Z montážních linek od začátku roku sjelo 318.189 vozů značky Škoda. V porovnání se stejným obdobím roku 2006 představuje tento objem nárůst o 26.408 vozů (+9,1 %).
Pokud si vydělíš zisk 10mld Kč počtem prodaných aut, vyjde ti "průměrný zisk na jedno prodané auto" ve výši asi 31 000 Kč. Přijde ti to hodně? Mě tedy ne.
Fandím Škodě a jsem rád, že se jí daří.
Škodovka překastlováním fabie I na fabii II a tudíš ušetření peněz za vývoj má do budoucna našlápnuto ještě ke světlejším zítřkům.Bravo škoda."Kdo umí,ten umí a zákazník to žere.PR škodovky zase vítězí.
Nevim, proc by jim meli pridavat. Vyvoj novy fabie a superbu urcite taky neco stal... vcera rikali, ze vyvoj favoritu stal 210 milionu! Tak si to prepoctete na dnesni ceny. Skodovka je na zdejsi pomery snad to nejlepsi co muzeme mit.
Nemýlím se. Kdyby svůj názor zobecnil, neměl bych s ním žádný problém. Ale takhle lacině vyselektovat "špatné" od "dobrého" (v jeho pojetí "jakobyIN" a "jakobyOUT") na základě osobních sympatií a použít výsledek jako všeobecný modelový závěr, nezlob se na mě, to mi přijde jako výraz dětinského, uraženého a především naprosto zaslepeného jednání. :-!
Cesko a Slovensko rozvojove krajiny, to se Ti povedlo >:D
Souhlasim s Bartem, co myslis tim drazsi auta nez potrebujem? De facto by pak auto nikdo ani nemel! Kupujeme si auta, na ktere mame penize a ktera CHCEME, ne ktera potrebujeme. Je to tak, ze kdyz mas vyhrazenej milion na auto, koupis ho za +- milion a nebudes koukat po Loganu za 25Ok. Kdyz mas 100000,-, koupis +- za 100000,- . Nikdo nepotrebuje treba V6 ci V8 nedejboze V12 motory, tak proc si je sakra lidi kupujou??? ;-) Kdybysme meli jen to, co potrebujeme, tak toho moc nemame...
Ja vim, mluvil jsem o srovnani soucasneho passatu a superbu, co se konkurence a srovnani tyce. To ze je superb prifoukla verze starsiho passatu je znama vec!
Dejme tomu, že Škoda letos umístí na trhu řádově 600 000 vozů. To sice není tak moc ve srovnání s řadou konkurentů, ale její časově omezená výhoda spočívá v tom, že působí převážně v regionu Evropy, takže tady může případně lokálně dosahovat lepších výsledků (na počet kusů) třeba i než takový kolos jako Toyota. Pro budování image značky je taková věc určitě velmi důležitá ("být všude vidět"). Na druhé straně si Škoda musí trvale hlídat záda a snažit se expandovat mimo Evropu, závislost na jediném trhu (i když zásadním) je hodně riziková při jeho případném zpomalení nebo dokonce nějaké vážnější poruše, nemluvě o penetraci (to je ale pěkné slovo >:D ) evropského trhu asijskými a nejnověji i USA značkami. A poruchy evropského trhu jsou hodně pravděpodobné.
Co to znamená kupovat auta o mnho dražší, než potřebujem? Kdybys to vzal do extrémů, tak z A do B tě z trochou štěstí doveze i Ford T... A ačkoliv je Slovensko (statisticky) ekonomicky trochu za ČR, ani já bych ho nenazval rozvojovou zemí...
:yes: Ještě konkretizuju - Škoda se na německém trhu přetahuje s Toyotou o prvenství mezi importovanými značkami. po prvních 6ti měsících roku 07 vede těsně Toyota s náskokem necelých 4tis. aut...
Studenej hadr na čele a/nebo pročtení statistik pomůže - Škodovka už dávno prodává víc za hranicema, než u nás. Neboj se nic, 10mld Kč by jen s prodejem v ČR nevydělala ani omylem...
No tak asi dává smysl, že bude v bazarech víc Škodovek, kterých se ročně prodá hromada, než třeba (v extrému) Rollsů, kterých jezdí po republice pár, ne?
