Ojetiny
Mikesus
5
Auta jsou pořád stejné drahá, už jsem to tu dával hodně, jen pořád tu jsou troubové, kteří opakuji ten nesmysl. Připomenu znovu. O2 v roce 2005 1M ( resp. 980tis ) za uklapanej 2.0 TDI 103kW. 2008 yeti 2.0TDI 103 kW za 1M s výbavou, co má dneska prakticky základ, tehdy to byl top. Yaris 2016 hybrid selection za 480, 2020 yaris premier edition za 480, nesrovnatelná výbava, nesrovnatelne materiály i jízdní vlastnosti. Jediný rozdíl je v tom, ze dnes nejsou sociální výbavy pro "cena od", které stejně nikdo nekupoval ( na pár výjimek). Stačí to nesrovnavat s VW, který dnes hází jedno předražené auto za druhým.
Přejít do diskuze
Mikesus
Mimo koncern nejsou pořádně motory? Mám 2.5l a není v planu ho nikterak omezovat. To samé kamkoliv kouknu, v C segmentu bez problemu najdu dvoulitr. Chce to koukat i jinam než na Francouze.
Arese
...čím více se nové vozy svou většinou ubohou nabídkou motorizací a přebujelou digitalizací vzdalují požadavkům lidí, tím větší mají zájem o starší auta. :-)
PowerHouse
Tak nevím, za 1,5 TSI se tak moc nepřiplácí a mně ten motor stačí.
A digitalizace? Dle Qualcommu bude mít vykonný počítač i každý skútr.
A digitalizace? Dle Qualcommu bude mít vykonný počítač i každý skútr.
jhamil
A není to taky tou cenou? Třeba nový Focus stál koncem roku 2019 350 000 a dnes? Dosaď si jakoukoli značku, ty ceny to je masakr.
del42sa
to ošetříme nějakou dodatečnou daní nebo poplatkem, abychom podpořili prodej elektromobilů a zabránili prodeji starších aut se spalovacím motorem. :-!
EU jinak bude druhá Kuba ....
EU jinak bude druhá Kuba ....
ericn
Stačí vyrábět slušná nová auta za rozumné peníze a nestane se to ;-) Z čeho má dneska člověk vybírat? Motory mimo koncern o ničem, všude samé 1-1,2l 3hrnky, displeje a ošizené (rozuměj udržitelné a recyklované) materiály a laciná řešení. Ceny díky subvencování elektra vylítly nahoru, tak o čem to je? :-(
lukas13
Přesto se na zdejších diskuzích najdou troubové, kteří tě budou přesvědčovat že "auta nebyla nikdy levnější, protože inflace". Což jsou samozřejmě úplné bláboly. Či lépe řečeno - bohapusté lži.
Máš samozřejmě pravdu :yes:
BTW - přelom 2020, 2021, ten FoFo, který řeší v článku "auto za 800"- kombi, ST line, 150hp mHev - cca 540 i s nějakými extras (např. víko kufru v elektrice). Před smlouváním, akční ceníková cena.
Máš samozřejmě pravdu :yes:
BTW - přelom 2020, 2021, ten FoFo, který řeší v článku "auto za 800"- kombi, ST line, 150hp mHev - cca 540 i s nějakými extras (např. víko kufru v elektrice). Před smlouváním, akční ceníková cena.
Barrichello
Z aut co sem měl základní motory:
1) 2,0 R4 - já měl 2,5 V6
2) 2,0 - já měl 2,7 V6
3) 2,7 V6 - já měl 5,7 V8
4) 3,0 V6 - já měl 4,2 V8
5) 3,0 R6 - já měl 4,8 V8
6) 2,8 V6, já mel 3,6 V6
7) 3,6 V6 - ten sem měl
8) 2,0 r4 - já měl 2,4 R4
9) 0,8 R3 - já měl 1,0 R3
10) 2,2 R4 - já měl 3,0 V6 TT
11) 3,6 V6 - já 5,7 V8
12) 1,8 R4 - já 2,0 R4
13) 6,75 V8 jako jediný motor
14) 3,2 V8 - ten mam
15) 1,4 R4 já 1,6 R4
16) 3,4 V6 - já měl 3,8 V6
Takže z 16 aut sem měl základní motor u 3 aut, přičemž do jednoho se jinej motor nedával (Rolls), u druhýho ten základní motor je 3,2 V8, u třetího byl 3,6 V6 .
