Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Trh s elektromobily v USA: Tesla vládne všem, ostatní zatím paběrkují

Dominantní pozici Tesly na domácím trhu žádný z konkurentů ani zdaleka neohrožuje. Rozdíl mezi ní a druhým nejúspěšnějším je jen těžko uvěřitelný. A v nejbližší době se evidentně příliš nezmenší.
Zpět na článek
22. 11. 2023 10:29
22. 11. 2023 11:56
22. 11. 2023 13:55
22. 11. 2023 09:21
22. 11. 2023 10:08
22. 11. 2023 11:24
23. 11. 2023 01:59
23. 11. 2023 12:00
23. 11. 2023 22:07
23. 11. 2023 10:18
Avatar - Franta Dobro
22. 11. 2023 08:10
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
22. 11. 2023 09:09
Re: Clickbate ON
Jsi první, gratuluji.
Avatar - Fomax
22. 11. 2023 10:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Franta Dobro
22. 11. 2023 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Fomax
22. 11. 2023 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - .StenLi.
22. 11. 2023 14:53
Re: Clickbate ON
Odkedy je clanok s faktickymi statistickymi informaciami u teba Clickbate? :D Vies co to vobec je?
22. 11. 2023 08:58
Na dotaci 7500
se dostanou pouze ti, co vyrábí v USA?

Nebudou do dotace 7500 spadat i EV vyrobená v Mexiku? Tam totiž Tesla buduje továrnu až na 3-5 milionů EV.
Rozbalit vlákno
2
22. 11. 2023 11:05
Re: Na dotaci 7500
USA, Kanada a Mexiko mají zónu volného obchodu. Kdekoliv tam bude elektromobil vyroben, splní tuto podmínku dotace. Problém bude s podmínkami týkajícího se původu baterie a kritických prvků.
22. 11. 2023 13:55
Re: Na dotaci 7500
Tam kde platí IRA. Čili i to Mexiko. Na to Mexiko Tesla nějak nespěchá, kdoví jak to dopadne. Osobně si myslím že dřív bude nějaká další továrna v Asii než v Mexiku.
Avatar - Ham.
22. 11. 2023 09:21
Úžasná čísla
jen k nim chybí dodat, kolik se na US trhu prodá všech aut a kolik procent činí podíl EV. Jen tak přes prsty si pamatují, že celkový trh v US za 10 měsíců je něco přes 15 mio. aut a tady vidím cca 0,8 mio. prodaných EV, takže podíl 5-6%? Bída.
Rozbalit vlákno
21
22. 11. 2023 09:35
Re: Úžasná čísla
US: BEV registrations in January-August 2023:

Tesla (58% BEVs): 437,944 (up 46%)
Non-Tesla (42% BEVs): 316,867 (up 98%)
Total: 754,811 (up 64%) and 7.3% market share (vs. 5.0% a year ago)

zdroj: https://insideevs.com/…ions-august2023/
Avatar - del42sa
22. 11. 2023 09:59
Re: Úžasná čísla
takže podíl stále mizerný ...
22. 11. 2023 10:33
Re: Úžasná čísla
Zkuste při dosavadním YoY růstu 64% spočítat jaký bude podíl za tři, pět let... ;-)
Avatar - del42sa
22. 11. 2023 10:45
Re: Úžasná čísla
od nuly vypadají všechny nárusty užasně ;-) , jinak je to jen věštění z kávové sedliny, nikdo neví jaký bude následující vývoj, v Evropě naopak nastává útlum a pokles poptávky protože automobilky zjistily, že to s přechodem na elektromobiltu nebude tak horké a zákaznící prostě nejsou ochotni platit navíc náklady na vývoj a v USA může být následující vývoj dost podobný, ostatně zrušené projekty Fordu a GM/Honda tomu nasvědčují
22. 11. 2023 11:08
Re: Úžasná čísla
Ano, Tesla neustále roste :yes: právě na úkor "legacy" výrobců jako GM/Ford/Hona
22. 11. 2023 11:07
Re: Úžasná čísla
Nekonečný růst navždy? Dosáhneme i 110 či 120 % jak za komunistů?
22. 11. 2023 11:13
Re: Úžasná čísla
Nemyslím si, že zrovna růst je typickým znakem komunismu ;-\
22. 11. 2023 11:20
Re: Úžasná čísla
Typickým znakem bylo, že nekonečný růst naplánovaný byl. Dnes už jsme dávno měli žít v komunismu ... Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb. Už mému dědovi v mládí říkali, že on má to štěstí, že je součástí generace, která se dožije komunismu.
Avatar - JirkaVejrazka
22. 11. 2023 12:19
Re: Úžasná čísla
To prece bylo soucasti socialistickeho hospodarstvi a planum vuci Zapadu:

- v 50. letech - dohnat a predenhnat!
- v 60. letech - drzet tempo!
- v 70. a 80. letech - neztratit stopu!
Avatar - Barrichello
22. 11. 2023 12:39
Re: Úžasná čísla
Soudruh Šternberk plní na 130% :yes:
22. 11. 2023 11:20
Re: Úžasná čísla
Typickým znakem bylo, že nekonečný růst naplánovaný byl. Dnes už jsme dávno měli žít v komunismu ... Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb. Už mému dědovi v mládí říkali, že on má to štěstí, že je součástí generace, která se dožije komunismu.
Avatar - Barrichello
22. 11. 2023 12:48
Re: Úžasná čísla
Nová zelená agitační hesla:

Naší vesnicí vůz se spalovacím motorem již neprojede!

Plány zpátečníků zhatí - čínské elektromobily z továrny v Hatích :-)

Jízdou v elektromobilu zasadíme zdrcující ránu čínskému a ruskému průmyslu!

Kopej lithium - zachráníš planetu.

Snížením teploty v pokoji na 14 stupnů zachráníš každý rok 0,0000000003% ledního medvěda!
22. 11. 2023 13:27
Re: Úžasná čísla
Některý ty hesla máš fakt vtipný, to musím uznat. Nicméně kdyby nám, jako Evropě, umožnila osobní elektromobilita zbavit se závislosti na alespoň ruské ropě, to by bylo fajn. Obávám se však, že evropské automobilky, navzdory oficiálním proklamacím, neberou elektromobilitu dost vážně. Kromě toho nechápu, proč se nestaví elektromobily jednoduše. Přivítal bych prostý, spolehlivý elektromobil s důrazem na přijatelný dojezd, bez zbytečných elektronických pomůcek, asistentů a kurvítek. Kdo potřebuje aby auto bylo online, černou skříňku, natáčecí světlomety, hlasové ovládání elektrického ovládání, skleněnou střechu, ventilovaná sedadla a kamery sledující zda se řidič nešťourá v nose?! Bez těchto nesmyslů, pro jejichž vymýšlení ještě politikům evidentně nedošla fantazie, by nejspíš i elektromobily, byly cenově přijatelněnjší.
22. 11. 2023 10:05
Re: Úžasná čísla
Tak clanek je o tom kolik si beru jednotlive atomobilky z EV kolace, proc do toho tahate i spalovaci auta?
Avatar - Ham.
22. 11. 2023 10:28
Re: Úžasná čísla
No protože z článku by jeden mohl nabýt dojmu, že se v USA neprodává nic jiného než Tesla zatímco realita je taková, že EV "koláč" není "koláč", ale jen takový malý drobek na okraji stolu (5%) zatímco hlavní "koláč" je úplně jinde.
Avatar - Fomax
22. 11. 2023 10:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - .StenLi.
22. 11. 2023 13:24
Re: Úžasná čísla
Aj v tejto diskusi mas napisane ze to nie je 5%, ale 7,3% a nie je to problem dopytu/oblubenosti BEV v US, ale nedostatocnej produkcie BEV tovarni, co sa riesi vystavbou novych novarni na baterie a miliony BEV rocne, takze to na co sa stazujes je len pomala adaptacia priemyslu a je to ako odbavovat sa na tom, ze v roku 1908 bolo na svete viac elektromobilov ako spalovakov :)
Avatar - Ham.
22. 11. 2023 17:06
Re: Úžasná čísla
7,3 je to v Q3, od začátku roku do konce září se prodalo 853 000 EV a celkem 15 500 000 všech aut. Takže podíl EV je 5,5%, ale jestli se chceš, "odbavovat" na desetinkách, tak příště to budu uvádět na tisíciny procenta.
Avatar - Franta Dobro
22. 11. 2023 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - .StenLi.
23. 11. 2023 10:06
Re: Úžasná čísla
Neviem preco sa odbavujes na kombinovani starych udajov, to je ako odbavovat sa na tom ze v roku 1908 bol podiel BEV 90% kvoli flotile taxikov. Diskusia je o aktualnom podiele a o jeho raste z 5 na 7% od zaciatku roka a o meniacom sa trende, ktory pomaly dobieha EU, kde je vacsina predanych aut EV, 25% PEV a BEV sa tu predava viac ako dieslov, vyse 14%. Amerika je specificka, aj kvoli najpredavanejsim nezmyselnym pickupom, ale clanok v kombinacii s marzou na BEV, ktora je u Fordu -$30 000, GM -$3000 a Tesly $5000-7000 ukazuje priepastny rozdiel v zmysluplnosti tych predajov pre dane spolocnosti a neudrzatelnost starych automobiliek dlhodobo dotovat vyrobu s predaja ICE.
22. 11. 2023 10:05
Re: Úžasná čísla
Tak clanek je o tom kolik si beru jednotlive atomobilky z EV kolace, proc do toho tahate i spalovaci auta?
22. 11. 2023 10:08
Audi vs rivian
Tak to je teda riadny masaker, ked start up pozbijany na kolene s portfoliom jeden a pol modelu predava skoro dva krat tolko co premiove audi. A ukazuje sa, ze stavka v riviane na suv sa oplatila, som zvedavy ci lucid nove suv nakopne a rivian v predajoch dobehne
Rozbalit vlákno
6
22. 11. 2023 11:15
Re: Audi vs rivian
Kde jste na to přišel? Rivian prodal v USA za Q1-Q3 celkem 30 tisíc aut, Audi prodalo celkem 168 tisíc aut.
22. 11. 2023 12:17
Re: Re: Audi vs rivian
Bavime sa pod clankom o ev predajoch, nie celkovo pane
23. 11. 2023 23:04
Re: Audi vs rivian
Desitky procent produkce Rivianu jsou pickupy, ktere Audi vubec nenabizi.
Avatar - posledni_skaut
23. 11. 2023 23:25
Re: Audi vs rivian
Že vás to baví s tím pošukem diskutovat. Mě se jen zobrazí "Tento uživatel je na vašem hate-listu, jeho příspěvky jsou skryté." a je to báječné. S blaznem nelze vést diskuzi...
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 09:16
Re: Audi vs rivian
Jsi nahlášen hammuno, pokračuj :-)
23. 11. 2023 23:25
Re: Audi vs rivian
To neni zadna firmicka postavena v garazi, od zacatku meli a maji miliardy na rozvoj. A je trochu predcasne rict, ze se sazka na suv vyplatila. Zatim je to obrovske zklamani investoru. Prodelavaji spoustu penez na kazdem aute. Asi spolehaji, ze se to casem zmeni, ale kazdy neni Tesla a trh uz je jinde. A s Audi bych je vubec nesrovnaval. Kdyz pominu ten pickup, tak jejich SUV je drazsi a vetsi nez nejvetsi elektricke Audi, v delce je rozdil 20 cm. Navic je sedmimistne, coz v Americe hraje roli, a e-tron je 5 seater. Urcite je skupina lidi, co zvazuje oba, ale Rivian je proste jina trida. Lidi, co chteji opravdu prostorne elektricke SUV, zatim moc jinych moznosti nemaji. Ale uzivi tak uzka skupina zakazniku celou firmu?
Avatar - Barrichello
22. 11. 2023 10:20
Úžasné úspěchy
293.398 ks modelu Tesla Y, pecka.
Fosilní Chevrolet Silverado má 411 758 ks....Jo jasně, to je vlastně pikap.

Takže nějaké SUV? Čtveřice SUV od GM, Equinox, Bllazer, Tahoe a Traverse má 385 000 ks.
Ano není to jeden model, ale sou to 4. Ale v tom je výhoda zákazníka že místo jedné bezpohlavní obludné eloktroplečky si může vybrat hned ze 4 modelů :-)

A kde sou Fordy, Lincolny, Dodge, japonci, korejci, evropy....

Nějak ta pořážka splováků na US trhu Tesle nejde, HAHAHAHA

A co osobáčky?
165 000 ks modelu Tesla 3 je pecka, obyčejného Malibu se prodalo za stejnou dobu 111 500.
Náskok jak svina.

A kolik má Toyota Camry? A další konkurence?

Nemáte šanci :-) :-) :-)

A další pecka, prodejní trhák Tesla Xmá 19 025 ks, tak Cadillac Escalade má skoro 32 000 ks.
At to srovnáváme s prémiovou konkurencí. Takže mrzeníčko - PROHRA :-)

A kde je Tesla S? Porazila aspon výprodejový Chrysler 300? O Chargeru vůbec nemluvě. :-)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - wakantanka
22. 11. 2023 12:03
Re: Úžasné úspěchy
Ty buď nevieš čítať, alebo nerozumieš písanému textu...kde sa v tom článku tvrdí že EV valcujú predajmi ICE? Celý článok je o tom, že v segmente EV v severnej Amerike vládne predajmi Tesla a bodka. Preložím aj tebe menej chápavému, zo všetkých predaných EV v NA je 57% Tesla a ten zvyšok si podelili ostatní.
Avatar - Barrichello
22. 11. 2023 12:23
Re: Úžasné úspěchy
A koho to zajímá?
:-)

Zajímavé je POUZE to, že VETSINA lidí stále dává PREDNOST autům se SPALOVACIM MOTOREM!!!! A že tesla nedokáže porazit ani GM se svými modely, natož aby porazila všechny ostatní a získala majoritní podíl na US trhu :-) :-) :-)
Avatar - .StenLi.
22. 11. 2023 13:27
Re: Úžasné úspěchy
Opat si si poplietol vyrobne kapacity zavodov s tym comu davaju prednost kupujuci :) Len tak si sem odlozim fakt, ze Tesla Model Y je najlepsie predavane auto sveta ;-)
Avatar - Barrichello
22. 11. 2023 15:29
Re: Úžasné úspěchy
Nic sem si nepopletl, mam před sebou tabulku prodejů GM za 1-9/2023 :-)

Tesla má malé výrobní kapacity ve svých cca 4 továrnách nebo kolik maj? tak to by měla tak 5-8 fabrik postavit ne, kde je problém :-) :-) :-)

Nebo at cinknou do GM, jedna by mohla být volná za tak 6 bilionů USD :-) :-) :-) :-)
Avatar - .StenLi.
22. 11. 2023 15:49
Re: Úžasné úspěchy
Tie fabriky zastaralych a krachujucich automobiliek su tak primitivne a lacne ze Tesla kupila jednu od Toyoty za 42 milionov, takze o miliardach mozes len snivat. Radsej si v rekordne kratkom case postavia jednu novu modernu fabriku v Mexiku a budu vyrabat viac aut rocne ako cely koncern GM ;-)
Avatar - Barrichello
23. 11. 2023 09:18
Re: Úžasné úspěchy
Toyota a GM krachují jo, zajímavé novinky :-) :-) :-)

Bohužel pro tebe máš špatný zdroje :-)
22. 11. 2023 15:38
Re: Úžasné úspěchy
Jisty posun od “ EV nikdo nechce” na “EV většina nechce”…
Jaky posun bude za 2-3 roky?😀
Avatar - .StenLi.
23. 11. 2023 10:11
Re: Úžasné úspěchy
:D Hej, je to zabavna premena antiEV trollov, len neviem ci im to dochadza, alebo je to len reakcia na meniace sa nadpisy na autoforum :-)
Bojim sa ako zvladne fakt, ze v EU uz vacsinu predajov novych auta tvoria EV :-!
Avatar - Barrichello
23. 11. 2023 13:26
Re: Úžasné úspěchy
Prej většina. Kolik bylo dneska vodečky? 2 litry?
Bacha abys nepřekonal Čurdu v rekordním promile :-) :-)
Avatar - .StenLi.
23. 11. 2023 16:28
Re: Úžasné úspěchy
A kral trollov sa ozval :D Fakty ta biju z kazdej strany, EV tvorili v oktobri 51,2% vsetkych predajov aut v EU. No ukaz sa ktorej casti vety si zase nepochopil, alebo ake konspiracne alternativne statistiky ma pre nas tvoje oblubene autoforum? :D
https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-14-6-in-october-battery-electric-14-2-market-share/#:~:text=In%20October%202023%2C%20EU%20registrations,and%20Denmark%20(%2B100.7%25).
Avatar - Barrichello
23. 11. 2023 16:40
Re: Úžasné úspěchy
Hod nám sem čísla za 1-9/2023, ne Oktobr.

V jednom měsíci dokázal být v USA Totoyta číslo 2, jeden měsíc v roce v čr, když to vezmem v historii prodal Cadillac 58 aut a Chevrolet 36 a Jeep 715 v čr :-)

Jedna vlaštovka jaro nedělá :-)

v Nizozemsku to zelení projeli, vyhrál Wilders https://www.novinky.cz/…-svobodu-4045169

Takže se Vám to začíná hroutit, je otázka kdy vyhrají další jako je Wilders - LePen, Salvini atd v dalších zemích EU :-)
Avatar - .StenLi.
23. 11. 2023 17:42
Re: Úžasné úspěchy
:D Chytas sa kazdej slamky ale marne, 1-10/2023 ukazuje rovnake cisla samozrejme so stupajucim trendom: EV 47,1%, Benzin 35,9% a Nafta 13,9%..

Kazdy rok sa to hrouti akurat tebe a podobnym spiatocnicky zmyslajucim odporcom pokroku a ako vidis, kazdy rok viac a viac. Je na case uvedomit si neodvratitelnost transformacie dopravy a energetiky na nasobne efektivnejsiu a udrzatelnu, po tej fosilnej utopii poslednych 200 rokov.
Avatar - Barrichello
23. 11. 2023 20:08
Re: Úžasné úspěchy
Utopie propagujete bohužel jen Vy se svým vodíkem, OZE A EV. To jsou neostalinistické utopie a jste následníci Lysenka, MIČURINCŮ , Borisova atd

Do těch EV počítáš hybridy vid, jinak čisté baterkáče bez spalováků nemaj tyhle čísla ani omylem, Lojzíku. Tak nám tu nelži, hybrid není elektrické vozidlo, nebot má stále spalovací motor. Většina benzínový.

Takže znovu statistika POUZE s BEV :)

14% vid. Smutný co. V ČR navíc asi 4% :-) :-) :-) :-)
Avatar - Emel
23. 11. 2023 18:46
Re: Úžasné úspěchy
Máš to přímo v URL toho odkazu... EV, tj. bateriová auta jsou 14%. Jestli je to málo nebo hodně těžko říct...
Hybridy přece nemůžeš počítat jako EV :-)
Avatar - Barrichello
23. 11. 2023 20:09
Re: Úžasné úspěchy
přesně tak, ale utopistům se hodí všechno kde je baterka, ještě že do toho nedali dětský autíčka na vysílačku :-) :-) :-)
Avatar - eLzyx
23. 11. 2023 12:00
Re: Úžasné úspěchy
aby taky nedávali, při cenách benzinu v Americe a existenci stále pořádných motorizacích. Navíc to mají všude sakra daleko.
Ale v Evropě je to jiná pohádka. Spalovací auta mizerná, dvoulitr je už dneska skoro top motorizace, vše zbytečně přetechnizované, složitě udržovatelné. A ceny paliv? Dvojnásobné. Vzdálenosti? Daleko menší.
Takže tady bude ten rozvoj elektromobility rychlejší, loni to bylo myslím kolem 12% z celkového koláče.
Avatar - Barrichello
23. 11. 2023 13:25
Re: Úžasné úspěchy
A proto lidi ty nový auta nechtěj nebo kupují ameriky - ty fosilní ovšem :-) Tam nic z toho co si psal neplatí.

Anebo si udržují svoje ojetiny.

Budete to mít těžký kluci :-) :-) :-) :-) A Čínan Vás zdeklasuje naprosto totálně - nemáte mu šanci Konkurovat to ani s Teslou :-)
Avatar - eLzyx
23. 11. 2023 14:34
Re: Úžasné úspěchy
co to plácáš? Proč mě házíš do pytle "EV maniak a niak inak"?
Však já mám spalováky rád, jen ty evropské vyjma supersportů již nic nenabízí. Zvuk? Plebejský čtyřválec. Spolehlivost? :D :D :D Ekonomický provoz? :D :D :D :D :D

Udržovat ojetiny bohužel nelze do nekonečna. Resp. nedává to leckdy ekonomický smysl, pokud člověk něco najezdí.

A že lidi v Evropě kupují ameriky? Jsem si vyjma Tesly nevšiml. Fakt na silnicích vídám více Tesel jak spalovacích amerik. Což mi přijde docela škoda.
Avatar - posledni_skaut
23. 11. 2023 15:58
Re: Úžasné úspěchy
Že Vás to baví s baričelem diskutovat, vždyť je totálně mimo realitu. Já jsem si ho zablokoval, protože číst ty jeho dlouhé a smutné zprávy, které navíc plní nesmyslnými čísly, které si cucá z prstu je opravdu bolestivé. Buď je mu patnáct a nebo má vážný psychický problém.
Avatar - Barrichello
23. 11. 2023 16:36
Re: Úžasné úspěchy
Jsi opět nahlášen, pokračuj.

Budeš si muset brzy založit nick číslo 21 457 Hammuno :-)
Avatar - Barrichello
23. 11. 2023 16:35
Re: Úžasné úspěchy
já jen dneska viděl 2 Ramky, jedno Escalade, Wranglera a Pacificu.

Někdo ty ojetiny udržuj i když to nemá ekonomicky smysl a do auto co koupil za 150 dal během 7 let třeba 240.
Udržují to protože ty auta mají rádi. Já mam auta 11, 26 a 38 let starý, vlastně za pár měsíců 12, 27 a 39. A všechny pořád jezdí.

Znam takových lidí mraky co maj podobná auta.
Avatar - eLzyx
24. 11. 2023 11:37
Re: Úžasné úspěchy
jo, já mám také taková auta. Jenže je nemám na denní ježdění. Víš jaké jsou problémy sehnat díly i na jen 20 let stará auta? Ne ty spotřební, jako filtry, čepy atp.. Ale třeba kardany s integrovanými ložisky, různá gufera, ložiska do diferáků, převodovek, nebo třeba i originální světla.
Proto je mám jen pro zábavu a na spotřebování mám Teslu - provozně levnější, výkonnější, spolehlivější a bez předepsaného servisu (s Volvem jsem dělal olej 3x ročně, což je opruz, když si na to musíš vzít celodenní dovolenou, nebo si pod to lehnout o víkend sám)
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 12:46
Re: Úžasné úspěchy
Ne nevím, já seženu cokoliv.

Ted sem kupoval na Jaguara klouby, tyčky stabilizátorů, silentbloky ramen. Vše skladem v ČR nebo PL. Auto z roku 1997, skladem sou i tlumiče, ložiska kol, filtry, klínáky atd.
Co nemaj tady maj v Británii nebo na ebay po celém světě.
Čidlo klepání (knock senzor) jsem kupoval přes ebay ze SAE (Emiráty), bylo tu DHL za 4 dny.
Na Charger je to tu z rockauta za 3 dny DHL nebo Fedex, spotřebák ala náplně a filtry opět koupím i tady bo převodovka je mercedes a i zbylé filtry běžně k mání v čr. Kupodivu byl v čr k mání i chladič, normálně skladem v Ostravě.

Jediný na to tu nic krom olejového filtru, svíček a ramínek stěračů nic není je Rolls, ale to je asi logické když v republice je dohromady 40 aut, kdo by to držel skladem :-)
Opět bez problémů k dodání z Holandska nebo Británie.

Lehnout si pod to o víkendu mi nedělá problém.

Kardan sem ještě nikdy do ničeho nekupoval, světel se válí tuna na ebay.
Avatar - eLzyx
24. 11. 2023 17:14
Re: Úžasné úspěchy
přesně vypisuješ díly, které nejsou problém nikde. Ale zkus nějaké vnitřnosti převodovky. Nebo třeba různé plastové cuplíky, příchytky, plastové obložení sedačky (občas vídám na autem rozpraskané), nebo třeba ozdobné lišty kolem oken. Nejsou, nebudou.
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 11:44
Re: Úžasné úspěchy
Nepotřebuju, nemam auta co maj najeto 400 tis km.
A v chargeru mam vyměněný sedačky vyndaný z auta co mělo najeto 50 tis km, takže maj ted vlastně najeto cca 90 tis i když auto má samo o sobě 199. Ty původní co měly cca 160 tis už sem dávno prodal :)
Vnitřností převodovek je všude tuna, nebot W5A580 (NAG1) se dávala asi do 60 modelů aut, to samý ZF5HP24 nebo THM400 od GM. Nebo sou k mání i celé převodovky. V PL stojí kompletní repase výměnným způsobem cca 50 tis kč, dáš jim svojí starou a oni ti daj novu, repasovanou. Plastové cuplíky např. podběhů jdou použít univerzální ze sad, ted sme dávali asi 5 ks na Chargera

Souhlas že problém sou ty těsnění dveří, různé lišty atd. To už moc k sehnání nebývá na starší auta.
22. 11. 2023 11:24
"Skvělá" koupě!
https://www.autoforum.cz/…du-se-standardy/
:-[] :-[] :-[] :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Trofim Lysenko
22. 11. 2023 11:38
Re: "Skvělá" koupě!
Dobrý den, chtěl jsem se Vás zeptát, jste Petr Prokopec nebo Petr Miler, že stále dáváte své články z autofora?
Avatar - Fomax
22. 11. 2023 11:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Fernando Martínez
22. 11. 2023 12:24
Re: "Skvělá" doupě!
Kdo to je? Tvůj životní partner?
Tady není seznamovací web, Dejve.
Avatar - Fomax
22. 11. 2023 13:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 11. 2023 13:59
Re: "Skvělá" koupě!
Ten server se měl jmenovat PetrMiler-hejtEV.cz
Avatar - Barrichello
22. 11. 2023 15:29
Re: "Skvělá" koupě!
A ty západní servery, z kterých sou ty články převzaté se měly jmenovat jak? :-) :-) :-)
Avatar - posledni_skaut
22. 11. 2023 20:18
Re: "Skvělá" koupě!
Ten server by se měl jmenovat mammalypenisasmutnyzivot.cz. Jinak si to nedovedu vysvětlit...
Avatar - Barry Lyndon
22. 11. 2023 12:28
nj. Tesla 3Y je takový Ford T mezi EV
nicméně nic netrvá věčně... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - posledni_skaut
22. 11. 2023 20:17
Krach Tesly
Nevíte prosím někdo kdy konečně ta Tesla zkrachuje? Místní diskutující v tom měli jasno, tak snad se někdo přihlásí a vyjádří se k tomu. :)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Fomax
23. 11. 2023 01:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - eLzyx
23. 11. 2023 12:00
Re: Krach Tesly
bacha na žilku :D
Avatar - posledni_skaut
23. 11. 2023 13:17
Re: Krach Tesly
Ňu ňu ňu. :D Malý úd, nebo bolavé ego? Ptám se pro kamaráda...
Avatar - Barrichello
23. 11. 2023 13:23
Re: Krach Tesly
jsi nahlášen hammuno, pokračuj :-)
Avatar - Fomax
23. 11. 2023 22:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - .StenLi.
23. 11. 2023 10:18
Re: Krach Tesly
:D :D :D Ti diskutujuci sa tu uz trepu ako ryba na suchu a to maju najhorsie roky pred sebou. Nuz, kto nepochopi teoriu, toho prepleskne prax :-!