Jen malá poznámka - Superb není nic jinýho, než prodloužená verze Passatu minulé generace. Sedni si do minulého Passatu, pak hned do Superbu a jediný rozdíl bude (na předních sedadlech) v designu volantu... Ve zbytku ale s tebou souhlasím.
Skoda pekne rastie a je velmi uspesna na zapadoeuropskych (Nem, VB..) aj stredoeuropskych trhoch vratane Polska a Madarska. K tomu este Rusko a Ukrajina :yes:
V Nemecku patri O2 do Top 20 najpredavanejsich aut :-!
z 10 miliard zisku je 6 miliard zisku na ušetrených mzdách resp
nízkých mzdách,dalej na lacnej výrobe v rozvojových krajinách ako je Slovensko Česko Ukrajina Rusko rôzných dielov do aut
a samozrejme na tom že na Slovensku aj v Cechách si kupujú ovela drahšie autá než potrebujú,dalej na zostrvačnosti že Skoda je české auto a dalo by sa ešte podrobnejšie rozpísať :no:
Odcitaj si z mnozstva vyrobenych aut dva minitrhy spravajuce sa inak ako zvysok europy (cesky a slovensky) a potom pouvazuj nad tym percentualnym rozdielom a mozno ti dojde ze az taka uspesna nie je. Ale zaraba, to jej samozrejme neberiem.
Ten, kdo se zajímá o auta nemůže než před škodovkou smeknout. Špičková auta (Octavia I je dodnes kráskou silnic, malý zázrak.), evropská vynikající technika, servisní síť v každé vesnici, statisícové prodeje, rostoucí modelové portfolio. Kritické projevy malých, neznalých lidí, kteří dokázali vymyslet než dokonalý protimluv, totiž "že ta drahá škoda je přece autem pro socky" není potřeba brát vůbec na světlo diskuze. Vždyť, být každý podnik v Česku úspěšný jako Škoda... je Česko evropským rájem. BRAVO ŠKODA :yes:
A čeští blbové budou pořád tu předraženou hujdu kupovat..... Ale je to o tom odlišit se, ale nenas.rat sousedy anebo neprovokovat obchodní partnery. Česká Škoda žije z českého malošství..... .
Jasne, prestoze jsou pod cenou VW, porad jsou nad cenou CR >:-[] V tom souhlasim. Je si asi potreba uvedomit, ze Skoda je pravoplatna EVROPSKA automobilka, ktera ma evropsky ceny, "nepodbizi" se duchodcum z Cech...Ma kvalitu a necha si ji zaplatit. Jako VW, PSA, BMW, ... Stejne bych to videl s tou vybavou jak rikas. Jsou +- na evropskym prumeru. Takova Kia se potrebuje dostat na evropsky trh (dostat = vyrazneji prosadit), proto ma vyssi vybavy a nizsi ceny...Jinak gratuluju ke krasnymu Cee´du, fakt mazel! :yes:
Ale ty jsi mi srandista... Jak jsi přišel na to, že dělají víc práce? (Že má Škodovka vyšší zisky? Má ty prostato to doufam ne.)
Těším se na odpověď. >:D
Uvědomuješ si, že tvé skuhrání vyjadřuje pod slupkou úplně stejnou zášť, jakou na povrchu kritizuje? Ukazuješ co se ti nelíbí, to je v pořádku. Bohužel svým konkretizováním ses odstřelil. :no::no::no::no::no:
S tím souhlasím.Když zůstaneme v EU,je to až na malé odchylky jak kde a jak v čem nastejno.Zase na druhou stranu,jsou-li údajně tupci,o to více vyniknou tzv."inteligenti",tj. ti,co se za ně pokládají. :-!
Ano, rétorika je dobrá věc. Ale je to trochu složitější. Důležité je, kdo, proč, jakým způsobem, v jakém kontextu, komu a kde něco konstatuje. Ale to ty velmi dobře víš. :-)
A nemá snad pravdu?Jak dlouho měla Škoda velký výdělky a po jaké době jim přidali co????Ty by jsi asi dělal rád víc a víc práce a pořád za stejné peníze..Tak to musíš Škodu asi hodně v oblibě >:D
"US automobilky soustředily své síly a zdroje převážně do vývoje gas-guzzlerů, a nedokázaly zabránit bujení odborů. Také proto na domácím trhu ztrácejí."
