Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Připravte si kapesníky: Rozlučkové video od Audi pro model R8 stojí za to

Novodobá ikona z Ingolstadtu se pomalu ale jistě stahuje z portfolia německé automobilky.
Zpět na článek
16. 11. 2023 08:58
16. 11. 2023 09:47
16. 11. 2023 09:53
16. 11. 2023 10:51
16. 11. 2023 11:29
16. 11. 2023 12:01
16. 11. 2023 12:16
16. 11. 2023 13:29
16. 11. 2023 14:03
16. 11. 2023 14:09
16. 11. 2023 17:48
16. 11. 2023 18:34
16. 11. 2023 17:40
16. 11. 2023 17:42
16. 11. 2023 11:37
16. 11. 2023 12:18
16. 11. 2023 12:35
16. 11. 2023 12:56
16. 11. 2023 14:35
16. 11. 2023 15:18
16. 11. 2023 12:38
16. 11. 2023 13:08
16. 11. 2023 13:16
16. 11. 2023 13:26
16. 11. 2023 14:41
16. 11. 2023 11:06
16. 11. 2023 12:20
16. 11. 2023 13:04
16. 11. 2023 15:58
16. 11. 2023 16:02
16. 11. 2023 16:46
16. 11. 2023 16:56
16. 11. 2023 11:16
16. 11. 2023 12:18
16. 11. 2023 17:30
16. 11. 2023 18:01
16. 11. 2023 08:58
reklamy
Obdivujem vasu schopnost do 50s videa na*ebat 30s reklamy. 2 po sebe, uplne totozne.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Honza Mička
16. 11. 2023 09:47
Re: reklamy
Dobrý den,

je to občas otrava, ale jsou věci, které redakce neovlivní. My si reklamní systém (bohužel) nenavrhujeme a ani ho neobsluhujeme.

Bylo by pro vás příjemnější mít celý web bez reklam? Případně za jakých podmínek? Jenom osobní dotaz, zajímá mě to ;-)

Díky za odpověď,

Honza
16. 11. 2023 09:53
Re: Re: reklamy
A co tak zbavit sa clankov o hlade a ake ridicky maji nejkrasnejsi tvare? Zacina to tu pripominat zensky magazin. To uz moze vaculik rovno kazde rano precvicovat jogu
Avatar - Honza Mička
16. 11. 2023 09:57
Re: Re: reklamy
Tak tohle si rád nechám dovysvětlit :D. Nasázejte se, prosím, nějaké příklady "clankov o hlade a ake ridicky maji nejkrasnejsi tvare".

A neřeší to téma reklamy ve videích, respektive webu bez reklam.

Honza
Avatar - lyon667
16. 11. 2023 10:51
Re: Re: reklamy
Tím byly zřejmě myšleny "články" na hlavní straně označené jako PR, které ale ve skutečnosti vedou na Blesk. Předpokládám, že z redaktorského účtu je vůbec nevidíte.
Avatar - Honza Mička
16. 11. 2023 10:57
Re: Re: reklamy
Ajo, už jsem si toho ve výpisu všimnul.

Já vidím ACZ úplně stejně jako vy, navíc ve výpisu je označené, které články jsou PR. Kdyby nebylo, tak bych se jako čtenář naštval.

Každopádně... Web bez reklam ano, nebo ne? A pokud ano, jaké podmínky by byly pro vás přijatelné?

Honza
Avatar - speedfred
16. 11. 2023 11:00
Re: Re: reklamy
Aké sú podmienky na web bez reklám?
Avatar - Honza Mička
16. 11. 2023 11:14
Re: Re: reklamy
Podmínky ze strany redakce (vydavatelství) nejsou, nevím o tom, že by se u nás něco podobného plánovalo. Ale tím zase neříkám, že to nemůže přijít, dneska se situace na trhu mění rychle.

Ale kdyby tady taková věc v plánu byla, je jasné, že by byl web za poplatek, bez toho by to nešlo. Dneska si člověk předpláci Netflix, Spotify, dokonce už i Meta může být za poplatek bez reklam.

Akceptovali byste to i u ACZ? A co bychom na ACZ museli změnit, aby poplatek čtenáře "bolel" co nejméně?
Avatar - lyon667
16. 11. 2023 11:29
Re: Re: reklamy
Upřímně řečeno, dokud se tu budou vyskytovat trollící a mínusovací účtu typu Hammuny, nebo DonVita, nemá smysl uvažovat o monetizaci, protože sem člověk nemá chuť vůbec chodit.
Avatar - Honza Mička
16. 11. 2023 11:48
Re: Re: reklamy
Tak to je drsné a smutné zároveň. Když si uvědomím, kolik lidí na webu dělá a čtenář je schopen ztrácet chuť kvůli pár noname mínusářům.

