Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

MG HS po faceliftu dorazilo do Česka. Ceny a výbava jsou pořád jeho velkou předností

26 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Listopad 2023😒br /> 295 ks
1-11 2023: 2410 ks

A pak že čínský auta nikdo nebude kupovat 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Len v spanielsku preda MG tento rok skoro 30 000 aut ( nie to nie je preklep ) ... ako vravim .. este rok dva a dacia s MG si v europe spravia poriadky a nastolia nove pravidla ( a drzme palce aj dongfengu.. tiez uz sa dviha ) ... a nikto sa tu potom uz s nejakym podivnym citronom ci zaspatym fiatom ani bavit nebude ... trh sa musi ozdravit od skostnatelych radoby legiend ktore uz zakaznikom zda sa ze ani nemaju zaujem nic normalne ponuknut ... to MG HS je brutalne... aj motoricky ponuka ideal... ked pojdem pozriet v januari colta tak si ho tiez omrknem ( predajca ma u nas mitsu a MG spolu )... ono za kusok lepsiu vitaru mat faceliftovane HSko ... pecka... bude to zase uspech v eu ako pri mensom ZS... MG umi :yes:
TT
Nechápem, prečo by som mal čínskym autám držať palce. Užierajú aj tvoj krajec chleba.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
koukám že tady dlouho nejsi
tento týpek fandí každou chvíli něčemu jinému 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
On to asinepochopi...
Avatar - Anonym
Anonym
DongFeng proti MG slabota, listopad 6 ks a za 11 letošních měsíců 55 ks.
Maxus má 14 ks a SWM 1 ks.
Freddka
Jiste ze ano.
V anglii je MG zrovna tak uspesne.

Neni divu, mnoho lidi chce “rozumny auto za rozumne penize” no a kdyz to evropani nezvladnou nabidnout a cinani ano, no tak se budou prodavat cinani.

A tak je to jenom dobre.
To je trzni ekonomika - zakon nabidky a poptavky.

Nejake Skodvce nebo VW nic neprekazi v tom aby tomu konkurovali.
Rozhodli se, ze ty zakazniky nechteji a ze ten trh prenechaji konkurenci, protoze je na tom mala marze.
Cas ukaze, jestli to bylo dobre nebo spatne rozhodnuti.
ptr078
Tak mg bol v uk mrtvy dlhe roky az kym nedoniesli suv. To ich postavilo na nohy a uz sa to nabaluje, rozsiruju portfolio, predaje stupaju
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
MG 295, Ssangyong 253
od začátku roku
MG 2410, Ssangyong 2904

no ještě ani nedohnali Ssangyong, 😒] 😒] 😒]
když chceš napsat A, musíš taky napsat B

musíte se snažit herr direktor 😒]
Mino21
Vzhledem k tomu, jak je Ssangyong dost úspěšný na českém trhu, nevím, cos tím B chtěl říct. MG s 2410 auty je na tom líp než např. Mazda (1993) a Citroen (1973). Před MG je jen těsně Opel (2544) a Seat (2677).
Avatar - Anonym
Anonym
A bývalé tradiční britské značky
Jaguar 105 ks
Landrover 808 ks

Docela sranda, jak nejúpěšnější britská značka je dnes ta v rukou čínanů.
Indové by se mohli učit
Avatar - sorpersa
sorpersa
Ja určite by som preferoval SY, nejak kórejcom viac verím 😄, nepoznám nikoho, kto by mal s tým problémy a to ich je v okolí viac,
webpaja
Bohužel, tohle jen nahrává čínské dotační politice o ekonomickou nadvládu nad zbytkem světa. Nikdo jiný si nemůže dovolit tolik státních subvencí jako Čína. Konečně to pokřivení začala řešit i EU.
Avatar - kruskar
kruskar
No, ale to Čína jen dává EU ochutnat vlastní dotační polívčičku a její důsledky.
NegusTheGreat
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
alespoň budou dobře k poznání. 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
tuhle sem v tom viděl cca 25 letou slečnu, měla zuby a nemělai ani 140 kg.
Takže typická dezolátka vid 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Dezolátní rodina, dezolátní nabíječ a nebo co já vím... každopádně byla ocejchovaná :no: 😁
rabies
A ty si kdo tvl, kavárenskej povaleč, sluníčko a nebo vítač 😉 :-!
Avatar - Allo
Allo
Auto asi dobrý ale nám zrušili dislajky? :no: :no: :no:
Avatar - Allo
Allo
Ten motor je čínský nebo to je koupené od někoho?
Avatar - Anonym
Anonym
původ od General Motors CHina
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Potlaci konkurenci cenami pod vyrobnimi naklady a pak vas sedrou z kuze.
Cemu na tom nerozumite?

A to jsou ty vyrobni naklady nizko diky nulove bezpecnosti pro lidi a praci nestastniku za hrst ryze...
Avatar - kruskar
kruskar
Tohle platilo někdy před 10-15 léty. Dneska už fakt ne.
Avatar - Anonym
Anonym
máš špatný info, za hrst rýže už nedělaj ani čínani.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Dumping ano, ale ne levnou pracovní silou. Spíš bych to viděl na čínskou vládní subvenci