Stěžuju si? Ne.
"Obecně nejoblíbenější chutí je chuť sladká. Také proto je na světě tolik obézních lidí."
Stěžuju si? Ne.
Ona "neodolatelná chuť" (tedy tak tomu říkáš ty) dotyčného na tom nic nemění. Nemluvě o tom, že podobně by se člověk mohl ptát tebe, tedy kdyby ho to zajímalo...
Škodovka jede, važme si toho. Cožpak to není báječný pocit, když se něco daří?! Kdyby v našem státě jelo všechno tak, jako Škodovka, měli bychom určitě důvod k radosti.
škoda,že "Produkt VW za mensi penize" je pro Čechy dražší než jiná a kvalitnější automobilka z ciziny..Sám jsem ji měl v combiku,ale potkalo mě,že je nejkradenější :no: ted ani nelituju..Každé auto má své :yes: a taky :no: Co se mi ale nelíbí je,že se Škoda musí pakovat i tady,v základu toho opravdu moc nemají..Mají výdělky,ale aby přidali zaměstnancům,tak to se jim nechce...
Ma bohuzel pravdu, kazdy vetsi shromazdeni lidi se chova jako stado. At uz je to shromazdeni technaru nekde na louce nebo pokojnych obcanu ve state. Osobne bych nerek ze Cesi jsou nejak extra tupy stado, vsude se najdou tupci, bohuzel ma Georg asi zkusenost pouze s ceskou tuposti, s zadnou jinou.
Tos myslel koho? Bylo by dobré mluvit sám za sebe a neohánět se národností.Slyšel jsem,že zloděj křičí chyťe zloděje,že by i tupec poznal tupce? Možné to je,ale tohle fakt nedokážu posoudit :-!
Máš sice pravdu,ale to víš,kritizovat za každou cenu škodu je v pidi česku už národní sport.Jo,ještě všichni uměj hrát fotbal a hokej.Po 5.pivu v hospodě. :-!
Vždyť tě nikdo nenutí si Fabii kupovat.Mě je přeci úplně jedno,jestli je drahý auto,který si nehodlám koupit.Nebo po ní toužíš a je na tebe moc drahá??? :-)Tak to nekomentuj a radši šetři (kdybys měl málo-zkus Logana).
Jen jestli ty nejsi vlastne takovej stejnej jen trosicku levnejsi ko.ko.t... :no:
Skoda se da do urcity miry porovnat s produkci (nekterou!) od VW, passat a superb napriklad...jsou to podobny auta (i kdyz technicky toho spolu az tak moc spolecnyho nemaj), ale Skoda se profiluje jako "Produkt VW za mensi penize". Proc ne, VW je hlavne u nas dobre zavedenou a vnimanou znackou co se kvality tyce, Skoda z toho tezi. Jednak je sama na spickove urovni, jednak se muze oprit o VW a podporit to o neco malo nizsi cenou. Skode fandim! :yes:
Tak moc pěkný výsledek Škody, holt busines ve vysoké hře je něco jiného, než prodávat jablka a hrušky na trhu. Ale přece všichni víme, že nás to nemůže zlomit. "MY" víme jak být "IN". Znamená to milovat Fiat a Japonce, pomlouvat Škodu, koncern, GTI-toho hlavně, zaslepence jednoho! Nenávidět Schumachra, nenávidět ve formuli Ferrari, loni fandit Renaultu a Alonsovi, dnes už být fanatický fanda toho přeci nejlepšího Hamiltona! Jo jo, jak jednoduchý je nalajnovaný svět některých!
Blahozelam Skode a VW k skvelym obchodnym vysledkom :yes: Skoda je vlastne rovnako kvalitny, ale lacnejsi Volkswagen - v koncerne zvolili pre Skodu spravnu strategiu - Octavia aj Superb su vlastne na rozhrani tried a tak, za rovnake peniaze ako konkurencia, ponukaju "vacsi kus auta" :yes: