Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNejnovější BMW řady 5 má nový čtyřválec i šestiválec. Oba jsou spojeny s plug-in hybridem
71 komentářů
gil54
...se spotřebou 1 litr/100km???
Jak se to počítá, ví to někdo?
Jak se to počítá, ví to někdo?
ten článek je slátanina na entou...
...a aby se nabila baterie tak se musí autem jezdit 3 hodiny a 15 minut... 😄 a na obrázku 32 je doplňování kapaliny do ostřikovačů.
Takže dost srandy, pan Vošický by si měl ujasnit rozdíl mezi mild-hybridem a plug-in hybridem.
Takže dost srandy, pan Vošický by si měl ujasnit rozdíl mezi mild-hybridem a plug-in hybridem.
Vím, skutečná spotřeba se dělí a el. energie nepočítá.
No, dík za snahu, ale já jsem si spíš dělal srandu, jak lze u třlitrovýho údajně mild-hybridu dosáhnout na spotřebu 1 l/100km.
adamzprahy
Už jsem se chtěl radovat, že nakonec dojde na benzíny 30i a 40i…a ono je to o těch dávno představených PHEV. V nadpisu i různě v textu o tom, že je to mild-hybridní technologie. To snad nemyslíte vážně… :no:
Mám u dealera domluveno svezení s 550e hned jak jim dorazí. Jsem zvědav, protože to je asi jediná použitelná varianta nové pětky, bohužel, protože 540i není pro EU ohlášená ani na příští rok a 530d je furt s otazníkem. Asi bych s phev žít uměl, otázka, jak to při váze ikspětky bude jezdit. Kolem a kolem je nová 5er docela o ho.ně, design s těžce přimhouřenýma očima, vnitřek se sebezapřením, aspoň to vypadá, že bude o něco levnější.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
JJ, 550e má téměř 2,3t. Je to jak kombajn a navíc s nehezkým zadkem. Nedávno jsem koukal na AMS na interview s vH, kterak se rozplýval, jak díky EV budou BMW v budoucnu překrásná. Byl to rozhovor asi 5 let starý, to znamená v době, kdy 5er již vznikala. Nevím kde se stala chyba.
O interiéru ani nemluvě.
O interiéru ani nemluvě.
Aspoň, že je v tom B58, ten phev v x5 fungoval pěkně, akorát ta váha, jo, teď už budou auta jenom jako lokomotivy a stejně velká e38 s o půl tuny menší váhou jen vzpomínka.
A interiér přece jedno plus má, pro vyšší postavy je v g60 o něco lepší posez než v g30. 😉
A interiér přece jedno plus má, pro vyšší postavy je v g60 o něco lepší posez než v g30. 😉
Roman Vlasakk
Je to plugin hybrid ne mild hybrid. Je vidět aji přípojka do zásuvky. A ten 3litr 4valec to asi taky nebude pravda.
Mokrous
Dnes jsi opět překonala nové dno a úroveň demence!
Nebo je to snad záměr přizpůsobit se úrovni našeho inkluzivního vzdělávacího systému?
Nebo je to snad záměr přizpůsobit se úrovni našeho inkluzivního vzdělávacího systému?
Nejednou jsem tady četl povzdech a nářek nad tím, že redakce (ta dřívější) neměla ráda elektr👋hybridy a naddržovala spalovákům... vím, že se na tenhle muj koment potrefené husy ozvou... ale jen to tak konstatuji.. nic proti ničemu, asi si to doba žádá
To nebylo o tématu, ale o tom, že se tu Plug-in nazývá opakovaně Mild-hybridem.
Aha, tak to sorry za nedorozumění, já jsem tu poslední dobou četl nářky, jak se tu EV auta schválně potápí
Byla to pravda. Predchozi redakce byla jasne protielektricka, nekdy to bylo az smesne. To asi trochu polevilo, ale zase jsou tu takove paskvily jako tohle. I kdyz ty byly nekdy i predtim. Takze nejspis takhle - obcasne diletantstvi zustalo, protielektricky tlak trochu ustoupil.
Mokrous
...byla naprosto úžasné a krásné auto a já si ji konfiguroval každou chvíli a řešil, zda prodat ledvinu a jít do ní. To mohla mít ještě kruhové budíky. Pak přišel FL a už mě to přešlo, ale pořád byla moc dobrá.
Tenhle odpornej kolotoč by mne už neoslovil, ani kdyby se prodával za cenu Octavie.
Tenhle odpornej kolotoč by mne už neoslovil, ani kdyby se prodával za cenu Octavie.
Suhlas... neskutocne slaby dizajn... doslova len akasi amorfna zlepenina s naroubovanym mega radiatorom .... zlaty bangle... kdeze tie casy su... po nom potopa...
