Ojetiny
aby nebyl překonán žigul. Pak nastoupil Žigul Samarez.
Pěkná blbost, rusák nikoho k ničemu nenutil.
To jen komunista v Československu nebyl schopen cokoliv jiného sériově vyrábět.
Toť vše.
Ale chápu že správný Čech musí umět hodit vinu na někoho jiného, to je jasný.
To jen komunista v Československu nebyl schopen cokoliv jiného sériově vyrábět.
Toť vše.
Ale chápu že správný Čech musí umět hodit vinu na někoho jiného, to je jasný.
Přesně naopak, rusák je horší než komunista.
To sice ano, ale pohádky o zákazech výroby jsou naprostý nesmysl. Rusakum to bylo úplně jedno.
Československý průmysl nic jiného než tento šrot vyrábět nezvládl. To byl jediný důvod.
Československý průmysl nic jiného než tento šrot vyrábět nezvládl. To byl jediný důvod.
t603 byl ze zacatku tajnej projekt, protoze rusaci odsoudili tatrovku delat jen nakladaky
ceskoslovensky prumysl byl na spicce, ale pred ww2 a mozna kratce po ni, nez ho komunisti rizeni z ruska zlikvidovali
a to vcetne automobiloveho prumyslu
ceskoslovensky prumysl byl na spicce, ale pred ww2 a mozna kratce po ni, nez ho komunisti rizeni z ruska zlikvidovali
a to vcetne automobiloveho prumyslu
Psal jsem o stavu průmyslu v době kdy šla do výroby Š120. Už užovka byla strašná, "modernizace" na eMko byla doslova zoufalost, vzhledem k době kdy proběhla.
Co bylo před válkou je už úplně jedno.
Co bylo před válkou je už úplně jedno.
a ještě o level horší byla jeho předfaceliftová verze (užovka).
To musi byt nejaky zaklad nie? Nepamatam sa, ze by som sedel v nejakej verzii bez madiel iba s putkami na dverach
tohle byl kocar pro poslusnej plebs
soudruzi si vozili pr*dele v osmivalcich
soudruzi si vozili pr*dele v osmivalcich
je stylový youngtimer amerika, Jaguar a kupa dalších mohem zajímavějších aut.
Pravda, nebudou mít najeto 5 km, ale v tomhle případě bych to asi oželel...
Pravda, nebudou mít najeto 5 km, ale v tomhle případě bych to asi oželel...
Noooo... před více jak třemi lety jsem youngtimer hledal. Fakt je že jsem měl přesně daný rok výroby, typ a značku už ale úplně ne. Za 250t byl výběr dost zoufalej teda.
Nakonec to stalo 4x tolik.
Ale já chtěl kus který nepotřebuje velkou opravu a není po zpackané renovaci. Což byl asi ten hlavní problém.
Pokud někomu nevadí se v tom neustále hrabat tak se asi něco sehnat dá.
Nakonec to stalo 4x tolik.
Ale já chtěl kus který nepotřebuje velkou opravu a není po zpackané renovaci. Což byl asi ten hlavní problém.
Pokud někomu nevadí se v tom neustále hrabat tak se asi něco sehnat dá.
Zajímavý, jít po autě za 250 a skončit u částky mega, za to už sou klidně kusy z 50. let po kompletní renovaci ..... za ten mega.
Za 250 jde sehnat youngtimer úplně v pohodě, samozřejmě kdo čeká bezinvestiční kus do kterého 5 let nic nedá s perfektním lakem tak toho asi moc nenajde. Nebo kdo se omezuje čistě na německé značky atd atd
Za 250 jde sehnat youngtimer úplně v pohodě, samozřejmě kdo čeká bezinvestiční kus do kterého 5 let nic nedá s perfektním lakem tak toho asi moc nenajde. Nebo kdo se omezuje čistě na německé značky atd atd
Limit jsem měl dostatečně vysoko a vlastně ho ani nepřekročil.
Ale to samozřejmě neznamená že jsem se nedíval i na levnější kusy. Hlavně jsem ale chtěl r.v 1973.
Italská a americká auta z těch let byla většinou katastrofa. Buď strašný stav, nebo zbastlená, na oko dělaná, renovace. Konkrétně Vette z těch let jsou strašný popelnice, i když na oko moc hezké.
Jaguar mě zajímal hodně, ale nenašel jsem žádný hezký. Vždy tam bylo nějaké to ale, i u těch dražších. Málem jsem skočil do XJS, ale byl jsem důrazně varován před tou V12 a hlavně byl o 3 roky mladší než jsem chtěl.
Jo a v Česku jsem vůbec nehledal, žiju na severu Evropy.
Ale to samozřejmě neznamená že jsem se nedíval i na levnější kusy. Hlavně jsem ale chtěl r.v 1973.
Italská a americká auta z těch let byla většinou katastrofa. Buď strašný stav, nebo zbastlená, na oko dělaná, renovace. Konkrétně Vette z těch let jsou strašný popelnice, i když na oko moc hezké.
