Nová nejmenší alfa má být jak prvním elektromobilem značky, tak i klasickým crossoverem segmentu B s konvenčním, byť pravděpodobně elektrifikovaným pohonem. Odhalit se má už v průběhu roku 2024.
Tak ona 1.2 96kW s 8st Aisinem zas tam špatná není, jede pěkně. Jen se musí dobře udělat tlumící hmoty v autě , jinak se při vytáčení dost ozývá. Viz třeba Mokka. Obávám se že FF to mají nahnuté a Stellantis jde cestou utilizace = jen jeden motor s různým výkonem pro všechny :-[] Rve ten 3 hrnek všude… :no: Nicméně tenhle model bude mít s Alfou společný jen znak na kapotě, asi tak jako Avenger s Jeepem…
Vzdyt rikam prumernou.
To znamena, ze neni spatna.
Jen nicim nevynika.
FireFly je taky trivalec. Ale je lepsi... ve vsem.
Zkousel jsem to.
Jedine co mi moc nesedelo byla ta "volnobezka" - skoro nebrzdi motorem.
Necha otevreny ventily...
Ano, setri to palivo. Ale ja mam rad kdyz motor brzdi, kdyz podradim. :-(
Tak ti nevim, když už 3hrnek, tak raději tu 1.2 s vyšším výkonem 130k než litrový FF se 100k. Mohli by tam dát ale 4válec i 1.3 příp 1.5 a byl by klid ;-)
Bohužel je to tak.
Lidé si radši koupí auto ze kterého nevidí, a nemají odhad o jeho rozměrech.. Láká je hlavně větší bezpečnost.. Mají totiž strach, že by do nich narazil někdo.. no.. v SUV, ze kterého řidič nevidí, a nemá odhad o rozměrech vozu..
Tím neříkám, že to tak má každý.. Ale většinou je to tak, že řidič SUV není moc řidič, ale jen držitel řidičského průkazu..
Jak stále říkám; zlatá éra sedanů a kupéček!
To, že Alfa nenabízí za Giuliettu také normální běžný hatchback sportovního charakteru, je zločin! Měla v tom nepřerušenou tradici od r. 1971!!! :-O:-O:-O