Novinky
NegusTheGreat
Příspěvek podléhá schvalování.
alespoň budou dobře k poznání. 😒]
Potlaci konkurenci cenami pod vyrobnimi naklady a pak vas sedrou z kuze.
Cemu na tom nerozumite?
A to jsou ty vyrobni naklady nizko diky nulove bezpecnosti pro lidi a praci nestastniku za hrst ryze...
Cemu na tom nerozumite?
A to jsou ty vyrobni naklady nizko diky nulove bezpecnosti pro lidi a praci nestastniku za hrst ryze...
1-11 2023: 2410 ks
A pak že čínský auta nikdo nebude kupovat 😄
tento týpek fandí každou chvíli něčemu jinému 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Maxus má 14 ks a SWM 1 ks.
V anglii je MG zrovna tak uspesne.
Neni divu, mnoho lidi chce “rozumny auto za rozumne penize” no a kdyz to evropani nezvladnou nabidnout a cinani ano, no tak se budou prodavat cinani.
A tak je to jenom dobre.
To je trzni ekonomika - zakon nabidky a poptavky.
Nejake Skodvce nebo VW nic neprekazi v tom aby tomu konkurovali.
Rozhodli se, ze ty zakazniky nechteji a ze ten trh prenechaji konkurenci, protoze je na tom mala marze.
Cas ukaze, jestli to bylo dobre nebo spatne rozhodnuti.
od začátku roku
MG 2410, Ssangyong 2904
no ještě ani nedohnali Ssangyong, 😒] 😒] 😒]
když chceš napsat A, musíš taky napsat B
musíte se snažit herr direktor 😒]
Jaguar 105 ks
Landrover 808 ks
Docela sranda, jak nejúpěšnější britská značka je dnes ta v rukou čínanů.
Indové by se mohli učit