Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMartin Vaculík vyzpovídal majitele Dacie Sandero 1.0 TCe LPG s nájezdem 103.757 km
19 komentářů
Patrik Lafata
Nájezd 100 tis km po dálnici a motor je čisty, to je snad normální.
Mluvit o 3 válci jako nesmrtelném motoru, to je pane Vaculíku smutné :no:
Mluvit o 3 válci jako nesmrtelném motoru, to je pane Vaculíku smutné :no:
Životnosť motora snáď nie je daná počtom valcov ale technickým dizajnom a jeho vyhotovením. Či až pridaním jedneho valca a skratky TDI sa stáva motor nesmrtelným? Ak motor v Dacii dá 400tkm, čo dá, tak môžeme z môjho pohladu hovoriť o nesmrtelnom motore (sedel som v logane taxi s viac ako 500.000km)
Pavel Pospisil
O nesmrtelném motoru se můžeme bavit, až bude mít nalítáno 300 t a bude v takové kondici, že bude jenom volat "Pojďme na dalších 300!".
Auto se 100 t km je -s troškou nadsázky pro rejpaly- tak akorát dobře zajeto a ještě pořád ve vrcholné kondici. Nebo by alespoň mělo být, pokud to není úplný šunt.
Auto se 100 t km je -s troškou nadsázky pro rejpaly- tak akorát dobře zajeto a ještě pořád ve vrcholné kondici. Nebo by alespoň mělo být, pokud to není úplný šunt.
vk77
Máme to samé auto ale už po 23400 druhá nutná návštěva servisu prvně po 15300 odešli obě brzdové žárovky a jen výměna nestačila. Vše se muselo vymazat přes diagnostiku. A druhy problém nastal při 23400 problém klapky ventilu opět muselo auto do servisu tentokrat s asistenci odtahu. Co se týká startu je s nim problém od srpna kdy se stalo ze se povedlo nastartovat až na 7 pokus !!!!! Ano benzin tam byl skoro 6 měsíců od koupě. Benzin se vyjel nabral nový měsíc byl klid startovani OK a po měsíci opět to samé. Takže opět vyjeto natankován benzin 98 měsíc klid a teď opět to samé startovani ráno na cca 3 pokus. Jinak spotřeba město 10,2-10,5 LPG. I když teď mi došlo že na videu je druhá generace mi už máme třetí.
Pavel Klein
Mám Joggera a zatím víceměně spokojenost, mám zatím akorát 2 výhrady:
1) Spotřeba - s tou jsem se dostal maximálně na 8.8l/100km LPG, paradoxně s úplně plným autem na cestě do Chorvatska. Ale když jezdím sám, tak se málokdy dostanu pod 10l, většinou mám kolem 11l . A i když jsem se snažil mít velice lehkou nohu na plynu, tak dostat se na 9l kombinované spotřeby je skoro nemožné. Co se týče benzínu, tak tam jsem se zatím nedostal pod 8l, což mi přijde taky hodně.
2) Cukání auta při studeném motoru bych chápal, ale občas zacuká i při zahřátém motoru. Ne nějak moc často, ale je to nepříjemné a pak vypadám jak amatér, co neumí používat plyn a spojku :D
1) Spotřeba - s tou jsem se dostal maximálně na 8.8l/100km LPG, paradoxně s úplně plným autem na cestě do Chorvatska. Ale když jezdím sám, tak se málokdy dostanu pod 10l, většinou mám kolem 11l . A i když jsem se snažil mít velice lehkou nohu na plynu, tak dostat se na 9l kombinované spotřeby je skoro nemožné. Co se týče benzínu, tak tam jsem se zatím nedostal pod 8l, což mi přijde taky hodně.
2) Cukání auta při studeném motoru bych chápal, ale občas zacuká i při zahřátém motoru. Ne nějak moc často, ale je to nepříjemné a pak vypadám jak amatér, co neumí používat plyn a spojku :D
Těch 8 litrů na benzín nechápu. Já jezdím s Joggerem za 6.5 skutečné spotřeby nikoliv palubák (ten ještě o cca 0.2-0.3l podměřuje). A to si rozhodně nemyslím, že jezdím nějak líně.
Barrichello
já mam na Chargeru na LPG 43 tis km najeto. Funguje to ok, nepoznáš že nejedeš na benzín.
Cena LPG 14,40 tak úspora mega.
Mohu jen doporučit
Cena LPG 14,40 tak úspora mega.
Mohu jen doporučit
Zdeněk Okáč
Při jízdách v poslední generaci jsem se setkal s následujícími problémy proč toto auto NE. Pro úplnost dodám, že mám k dispozici předchozí generaci Dacie Logan (2016) a proti dacii toho moc nemám. Nyní zpět k tématu - problémy současného Sandera, které se nikde nedočtete: nedostatek místa mezi spojkovým pedálem a palubní deskou, noha zde snadno zadrhává, což je nebezpečné. Při jízdě se motor opakovaně nadechuje a syčí, min. u LPG to platí. Další, což už je subjektivní, mi přijde, že z městského auta je špatný výhled.
Zdeněk Okáč
Příspěvek podléhá schvalování.
B) A hodnotit motor po 100 tkm? To často není ani nájezd, kdy motor přijede na LPG přestabu.
C) Ale ano, za strategii nabízet LPG lze dát Dacii jen palec nahoru.
Trochu to nechápu s tím nastavením ba benzín. Přestavby jsou většinou dělané tak, že řidicí jednotka motoru vůbec neví, jaké palivo se vstřikuje, myslí si, že se celou dobu jede na benzín. Něco jiného to asi bude u tovární zástavby.