Novinky
v europe to popdla mna nema velke sance na uspech ani s tym dieselom. Europske oko (s vínimkou niekolko vidlakov)je narocnejsie. Vyera to ako auto z Robocopa, fakt nevkusny gyc. Ale amikom sa to moze pacit. A to sa mi Ceed tak paci a ani priveľmi oble auta nemusim.
Koho Mesa zajímá, může si o ní najít docela podrobné povídání např. na conceptcarz.com pod K > Kia > 2006 > KCD-II. Je tam i dost slušná fotogalerie s celým autem z různých stran, rozhovor s lidmi z kalifornského design centra (Tom Kearns) atd. Najde se tam i vysvětlení toho military stylu - Kia má i historii výroby vojenských vozidel, tohle je připomínka, stejně jako to dělá dodnes Jeep nebo civilní Hummer. KCD-II je vyvíjené v Americe pro Ameriku, reaguje na americký trh. Debaty na téma velká (malá) SUV (offroady) a jejich zbytečnost/škodlivost/snobismus se dnes nezúčastním, mám ještě práci. Zdar všem :yes:
Neni lepsi to nechat na lidech, co budou ridit, resp. kolik chteji do toho ceho lit a ovlivnovat to spis neprimo danema?
A jeste jedna otazka, kdybys zil v zemi, kde jezdi vic jak pulka aut rozmeru vetsiho SUV nebo trucku, mel tri deti, budes chtit nejakou nizsi stredni, kde se budete vsichni divat na narazniky ostatnich, nebo priplatis neco (relativne ne mnoho) a koupis SUV?
Jasne, ze by som to zakazal. Vpohode. Obmedzovat nieco danami je ubohe, zase to dopadne iba tak, ze ti, co na to maju, si dovolia vsetko a ti bezni mozu len slintat. Ked zatrhnut, tak vsetkym a ja vravim ZATRHNUT. 😄
Zkus si jeste jednou precist muj predchozi prispevek, nepsal sen nic o tom, co je potreba, ale co je, alespon pocitove, bezpecnejsi volba.
Podle stejne logiky bys mohl zakazat velke byty a domy, protoze zabiraji zbytecne mnoho mista a na jejich vytapeni se spotrebuje mnoho energie. Sorry, ale toto rovnostarstvi, kazdemu stejne bez ohledu na jeho zasluhy, je typicke uplne pro jiny rezim, nez, nastesti, mame dnes u nas i u vas.