Videa
Možná tak nějaké lowend Starline, slušný pár stěračů stojí kolem 1000. To už mi pár korun nepřijde.
Jojo vymena steracu zabere sotva par minut. Kdyz uz vis jak.
Smejte se jak chcete, ale na svym Mercedesu mi trvalo nekolik hodin hledani, nez jsem zjistil, jak vymenit zadni sterac. Tedy tou neoficialni cestou, rozumej bez demontaze kompletne celeho sterace.
Proste kdyz se chce, jde vyinzenyrovat i sterac tak, ze je to na bednu.
Ted mam ty 3 sterace vymenene za minutu.
Jo a Bosch prestal na my auto delat ty aerotwiny, takze tam davam michelin a ten menis 2x tak casto ;-\
Smejte se jak chcete, ale na svym Mercedesu mi trvalo nekolik hodin hledani, nez jsem zjistil, jak vymenit zadni sterac. Tedy tou neoficialni cestou, rozumej bez demontaze kompletne celeho sterace.
Proste kdyz se chce, jde vyinzenyrovat i sterac tak, ze je to na bednu.
Ted mam ty 3 sterace vymenene za minutu.
Jo a Bosch prestal na my auto delat ty aerotwiny, takze tam davam michelin a ten menis 2x tak casto ;-\
A máme tu další díl školení pro ty z nás, kteří dnes poprvé viděli auto naživo a netuší k čemu jsou ty 2 divný černý větve na spodku čelního skla.
😁 😁 😁 :yes: :yes: :yes:
😁 😁 😁 :yes: :yes: :yes:
Já se nesměju, myslím, že jsem technicky nadaný a manuálně zručný, ale výměna stěračů je celkem peklo vždycky.
Kdyz najezdis 40tis rocne tj hodne i v zime tak ti nevydrzi ani rok.
Za dva roky ta guma stoji za nic ikdyz nikam nejedes. U zadniho to samozrejme tak nevadi.
Za dva roky ta guma stoji za nic ikdyz nikam nejedes. U zadniho to samozrejme tak nevadi.
Pokud kupuješ origo stěrač, tak je to sranda.
Ale když chceš levnější náhradu, už musíš řešit ty adaptéry, zejména pokud nechceš kupovat sadu, ve které je x zbytečných adaptérů navíc, ale koupit přímo sadu s adaptéry, co potřebuješ. Neexistuje pro ně jednotné značení, třeba na mé auto ten adaptér někdy najdu pod označením Cube 16, jinde to mají jako Slim Top a viděl jsem i Push button 16. O rok mladší auto koncernu VW má jiný adaptér a zase tam musím znát ta různá označení.
Úplně nejhorší je řešení od nejmenovaného výrobce, kde je tzv. univerzální adaptér. To bylo na několik hodin a stálo to spoustu nervů.
Ale když chceš levnější náhradu, už musíš řešit ty adaptéry, zejména pokud nechceš kupovat sadu, ve které je x zbytečných adaptérů navíc, ale koupit přímo sadu s adaptéry, co potřebuješ. Neexistuje pro ně jednotné značení, třeba na mé auto ten adaptér někdy najdu pod označením Cube 16, jinde to mají jako Slim Top a viděl jsem i Push button 16. O rok mladší auto koncernu VW má jiný adaptér a zase tam musím znát ta různá označení.
Úplně nejhorší je řešení od nejmenovaného výrobce, kde je tzv. univerzální adaptér. To bylo na několik hodin a stálo to spoustu nervů.
Já kupuju slušný pár flat stěračů 650+400 mm od německého výrobce za 400 Kč. V ceně jsou i dvě náhradní gumičky.
Na starší auta, kde jdou dát ramínkové stěrače, tak kvalitní sada od tohoto výrobce stojí třeba na jedničkovou Fabii 125 Kč.
Na starší auta, kde jdou dát ramínkové stěrače, tak kvalitní sada od tohoto výrobce stojí třeba na jedničkovou Fabii 125 Kč.
Nedivím se. Výměna stěračů je u moderních aut čím dál tím těžší. Důvod je podle mě to, že se výrobci snaží donutit jezdit do servisu i kvůli těmto dříve prkotinám.
Nic jednoduššího neznám. Ale štve mě cena za jednu gumičku. Dávat pětikiko za zadní gumičku v ceně 2 Korun mě vytáčí.