Byl tady jeden takový, do diskuse už nepíše, teď občas žaluje po mailech, že mu někdo dal minus u příspěvku. To je to tak důležité? A kdybychom palečky nahoru a dolů zrušili, tak to bude snesitelnější?

Honza
16. 11. 2023 12:01
Re: Re: reklamy
Spíš konečně vyřešte toho multinicka, který tu pravidelně napadá diskutující. Na palce kašle Bílej tesák.
Avatar - Franta Dobro
16. 11. 2023 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lyon667
16. 11. 2023 12:16
Re: Re: reklamy
Tato diskuse budiž tomu názorným příkladem. Založit si hromadu fake účtů a napsat skript na palcování je triviální záležitost. Lze to řešit ověřováním účtů, ale to mi přijde smysluplné u majoritních webových zpravodajství, ne u malého webu jako je tento. Pokud to nechcete hlídat, či rovnou moderovat, jako že nejspíš nechcete, tak raději zrušit.

Když se před lety nasazoval tento web, Machi sliboval, že dojde k revizi uživatelských sekcí, tj. Moje.Auto, soukromé zprávy atd. Bohužel zůstalo vše při starém. Je to nepřehledné, uživatelsky těžkopádné a mám pochyby, že to prošlo UX testováním. Vše kromě sekce článků už léta stagnuje.

Jinak souhlasím i s tím, co napsal Vecernicek níže.
16. 11. 2023 13:29
Re: Re: reklamy
Zrušit diskuze myslíš.
Avatar - lyon667
16. 11. 2023 14:03
Re: Re: reklamy
Diskuse rušit nechci. Díky nim tu kdysi vznikla zajímavá komunita a byla by škoda, kdyby to tu trollové zničili. Byl bych rád, kdyby se tu o to redakce více starala, nicméně chápu, že za moderování diskusí si chleba nekoupí. Zrušit palce a fake účty by byl každopádně první krůček k nápravě.
16. 11. 2023 14:09
Re: Re: reklamy
To by sice bylo "Dobro", ale nevěřím, že s tím redakce něco udělá. ;-)
Avatar - Franta Dobro
16. 11. 2023 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - sargis
16. 11. 2023 17:48
Re: Re: reklamy
Kto by bol kedysi povedal, ze nam bude chybat GTI... Aj ked po novom by sa asi volat GTE :D
Avatar - KANKUNEN
16. 11. 2023 17:40
Re: Re: reklamy
Tak nechte jen plus, bud souhlasíš a nebo vyjádříš opak.
Avatar - KANKUNEN
16. 11. 2023 17:42
Re: Re: reklamy
Je to vaše vizitka.
Avatar - white label
16. 11. 2023 21:44
Re: Re: reklamy
Ahoj, palce se vůbec neměly zavádět, tak je aspoň co nejdřív zrušte.
Sám se ptáš, jestli jsou tak důležité, samozřejmě, že nejsou, naopak. Proto logicky zrušit, ať už tu nestraší a místní primitivní trollové přijdou o svou specifickou formu "zábavy"... ;-)
16. 11. 2023 11:37
Re: reklamy
Když už se ptáte a chcete feedback..

Za prvé, je naprostá zhovadilost (a ano, nemíním pro to hledat slušnější výraz, protože na hrubý pytel víteco) mít videa nastavená tak, že se začnou přehrávat automaticky po otevření článku. To je úplně nejhorší forma vlezlosti a bezohlednosti vůči čtenáři. Jedete třeba vlakem, otevřete článek a najednou začne na celý vagón řvát video? Proč?

Za druhé, ano, počet reklam ve videu by měl být úměrný délce videa. Pokud máte video v délce 50 sekund a k tomu reklamy, které trvají 2 minuty, není to ok.

Za třetí, takový ten český přístup "my si to sami nenastavujeme, my za to nemůžeme, to páni nahoře" je neprofesionální a je to čirý alibismus. Jednou jste redaktor auto.cz, tak se postavte za to, jak to máte nastavené. Vy jste "point of contact" mezi čtenářem a svou redakcí. Jistě nějaké komunikační kanály ke svému vedení máte a pokud ne, tak nemá smysl snažit se se čtenáři komunikovat.
Avatar - Honza Mička
16. 11. 2023 12:18
Re: reklamy
Díky za reakce! Odpovím...

1. Když v titulku poutáme na video, tak bych jako čtenář očekával, že tam to video skutečně bude a článek se bude točit kolem něj.