Jaguar mě zajímal hodně, ale nenašel jsem žádný hezký. Vždy tam bylo nějaké to ale, i u těch dražších. Málem jsem skočil do XJS, ale byl jsem důrazně varován před tou V12 a hlavně byl o 3 roky mladší než jsem chtěl.
Jo a v Česku jsem vůbec nehledal, žiju na severu Evropy.
XJS s V12 sou zajímavé až poslední kusy před ukončením výroby, tak poslední 3 roky.
Jinak bohužel tady umí málokdo ten V12 pořádně servisovat, pár lidí je, ale nemaj moc času a nechaj si to zaplatit.
Asi jednodušší na provoz je XJ, ideálně řada X300 nebo X308, tj 95-02.
Starší XJ40 má své vrtochy.
Chce to hlavně najít neshnilé kusy, pár jich ještě je co třeba jedzily na jihu Evropy, Kanáry atd atd
Jinak bohužel tady umí málokdo ten V12 pořádně servisovat, pár lidí je, ale nemaj moc času a nechaj si to zaplatit.
Asi jednodušší na provoz je XJ, ideálně řada X300 nebo X308, tj 95-02.
Starší XJ40 má své vrtochy.
Chce to hlavně najít neshnilé kusy, pár jich ještě je co třeba jedzily na jihu Evropy, Kanáry atd atd
Njn, ale ono XJ v dobrém stavu z r.73 moc není.
Nakonec, jak už to bývá, jsem to sehnal úplně mimo inzerci a ve městě kde žiju.
Ty bedny papírů a fotek od prvního a prakticky jediného (druhý byl syn co to zdědil) majitele jsem si po večerech prohlížel dva měsíce... taková malá kronika.
Nakonec, jak už to bývá, jsem to sehnal úplně mimo inzerci a ve městě kde žiju.
Ty bedny papírů a fotek od prvního a prakticky jediného (druhý byl syn co to zdědil) majitele jsem si po večerech prohlížel dva měsíce... taková malá kronika.
Tak když je k tomu historie, tak je to vždycky pěkné.
Taky mam k Rollu kupu faktur od posledních 2 majitelů, co to měli přede mnou.
73 je XJ Series II, to už je klasický veterán a bohužel v kvalitě poznamenán neslavným obdobím u British Leyland, kdy se víc stávkovalo než makalo. A podle toho to vypadalo.
Navíc za 200 tady fakt kousky v TOP kvalitě nebudou, tam už musíš přitlačit výrazně víc, cca 500+
Za 200 je fakt ideální řada X300 a 308, ale to sou devadesátky a 00, ne 70 leta.
Taky mam k Rollu kupu faktur od posledních 2 majitelů, co to měli přede mnou.
73 je XJ Series II, to už je klasický veterán a bohužel v kvalitě poznamenán neslavným obdobím u British Leyland, kdy se víc stávkovalo než makalo. A podle toho to vypadalo.
Navíc za 200 tady fakt kousky v TOP kvalitě nebudou, tam už musíš přitlačit výrazně víc, cca 500+
Za 200 je fakt ideální řada X300 a 308, ale to sou devadesátky a 00, ne 70 leta.
Toto fakt není nijak extrémní vyvolávací cena, jde pravděpodobně o jediný vůz tohoto typy v NOS stavu. Samozřejmě nelze se na to dívat jako na normální ojetinu a posuzovat to z hlediska užitné hodnoty. Toto se úplně v pohodě prodá.
To nemá žádnou cenu ani jako veterán.
Souhlas 😉
To je pekná blbosť, čo píšeš. Nemá cenu v tvojich očiach, ale cenu má a keď sa o to bude niekto pekne starať, o pár desaťročí bude jeho cena násobne vyššia. Ako relatívne neveľká investícia s výhľadom do budúcnosti to nemusí byť márne. Toto predsa nikto nebude kupovať, aby na tom jazdil...
105S nemá potenciál, užovky 120LS, GLS, Garde, Mková 130L, Rapid 135/136 ano… Ale asi jen v našem regionu a to z nostalgie 😉
Zas pletieš piate cez deviate... Motorizácia v tomto prípade už nehrá veľkú rolu, hlavný je stav a autenticita modelu. Autá v pôvodnom stave, s pôvodným lakom a čo najväčším počtom komponentov majú svoju cenu. Jasne, Rapid 136 by bol inde, ale nie kvôli motoru, skôr kvôli počtu vyprodukovaných exemplárov.
105 S je z opačného pólu ponuky a ako rarita rokmi na cene stúpne podobne.
105 S je z opačného pólu ponuky a ako rarita rokmi na cene stúpne podobne.
Ale prd… Stačí se podívat, co se nabízí 😉 kraskny právě typu 105/120. Lepší modely a výbavy nejsou nebo to jsou totální vraky, případně úplné renovace na nesmysl…
Ty si úplne mimo, chlape.
nemyslím si, to spíš tvůj názor na věc je "jiný" 😉
Nie. Zrejme si nepochopil podstatu zberateľstva. To je konštatovanie, nie znevažovanie. Viem, že si vpohode človek. 😉
Cenu určuje trh, ne diskuse na auto.cz
To sice máte pravdu, ale ani lokálně pokřivená aktuální tržní cena neznamená skutečnou hodnotu auta 😉
Pokud to má někdo na kšeft v následujících pár letech, tak tam šance na zhodnocení je, ale jako dlouhodobá investice je to nesmysl, protože až vymře ta současná nostalgická generace, která v tom jezdila jako děti nebo mladiství, tak už po těch krámech neštěkne ani pes...
