Japonská značka se třemi diamanty ve znaku není mrtvá, protože novinky dělá hlavně pro asijské trhy. Už brzy představí terénní dodávku, se kterou budete moci dojet kamkoliv.
Za to může Mitsubishi, potažmo Renault, že tyto vozy nikdo nechce.
Stačí se podívat na aktivity které Mits vyvíjelo a na statistiky k čemu to vedlo.
Stejně tak Nissan a Honda.
Lví podíl na stavu v jakém v Evropě Mitsu a Nissan je má samozřejmě Renault se svojí potrhlou elektrifikací za každou cenu.
Mohou si za to sami a tak teď se musí soustředit na Asii, kde jim Renault nebude házet klacky pod nohy.
Taky si myslím, a je to škoda, že Mitsu v podstatě vyklidilo pole se svými modely. I to ASX mělo něco do sebe narozdíl od rebrandovaného Capturu. Design krabice v článku snad raději ani nekomentuji - MPV Ralliart je výsměch historii značky :no:
Mitsubishi Motors Corp. has suspended its China business indefinitely and will lay off staff after years of poor sales in a market rapidly turning to electric vehicles.
The Japanese automaker said that China’s transition away from gasoline cars to cleaner vehicles had hit its existing line up and seen sales fall far below expectations, according to a July 12 company memo that was circulated on Chinese social media.
no Japonci s výjimkou Mazdy taky jedou hodně na zelené vlně
předražené elektrifikované modely Číňané nechtějí a proto krach v Číně, v EU to v podstatě krach je také
v Asii jsou docela silní, nevím jestli to bude stačit