Když se kouknu konkrétně na tento článek o Audi R8, tady je video až téměř na konci, navíc se spouští bez zvuku. Ale to i když je video v článku úplně nahoře. Pokud je to u vás jinak, je to chyba a necháme opravit.

2. To není na redakci, ale na naladění reklamního systému. Reklama by měla jít po určité době přeskočit a taky by mě naštvalo, kdyby se hned začala přehrávat ta samá. Pošlu dál.

3. Něco takového jsem čekal. Reklamu má na starosti inzertní, ne samotná redakce. Ano, redaktoři jsou spojka, ale to neznamená, že se musejí postavit za to, jak je to nastavené z jiného oddělení. To bychom se neptali na názory čtenářů, co můžeme udělat, aby to tu bylo lepší.

Já jsem taky čtenář, spousta věcí mě na tom webu štve, ale potřebuju znát i názor ostatních. No a řeči o alibismu tomu zrovna nepomáhají.

Honza
Avatar - Stejsn
16. 11. 2023 12:35
Re: reklamy
1. nejde o to, jestli tam to video má nebo nemá být. Ale nemá se samo začít okamžitě přehrávat a nota bene se zvukem. V tom souhlasím s předchozím pisatelem.

4. pokud chcete udělat auto.cz placené, tak ale bez nuceného balíčku ostatních blesk webů, na které nikdy nelezu a platit je nechci a ani nechci, aby se jejich vlezlé příspěvky motaly mezi ostatní auto-články.

5. diskuse byly odjakživa důležitou součástí webu, ale kvůli systému, který tu panuje a dobytkům keří se v nich vyskytují mám teď půlku uživatelů v blacklistu a pak samozřejmě vlákno diskuse nedává smysl. Nějaký řád by to mít mělo.
Avatar - Honza Mička
16. 11. 2023 12:56
Re: reklamy
Spustí se vám video se zvukem, i pokud na něj nekliknete? Jak jsem psal výš, video se sice spustí, ale bez zvuku. Ten si musí čtenář zapnout manuálně právě proto, aby zvuk neotravoval.

Prosím, neberte to tak, že chceme dělat ACZ placené. Nic takového není v plánu. Špíš jsem se jenom ptal, co by, kdyby. V tom mě motivuje i Autorevue, kde proběhl redesign a je tam tolik reklamy, že jsou některé kratší články sotva čitelné. Tak se snažíme něčemu podobnému na ACZ vyhnout.

Diskuse by podle mě na webu být měla, to je bez debaty. A že se lidi neumějí chovat, notabene když jsou diskuse anonymní, to podtrhuju. Pomohl by moderátor? Jak by měl s diskutéry komunikovat a podle čeho by se rozlišovalo, co je špatný názor a co ne? Máme vyrušené vulgarity, spam a podobně, ale víte, jak to je... Lidi si najdou cestu...
16. 11. 2023 14:35
Re: reklamy
Ano, spustí se se zvukem, I když na něj nekliknu. I kdyby se spustilo jen bez zvuku, tak je to také špatně. Proč se má cokoli spouštět bez kontroly uživatele? Proč si mám plácat svoje data na video, které jsem si nespustil? Jestli se článek točí nebo netočí kolem videa, není rozhodující. Já si třeba vaše videa téměř zásadně nepouštím, protože vyjma Vaculíka v nich nevidím naprosto žádnou přidanou hodnotu. Nemyslím, že si kromě výše uvedené výjimky s videi dáváte příliš práce, vidět to na nich tedy z mého pohledu není.

Toto se prostě nedá obhájit, to je věc, o které dlouhodobě vývojáři vědí, že je obtěžující a slouží to jenom k jednomu účelu: zvýšení zisků z reklamy.

