Novinky
KANKUNEN
5
které el. motor zvýší prodeje. 😒]
ericn
2
Myslíš Lancii? DS to naopak potopí 😒]
kytek.., Auta hezká, ale předražená a hlavně nenabízí žádné zajímavé motory..... S výhradně el. pohonem se stane tuctovou záležitostí vedle podobně orientovaných BEV z Číny...Cupra dáva na výběr různé motorizace ve spojení se líbivým dizajnem a prodeje rostou... DS je možná populární ve Francii, ale mimo ni prodeje nestojí za moc..Pá pá bohyně
Vzdy je moznost dat do toho solid state baterky made in france, 800 kw motor, plnu autonomiu, moznost plavania. Za rozumne ceny spolu s vynimocnym dizajnom a komfortom a bude sa to predavat. Ale mozno sa rozhodnu inac 😄
Musím říct, naprosto realisticky, že by mě fakt zajímalo, jaké drogy berou manažeři automobilky DS a potažmo i celého Stellantisu, když žijí v přesvědčení (nebo spíš bludu), že ve valící se záplavě levných čínských elektromobilů a aut se spalovacímy motory, budou zákazníci ochotní utratit někalinásobně vyšší částky za evropský elektromobil okrášlený cingrlátky (rozuměj francouzská prémie) a bez váhání vypláznou dva melouny a více za něco takového ? Kdyby ta DS aspoň nabízela něco unikátního, vždyť ten jejich podvozek s kamerkou z Alie😜resu je tvrdý jako prase, i ta C5X je pohodlnější než tyhle DS, původní DS to nesahá ani po kotníky, hydrauliku která by do toho DS mohla jít a udělat z něj něco neobyčejného bohužel hodili do koše, výborné motory HDI také a ještě si hujersky vytýčili cíl, že na elektro mermomocí přejdou už v roce 2025 i když "zákaz spalováků" má přijít až někdy po roce 2035.... (zlatá Škoda Kodiaq a Superb)
To je prostě smrtící kombinace debility a nelogického myšlení. Takže to vidím tak, že DS bude první značka která ze Stellantisu zkrachuje.
Co se Lancie týče, tam to asi nebude jinak. Alespoň ze začátku bude nový Ypsilon i se spalovacím motorem, což ji možná zachrání před totálním debaklem, ale ty další dva "čisté" elektromobily, tam to nevidím nijak optimisticky, pravda z nuly se jde nahoru dobře, takže i malé prodeje ze začátku budou vypadat ve statistikách jako obrovský úspěch 😁 ale nabízet předražený elektromobil jako záchranu skoroumírající značky to nezní jako ta nejlepší strategie což ? 😉
Evropské automobilky by se měly konečně přestat snažit prodávat auta dle nadiktovaného bruselského konceptu, ale vyrábět auta pro svoje zákazníky, vyrabět to, co lidé opravdu chtějí a ne to co jim vnucuje bruselský diktát, jinak se obávám, že přijde velmi brzy tvrdé vystřízlivění.
To je prostě smrtící kombinace debility a nelogického myšlení. Takže to vidím tak, že DS bude první značka která ze Stellantisu zkrachuje.
Co se Lancie týče, tam to asi nebude jinak. Alespoň ze začátku bude nový Ypsilon i se spalovacím motorem, což ji možná zachrání před totálním debaklem, ale ty další dva "čisté" elektromobily, tam to nevidím nijak optimisticky, pravda z nuly se jde nahoru dobře, takže i malé prodeje ze začátku budou vypadat ve statistikách jako obrovský úspěch 😁 ale nabízet předražený elektromobil jako záchranu skoroumírající značky to nezní jako ta nejlepší strategie což ? 😉
Evropské automobilky by se měly konečně přestat snažit prodávat auta dle nadiktovaného bruselského konceptu, ale vyrábět auta pro svoje zákazníky, vyrabět to, co lidé opravdu chtějí a ne to co jim vnucuje bruselský diktát, jinak se obávám, že přijde velmi brzy tvrdé vystřízlivění.
Já nechápu PSA, který je vyhlášený motory HDI. EU asi nic nezakazuje, když prémie má stále dvoulitry přes 200 koní.