Souhlas. Jen si bohužel nemyslím, že by to bylo tím, že by se Superb nějak extra povedl, popravdě za mě celkem nuda, ale nový Passat je taková katastrofa, že Superb bude pravděpodobně skutečně jasným vítězem.
Vypadá mnohem vyváženěji a proporčně oproti Koadiaqu. Jsem rád, že jen rozvinuli design předchozí generace po FL, což je nejhezčí Škoda všech dob a jedna z nejhezčích limuzín vůbec. Škoda jen, že s novou generací přichází zjemnění designu a ořezání o svébytné prvky předchozí generace. Pak také, že se pěkné věcí se skic nedostanou do série. Celkově zatím pozitivní dojem 👏🏼
Tak to je jasny, had je více eko, ale na jedno natankování moc daleko nedojde, je to takovej elektromobil i když některý had umí být bleskurychlý jak tesla, když loví... ale jen na velmi omezenou dobu... no a motorka je sice méně eko, občas vypustí nějakou tu exhalaci (jak všichni víme, had ani neprdí) , ale dojede pár stovek km na nádrž a nabíjí se velmi rychle.
Nevypadá, vypadá to mnohem uměřeněji. U Kodiaqu Stefani až příliš popustil uzdu své kreativitě a jelikož je to takový Zdeněk Troška mezi automobilovými designéry, dopadlo to jak to dopadlo... :-)
Tam jde o to, ze tam jsou stejne designove prvky a krivky. To ze jsou aplikovany na jine proporce muze udelat lepsi celkovy dojem, ale porad ten design je stejny. (Aspon podle me dle letmeho pohledu na tyto rendery)
Tak prvky a křivky Steafani na obou autech cca podědil po Kabaňovi, nicméně maska Superbu je sice hodně podobná té na Kodiaqu, ale díky proporcím vypadá přece jen snesitelněji (a ne jako vykradený S-cross). Zezadu je pak rozdíl ještě markantnější, Kodiaq zabíjí ta příšerná tlustá nevzhledná disproporční červená lišta, zatímco u Superbu se zdá být vše v pořádku.
Tam jde o to, ze tam jsou stejne designove prvky a krivky. To ze jsou aplikovany na jine proporce muze udelat lepsi celkovy dojem, ale porad ten design je stejny. (Aspon podle me dle letmeho pohledu na tyto rendery)
Kdyz to funguje, tak to nemusis menit.
A zde je krasny priklad - soucasny Superb je velice povedeny a cisty design a tohle je jeho evoluce. Mozna jsem doufal jeste o kus modernejsi a odvaznejsi, ale i tak je to v pohode - pekny vyvazeny design.
Pockame na realitu, ale zatim to vidim jako dobre odvedenou praci.
Ted bude zalezet, jestli to budou schopni udrzet na konkurenceschopne cene, uz soucasny Superb zacal ke konci sveho zivota na sve cene dost ustrelovat, ze jeden si pak muze za stejne penize koupit mene vybaveny Mercedes E - jenze rozdil je dneska v tom, ze zakladni Mercedes ma takovou hromadu vybavy, ze ho ani moc vybavovat nemusis, staci udelat par kompromisu.
Co chcete menit na velkom liftbacku? Predok, zadok, razvor, sirku. Profil v tomto pripade vzdy ostane. Mohli by ist nizsie v style Insignie alebo vyslovene sportovo v style P508 a ubrat miesto nad hlavu vzadu, ale to si Skodovka nedovoli urobit, kedze priestor je priorita. Tretie okienko za C-stlpikom nebude. A tak je to dobre, tak to ma byt, cielova skupina Superbu nema rada extremne premeny.