Co dizajn, ale G30 byla špičkové auto ve všem. Záleželo tedy na konfiguraci, "obyčejná" luxury 530xd mne tak nenadchla, s nadsázkou to bylo podobné svezení, jako s každým jiným naftovým kombíkem alá Passat, Superb, Mondeo... ale se znatelně mnohem silnějším motorem a hladším ct ef automatem.. což je vlastně v komplexu fakt dobré auto, možná bych jen vytkl i na moje pozadí široké sedačky s malým bočním vedením. Pak jsem zkusil 540ix v Mpaketu a to bylo diametrálně odlišné, velké auto poslouchalo jako malý sedan, podvozek i přesto tlumil (Hlávkuv most před rekonstrukcí to přežehlilo) a motor a převodovka jinde - myslím sladění, než diesel..... já bych na to neměl, ani kdybych prodal obě ledviny na rozdíl od Mokrouse, ale jsem rád, že jsem si to mohl zkusit, taková auta už nebudou 😊
No, zrovna 540ix Touring M-Adaptiv byla v konfigurátoru.
Ale pak padl jeden docela zásadní kšeft a já se uklidnil a šel do normální (čti poloviční) cenový relace. Pašyk slouží dobře, ale 540 by byla jinde, no...
Ale pak padl jeden docela zásadní kšeft a já se uklidnil a šel do normální (čti poloviční) cenový relace. Pašyk slouží dobře, ale 540 by byla jinde, no...
Tohle chápu, ale snít mužeme ne ? 😊 Jen osobně bych bral sedan, BMW je mi tak sympatičtější 😊
Já zásadně vždy každý auto jako kombík. I Corvette.
Moje auto musí být praktické. Design až potom.
Navíc pětka Touring měla zadek automaticky na vzduchu.
Moje auto musí být praktické. Design až potom.
Navíc pětka Touring měla zadek automaticky na vzduchu.
Praktičnost nerozpruju, ale moje další auto bude snad sedan, protože se mi prostě líbí (mimochodem i Passat se mi líbí jako sedan). Na dovolenou jsem pořidíl velkou rakev na střechu a na odvoz všeho ostatního mám ještě staršího Megana komb, stažným 😁
Pětka má velky kufr, o tom žádná, ale netušil jsem, že je vždy na vzduchu, jezdil jsem předfaceliftem G30 a upřímě , nepoznal jsem to.
Pětka má velky kufr, o tom žádná, ale netušil jsem, že je vždy na vzduchu, jezdil jsem předfaceliftem G30 a upřímě , nepoznal jsem to.
Stojí nám tu na dvoře M5 v té zde vychvalované minulé generaci. Jako je to krásný hodnotně vypadající auto, ale už teď vypadá strašně staře a za 5 let bude působit jako "ojetina z devadesátek". Takže v tomto chápu BMW, že udělali ty radikální změny (stejně jako Bangle ve své době a tenkrát jsme na to taky nechápavě zírali, přitom ta jeho první pětka vypadá z dnešního pohledu skvěle). Jestli to nové vykročení bylo správným směrem, bych teda taky hodnotil spíš až s odstupem. Osobně s exteriérem nové pětky nemám nějak zásadní problém, trpí akorát přílišnou výškou (baterie v podlaze), což ale většina lidí zřejmě spíš ocení - trend přece je "nemuset jezdit v ponorce" a tohle sice není SUV, ale o 5-10 cm výše v tom člověk je...
Vec názoru a ten môj je diametrálne odlišný. 5er G30 (notabene M5) nepôsobí staro, je to naopak dokonalý nadčasový dizajn, ktorý tak ľahko nezostarne. Plus proporcie karosérie sú dokonale vyvážené, profil je krásne štíhly😒br />https😐/f90.bimmerpost.com/…s/attachment.php?…
https😐/ipravda.sk/…-nestandard1.jpghttps😐/hips.hearstapps.com/…1-1611684120.jpg
Táto novinka, hoci je o hodne dlhšia, pôsobí ťažkopádne a obtlstlo, čo je zjavná daň za potrebu vysokej podlahy kvôli baterkám.
https😐/ipravda.sk/…-nestandard1.jpghttps😐/hips.hearstapps.com/…1-1611684120.jpg
Táto novinka, hoci je o hodne dlhšia, pôsobí ťažkopádne a obtlstlo, čo je zjavná daň za potrebu vysokej podlahy kvôli baterkám.
no jak říkám, krásné, hodnotné, ale pocitově staré 😉. A většinový zákazník prostě chce ten wow efekt, kdy nová generace auta vybočí z davu a nezapadne mezi 5 let stará auta v ulici. Pak je otázka, jak se podaří tu budoucnost trefit a podle mě se to BMW dlouhodobě spíš daří... Jestli nová pětka vypadá krásně a hodnotně je otázka, ale určitě vypadá nově 😄
A lepší už to nebude, do všech automobilech na všechny úrovně řízení už nalezli "progresivní" mladíci, který vychovali na "progresivních" vysokých školách na západě.
Ti už vlastně neví o spalovácích a o klasickém designu nic.
Snaží se o "progresivní" design spojený s "progresivním" elektrickým pohonem, a neuvědomují si že nejvíc zákazníků pochází ze skupiny 50+ a ti toto budou těžko zkousávat.
Ti už vlastně neví o spalovácích a o klasickém designu nic.
Snaží se o "progresivní" design spojený s "progresivním" elektrickým pohonem, a neuvědomují si že nejvíc zákazníků pochází ze skupiny 50+ a ti toto budou těžko zkousávat.
hugino
Tak potrebuje vodič kábel na dobíjanie alebo nie .
