Tuzemské zastoupení čínské automobilky s britskými kořeny zveřejnilo český ceník omlazeného SUV HS. To si stále zachovává zážehovou patnáctistovku, kterou můžete kombinovat s šestistupňovým manuálem i sedmistupňovou dvouspojkou.
Len v spanielsku preda MG tento rok skoro 30 000 aut ( nie to nie je preklep ) ... ako vravim .. este rok dva a dacia s MG si v europe spravia poriadky a nastolia nove pravidla ( a drzme palce aj dongfengu.. tiez uz sa dviha ) ... a nikto sa tu potom uz s nejakym podivnym citronom ci zaspatym fiatom ani bavit nebude ... trh sa musi ozdravit od skostnatelych radoby legiend ktore uz zakaznikom zda sa ze ani nemaju zaujem nic normalne ponuknut ... to MG HS je brutalne... aj motoricky ponuka ideal... ked pojdem pozriet v januari colta tak si ho tiez omrknem ( predajca ma u nas mitsu a MG spolu )... ono za kusok lepsiu vitaru mat faceliftovane HSko ... pecka... bude to zase uspech v eu ako pri mensom ZS... MG umi :yes:
Neni divu, mnoho lidi chce “rozumny auto za rozumne penize” no a kdyz to evropani nezvladnou nabidnout a cinani ano, no tak se budou prodavat cinani.
A tak je to jenom dobre.
To je trzni ekonomika - zakon nabidky a poptavky.
Nejake Skodvce nebo VW nic neprekazi v tom aby tomu konkurovali.
Rozhodli se, ze ty zakazniky nechteji a ze ten trh prenechaji konkurenci, protoze je na tom mala marze.
Cas ukaze, jestli to bylo dobre nebo spatne rozhodnuti.
Vzhledem k tomu, jak je Ssangyong dost úspěšný na českém trhu, nevím, cos tím B chtěl říct. MG s 2410 auty je na tom líp než např. Mazda (1993) a Citroen (1973). Před MG je jen těsně Opel (2544) a Seat (2677).
Bohužel, tohle jen nahrává čínské dotační politice o ekonomickou nadvládu nad zbytkem světa. Nikdo jiný si nemůže dovolit tolik státních subvencí jako Čína. Konečně to pokřivení začala řešit i EU.