Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nejnovější BMW řady 5 má nový čtyřválec i šestiválec. Oba jsou spojeny s plug-in hybridem

71 komentářů

Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
matlámo, patlámo, všechno jedno, žbrluch 😁

"530e spojuje přeplňovaný benzinový třílitrový čtyřválec s..." To by snad ani ChatGPT nenapsal... :no: 😄
gil54
...se spotřebou 1 litr/100km???

Jak se to počítá, ví to někdo?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
ten článek je slátanina na entou...
gil54
...a aby se nabila baterie tak se musí autem jezdit 3 hodiny a 15 minut... 😄 a na obrázku 32 je doplňování kapaliny do ostřikovačů.

Takže dost srandy, pan Vošický by si měl ujasnit rozdíl mezi mild-hybridem a plug-in hybridem.
Avatar - Mokrous
Mokrous
To nebyla naftová pistole? 😁 😁 😁
Avatar - del42sa
del42sa
pistole na CNG 😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Vím, skutečná spotřeba se dělí a el. energie nepočítá.
gil54
No, dík za snahu, ale já jsem si spíš dělal srandu, jak lze u třlitrovýho údajně mild-hybridu dosáhnout na spotřebu 1 l/100km.
vecernicek2
Jde o spotřebu oleje 😄
gil54
😁 Hmm, to by mohlo být vysvětlení. 😄
adamzprahy
Už jsem se chtěl radovat, že nakonec dojde na benzíny 30i a 40i…a ono je to o těch dávno představených PHEV. V nadpisu i různě v textu o tom, že je to mild-hybridní technologie. To snad nemyslíte vážně… :no:
LORASI
40i v novej 5er bude ... len nie pre EU ... fakt "pecka"
Avatar - Dinar
Dinar
Mám u dealera domluveno svezení s 550e hned jak jim dorazí. Jsem zvědav, protože to je asi jediná použitelná varianta nové pětky, bohužel, protože 540i není pro EU ohlášená ani na příští rok a 530d je furt s otazníkem. Asi bych s phev žít uměl, otázka, jak to při váze ikspětky bude jezdit. Kolem a kolem je nová 5er docela o ho.ně, design s těžce přimhouřenýma očima, vnitřek se sebezapřením, aspoň to vypadá, že bude o něco levnější.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
JJ, 550e má téměř 2,3t. Je to jak kombajn a navíc s nehezkým zadkem. Nedávno jsem koukal na AMS na interview s vH, kterak se rozplýval, jak díky EV budou BMW v budoucnu překrásná. Byl to rozhovor asi 5 let starý, to znamená v době, kdy 5er již vznikala. Nevím kde se stala chyba.
O interiéru ani nemluvě.
Avatar - Dinar
Dinar
Aspoň, že je v tom B58, ten phev v x5 fungoval pěkně, akorát ta váha, jo, teď už budou auta jenom jako lokomotivy a stejně velká e38 s o půl tuny menší váhou jen vzpomínka.
A interiér přece jedno plus má, pro vyšší postavy je v g60 o něco lepší posez než v g30. 😉
Roman Vlasakk
Je to plugin hybrid ne mild hybrid. Je vidět aji přípojka do zásuvky. A ten 3litr 4valec to asi taky nebude pravda.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Dnes jsi opět překonala nové dno a úroveň demence!