Tohle přece "profesionála" z Autoblesku nemůže zajímat. Tak proč by to vysvětloval čtenářům?
pokud se to nabíjí kabelem, tak jde o PHEV, svědčí o tom i ta veliká baterie a nabíjecí zásuvka 😉
MHEV nepotřebuje dobíjecí kabel a vystačí si s mnohem menší baterií :yes:
ale redakci je to fuck
MHEV nepotřebuje dobíjecí kabel a vystačí si s mnohem menší baterií :yes:
ale redakci je to fuck
Líbí se mi jak už jste si tady všichni zvykli na nesmyslně udávané hodnoty spotřeby 1 litr na 100 km. 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Stačí se podívat na PHEV na Spritmonitor a je hned jasno jaká je realita, já koukal na CX-60 PHEV, každý má jinou spotřebu, nejméně 2,5 litrů a nejvíce 11 litrů na 100. 😒]
Stačí se podívat na PHEV na Spritmonitor a je hned jasno jaká je realita, já koukal na CX-60 PHEV, každý má jinou spotřebu, nejméně 2,5 litrů a nejvíce 11 litrů na 100. 😒]
JirkaVejrazka
Tipuju to na "atmosfericke turbo u BMW cabrio s pevnou strechou"
kabrio s pevnou střechou masově začali dělat francouzi.... jen fakt 😁
Ta pevná střecha u cabria ne-e...může být skládací 😉
Chtel jsem napsat "fixni", ale prislo mi to jako malo ceske slovo. Chyba 😊
Kámo ty jsi z nějakého důvodu u mínusářů ještě populárnější než já, a přitom se vyjadřuješ velmi neutrálně 😒]
Arese
...za tu odpornou palubku a příšerný nekulatý volant by tvůrci měli skončit v kriminále! 😲 😲 😲 :no:
Zvonku to cele na mna posobi ako nejaky recyklat... akoby to bawo bolo komplet vyrobene uz z pouzitych materialov.... a tu masku uz skoda komentovat ... gyc jak remen ... cista umelina...predpokladam ze uz sa tu hodne setrilo na tom aute premia nepremia ... ukol znel jasne a bol pisany na zelenom papieri... interier je zase dalsi level plny podivnosti... mne to cele pride ze 5ka ako taka uz pomaly konci svoju automobilovu put a tato nova generacia pojde urcite predajmi uz zase len dole ... pritom SUVecka bawo vie perfekne ... co k tomu povedat... asi len tolko ze ked bawo dnes.. tak uz jedine suv...
Pavel Pája
... trochu jsem z toho poslední dobou vypadl, ale toto je fakt hnusný auto 😁
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Chyby bez omluvy, poděkování za upozornění, diskuze se čtenáři, akceptace napadajícího multinicka...
Nová redakce je jalová a zatím ta nejhorší co jsem za ty dvě dekády tady zažil.
Nová redakce je jalová a zatím ta nejhorší co jsem za ty dvě dekády tady zažil.
Súhlas. Nie som fanúšik prehnanej kritiky redakcie, chápem, že kto robí, robí aj chyby, ale jedna vec je nejaký preklep a druhá úplne zásadná vec, ako je označenie nabíjacieho hybridu ako mild. To ukazuje hlboké neporozumenie problematiky redaktorom, za čo by sa mal minimálne ospravedlniť. Ale nie, prechádzame to mlčaním.
P.S. Keď sme už pri najhoršej redakcii, ja ani oficiálne neviem, že predošlý šéfredaktor odišiel a je tu nový... a kto ním vlastne je. Proste úroveň komunikácie s čitateľmi nulová. :no:
P.S. Keď sme už pri najhoršej redakcii, ja ani oficiálne neviem, že predošlý šéfredaktor odišiel a je tu nový... a kto ním vlastne je. Proste úroveň komunikácie s čitateľmi nulová. :no:
Základní slušnost, představit se, nastínit směr, poděkovat za dosavadní přízeň. Nechápu to.
slušnost nečekej a to že uznají chybu , taky ne :-!
DonVito
https😐/www.wikicars.cz/…i-hybridni-auta/
Jak se dělí hybridní auta?
Tento clanek prekonal vsechny dosavadni.
:no: :no:
Jak se dělí hybridní auta?
Tento clanek prekonal vsechny dosavadni.
:no: :no:
Kvalitar
BMW sa zjavne snazi ist oproti cinskym automobilkam a dizajnovat svoje auta tak aby boli na nerozoznanie od BYDu a spol. Cista hroza, hnus. Herr Hoffmeister sa v hrobe obracia. Rovnako aj Ercole Spada.
Jó, v BMW to mají promyšlené 😄 V mercedesu ale víc, protože se Číňanům přibližují neexistencí 6-válců ve svých vozech.
Nakonec, Číňani už Mercedes kontrolují, BMW asi také?
Nakonec, Číňani už Mercedes kontrolují, BMW asi také?
"530e spojuje přeplňovaný benzinový třílitrový čtyřválec s..." To by snad ani ChatGPT nenapsal... :no: 😄