Ad alibismus: na tom trvám. Ačkoli nejste přímo zodpovědný za nastavení reklamy, tak tady vystupujete jako člen redakce a máte spoluodpovědnost za to, jak web vypadá. Takovéto avizovani dopředu, že "tohle dělá jiný strejc, já nic, já muzikant" je fakt šíleně neprofesionální. Nás čtenáře nezajímá, kdo co u vás dělá. Nás zajímá výsledek.
16. 11. 2023 15:18
Re: reklamy
Když už jsme u toho feedbacku, tak taky přidám.
Videa se spouští automaticky i u článků, kde je video jen doplněk (často ne úplně související) - viz "BMW v Německu ukončilo výrobu spalovacích motorů. Poslední byl osmiválec". Automatické spouštění je, kromě případů, kde v "článku" není vůbec žádný text, vždycky špatně. Přečtu si text a pak teprve, možná, pustím video. Z mého pohledu je autoplay tak otravný, že jsem si schválně v prohlížeči nainstaloval doplněk, co to blokuje. To stejné reklamy. Chápu, že jsou vaším zdrojem příjmu, ale co je moc, to je příliš. S předplatným bych neměl problém (jen Auto.cz, ne blesk a podobný odpad v jednom balíčku.
Frustrát, co tady automaticky z několika účtů rozdává mínusy je vlastně jen úsměvný, ale je to spíš ostuda redakce, že s tím není schopná/ochotná nic dělat. Věřím, že některé to od diskuze odradí. Možná ty palce rovnou zrušit.
Ale ať jenom nekritizuju, aspoň už zmizely vyloženě ukradené (přeložené) články z jiných webů. :yes:
Avatar - Ham.
16. 11. 2023 12:38
Re: reklamy
Především si redakce musí rozhodnout čím chce být.
a) neplaceným webem. Pak je jasné, že si musí nějak vydělat na provoz a to jde jedině přes reklamu. Jako čtenář na to mohu nadávat, ale to je ta jediné co s tím nadělám, protože když nejsem ochoten za obsah platit, tak se musím s reklamou smířit, pokud se smířit nechci, tak mám vždy možnost placených webů. Skutečnost, že se vám videa různě sekají a přes reklamy se člověk nedokáže propracovat k obsahu je váš problém, video prostě okamžitě zavírám a vy z reklamy nemáte ani vidnru, protože si jej vyhledám třeba na YT a prachy za reklamu dostane YT.
b) placeným webem. Pak je jasné, že redakce musí mít špičkový obsah a žádné reklamy. To čemu říkáte premium není žádné premium, ale opsané články z médií typu SM nebo AutoTip, což jsou opět média zaměřená na reklamu (v tištěné podobě jsou tato média za***ná reklamou podobně jako auto.cz). Když bude obsah špičkový a bez jediné reklamy, tak jsem ochoten si za něj platit, kolik to záleží na poměru cena/kvalita, to je stejné jako třeba u aut, za Dačku nejsem ochoten dát víc než 400 tyček, za Porsche vysázím 4 mega a jsem rád, že to není za 5.
Avatar - Dinar
16. 11. 2023 13:08
Re: reklamy
Podepisuju. :yes:
Avatar - Honza Mička
16. 11. 2023 13:26
Re: reklamy
Souhlasím, díky!
Avatar - mustafa
16. 11. 2023 11:06
RR8
V10 Plus s manuálem vlastním již skoro 6 let a pořád k ní mám respekt a když se rozječí V10 přes 8tis otáček, tak se ježí chlupy :yes:
Rozbalit vlákno
6
16. 11. 2023 13:04
Re: RR8
uprime zavidim, je to ulozenka nebo s ni jezdis?
Avatar - Markus1
16. 11. 2023 15:58
Re: RR8
ja mam druhu generaciu, konkretne v10 Plus a to auto nikdy v zivote nepredam
je to neuveritelne univerzalne auto a zvuk vysokootackoveho V10 uz bohuzial nezazijeme
Avatar - Markus1
16. 11. 2023 16:02
Re: RR8
kedy sa to tu zvrhlo tak ze 5 sekund po uplne pokojnom prispevku ma clovek hned dva palce dole :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - mustafa
16. 11. 2023 16:46
Re: RR8
Taky jsem jich schytal. 🤣🤣
Avatar - Markus1
16. 11. 2023 16:56
Re: RR8
Mas coupe alebo cabrio?
Avatar - speedfred
16. 11. 2023 11:16
Škoda tak
báječneho a krásneho auta.
Už keď chcú robiť EV superšport tak to mohli skúsiť popri ICE verzii len sa obávam že by sa počty vyrobených áut nezhodovali s tým čo majú naplánované v excelových tabuľkách. Keď skončí spaľovacia verzia tak sa poplácajú po ramenách ako zakaznici idú do skvelej budúcnosti.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Franta Dobro
16. 11. 2023 11:55
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
16. 11. 2023 12:18
Re: Zpětná vazba
Franta Dobro, pozitivně smyšlený diskutér... :D
Avatar - Franta Dobro
16. 11. 2023 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 11. 2023 13:18
Re: Zpětná vazba
Jak pozitivně? :D
Avatar - Franta Dobro
16. 11. 2023 17:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
16. 11. 2023 18:01
Re: Redakce ACZ
Tebe platí Honza Mička. Že jo.
16. 11. 2023 17:52
Slzu uroním...
Tohle bylo už od začátku mé snové auto. Žádný Ferrari nebo Porsche, ale přesně tahle nudná technicistní Audi R8. S V10 naprostá bomba.

Od Audi jsem odešel už docela dávno, ale tento model mě oslovuje od první generace.
Rozbalit vlákno
0