Nebo je to snad záměr přizpůsobit se úrovni našeho inkluzivního vzdělávacího systému?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nejednou jsem tady četl povzdech a nářek nad tím, že redakce (ta dřívější) neměla ráda elektr👋hybridy a naddržovala spalovákům... vím, že se na tenhle muj koment potrefené husy ozvou... ale jen to tak konstatuji.. nic proti ničemu, asi si to doba žádá
Avatar - Mokrous
Mokrous
To nebylo o tématu, ale o tom, že se tu Plug-in nazývá opakovaně Mild-hybridem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Aha, tak to sorry za nedorozumění, já jsem tu poslední dobou četl nářky, jak se tu EV auta schválně potápí
velitel mesta bugulmy
Byla to pravda. Predchozi redakce byla jasne protielektricka, nekdy to bylo az smesne. To asi trochu polevilo, ale zase jsou tu takove paskvily jako tohle. I kdyz ty byly nekdy i predtim. Takze nejspis takhle - obcasne diletantstvi zustalo, protielektricky tlak trochu ustoupil.
Arese
Však to bylo jedině dobře, však proč podporovat elekrodebilitu, kterou drtivá většina lidí nechce? 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Trochu ustoupil? Vždyť se to tu hemží "proelektrickými články". Asi čteš něco jiného než já čóveče.
Avatar - Mokrous
Mokrous
...byla naprosto úžasné a krásné auto a já si ji konfiguroval každou chvíli a řešil, zda prodat ledvinu a jít do ní. To mohla mít ještě kruhové budíky. Pak přišel FL a už mě to přešlo, ale pořád byla moc dobrá.
Tenhle odpornej kolotoč by mne už neoslovil, ani kdyby se prodával za cenu Octavie.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Suhlas... neskutocne slaby dizajn... doslova len akasi amorfna zlepenina s naroubovanym mega radiatorom .... zlaty bangle... kdeze tie casy su... po nom potopa...
Avatar - Mokrous
Mokrous
No a interiér ještě 100x horší.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co dizajn, ale G30 byla špičkové auto ve všem. Záleželo tedy na konfiguraci, "obyčejná" luxury 530xd mne tak nenadchla, s nadsázkou to bylo podobné svezení, jako s každým jiným naftovým kombíkem alá Passat, Superb, Mondeo... ale se znatelně mnohem silnějším motorem a hladším ct ef automatem.. což je vlastně v komplexu fakt dobré auto, možná bych jen vytkl i na moje pozadí široké sedačky s malým bočním vedením. Pak jsem zkusil 540ix v Mpaketu a to bylo diametrálně odlišné, velké auto poslouchalo jako malý sedan, podvozek i přesto tlumil (Hlávkuv most před rekonstrukcí to přežehlilo) a motor a převodovka jinde - myslím sladění, než diesel..... já bych na to neměl, ani kdybych prodal obě ledviny na rozdíl od Mokrouse, ale jsem rád, že jsem si to mohl zkusit, taková auta už nebudou 😊
Avatar - Mokrous
Mokrous
No, zrovna 540ix Touring M-Adaptiv byla v konfigurátoru.
Ale pak padl jeden docela zásadní kšeft a já se uklidnil a šel do normální (čti poloviční) cenový relace. Pašyk slouží dobře, ale 540 by byla jinde, no...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle chápu, ale snít mužeme ne ? 😊 Jen osobně bych bral sedan, BMW je mi tak sympatičtější 😊
Avatar - Mokrous
Mokrous
Já zásadně vždy každý auto jako kombík. I Corvette.
Moje auto musí být praktické. Design až potom.
Navíc pětka Touring měla zadek automaticky na vzduchu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Praktičnost nerozpruju, ale moje další auto bude snad sedan, protože se mi prostě líbí (mimochodem i Passat se mi líbí jako sedan). Na dovolenou jsem pořidíl velkou rakev na střechu a na odvoz všeho ostatního mám ještě staršího Megana komb, stažným 😁

Pětka má velky kufr, o tom žádná, ale netušil jsem, že je vždy na vzduchu, jezdil jsem předfaceliftem G30 a upřímě , nepoznal jsem to.
Avatar - Ozzman
Ozzman
dvojite odeslani
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Stojí nám tu na dvoře M5 v té zde vychvalované minulé generaci. Jako je to krásný hodnotně vypadající auto, ale už teď vypadá strašně staře a za 5 let bude působit jako "ojetina z devadesátek". Takže v tomto chápu BMW, že udělali ty radikální změny (stejně jako Bangle ve své době a tenkrát jsme na to taky nechápavě zírali, přitom ta jeho první pětka vypadá z dnešního pohledu skvěle). Jestli to nové vykročení bylo správným směrem, bych teda taky hodnotil spíš až s odstupem. Osobně s exteriérem nové pětky nemám nějak zásadní problém, trpí akorát přílišnou výškou (baterie v podlaze), což ale většina lidí zřejmě spíš ocení - trend přece je "nemuset jezdit v ponorce" a tohle sice není SUV, ale o 5-10 cm výše v tom člověk je...
Avatar - iudex
iudex
Vec názoru a ten môj je diametrálne odlišný. 5er G30 (notabene M5) nepôsobí staro, je to naopak dokonalý nadčasový dizajn, ktorý tak ľahko nezostarne. Plus proporcie karosérie sú dokonale vyvážené, profil je krásne štíhly😒br />https😐/f90.bimmerpost.com/…s/attachment.php?…
https😐/ipravda.sk/…-nestandard1.jpghttps😐/hips.hearstapps.com/…1-1611684120.jpg
Táto novinka, hoci je o hodne dlhšia, pôsobí ťažkopádne a obtlstlo, čo je zjavná daň za potrebu vysokej podlahy kvôli baterkám.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
no jak říkám, krásné, hodnotné, ale pocitově staré 😉. A většinový zákazník prostě chce ten wow efekt, kdy nová generace auta vybočí z davu a nezapadne mezi 5 let stará auta v ulici. Pak je otázka, jak se podaří tu budoucnost trefit a podle mě se to BMW dlouhodobě spíš daří... Jestli nová pětka vypadá krásně a hodnotně je otázka, ale určitě vypadá nově 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
:yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A lepší už to nebude, do všech automobilech na všechny úrovně řízení už nalezli "progresivní" mladíci, který vychovali na "progresivních" vysokých školách na západě.
Ti už vlastně neví o spalovácích a o klasickém designu nic.
Snaží se o "progresivní" design spojený s "progresivním" elektrickým pohonem, a neuvědomují si že nejvíc zákazníků pochází ze skupiny 50+ a ti toto budou těžko zkousávat.
Avatar - hugino
hugino
Tak potrebuje vodič kábel na dobíjanie alebo nie .
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tohle přece "profesionála" z Autoblesku nemůže zajímat. Tak proč by to vysvětloval čtenářům?
Avatar - del42sa
del42sa
pokud se to nabíjí kabelem, tak jde o PHEV, svědčí o tom i ta veliká baterie a nabíjecí zásuvka 😉

MHEV nepotřebuje dobíjecí kabel a vystačí si s mnohem menší baterií :yes:

ale redakci je to fuck
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Líbí se mi jak už jste si tady všichni zvykli na nesmyslně udávané hodnoty spotřeby 1 litr na 100 km. 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Stačí se podívat na PHEV na Spritmonitor a je hned jasno jaká je realita, já koukal na CX-60 PHEV, každý má jinou spotřebu, nejméně 2,5 litrů a nejvíce 11 litrů na 100. 😒]
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Tipuju to na "atmosfericke turbo u BMW cabrio s pevnou strechou"
Avatar - Mokrous
Mokrous
Asi tak 😁 😁 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
kabrio s pevnou střechou masově začali dělat francouzi.... jen fakt 😁
Avatar - Anonym
Anonym
jako první to měli amíci už v 50 letech....
webpaja
Ta pevná střecha u cabria ne-e...může být skládací 😉
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Chtel jsem napsat "fixni", ale prislo mi to jako malo ceske slovo. Chyba 😊
webpaja
😁 :yes:
Avatar - del42sa
del42sa
elektromotor s přímým vstřikováním 😁
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Kámo ty jsi z nějakého důvodu u mínusářů ještě populárnější než já, a přitom se vyjadřuješ velmi neutrálně 😒]
Arese
...za tu odpornou palubku a příšerný nekulatý volant by tvůrci měli skončit v kriminále! 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Mokrous
Mokrous
:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zvonku to cele na mna posobi ako nejaky recyklat... akoby to bawo bolo komplet vyrobene uz z pouzitych materialov.... a tu masku uz skoda komentovat ... gyc jak remen ... cista umelina...predpokladam ze uz sa tu hodne setrilo na tom aute premia nepremia ... ukol znel jasne a bol pisany na zelenom papieri... interier je zase dalsi level plny podivnosti... mne to cele pride ze 5ka ako taka uz pomaly konci svoju automobilovu put a tato nova generacia pojde urcite predajmi uz zase len dole ... pritom SUVecka bawo vie perfekne ... co k tomu povedat... asi len tolko ze ked bawo dnes.. tak uz jedine suv...
Pavel Pája
... trochu jsem z toho poslední dobou vypadl, ale toto je fakt hnusný auto 😁
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Koukám že ti dneska nedali prášky a pustili tě na vycházku, magore.
webpaja
Chyby bez omluvy, poděkování za upozornění, diskuze se čtenáři, akceptace napadajícího multinicka...

Nová redakce je jalová a zatím ta nejhorší co jsem za ty dvě dekády tady zažil.
Avatar - iudex
iudex
Súhlas. Nie som fanúšik prehnanej kritiky redakcie, chápem, že kto robí, robí aj chyby, ale jedna vec je nejaký preklep a druhá úplne zásadná vec, ako je označenie nabíjacieho hybridu ako mild. To ukazuje hlboké neporozumenie problematiky redaktorom, za čo by sa mal minimálne ospravedlniť. Ale nie, prechádzame to mlčaním.
P.S. Keď sme už pri najhoršej redakcii, ja ani oficiálne neviem, že predošlý šéfredaktor odišiel a je tu nový... a kto ním vlastne je. Proste úroveň komunikácie s čitateľmi nulová. :no:
webpaja
Základní slušnost, představit se, nastínit směr, poděkovat za dosavadní přízeň. Nechápu to.
Avatar - del42sa
del42sa
slušnost nečekej a to že uznají chybu , taky ne :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A z čeho chlapi vycházíte, když se mylně domníváte že s Vámi redakce bude chtít komunikovat? Z toho, že se v minulosti občas komunikovalo?
Auto.cz má být stroj na peníze a ne diskuzní klub, kde se takzvaní redaktoři budou čtenářům omlouvat za stovky chyb, které nasekají.
DonVito
https😐/www.wikicars.cz/…i-hybridni-auta/
Jak se dělí hybridní auta?

Tento clanek prekonal vsechny dosavadni.
:no: :no:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Přitom třílitr na dvoulitr už opravili, takže se v tom článku už autor zpětně vrtal, nicméně ty hybridy mu pořád nejdou 😁
DonVito
Asi potrebuje vic casu.
Na tak slozite informace.
Avatar - del42sa
del42sa
je to ChatGPT, ne to by byla urážka 😁 i ten by to zvladnul napsat líp
Kvalitar
BMW sa zjavne snazi ist oproti cinskym automobilkam a dizajnovat svoje auta tak aby boli na nerozoznanie od BYDu a spol. Cista hroza, hnus. Herr Hoffmeister sa v hrobe obracia. Rovnako aj Ercole Spada.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jó, v BMW to mají promyšlené 😄 V mercedesu ale víc, protože se Číňanům přibližují neexistencí 6-válců ve svých vozech.
Nakonec, Číňani už Mercedes kontrolují, BMW asi také?
Avatar - Allo
Allo
To je tak hnusné auto, hnusný předek, hnusný volant, hnusný zadek fuj...