Novinky
TT
5
Nechápem, prečo by som mal čínskym autám držať palce. Užierajú aj tvoj krajec chleba.
Přejít do diskuze
Len v spanielsku preda MG tento rok skoro 30 000 aut ( nie to nie je preklep ) ... ako vravim .. este rok dva a dacia s MG si v europe spravia poriadky a nastolia nove pravidla ( a drzme palce aj dongfengu.. tiez uz sa dviha ) ... a nikto sa tu potom uz s nejakym podivnym citronom ci zaspatym fiatom ani bavit nebude ... trh sa musi ozdravit od skostnatelych radoby legiend ktore uz zakaznikom zda sa ze ani nemaju zaujem nic normalne ponuknut ... to MG HS je brutalne... aj motoricky ponuka ideal... ked pojdem pozriet v januari colta tak si ho tiez omrknem ( predajca ma u nas mitsu a MG spolu )... ono za kusok lepsiu vitaru mat faceliftovane HSko ... pecka... bude to zase uspech v eu ako pri mensom ZS... MG umi :yes:
Bohužel, tohle jen nahrává čínské dotační politice o ekonomickou nadvládu nad zbytkem světa. Nikdo jiný si nemůže dovolit tolik státních subvencí jako Čína. Konečně to pokřivení začala řešit i EU.
koukám že tady dlouho nejsi
tento týpek fandí každou chvíli něčemu jinému 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
tento týpek fandí každou chvíli něčemu jinému 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Ja určite by som preferoval SY, nejak kórejcom viac verím 😄, nepoznám nikoho, kto by mal s tým problémy a to ich je v okolí viac,
Jiste ze ano.
V anglii je MG zrovna tak uspesne.
Neni divu, mnoho lidi chce “rozumny auto za rozumne penize” no a kdyz to evropani nezvladnou nabidnout a cinani ano, no tak se budou prodavat cinani.
A tak je to jenom dobre.
To je trzni ekonomika - zakon nabidky a poptavky.
Nejake Skodvce nebo VW nic neprekazi v tom aby tomu konkurovali.
Rozhodli se, ze ty zakazniky nechteji a ze ten trh prenechaji konkurenci, protoze je na tom mala marze.
Cas ukaze, jestli to bylo dobre nebo spatne rozhodnuti.
V anglii je MG zrovna tak uspesne.
Neni divu, mnoho lidi chce “rozumny auto za rozumne penize” no a kdyz to evropani nezvladnou nabidnout a cinani ano, no tak se budou prodavat cinani.
A tak je to jenom dobre.
To je trzni ekonomika - zakon nabidky a poptavky.
Nejake Skodvce nebo VW nic neprekazi v tom aby tomu konkurovali.
Rozhodli se, ze ty zakazniky nechteji a ze ten trh prenechaji konkurenci, protoze je na tom mala marze.
Cas ukaze, jestli to bylo dobre nebo spatne rozhodnuti.
Tak mg bol v uk mrtvy dlhe roky az kym nedoniesli suv. To ich postavilo na nohy a uz sa to nabaluje, rozsiruju portfolio, predaje stupaju
Potlaci konkurenci cenami pod vyrobnimi naklady a pak vas sedrou z kuze.
Cemu na tom nerozumite?
A to jsou ty vyrobni naklady nizko diky nulove bezpecnosti pro lidi a praci nestastniku za hrst ryze...
Cemu na tom nerozumite?
A to jsou ty vyrobni naklady nizko diky nulove bezpecnosti pro lidi a praci nestastniku za hrst ryze...
Dezolátní rodina, dezolátní nabíječ a nebo co já vím... každopádně byla ocejchovaná :no: 😁
A bývalé tradiční britské značky
Jaguar 105 ks
Landrover 808 ks
Docela sranda, jak nejúpěšnější britská značka je dnes ta v rukou čínanů.
Indové by se mohli učit
Jaguar 105 ks
Landrover 808 ks
Docela sranda, jak nejúpěšnější britská značka je dnes ta v rukou čínanů.
Indové by se mohli učit
DongFeng proti MG slabota, listopad 6 ks a za 11 letošních měsíců 55 ks.
Maxus má 14 ks a SWM 1 ks.
Maxus má 14 ks a SWM 1 ks.
tuhle sem v tom viděl cca 25 letou slečnu, měla zuby a nemělai ani 140 kg.
Takže typická dezolátka vid 😄
Takže typická dezolátka vid 😄
Vzhledem k tomu, jak je Ssangyong dost úspěšný na českém trhu, nevím, cos tím B chtěl říct. MG s 2410 auty je na tom líp než např. Mazda (1993) a Citroen (1973). Před MG je jen těsně Opel (2544) a Seat (2677).
MG 295, Ssangyong 253
od začátku roku
MG 2410, Ssangyong 2904
no ještě ani nedohnali Ssangyong, 😒] 😒] 😒]
když chceš napsat A, musíš taky napsat B
musíte se snažit herr direktor 😒]
od začátku roku
MG 2410, Ssangyong 2904
no ještě ani nedohnali Ssangyong, 😒] 😒] 😒]
když chceš napsat A, musíš taky napsat B
musíte se snažit herr direktor 😒]