Pokud to má někdo na kšeft v následujících pár letech, tak tam šance na zhodnocení je, ale jako dlouhodobá investice je to nesmysl, protože až vymře ta současná nostalgická generace, která v tom jezdila jako děti nebo mladiství, tak už po těch krámech neštěkne ani pes...
pri dnesnich prumernych 40 litrech hrubyho mesicne a 2.5 litrech hrubyho za bolsevika to je vlastne jen 15kkc bolsevickejch, tedy pouha 1/3 az 1/4 tehdejsi ceny. za tu cenu by prodavajicimu tehda kazdej utrhal ruce.
tedy tech 250 je tezkej propadak.
mit nezbedny deti a byt mi jedno jakej budou mit osud, tak jim to jako prvni auto koupim aby videly, v jakejch nebezpecnejch hruzach nas komunisti nutili jezdit
tedy tech 250 je tezkej propadak.
mit nezbedny deti a byt mi jedno jakej budou mit osud, tak jim to jako prvni auto koupim aby videly, v jakejch nebezpecnejch hruzach nas komunisti nutili jezdit
vubec ze nepredpokladalo, ze by ten klumpr najel vic
dnes se 100kkm na tachaku mas lehce zajety auto
dnes se 100kkm na tachaku mas lehce zajety auto
Běžně po 30 tisících generálka motoru, dneska to slovo vůbec neexistuje. Můj P406 má oficiálně 200 tisíc, ve skutečnosti hádám tak 350 a motor v cajku včetně nefalšovaných emisí v normě.
to za tu cenu určitě stojí. (vtip).
ma to manual, za kterej se u nekterejch aut priplaci
motor vzadu stejne jako porsche
a jako priplatkovou vybavu pumpicku v kufru
simply clever
motor vzadu stejne jako porsche
a jako priplatkovou vybavu pumpicku v kufru
simply clever
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Na nasu bezovu 105L-ku .... nizka zadokolka.... v zime sme sa s nou chodili obcas vysantit na opustene prazdne parkovisko v prirode... pekne spomienky
Tak za těch 25 litrů by to snad šlo ,ale ani halíř nahoru. Blázen,kdo to koupí za 250 000!! 😉
....stotřicítka nebo kurňa aspoň 120 L, ale toto provedení bylo bráno jako odpad pro největší socky již v době výroby! Vždyť nebohý řidič a jeho spolujezdec si ani nemohli seřídit sklon opěradla a ty odporné silonové potahy a gumové koberce jsou skutečný megahnus, nemluvě o zoufalé dynamice, resp. nedynamice... 😲 😒 :no:
Dobre, a čo to má spoločné s týmto kúskom do vitríny? 😉 Je to e😜onát, nie auto na jazdenie.
Na takej som kedysi robil autoskolu. Pocas skusky, ked do toho sadli dvaja ziaci, instruktor, a vyzraty esenbak, sa ten bazmek ledva pohol z miesta. Tusim ze 40 koni mala ta 105-ka, ale aj z tych polovica asi usla naspat do Boleslavi. Ale aspon to revalo, ked sa clovek pokusal na vytocenu dvojku vyjst maly kopcek...
To auto by som kupil len preto aby som si vychutnal jeho likvidaciu v obrovskom lisovacom zariadeni. Vzdy to bol srot! Nikdy nezabudnem ked rano na sidliskach za sociku startovali tieto sroty. vsetky ostatne auta ktore tam boli uz vyrazili na cesty a tieto tzv. auta nie a nie naskocit!
To auto by som kupil len preto aby som si vychutnal jeho likvidaciu v obrovskom lisovacom zariadeni. Vzdy to bol srot! Nikdy nezabudnem ked rano na sidliskach za sociku startovali tieto sroty. vsetky ostatne auta ktore tam boli uz vyrazili na cesty a tieto tzv. auta nie a nie naskocit!
Zvrácená doba, kdy se naprosto nezajímavá a tragická auta prodávají za takové sumy.
Resp. zajímavá asi jsou, ale jen tím, jak byla tragická už tehdy
Resp. zajímavá asi jsou, ale jen tím, jak byla tragická už tehdy
Blbé je, že pokud ho někdo použije na pohnojení záhonku, tak tomu hodnota bude nejspíše klesat ...
Jinak já spíše pokukuji po Broukovi, nebo 2CV ...
Ať si to koupí kdo chce a za kolik chce, legendou se nikdy nestane ani kdyby v tom někdy seděla princezna Diana nebo Saddam Hussein. Na rozdíl od toho Brouka nebo Kachny, to legendy jsou a už vždycky budou.
Ani evropské srazy majitelů Škodovek 742 nejsou legendární jako srazy těch Brouků nebo Kachen. 😄