Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Škoda poodhaluje nový superb

24 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Škoda zase jednou designově a ergonomicky zdominuje VW. BraVWO.
vondry87
Souhlas. Jen si bohužel nemyslím, že by to bylo tím, že by se Superb nějak extra povedl, popravdě za mě celkem nuda, ale nový Passat je taková katastrofa, že Superb bude pravděpodobně skutečně jasným vítězem.
Playa
Vypadá mnohem vyváženěji a proporčně oproti Koadiaqu. Jsem rád, že jen rozvinuli design předchozí generace po FL, což je nejhezčí Škoda všech dob a jedna z nejhezčích limuzín vůbec. Škoda jen, že s novou generací přichází zjemnění designu a ořezání o svébytné prvky předchozí generace. Pak také, že se pěkné věcí se skic nedostanou do série. Celkově zatím pozitivní dojem 👏🏼
rohor
Jak můžeš porovnávat SUV se Sedanem? To mi nebere hlava.
Playa
Přečti si předmět ty hlavo nebraná 😄
rohor
Už jsem četl 4x a pořád nebere.
Ano, uměl bych porovnat hada s motorkou, ale proč?
Playa
Pak se pravděpodobně intelektuálně míjíme a nic s tím nenaděláme. Měj hezký den 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to je jasny, had je více eko, ale na jedno natankování moc daleko nedojde, je to takovej elektromobil i když některý had umí být bleskurychlý jak tesla, když loví... ale jen na velmi omezenou dobu... no a motorka je sice méně eko, občas vypustí nějakou tu exhalaci (jak všichni víme, had ani neprdí) , ale dojede pár stovek km na nádrž a nabíjí se velmi rychle.
rohor
😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No nebere.
Rezna
Protoze jsou napsany stejnym designem. Na prvni pohled to vypada jako kodiaq vytazeny z lisu 😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Nevypadá, vypadá to mnohem uměřeněji. U Kodiaqu Stefani až příliš popustil uzdu své kreativitě a jelikož je to takový Zdeněk Troška mezi automobilovými designéry, dopadlo to jak to dopadlo... 😄
Rezna
Tam jde o to, ze tam jsou stejne designove prvky a krivky. To ze jsou aplikovany na jine proporce muze udelat lepsi celkovy dojem, ale porad ten design je stejny. (Aspon podle me dle letmeho pohledu na tyto rendery)
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tak prvky a křivky Steafani na obou autech cca podědil po Kabaňovi, nicméně maska Superbu je sice hodně podobná té na Kodiaqu, ale díky proporcím vypadá přece jen snesitelněji (a ne jako vykradený S-cross). Zezadu je pak rozdíl ještě markantnější, Kodiaq zabíjí ta příšerná tlustá nevzhledná disproporční červená lišta, zatímco u Superbu se zdá být vše v pořádku.
Rezna
Tam jde o to, ze tam jsou stejne designove prvky a krivky. To ze jsou aplikovany na jine proporce muze udelat lepsi celkovy dojem, ale porad ten design je stejny. (Aspon podle me dle letmeho pohledu na tyto rendery)
Th0r
Je to porad stejny. Jen oprasena Octavia 1.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co bys rád, kotrmelce ve stylu Civicu nebo snad bizar ala Citröen.
rohor
On by rád něco ruského, třeba ve stylu Polutorky.
Avantime
Presne, furt to má štyri kolesá, trápne!
Avatar - Jethro
Jethro
Kombík vypadá jako Passat s jiným předkem a zadkem. Chybí svébytnost předchozích generací.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
ale ve srovnání se strašidelným suzukoidním Kodiaqem vypadá Superb stále dobře. 😄 :yes:
Freddka
Kdyz to funguje, tak to nemusis menit.
A zde je krasny priklad - soucasny Superb je velice povedeny a cisty design a tohle je jeho evoluce. Mozna jsem doufal jeste o kus modernejsi a odvaznejsi, ale i tak je to v pohode - pekny vyvazeny design.
Pockame na realitu, ale zatim to vidim jako dobre odvedenou praci.

Ted bude zalezet, jestli to budou schopni udrzet na konkurenceschopne cene, uz soucasny Superb zacal ke konci sveho zivota na sve cene dost ustrelovat, ze jeden si pak muze za stejne penize koupit mene vybaveny Mercedes E - jenze rozdil je dneska v tom, ze zakladni Mercedes ma takovou hromadu vybavy, ze ho ani moc vybavovat nemusis, staci udelat par kompromisu.
Avatar - Emel
Emel
Taky mám pocit, že zejména lift by klidně mohly být skici současné generace... a taky mi to vlastně nevadí 😄
Avatar - sargis
sargis
Co chcete menit na velkom liftbacku? Predok, zadok, razvor, sirku. Profil v tomto pripade vzdy ostane. Mohli by ist nizsie v style Insignie alebo vyslovene sportovo v style P508 a ubrat miesto nad hlavu vzadu, ale to si Skodovka nedovoli urobit, kedze priestor je priorita. Tretie okienko za C-stlpikom nebude. A tak je to dobre, tak to ma byt, cielova skupina Superbu nema rada extremne premeny.