Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

V Česku se bude dražit Škoda 105 s nájezdem 834 km, vyvolávací cena je extrémní

74 komentářů

Avatar - eLzyx
eLzyx
když si člověk uvědomí, co stojí dneska karosářské, lakýrnické nebo i jen práce mechanika ... tak 250 není zas až tolik. Blbé je, že pokud s tím bude chtít někdo jezdit, tak tomu hodnota bude nejspíše klesat ...
gil54
...to je stejné, jako obhajovat nesmyslnou cenu psího exkrementu vysokými cenami veterinárních operací a zákroků.

Blbé je, že pokud ho někdo použije na pohnojení záhonku, tak tomu hodnota bude nejspíše klesat ...
Avatar - eLzyx
eLzyx
však já nepíši - kupte si to, je to výborné auto. Já Š120L měl a byla to hrůza. Ale pokud někdo Š105 chce, tak než koupit za 50 "jakžtakž zachovalou" a pak do toho stejně zahučet za 150 za karosařinu, lak ... tak bych vzal tuhle NOSku.
Jinak já spíše pokukuji po Broukovi, nebo 2CV ...
gil54
Ok, o 105S se ani moc bavit nechci. Byl to sajrajt tehdy, je to sajrajt dnes a bude to sajrajt i v budoucnu. Nemůže to zachránit ani minimální kilometrový proběh - to jen zajímavost a nic víc.

Ať si to koupí kdo chce a za kolik chce, legendou se nikdy nestane ani kdyby v tom někdy seděla princezna Diana nebo Saddam Hussein. Na rozdíl od toho Brouka nebo Kachny, to legendy jsou a už vždycky budou.

Ani evropské srazy majitelů Škodovek 742 nejsou legendární jako srazy těch Brouků nebo Kachen. 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
aby nebyl překonán žigul. Pak nastoupil Žigul Samarez.
Petr T
Pěkná blbost, rusák nikoho k ničemu nenutil.
To jen komunista v Československu nebyl schopen cokoliv jiného sériově vyrábět.
Toť vše.
Ale chápu že správný Čech musí umět hodit vinu na někoho jiného, to je jasný.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přesně naopak, rusák je horší než komunista.
Petr T
To sice ano, ale pohádky o zákazech výroby jsou naprostý nesmysl. Rusakum to bylo úplně jedno.
Československý průmysl nic jiného než tento šrot vyrábět nezvládl. To byl jediný důvod.
topten
t603 byl ze zacatku tajnej projekt, protoze rusaci odsoudili tatrovku delat jen nakladaky
ceskoslovensky prumysl byl na spicce, ale pred ww2 a mozna kratce po ni, nez ho komunisti rizeni z ruska zlikvidovali
a to vcetne automobiloveho prumyslu
Petr T
Psal jsem o stavu průmyslu v době kdy šla do výroby Š120. Už užovka byla strašná, "modernizace" na eMko byla doslova zoufalost, vzhledem k době kdy proběhla.
Co bylo před válkou je už úplně jedno.
Marek Sýkora
Tatrovka nikdy nebyla na velkosériovou výrobu. Takže by to bylo pár drahých aut pro pár veksláků a zelinářů. Dělnictvo ale potřebovalo něco levnějšího, lidovějšího. Takže škůdka.
topten
jj, komousi se uchytili v rossiji prave proto, ze rusaci jsou kruti a bezcitni
a pak tu svoji krutost a bezcitnost sirili dal do sveta
a amici tomu sireni zase branili
celej svet by mel amikum dekovat
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
:yes:
Petr T
......
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
a ještě o level horší byla jeho předfaceliftová verze (užovka).
ptr078
To musi byt nejaky zaklad nie? Nepamatam sa, ze by som sedel v nejakej verzii bez madiel iba s putkami na dverach
topten
tohle byl kocar pro poslusnej plebs
soudruzi si vozili pr*dele v osmivalcich
Th0r
Tak to se nic nezmenilo, snad k horsimu. Panstvo lita v letadlech a vy mate trivalce checht.
topten
jestli podle tebe v letadlech lita panstvo, tak na tom ses hodne blbe
nepatris ty k tem, co se lepej k asfaltu ???
Cenduro
Také můžeš letět v letadle, jako desítky tisíc Čechů...
Mino21
Tak je to 105 S, tedy ta nejzákladnější verze (tzn. jiný přístrojový štít, poutka a zadní skla se nedají ani stahovat - vzadu nejsou ani švihadla)
ptr078
Tak v tej som nikdy nesedel
Avatar - Anonym
Anonym
je stylový youngtimer amerika, Jaguar a kupa dalších mohem zajímavějších aut.

