Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chrysler Imperial: Křižníku zvoní umíráček

10 komentářů

Mam rad americke auta (Dodge Charger je moj favorit), ale myslim si ze tych 6.7 litra do 12 rokov nie je ziadna strasna bariera. Aj ked asi V8 s dvojventilovou technikou odzvonilo. Co uz.
Klaudius
Asi urcite. Mali by si to konecne uvedomit aj na starom kontinente. Slogan "objem nicim nenahradis" uz neplati. Aj nazor, ze len velke auto je dobre, mi pripada chore. Konecne to niekto spustil. V8 je minulost, nech zije R4... 😄
Avatar - Pierro
Pierro
Na jednu stranu zaplať pánbůh, že tenhle plagiát Rollse se nedostane do výroby. Nevím proč, ale připomíná mi to čínskou produkci. Ostatně soudruhům z ČLR by tahle limuzína jako vládní vozidlo docela slušela.. >😒] A k té spotřebě... no nevím, nevím, zdali ten, kdo s tímto návrhem jako první přišel jezdí v Americe s autem této spotřeby, minimálními emisemi a celkově se chová tak vzorně ekologicky... 😐
cuisine
no mě se ta čísnká verze phantoimu dost líbí .. ta je tak ošklivá až je hezká ... doufám že jí budou vyrábět .... 😄
Take mam rad americke auta moji srcovkou je Cadilac CTS.... Ale vadi mi ty spotreby tech aut. Ze by konecne se zacli po USA prohanet Fabie 1.2 HTP??? 😉 Treba by jim Skoda mohla prodat licenci na vyrobu tohoto motoru.... A predstava Dodge Viper s motorem treba 1.8 TFSI do VW???? Uz se pomale zacinam tesit.... ba rok 2020.....
marozKO
no.. tak nevim, zda-li ve mne predstava Viperu s 1.8 TFSI vzbuzuje nejake pozitivni emoce. Prece jen.. V8 je V8 a... at si kdo chce co chce rika, objem skutecne nicim nenahradis. Mozna se vyrovnas vykonem, mozna ho i predcis, ale.. jsou i jine veci, kvuli kterym jsou ameriky krasne.. 😉
Zmaxxx
Viper ma V10 😊
marozKO
oj.. chyba na me strane.. nechal jsem se unest prispevkem o par radek vyse :😉
nevim jestli je to dobre si predstavte ze jedete po dalnici v
Mustangu a najednou vas predjede Skodovka ja bych se z toho ***, at zije Americka sila
Homer bude nejspíš neskutečně na$ranej, že mu zařízli projekt.