Tyhle motory dnešní auta nemaj ani jako vrcholný (vyjma toho Rollse samo).
Takže není základní motor jako základní motor a navíc vás nikdo neutil si kupovat motory do sekaček. Vaše volba.
Bohužel dneska u řady značek žádná volba není, takže zbývaj ti veteráni s poctivými motory.
1) 2,0 R4 - já měl 2,5 V6
2) 2,0 - já měl 2,7 V6
3) 2,7 V6 - já měl 5,7 V8
4) 3,0 V6 - já měl 4,2 V8
5) 3,0 R6 - já měl 4,8 V8
6) 2,8 V6, já mel 3,6 V6
7) 3,6 V6 - ten sem měl
8) 2,0 r4 - já měl 2,4 R4
9) 0,8 R3 - já měl 1,0 R3
10) 2,2 R4 - já měl 3,0 V6 TT
11) 3,6 V6 - já 5,7 V8
12) 1,8 R4 - já 2,0 R4
13) 6,75 V8 jako jediný motor
14) 3,2 V8 - ten mam
15) 1,4 R4 já 1,6 R4
16) 3,4 V6 - já měl 3,8 V6
Takže z 16 aut sem měl základní motor u 3 aut, přičemž do jednoho se jinej motor nedával (Rolls), u druhýho ten základní motor je 3,2 V8, u třetího byl 3,6 V6 .
Tyhle motory dnešní auta nemaj ani jako vrcholný (vyjma toho Rollse samo).
Takže není základní motor jako základní motor a navíc vás nikdo neutil si kupovat motory do sekaček. Vaše volba.
Bohužel dneska u řady značek žádná volba není, takže zbývaj ti veteráni s poctivými motory.
Barrichello
Dvoulitr býval u řady aut 1995 až někde 2005 základní motor.
Dneska je to vrcholná motorizace.
Takže asi tak k pořádným motorům. Ty co za něco stály už byly vyrobené :-) Pro ty už se chodí k prodejcům youngtimerů, aneb není ojetina jako ojetina.
Tudíž užívejte 3 a 4 hrnky :-):-):-):-) Já najel už 75 tis km s V8 a 65 tis s V6 :-)
Dneska je to vrcholná motorizace.
Takže asi tak k pořádným motorům. Ty co za něco stály už byly vyrobené :-) Pro ty už se chodí k prodejcům youngtimerů, aneb není ojetina jako ojetina.
Tudíž užívejte 3 a 4 hrnky :-):-):-):-) Já najel už 75 tis km s V8 a 65 tis s V6 :-)
ptr078
Tak 1.5 staci aj ked je horsi ako 1.4. A v ovladani su vsetky produkty vw horsie ako generacia pred tym. Co je skoda lebo zase golf 8 jazdi lepsie ako 7
JirkaII
Ať hledám v Česku, nebo v Německu, po zadání specifikace a požadované výbavy jsou nalezeny jednotky inzerátů oproti době před pěti, či šesti roky, kdy jich byly desítky. Ceny jsou ale nyní srovnatelné, jako tenkrát, přičemž ta auta jsou nyní o pět roků starší a mají hodně najeto. Koupě ročního vozu se nyní ve srovnatelné kategorii o několik tisíc € prodraží a taková mladá ojetina je dnes prošpikována škodítky z diktátu EU. Tak jakých ojetin přibývá?