Pravda, nebudou mít najeto 5 km, ale v tomhle případě bych to asi oželel...
Petr T
Noooo... před více jak třemi lety jsem youngtimer hledal. Fakt je že jsem měl přesně daný rok výroby, typ a značku už ale úplně ne. Za 250t byl výběr dost zoufalej teda.
Nakonec to stalo 4x tolik.
Ale já chtěl kus který nepotřebuje velkou opravu a není po zpackané renovaci. Což byl asi ten hlavní problém.
Pokud někomu nevadí se v tom neustále hrabat tak se asi něco sehnat dá.
Avatar - Anonym
Anonym
Zajímavý, jít po autě za 250 a skončit u částky mega, za to už sou klidně kusy z 50. let po kompletní renovaci ..... za ten mega.

Za 250 jde sehnat youngtimer úplně v pohodě, samozřejmě kdo čeká bezinvestiční kus do kterého 5 let nic nedá s perfektním lakem tak toho asi moc nenajde. Nebo kdo se omezuje čistě na německé značky atd atd
Petr T
Limit jsem měl dostatečně vysoko a vlastně ho ani nepřekročil.
Ale to samozřejmě neznamená že jsem se nedíval i na levnější kusy. Hlavně jsem ale chtěl r.v 1973.
Italská a americká auta z těch let byla většinou katastrofa. Buď strašný stav, nebo zbastlená, na oko dělaná, renovace. Konkrétně Vette z těch let jsou strašný popelnice, i když na oko moc hezké.
Jaguar mě zajímal hodně, ale nenašel jsem žádný hezký. Vždy tam bylo nějaké to ale, i u těch dražších. Málem jsem skočil do XJS, ale byl jsem důrazně varován před tou V12 a hlavně byl o 3 roky mladší než jsem chtěl.
Jo a v Česku jsem vůbec nehledal, žiju na severu Evropy.
Avatar - Anonym
Anonym
XJS s V12 sou zajímavé až poslední kusy před ukončením výroby, tak poslední 3 roky.
Jinak bohužel tady umí málokdo ten V12 pořádně servisovat, pár lidí je, ale nemaj moc času a nechaj si to zaplatit.

Asi jednodušší na provoz je XJ, ideálně řada X300 nebo X308, tj 95-02.

Starší XJ40 má své vrtochy.

Chce to hlavně najít neshnilé kusy, pár jich ještě je co třeba jedzily na jihu Evropy, Kanáry atd atd
Petr T
Njn, ale ono XJ v dobrém stavu z r.73 moc není.
Nakonec, jak už to bývá, jsem to sehnal úplně mimo inzerci a ve městě kde žiju.
Ty bedny papírů a fotek od prvního a prakticky jediného (druhý byl syn co to zdědil) majitele jsem si po večerech prohlížel dva měsíce... taková malá kronika.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak když je k tomu historie, tak je to vždycky pěkné.

Taky mam k Rollu kupu faktur od posledních 2 majitelů, co to měli přede mnou.

73 je XJ Series II, to už je klasický veterán a bohužel v kvalitě poznamenán neslavným obdobím u British Leyland, kdy se víc stávkovalo než makalo. A podle toho to vypadalo.

Navíc za 200 tady fakt kousky v TOP kvalitě nebudou, tam už musíš přitlačit výrazně víc, cca 500+

Za 200 je fakt ideální řada X300 a 308, ale to sou devadesátky a 00, ne 70 leta.
vecernicek2
Toto fakt není nijak extrémní vyvolávací cena, jde pravděpodobně o jediný vůz tohoto typy v NOS stavu. Samozřejmě nelze se na to dívat jako na normální ojetinu a posuzovat to z hlediska užitné hodnoty. Toto se úplně v pohodě prodá.
Petr T
To nemá žádnou cenu ani jako veterán.
ericn
Souhlas 😉
traveldrive
To je pekná blbosť, čo píšeš. Nemá cenu v tvojich očiach, ale cenu má a keď sa o to bude niekto pekne starať, o pár desaťročí bude jeho cena násobne vyššia. Ako relatívne neveľká investícia s výhľadom do budúcnosti to nemusí byť márne. Toto predsa nikto nebude kupovať, aby na tom jazdil...
ericn
105S nemá potenciál, užovky 120LS, GLS, Garde, Mková 130L, Rapid 135/136 ano… Ale asi jen v našem regionu a to z nostalgie 😉
traveldrive
Zas pletieš piate cez deviate... Motorizácia v tomto prípade už nehrá veľkú rolu, hlavný je stav a autenticita modelu. Autá v pôvodnom stave, s pôvodným lakom a čo najväčším počtom komponentov majú svoju cenu. Jasne, Rapid 136 by bol inde, ale nie kvôli motoru, skôr kvôli počtu vyprodukovaných exemplárov.
105 S je z opačného pólu ponuky a ako rarita rokmi na cene stúpne podobne.
ericn
Ale prd… Stačí se podívat, co se nabízí 😉 kraskny právě typu 105/120. Lepší modely a výbavy nejsou nebo to jsou totální vraky, případně úplné renovace na nesmysl…
traveldrive
Ty si úplne mimo, chlape.
ericn
nemyslím si, to spíš tvůj názor na věc je "jiný" 😉
traveldrive
Nie. Zrejme si nepochopil podstatu zberateľstva. To je konštatovanie, nie znevažovanie. Viem, že si vpohode človek. 😉
ericn
Ne, jen vím, že sběratel si raději koupí TOP model daného auta než základní "jebku", kvůli počtu vyrobených kusů a jakési jedinečnosti v průběhu času 😉 Ten pak má vyšší sběratelskou hodnotu a samozřejmě i cenu... Ale chápu, že někoho mohou přitahovat kuriosity..
Petr T
Jako veterán to cenu nemá. To auto není ničím zajímavé, ani trochu.
Má to cenu lidi co vzpomínají na mládí. Však i proto je takové auto mimo CZ/SK neprodejné.
Ale věř si čemu chceš. Třeba i tomu že je to investiční kus. 😄😄😄
vecernicek2
Cenu určuje trh, ne diskuse na auto.cz
budman
To sice máte pravdu, ale ani lokálně pokřivená aktuální tržní cena neznamená skutečnou hodnotu auta 😉
Pokud to má někdo na kšeft v následujících pár letech, tak tam šance na zhodnocení je, ale jako dlouhodobá investice je to nesmysl, protože až vymře ta současná nostalgická generace, která v tom jezdila jako děti nebo mladiství, tak už po těch krámech neštěkne ani pes...
traveldrive
To by som sa hádal, dnes po parných autách neštekne ani pes - a aké sú cenené. Na Trabanta mnohí pľuvali, a skús pozrieť, za čo sa dnes tie bakelitové krabičky predávajú...
Petr T
Možná se to prodá, lidi jdou různý.
Ale prodat to někdy v budoucnu dál bude těžký. V zahraničí moc šance není a v Česku jedině díky nostalgii a vzpomínkám na mládí.
Investiční potenciál je hodně nízký.
traveldrive
Krátkodobo nie, v dlhšom horizonte... Ja by som to veľmi nezatracoval.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kdyby to cenu nemělo, tak se to za ty ceny neprodává.
topten
pri dnesnich prumernych 40 litrech hrubyho mesicne a 2.5 litrech hrubyho za bolsevika to je vlastne jen 15kkc bolsevickejch, tedy pouha 1/3 az 1/4 tehdejsi ceny. za tu cenu by prodavajicimu tehda kazdej utrhal ruce.
tedy tech 250 je tezkej propadak.

