Novinky
V10 Plus s manuálem vlastním již skoro 6 let a pořád k ní mám respekt a když se rozječí V10 přes 8tis otáček, tak se ježí chlupy :yes:
ja mam druhu generaciu, konkretne v10 Plus a to auto nikdy v zivote nepredam
je to neuveritelne univerzalne auto a zvuk vysokootackoveho V10 uz bohuzial nezazijeme
je to neuveritelne univerzalne auto a zvuk vysokootackoveho V10 uz bohuzial nezazijeme
báječneho a krásneho auta.
Už keď chcú robiť EV superšport tak to mohli skúsiť popri ICE verzii len sa obávam že by sa počty vyrobených áut nezhodovali s tým čo majú naplánované v excelových tabuľkách. Keď skončí spaľovacia verzia tak sa poplácajú po ramenách ako zakaznici idú do skvelej budúcnosti.
Už keď chcú robiť EV superšport tak to mohli skúsiť popri ICE verzii len sa obávam že by sa počty vyrobených áut nezhodovali s tým čo majú naplánované v excelových tabuľkách. Keď skončí spaľovacia verzia tak sa poplácajú po ramenách ako zakaznici idú do skvelej budúcnosti.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tohle bylo už od začátku mé snové auto. Žádný Ferrari nebo Porsche, ale přesně tahle nudná technicistní Audi R8. S V10 naprostá bomba.
Od Audi jsem odešel už docela dávno, ale tento model mě oslovuje od první generace.
Od Audi jsem odešel už docela dávno, ale tento model mě oslovuje od první generace.
je to občas otrava, ale jsou věci, které redakce neovlivní. My si reklamní systém (bohužel) nenavrhujeme a ani ho neobsluhujeme.
Bylo by pro vás příjemnější mít celý web bez reklam? Případně za jakých podmínek? Jenom osobní dotaz, zajímá mě to 😉
Díky za odpověď,
Honza
A neřeší to téma reklamy ve videích, respektive webu bez reklam.
Honza
Já vidím ACZ úplně stejně jako vy, navíc ve výpisu je označené, které články jsou PR. Kdyby nebylo, tak bych se jako čtenář naštval.
Každopádně... Web bez reklam ano, nebo ne? A pokud ano, jaké podmínky by byly pro vás přijatelné?
Honza
Ale kdyby tady taková věc v plánu byla, je jasné, že by byl web za poplatek, bez toho by to nešlo. Dneska si člověk předpláci Netflix, Spotify, dokonce už i Meta může být za poplatek bez reklam.
Akceptovali byste to i u ACZ? A co bychom na ACZ museli změnit, aby poplatek čtenáře "bolel" co nejméně?
Byl tady jeden takový, do diskuse už nepíše, teď občas žaluje po mailech, že mu někdo dal minus u příspěvku. To je to tak důležité? A kdybychom palečky nahoru a dolů zrušili, tak to bude snesitelnější?
Honza
Když se před lety nasazoval tento web, Machi sliboval, že dojde k revizi uživatelských sekcí, tj. Moje.Auto, soukromé zprávy atd. Bohužel zůstalo vše při starém. Je to nepřehledné, uživatelsky těžkopádné a mám pochyby, že to prošlo UX testováním. Vše kromě sekce článků už léta stagnuje.
Jinak souhlasím i s tím, co napsal Vecernicek níže.
Sám se ptáš, jestli jsou tak důležité, samozřejmě, že nejsou, naopak. Proto logicky zrušit, ať už tu nestraší a místní primitivní trollové přijdou o svou specifickou formu "zábavy"... 😉
Za prvé, je naprostá zhovadilost (a ano, nemíním pro to hledat slušnější výraz, protože na hrubý pytel víteco) mít videa nastavená tak, že se začnou přehrávat automaticky po otevření článku. To je úplně nejhorší forma vlezlosti a bezohlednosti vůči čtenáři. Jedete třeba vlakem, otevřete článek a najednou začne na celý vagón řvát video? Proč?
Za druhé, ano, počet reklam ve videu by měl být úměrný délce videa. Pokud máte video v délce 50 sekund a k tomu reklamy, které trvají 2 minuty, není to ok.
Za třetí, takový ten český přístup "my si to sami nenastavujeme, my za to nemůžeme, to páni nahoře" je neprofesionální a je to čirý alibismus. Jednou jste redaktor auto.cz, tak se postavte za to, jak to máte nastavené. Vy jste "point of contact" mezi čtenářem a svou redakcí. Jistě nějaké komunikační kanály ke svému vedení máte a pokud ne, tak nemá smysl snažit se se čtenáři komunikovat.
1. Když v titulku poutáme na video, tak bych jako čtenář očekával, že tam to video skutečně bude a článek se bude točit kolem něj.
Když se kouknu konkrétně na tento článek o Audi R8, tady je video až téměř na konci, navíc se spouští bez zvuku. Ale to i když je video v článku úplně nahoře. Pokud je to u vás jinak, je to chyba a necháme opravit.
