Novinky
DonVito
12
Tak jako nejprodavanejsi auto sveta TMY...
Přejít do diskuze
Zkus se radeji zamyslet nad kontextem sdeleni. Kdyz pouzivas slova jako "hloupost"...
Je uplne jedno, zda skonci TMY prvni nebo pata. 😁
Je uplne jedno, zda skonci TMY prvni nebo pata. 😁
Je vlastne smutne jak se stale snazis zavírat oci nad prichodem EV a hledas pro sebe argumenty.
Nemusi se to líbit kazdemu, ale prece nebudu delat, ze to neexistuje…
Nemusi se to líbit kazdemu, ale prece nebudu delat, ze to neexistuje…
Trh chce levna auta.
To je cely.
Az bude porizovaci cena odpovidajiciho EV stejna, budou fosily kupovat jen nadsenci.
Tak jako drive kupovali nadsenci prvni generaci EV...
Jen se karta otoci.
To je cely.
Az bude porizovaci cena odpovidajiciho EV stejna, budou fosily kupovat jen nadsenci.
Tak jako drive kupovali nadsenci prvni generaci EV...
Jen se karta otoci.
Ty ale stale zijes v tom, ze spalovak bude dal zit.
Vse ale ukazuje, ze budoucnost je EV. Takze to ze evropsky automotiv by dal zůstal u dnesniho spalovaku je proste rozsudek smrti.
K cemu bude evrope ze bude nejlepsi ve výrobě nejlepších “parnich strojů”? Svet uz bude jinde.
Opravdu si myslis, ze nekdo bude kupovat spalovak kdyz EV bude levnejsi a levnejsi na provoz?
Vse ale ukazuje, ze budoucnost je EV. Takze to ze evropsky automotiv by dal zůstal u dnesniho spalovaku je proste rozsudek smrti.
K cemu bude evrope ze bude nejlepsi ve výrobě nejlepších “parnich strojů”? Svet uz bude jinde.
Opravdu si myslis, ze nekdo bude kupovat spalovak kdyz EV bude levnejsi a levnejsi na provoz?
To mu prece nepatri podle jeho tvrzeni uz dlouha leta.
Prodal by to nekomu kdo jde proti jeho zájmu?
Prodal by to nekomu kdo jde proti jeho zájmu?
Ta mam dojem, ze to je vic jak jedno ctvrtleti.
A je to úspěch ktery je v příkrém rozporu s mnoha nazory tady od mnoha nicku.
A je to úspěch ktery je v příkrém rozporu s mnoha nazory tady od mnoha nicku.
...se Evropa řítí do ekonomicko-sociální propasti! 😲 😲 😲 :no:
https😐/www.idnes.cz/…o-zahranicni_dyn
https😐/www.idnes.cz/…o-zahranicni_dyn
No a proto je tu snaha toto zmenit at uz restrikci jako termin zakazu tak motivaci- limit CO2.
Proc jsou politici a strany ktere si získávají body na tom, ze kopou hrob evropskému automotiv je otazka.
Proc se na tom ty podílís je moje otazka na tebe.
Proc jsou politici a strany ktere si získávají body na tom, ze kopou hrob evropskému automotiv je otazka.
Proc se na tom ty podílís je moje otazka na tebe.
Globalni prodej EV uz je nad 10% podílem a stoupa… Mam pocit, ze Tesla uz neni nejvetsi hráč v EV.
Cybertruck? Vsazim na přesný opak.
Kdo ale ztrácí v teto hře je evropsky automotiv.
Cybertruck? Vsazim na přesný opak.
Kdo ale ztrácí v teto hře je evropsky automotiv.
A myslis ze je velky rozdil zda bude prvni, druha a nebo treti? Tady jde o trend.
Stejne jako s tim koncem dotaci. Tady z toho jsou pokaždé vanoce, ale pak pokaždé zas prodeje jeste vice stoupnou.
Proc s tim i přesto stale argumentujete mi je záhadou…
Stejne jako s tim koncem dotaci. Tady z toho jsou pokaždé vanoce, ale pak pokaždé zas prodeje jeste vice stoupnou.
Proc s tim i přesto stale argumentujete mi je záhadou…
Lidi u nas neprijimaji nove informace.
To je duvod, proc tady musime furt dokola cist tyhle pitomosti.
Evropske automobilky i s podporou EU a zakazy spalovaku maji problem se prosadit proti US/cinskym autoobilkam v EV.
Diky bohu, ze je alespon urcen jasny smer a automobilky (narozdil od zdejsich diskuteru) maji jasno. :yes:
To je duvod, proc tady musime furt dokola cist tyhle pitomosti.
Evropske automobilky i s podporou EU a zakazy spalovaku maji problem se prosadit proti US/cinskym autoobilkam v EV.
Diky bohu, ze je alespon urcen jasny smer a automobilky (narozdil od zdejsich diskuteru) maji jasno. :yes:
S prací si nerozumí ani jedno z vyjmenovaných aut. Jsou to auta na parádu, na práci rozhodně ne. Tato auta nebudou na venkově k nalezení, budou potkávána hlavně v Kalifornii a ve zdejších velkých aglomeracích.
Ještě mi nikdo nevysvětlil, jak mohlo toto supertěžké hranaté auto dostat homologaci, protože střet s ním znamená automaticky smrt.
Ještě mi nikdo nevysvětlil, jak mohlo toto supertěžké hranaté auto dostat homologaci, protože střet s ním znamená automaticky smrt.