mit nezbedny deti a byt mi jedno jakej budou mit osud, tak jim to jako prvni auto koupim aby videly, v jakejch nebezpecnejch hruzach nas komunisti nutili jezdit
rohor
však taky každá druhá nehoda byl smrťák
topten
vubec ze nepredpokladalo, ze by ten klumpr najel vic
dnes se 100kkm na tachaku mas lehce zajety auto
rohor
Běžně po 30 tisících generálka motoru, dneska to slovo vůbec neexistuje. Můj P406 má oficiálně 200 tisíc, ve skutečnosti hádám tak 350 a motor v cajku včetně nefalšovaných emisí v normě.
Avatar - Anonym
Anonym
otázka je čemu se říká GO motoru a hooooodně, ale hodně by ses divil. Generálky se běžně dělají jak na EU autech, tak i na namerikách. Známej nedávno dělal generálku na 300C, ventily, hlavy, nový pístní kroužky, přetěsnění sání a hlav, dříky ventilů atd atd
rohor
to za tu cenu určitě stojí. (vtip).
topten
ma to manual, za kterej se u nekterejch aut priplaci
motor vzadu stejne jako porsche
a jako priplatkovou vybavu pumpicku v kufru
simply clever
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
nezmínil jsi textilní poutka místo madel dveří, to mívají i u Porsche jen ty nevypiplanější nejodlehčenější verze :yes:
Arese
😒] 😒] 😒] :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
gil54
Jan Sýc
Tak za těch 25 litrů by to snad šlo ,ale ani halíř nahoru. Blázen,kdo to koupí za 250 000!! 😉
Arese
....stotřicítka nebo kurňa aspoň 120 L, ale toto provedení bylo bráno jako odpad pro největší socky již v době výroby! Vždyť nebohý řidič a jeho spolujezdec si ani nemohli seřídit sklon opěradla a ty odporné silonové potahy a gumové koberce jsou skutečný megahnus, nemluvě o zoufalé dynamice, resp. nedynamice... 😲 😒 :no:
traveldrive
Dobre, a čo to má spoločné s týmto kúskom do vitríny? 😉 Je to e😜onát, nie auto na jazdenie.
Arese
Co? Koupil by sis do sbírky provedení, že kterého se ti zvedá kufr? :no: 😒]
traveldrive
A prečo by mi z toho malo byť špatne? Je to vizitka doby a v historickom kontexte má aj to svoju cenu.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
V tom je to na druhou stranu zajímavý. Ona i ta 130tka není žádná hitparáda co do výkonu a výbavy a je to pořád jen "zaostalý komoušský bizár". No a když už bizár, tak pořádný 😁
_Teddy_
Na takej som kedysi robil autoskolu. Pocas skusky, ked do toho sadli dvaja ziaci, instruktor, a vyzraty esenbak, sa ten bazmek ledva pohol z miesta. Tusim ze 40 koni mala ta 105-ka, ale aj z tych polovica asi usla naspat do Boleslavi. Ale aspon to revalo, ked sa clovek pokusal na vytocenu dvojku vyjst maly kopcek...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
33 kW to mělo. S přívěsným vozíkem v kombinaci s LPG to byla pecka 😁 .
Infi
To auto by som kupil len preto aby som si vychutnal jeho likvidaciu v obrovskom lisovacom zariadeni. Vzdy to bol srot! Nikdy nezabudnem ked rano na sidliskach za sociku startovali tieto sroty. vsetky ostatne auta ktore tam boli uz vyrazili na cesty a tieto tzv. auta nie a nie naskocit!
Infi
To auto by som kupil len preto aby som si vychutnal jeho likvidaciu v obrovskom lisovacom zariadeni. Vzdy to bol srot! Nikdy nezabudnem ked rano na sidliskach za sociku startovali tieto sroty. vsetky ostatne auta ktore tam boli uz vyrazili na cesty a tieto tzv. auta nie a nie naskocit!
Jakub Kaňka
Zvrácená doba, kdy se naprosto nezajímavá a tragická auta prodávají za takové sumy.
Resp. zajímavá asi jsou, ale jen tím, jak byla tragická už tehdy