2. To není na redakci, ale na naladění reklamního systému. Reklama by měla jít po určité době přeskočit a taky by mě naštvalo, kdyby se hned začala přehrávat ta samá. Pošlu dál.
3. Něco takového jsem čekal. Reklamu má na starosti inzertní, ne samotná redakce. Ano, redaktoři jsou spojka, ale to neznamená, že se musejí postavit za to, jak je to nastavené z jiného oddělení. To bychom se neptali na názory čtenářů, co můžeme udělat, aby to tu bylo lepší.
Já jsem taky čtenář, spousta věcí mě na tom webu štve, ale potřebuju znát i názor ostatních. No a řeči o alibismu tomu zrovna nepomáhají.
Honza
4. pokud chcete udělat auto.cz placené, tak ale bez nuceného balíčku ostatních blesk webů, na které nikdy nelezu a platit je nechci a ani nechci, aby se jejich vlezlé příspěvky motaly mezi ostatní auto-články.
5. diskuse byly odjakživa důležitou součástí webu, ale kvůli systému, který tu panuje a dobytkům keří se v nich vyskytují mám teď půlku uživatelů v blacklistu a pak samozřejmě vlákno diskuse nedává smysl. Nějaký řád by to mít mělo.
Prosím, neberte to tak, že chceme dělat ACZ placené. Nic takového není v plánu. Špíš jsem se jenom ptal, co by, kdyby. V tom mě motivuje i Autorevue, kde proběhl redesign a je tam tolik reklamy, že jsou některé kratší články sotva čitelné. Tak se snažíme něčemu podobnému na ACZ vyhnout.
Diskuse by podle mě na webu být měla, to je bez debaty. A že se lidi neumějí chovat, notabene když jsou diskuse anonymní, to podtrhuju. Pomohl by moderátor? Jak by měl s diskutéry komunikovat a podle čeho by se rozlišovalo, co je špatný názor a co ne? Máme vyrušené vulgarity, spam a podobně, ale víte, jak to je... Lidi si najdou cestu...
Toto se prostě nedá obhájit, to je věc, o které dlouhodobě vývojáři vědí, že je obtěžující a slouží to jenom k jednomu účelu: zvýšení zisků z reklamy.
Ad alibismus: na tom trvám. Ačkoli nejste přímo zodpovědný za nastavení reklamy, tak tady vystupujete jako člen redakce a máte spoluodpovědnost za to, jak web vypadá. Takovéto avizovani dopředu, že "tohle dělá jiný strejc, já nic, já muzikant" je fakt šíleně neprofesionální. Nás čtenáře nezajímá, kdo co u vás dělá. Nás zajímá výsledek.
Videa se spouští automaticky i u článků, kde je video jen doplněk (často ne úplně související) - viz "BMW v Německu ukončilo výrobu spalovacích motorů. Poslední byl osmiválec". Automatické spouštění je, kromě případů, kde v "článku" není vůbec žádný text, vždycky špatně. Přečtu si text a pak teprve, možná, pustím video. Z mého pohledu je autoplay tak otravný, že jsem si schválně v prohlížeči nainstaloval doplněk, co to blokuje. To stejné reklamy. Chápu, že jsou vaším zdrojem příjmu, ale co je moc, to je příliš. S předplatným bych neměl problém (jen Auto.cz, ne blesk a podobný odpad v jednom balíčku.
Frustrát, co tady automaticky z několika účtů rozdává mínusy je vlastně jen úsměvný, ale je to spíš ostuda redakce, že s tím není schopná/ochotná nic dělat. Věřím, že některé to od diskuze odradí. Možná ty palce rovnou zrušit.
Ale ať jenom nekritizuju, aspoň už zmizely vyloženě ukradené (přeložené) články z jiných webů. :yes:
a) neplaceným webem. Pak je jasné, že si musí nějak vydělat na provoz a to jde jedině přes reklamu. Jako čtenář na to mohu nadávat, ale to je ta jediné co s tím nadělám, protože když nejsem ochoten za obsah platit, tak se musím s reklamou smířit, pokud se smířit nechci, tak mám vždy možnost placených webů. Skutečnost, že se vám videa různě sekají a přes reklamy se člověk nedokáže propracovat k obsahu je váš problém, video prostě okamžitě zavírám a vy z reklamy nemáte ani vidnru, protože si jej vyhledám třeba na YT a prachy za reklamu dostane YT.
b) placeným webem. Pak je jasné, že redakce musí mít špičkový obsah a žádné reklamy. To čemu říkáte premium není žádné premium, ale opsané články z médií typu SM nebo AutoTip, což jsou opět média zaměřená na reklamu (v tištěné podobě jsou tato média za***ná reklamou podobně jako auto.cz). Když bude obsah špičkový a bez jediné reklamy, tak jsem ochoten si za něj platit, kolik to záleží na poměru cena/kvalita, to je stejné jako třeba u aut, za Dačku nejsem ochoten dát víc než 400 tyček, za Porsche vysázím 4 mega a jsem rád, že to není za 5.