Můžeš si zatím zanotovat https😐/www.youtube.com/watch?…
než dostaneš další BAN 😄 😄
Drinkin' dark whiskey
Tellin' white lies
One leads to another
On a Saturday night
Don't ya cross your heart
Unless you hope to die
Drinkin' dark whiskey
Tellin' white lies
než dostaneš další BAN 😄 😄
Drinkin' dark whiskey
Tellin' white lies
One leads to another
On a Saturday night
Don't ya cross your heart
Unless you hope to die
Drinkin' dark whiskey
Tellin' white lies
Brzo.
Sam tu uvadis Citroen iOn. Za 10 let technologicky a cenový rozdil v nasobcich.
U spalovaku je jedna platforma i pres tri generace a u EV chces změny v radu let…
Sam tu uvadis Citroen iOn. Za 10 let technologicky a cenový rozdil v nasobcich.
U spalovaku je jedna platforma i pres tri generace a u EV chces změny v radu let…
Zrovna v tomto prípade plačeš na špatnom hrobe. Hrana je dosť nízko, takže dospelému človeku podrazí nohy a má dobrú šancu skĺznuť sa po hladkej prednej časti. Kým na F150 je hrana na úrovni hrudníka a s výnimkou hlavy zasiahne všetky kritické orgány.
Psal si, že TMY je nejprodávanější auto světa, což není pravda. Takže pokud někdo něco vytrhl z kontextu, jsi to ty. Pokud by si napsal, že TMY je aktuálně za 1Q 2023 nejprodávanějším autem, tak máš pravdu. Měla 267tis registrací, což je samozřejmě velký úspěch 😉
No tak když u si vytáhl nejprodávanější auto světa, tak to bude asi Toyota Corolla chlapče. Asi jen 50milionů kusů. Loni to byla RAV4 a letošní rok ještě neskončil a posuzovat ho podle 1Q je hloupost 😉
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
není to osobák, proto má homologaci (ono smrtící bude střet zřejmě s jakýmkoliv truckem (po našem pickupem)).
Kdy bude to tvoje “až jednou”? Posloucháme to dloooooooooouho a pořád se to neděje 😉 Btw ani s ë-C3 se tak nestane…
Otázka je v tom, co ty vidíš jako hrob evropského automotive? Ty vítáš restrikce ICE a já odmítám násilné prosazování EV. V tom, v čem jsme byli dobří si Euro normami a emisními povolenkami dobrovolně zabíjíme. Tam kde na nás svět neměl, to si ničíme a tam kde na to nemáme prostředky a zdroje, se tlačíme. Prostě Evropa dělá jeden nesmysl za druhým :no:
Jaký trend? Velká prodejní čísla EV jsou spojená jen s dvěma modely Tesla (protože Tesla), ostatní výrobci jen paběrkují. Všechna ostatní auta jsou ICE, dohromady samozřejmě v násobcích. Jenže už i ta Tesla nemá co nabídnout a vyčerpává se… Nebo mají nějaký jiný trhák než 6 let starý TM3 a 4 roky starý TMY… Cybertruck nijak zvlášť ve světě nezaboduje a TM2 je v říši slibů… aneb jak jsem teď někde četl, wow efekt je pryč 😉
Jako myslíš že skupina Kaprain se bude Bureše ptát na to, co má nebo může se svým vydavatelstvím dělat? Asi těžko …
Tak důležité číslo bude na konci, loni to byla RAV4, Corolla a pak až TMY. V Německu skončili dotace pro firmy úderem 1.9.2023 = okamžitý propad registrací EV. No na to se ale historie neptá 😉
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pan redaktor nepochopil vyznam slovo lestenka. Navic ve spojitosti obou zminenych vozu. Lightning na elektrinu bude lepsi lestenka nez rozviklana tesla a na praci to nejsou ani jeden. Diky
Směr je jasný, budete plati za 1 kwh elektřiny 15-25 kč a na nabíječkách 22-45 Kč
nebo totálně zkrachbujete, zelená čínou placena neostalinistická soldatesko 😄 😄 😄 😄 😄 😄
nebo totálně zkrachbujete, zelená čínou placena neostalinistická soldatesko 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Je fajn kucí, že na sebe reagujete i když oba 2 nicky je jeden a ten samej člověk 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 Dobrá schíza
S tou poslední větou souhlas. Ano, v téhle hře, Evropský automotive hraje druhé ne-li třetí housle 😉
Presne tak, do vysky tvych ramen je to zelezna stena a od vysky tvych ramen jsou uplne kulate a mekoucke :-!
No jasně že bude, proč by ne? Není to o tom,co chtějí zelené vlády a managementy automobilek, ale o tom, co chce trh a ten zcela jasně ukazuje, co chce. Viz prodeje Dacie a u nás aktuálně velmi rychle rostoucího MG ZS - poměrně levné a jednoduché benzinové auto. Více jak 80% EV jsou firemní prodeje, tažené vizemi a nařízeními korporací. Soukromníci, až na pár výjimek, EV nechtějí…
Edit “K cemu bude evrope ze bude nejlepsi ve výrobě nejlepších “parnich strojů”? Svet uz bude jinde.” - ICE není parní stroj a EV není lepší technologie než ta současná, v podstatě se EV ještě ICE vlastnostmi ani vyrovnalo. Pořád kupuješ horší produkt za výrazně více peněz a hlavně se mu musíš přizpůsobovat a to je ten největší problém…
Edit “K cemu bude evrope ze bude nejlepsi ve výrobě nejlepších “parnich strojů”? Svet uz bude jinde.” - ICE není parní stroj a EV není lepší technologie než ta současná, v podstatě se EV ještě ICE vlastnostmi ani vyrovnalo. Pořád kupuješ horší produkt za výrazně více peněz a hlavně se mu musíš přizpůsobovat a to je ten největší problém…