Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Myslíte si, že česká města rýžují na pokutách? Tato vesnice žije téměř jen z nich

9 komentářů

topten
je to tak i u nas, kdy nas urednici terorizuji za nepatrny prekroceni rychlosti
driv to mel nastaveny na 60, tak jsme zpomalili, sli dolu na 55, tak jsme zpomalili, dnes uz jsou na 53 a proto nekteri vydesenci jedou radsi jen 40, cim zvysuji na silnici stres.
uredniku tam je moc a musej se zaplatit a jsou mesta, kde na vybirani pokut sedi po kanclech skoro polovina lidi dopravniho odboru. a neni to tak, ze jich tam je 5 a z toho 2 na pokuty, ale je jich tam (v jednom konkretnim pripade) 28 a 12 z toho se zabyva vybiranim pokut a tenhle pocet neni zdaleka ojedinely.
a takovej urednik prijde mesto minimalne na pul mega, takze se musej docel snazit, aby tech 6 mega rocne jen na sebe vybrali.
a dalsi postup bude ten, ze jak my dal snizime rychlost, tak oni snizej limit na 50 a za dalsi rok tam daj znacku 30 aby dal meli pro sebe na vyplaty...
pritom firmy nemaj lidi na praci, ale tihle bezmozci se uredni zidle drzej zuby nehty, protoze na urade maj teplicko a klidek a nejsou za nic zodpovedni
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pěkně jsi to shrnul, všichní víme, že přílišná administrativa je jen zátěž, ale všichni se do ní tlačí, aby nemuseli robit.
ice1
Ne, my to víme ... je to buzerace a zlodějina, která nemá s bezpečností nic společného
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Ono to tu nikdy za moc nestálo, ale za Bureše jsme nabrali jednoznačný směr řeckou cestou (volí nás důchodci a státní zaměstnanci, tak jich potřebujeme co možná nejvíc) a změnit to nebude vůbec jednoduché (viz. ta dezolátní hysterie včera kvůli kosmetickému balíčku).

Tím se nechci nějak moc zastávat současné vlády (změť lobbingu a populizmu). 😐
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Protože tady byl vždycky dost vlažný vztah k dodržování pravidel - ta třicítka se tam nedává proto, aby se tam jezdilo 30, ale aby se tam nejezdilo víc než 50. A 50 platí proto, aby se nejezdilo víc než 70. Stejně tak 90 je u nás spíš 110 a na dálnicích máme rychlost relativně neomezenou... Průšvih nastává, když se to začne vymáhat (jak píše topten), pak se ukáže , jak jsou ta pravidla pitomě přísná (a nebo možná až tak pitomá nejsou, ale tím jak je většinově nedodržujeme. nejsme ně mentálně připravení 😁 ).

A nejde jen o rychlost, ale třeba i parkování nebo z úplně jiného soudku: placení daní 😄 .
Jaromír Ticháček
Ten vztah byl vždy dost vlažný. V tom máte pravdu. Ono se také není čemu divit, když ta pravidla jsou nastavena nesmyslně, a ta nesmyslnost jew už odnepaměti zdůvodňována přesně tou argumentací, kterou jste předvedl. Takže máme třicítky, aby lidé nejezdili více než padesát (ale radar tam spolu s nějakými policajty stojí pravidelně), občas padesátku, pečlivě hlídanou někde na přehledné rovině, ceduli konec obce podle katastrální mapy dva kilometry za poslední stodolou a zase někoho, kdo vybírá výpalné.
A stačí přejet hranice a ve vesnici se nejede devadesát, ale je tam omezení na osmdesát, nebo sedmdesát. U přechodu pro chodce u školy, nebo o kus dál u obchodu, případně u frekventovanější křižovatky je padesátka. A ten policajt s radarem stojí u té školy. A ještě není schovaný, ale už zdálky se předvádí celému světu. To je pak jiné mentální nastavení, když ty předpisy dávají smysl i ožralemu a vyhulenému puberťakovi, který se vrací nad ránem z Ainetu do města.
jiras_
Úředník si to místo nevytvoří, to dělají politici, lejno se pak jen propadne dolů a vytvoří místo, které někdo zaplní a začne vybírat (proto tam je). 30 km/h taky neudělá úředník, ale policie. Ti mají za úkol "dbát na bezpečnost". Buď to jde nějak složité řešit, nebo tam píchnout tu značku. No jsme na začátku a dáme si to celé znovu.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Jojo, znam jeden most. Provizorne uz stoji cca 30 let a aby nespadl, tak je na zacatku 30. Je dobre videt a jeste ma okolo sebe reflexni ctverec.

Kolik procent aut na nem zpomali aspon na tu padesatku, co myslite? Na tricitku se ani neptam.
Jiří Škeřík
To nemusíte chodit daleko. Městská policie Třeboň takto "zdaňuje" řidiče ještě krutějším způsobem různé "nachytávky" na řidič. Všelijak matoucí dopravní značení. Jako je například zákaz současně s umístěním semaforu běžným u částečných uzavírek, kde současně již předem dopravní značení oznamuj, pro auta nad 3,t. je tato uzavírka neprůjezdná. Řidiči osobáku pak usoudí, že zelená na semaforu je právě pro ně a pokračují po rozsvícení zelené v jízdě. Za zatáčkou v lese na ně již čekají strážníci městské policie. Bez pokuty jsou pak dále puštěni jen jejich známí se slovy. "dobrý den paní doktorko, vy samozřejmě můžete pokračovat". Hyenismus nejvyššího kalibru. Řidičům je připomenuto, že ve správním řízení to budou mít dražší a těm vzdálenějším, že na první projednání jsou povinni se dostavit do města Třeboně. A hle i v opačném směru dva strážníci a za nimi kolona řidičů čekajících na pokutu. Není tu městská policie k udržování pořádku? Evidentně má za úkol městu vydělávat peníze okrádáním řidičů. Někdo to však musel nejen vymyslet, ale ty policisty tam i poslat.