Poresche 373 tis, známý v USA na Lincolnu 880 000 Km , na druhém 450 a na třetím 695 000 Km.
Vše původní motory, max přetěsněné nebo nové ventily. :-):-):-):-)
Auta stará 15-20-30 let a furt jezdí.
Zajímavé co :-)
A když zůstaneme doma, kamarád má na jedné Fabii I 210 tis, na druhé 205 a na třetí 348 tis km
Všechny jezdí. 1,4 MPI, 1,9 SDI a 1,9 TDI :-)
Jasný to se ale všechno bavíš o starých autech s normálníma motorama ještě než začala konstruktéry v automobilkách řídit bruselská diktatura a úředníci bez technického vzdělání. Kolik myslíš, že najezdí moderní auta zničená start-stopem, přetaženýma intervalama výměny oleje a písty s tak tenkými pístními kroužky, že už ani neudrží olej, ale hlavně když to má co nejnižší tření a dalšíma euro vychytávkama.
No neviděl bych to tak černě, u pražských firem provozujících taxislužbu je hromada supů poslední generace, které mají natočeno přes 500tkm a v bazarech se prodávají stočené na 150-200tkm a jdou na dračku za neskutečné ceny.
Vše původní motory, max přetěsněné nebo nové ventily. :-):-):-):-)
Auta stará 15-20-30 let a furt jezdí.
Zajímavé co :-)
A když zůstaneme doma, kamarád má na jedné Fabii I 210 tis, na druhé 205 a na třetí 348 tis km
Všechny jezdí. 1,4 MPI, 1,9 SDI a 1,9 TDI :-)
Proto si to taky lidi drží.
ofce 3 1,4 tsi bez problemu da na trosku smutnejsim PUVODNIM podvozku 300+ s to ve velkym poctu kusu. Co se s nima deje dal hadam viz vejst..
i ten klenot 1,6tdi umi najezdit fakt hodne. Mercedesu a to i smutnejch gls s najetejma nesmyslama jezdi mraky..