřed bylo jedno po který straně silnice zrovna cestujete, jestli v Británii nebo na kontinentu. Díky světlý výšce ste se nemuseli štítit ani mírně zvlněnýho terénu a zadní kola klidně naparkovat u supermarketu až k pangejtu bez obav o spoiler. Z tohoto úhlu pohledu se dá Veyron považovat za nástupce McLarenu, protože svůj 1000 a 1 kůň distribuuje velice uhlazeným způsobem, jakoby je schovává za kůži a leštěný kov. Co jsem ale vypozoroval z videí kolujících na internetu, jakoby Veyronu chyběla určitá sportovní hravost, taková ta radost že si můžu auto hodit do zatáčky pod brzdama. Viděl jsem jet Veyrona na okruhu i jet RZ a jeho piloti se pokaždý zamračeně soustředili jakoby přecházeli lano s botama na potpatku. Je to přemotorovaný monstrum, který v přímce nezná bratra, ale sled zatáček za volantem nebude žádnej med, narozdíl od McLarenu F1, kterej umožňoval až neuvěřitelnou nájezdovou rychlost. Ale doba je jiná, bezpečnostní standardy jsou jiný, elektronika řídí svět a nejlepší supersport na světě stojí pořád více méně stejně - 1 000 000 Eur, takže Veyrona považuju za nástupce F1, ikdyž není lepší úplně ve všem.
Jaký smysl tahle poznámka má? Psát pod takřka hyper-sport o "nejžhavějších otázkách automobilismu"...? Koho to .ere? (Ale nic osobního chlape!)
To ses asi hodně nudil, ne? >:D
jak už je napsáno.. jde o image.. nejen značky ale i pro ty lidi co si potom takový výtvor koupí.. nevím jestli jsi nějakej ten šílenej ekolog ale věř že tím že po světě bude jezdit pár aut které dokonale spalují čistý V-power respektive kvalitní věci se ekologie světa nesloží :-) jak jsem čet myslím někde v časopisu: sdni si na terásku kavárny ráno.. dej si mírnou probouzecí snídani a první den se dívej jak vedle tebe startuje a odjíždí veyron kterej vypouští kila a kila co2 a další den si pěkně vychutnej snídani vedle startující patnáctiletý avie :-) navíc jsem si ani nevšim že co2 je z toho všeho co jde z výfuku nejhorší takže nevím co se pořád řeší jenom tahle přirozená hovadina...
neni jde o "imidž" me prijde bezhlave stavet specialy ktere se pokousi tuto rychlost dosahnout bez pohledu na jine podstatne veci....
a i když Veyron je rychlejsi než McLaren, tak Meca nikdy neprekonal..... stejne tak jako když tohle pojede vic stejne nebude lepsi..... je to jen dalsi hovadina na kolech ktera ma jediny ukol..... tohle mi prijde jako blbost a ekologie?
myslis ze se o ni automobilky nezajimaji? a myslim že auta jako je veyr a podobne svet potrebuje alespon nejaka zmena oproti aygo smartuu a podobnych skorapek
v tom případě se podívej na video z pořadu TopGear. Jeden z moderátorů přezdívaný Captain Slow (to kvůli toho že je znám svou pomalou jízdou) dosáhne maximálně celkem s klidem a bez potíží... žádný stres, tak se klidně hádej. ;-)
9ff Veyron ztrpní asi těžko... je to úplně jiná liga a úplně jiné auto. 9ff umí jen jezdit +400... Veyron toho umí mnohem víc. Neříkám že je nelepší, ale myslím jen to že to není jen auto postavené proto aby jezdilo 400 a nic víc.
Jen takova poznamka: opravdu si myslite, ze v dnesni dobe je nejzhavejsi otazkou automobilismu dosazeni 400km/h? Podle me je to hlavne spotreba a ekologie, 400km/h je piiiiiiip. Koncern, ktery do toho investuje je asi trosku mimo.
Nevím, ale nezdá se mi, že by Veyron vytáhl svých 407km/h právě na Nardu. Problém je už samotný okruh. Při takových rychlostech jsou extrémně jednostranně namáhány pneumatiky, zavěšení,... Navíc okruh není zrovna v bezvadném stavu, je prý hodně zvlněný a samá záplata. Věřím, že v přímce jsou tyto vozy schopné vytáhnout oněch čtyřista, ale na Nardu? Ne
Až to těch 407 pojede, můžeme se dostat k porovnávání dalších aspektů, které se ježděním v autě týkají. (Začal bych komfortem při běžném použití, dále se nabízí image...)
tak to myslim, ze ses trosku vedle..Dosahnout 400+ kmh urcite ani v Bugatti nebude takova sranda..O pohodlnym dosahovani takove rychlosti bych se opravdu hadal
Krásný příklad toho,
že to co se stalo několikaletou noční můrou pro VW (myslím slib F. Piecha o max. rychlosti Veronu) je věc kterou dokáže malá firma řešit mnohem efektivněji než přebujelý, megalomanský koncern, ve kterém o spoustě věcí rozhodují másla od stolu a nikoli z praxe.
Držím palce aby se to 9ff povedlo a ztrapnili tak ten fauvé výron.
gilmour
Krásný příklad toho,
že to co se stalo několikaletou noční můrou pro VW (myslím slib F. Piecha o max. rychlosti Veronu) je věc kterou dokáže malá firma řešit mnohem efektivněji než přebujelý, megalomanský koncern, ve kterém o spoustě věcí rozhodují másla od stolu a nikoli z praxe.
Držím palce aby se to 9ff povedlo a ztrapnili tak ten fauvé výron.
gilmour
No i kdydby Veyrona porazil, pochybuju že to zvládne stejně snadno a pohodlně... Budou na to potřebovat závodníka za volant a tým odborných mechaniků. Veyronu na to stači jen řidič (třeba i s čerstvým řidičákem), palivo, ten speciální klíček a můžete směle vyrazit. :yes: