Bílá barva, plechová kola, základní motorizace, manuální převodovka a strohá kabina. Na první pohled pracant v základní výbavě, jenže jaká je skutečnost? A jak vlastně jezdí?
Berlingo XL diesel 75 kW so 6-stupňovým manuálom vyjde na podstatne menšie peniaze:
základ 565 000 Kč
stredná výbava 602 000 Kč
fullka 682 000 Kč.
S bonusom za staré auto ešte o 30 000 menej.
Volkswagen začína na 776 300 Kč v základe. Fakt je o toľko lepší? Alebo je logo VW také prémiové?
Probém Berlinga byl v tom, že se s dieselem/benzínem donedávna nenabízelo. Takže Caddiny mizely ze showroomů jak rohlíky cena necena. Zda to PSA dokázalo zvrátit nabídnutím přestavěných N1 verzí, nevím.
Presne tak jenze pak PSA zjistilo ze EV nikdo nekupuje a je to propadak, tak se v tichosti vratili ke spalovakum ktery najednou nestihaji vyrabet :D Jak tuto skutecnost komentuje mistni EV uderka?
Od června 2022 jde o pátý (!!!) test Caddyho 2,0 TDI. Fakt je potřeba stále dokola testovat to samý? Nejsou jiná auta? Když už malou dodávku, máme tady jiné malé dodávečky, o dost levnější, a troufám si snad i tvrdit, že dnes už kvalitnější. Berlingo, Kangoo Van (4,2 m3, se 130k benzínem za 520t, s 115k naftou za 544t) atd. Kde je problém? Moc bych za to nedal, že nás brzy čeká test Multivanu nebo Transportéra, většinou to na ACZ tak je...
Vazeni jednoho z novych caddy vlastním . Motoricky to ujde, vnitřek ujde. Ale elektronika je totální propadák. Auto mam v plné palbě a měsíc od nákupu v reklamaci na sw závady. Hlasitost a zvuk bída rádio se resetuje. Okénka se špatně stahují . Dotykové ovládání většinou ovládá úplně něco jiného než chcete. Handsfree je jak z kanálu a díky vyhřívanému oknu signál v tel proste není. Takže bych chtěl velmi poděkovat importérovi porshe.cz jak pěkně na zákazníky mastí. Rok mi tvrdí ze za měsíc bude novy fw.