Další neznámá značka z Číny představila svou vizi elektromobilu. Luxusní sedan s velkou obrazovkou v druhé řadě, výkonem 625 koní a dynamikou supersportu má přitom na domácím trhu stát v přepočtu asi tři čtvrtě milionu korun.
proč mají ty ceny tak dole a ne furt točit, že konkurent Octavie stojí polovinu. A přehled Čínských automobilek by se taky hodil. Je to největší vyrobce aut na světě.
jak se udrží s cenovou politikou. Téměř všechny čínské čistě EV automobilky existující pár let nebo tak jedno desetiletí, jsou ve ztrátě. Třeba u nás jsou automobilové plátky úplně paf z NIO, jak že to je skvělé auto za odpovídající peníz. Jenže i přes těžkou dotační exportní politiku ze strany Číny je ta automobilky ve ztrátě a neustále ji zvětšuje a začala masivně propouštět. To je asi stejný kauf jako před lety Saab. Největší efektivitu i Číně vykazuje Tesla a ostatní výrobci se od ní učí a ta prodává trojku za stejné prachy jako tohle hyper auto.