Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche Cayenne Hybrid: nové informace

88 komentářů

MazdaGE
No myslim ze nemas pravdu. Jedini japonci se nebali nasadit hybridy a to, ze se ta technika nakupuje a dovazi ze evropy a z USA je jen protoze japonsko je prilis male aby tam meli tovarny na vsechno, navic tam nemaji zadne nerostne suroviny. O to to maji jeste obtiznejsi. Ano hybrid jako koncepce je znama uz dlouho ale jako funkcni vykonny celek ktery dokaze predjet kamion je znam jen diky JAPONCUM a diky za to, nechat to na evrope tak zname stale jen tu koncepci a realne auto ze spyfoto z testovacich okruhu.
:yes: :yes: :yes:
Evropa je největší ekonomika světa
Budiz Ti pran vlstni (doufam) nazor. Rozepis se o obhajobe sveho tvrzeni, ze japonci ztraci, moc by mne to zajimalo, v jakych oborech a par prikladu. 😉 Hybrid je sice technologie znama, ale momentalne top v serii, nic lepsiho neni. Pokud na ni v Evrope nebyl ekonomicky a legislativne prostor, proc Jap ano?
GTI
A včem jako jsou vyspělejší?
marianek
Myslim, ze lidstvo nedokaze vyrobit vodik dostatecne ekologicky a za dostupnou cenu. Problemem jsou penize a ty se musi tocit. Tzn., ze stavajici ropni giganti musi pokracovat v prodavani pohonnych hmot. Pokud se tento jednoduchy kolobeh penez rozbije, muzeme predpokladat ekonomickou krizi obrovskych rozmeru. Myslim, ze v budoucnosti uvidime hybridni cerpaci stanice (elektrina/ethanol/dalsi moznosti). Vodik je pouhou propagandou svetovych vlad a ropnych spolecnosti aby lide nezacali pozadovat vozy pohanene elektrinou z baterii.
GTI
:yes:
MazdaGE
Jo jenze dokud nebude vodik dostatecne levny a vyroba rozsirena aby se to dalo dat to vsech modelu aut tak jediny ekologicky pocin mezi benzinem a vodikem je hybrid. A to nevyhnutelne. A vime kdo se zasluhuje nejvic o vyrobu hybridu a kdo nejspis jako prvni na svete dotahne alternativni paliva do konce, kdyz se neboji nasadit hybrid technologii desitky let pred nastupem ropne krize. A po certech dobre se mu to dari.
Opět zajímavá diskuse. GTI proti zbytku světa. GTI alespoň píše ve svém stylu a pořád stejně. Módní názory některých jsou opravdu zábavné. Na GTIm většině vadí, že hraje za špatnou stranu. Kdyby hájil Fiaty (dnes hóóódně v módě) nebo Japonce, bude tady velká část vyzdvihávat GTI do nebes. Mno, tak to na začátek. Hybridy. Nevím, v čem by Japonci měli mít nějaký náskok? Ano, ten měli, ještě jejich dnešní generace čtyřicátníků. Dnešní generace zdaleka není zvědavá na píli a odhodlání jejich otců. Tedy Japonská technika zdaleka dnes není v náskoku, jak tady někteří stále tvrdí. Elektronika, vývoj a věda je vpředu i jinde a spíše Japonsko začíná ztrácet. Hybrid není žádná top technologie, ale technologie již léta známá. Ale ekonomicky a legislativně pro ni nebyl prostor. První přišli do série Japončíci, jsou to klucí šikovný, a budiž jim přáno. Ať se daří. Ale psát tady rozsáhlé myšlenky o tom, jak tisíc let před naším letopočtem v oblasti Číny a Egypta byli dál než my, jak to souvisí s dneškem? Evropa vedla v novodobých dějinách světový vývoj nejvíc! Ale ani na tom přece nemůžeme stavět dnešní uspořádání světa.
marianek
Hybrid (benzin/elektrina) je pouhym meziclankem pred dodazenim pochopeni ropnych spolecnosti (=vlady USA + zbytku sveta). Jasnou budoucnosti je pohon na elektrinu (baterie). Svet ale ridi ropne spolecnosti (viz vyse) a tito nedovoli pohonu na baterie, aby se rozsiril po celem svete (uz pracuji na clanku v mem blogu). Dobrym prikladem je pribeh vozu EV1.
Timto fandim nynejsim hybridum. Jde o pohon dneska a zitrka. Je jasne, ze Japonsko je v teto technologii o poradny krok vpred, ale Evropa se snazi ztratu dohonit. Uz i v Nemecku si uvedomili, ze je potreba divat se dale.
Jasnou slepou ulickou je pohon na vodik.
Nesrovnávám BMW 3 s Almerou, to se skutečně srovnat nedá. Píšu, že jsem neměl na BMW, a tak jsem si koupil Sunnyho, což považuji dodnes za jednoznačně lepší variantu, než viz. výše. Na BMW nedám dopustit.
Jestli se nepletu, tak TTT ma do 2 3 let prijit jen s nejakym hybridem s az trilitrem velikostne nad priusem. To mi moc jako slibny plan neprijde.
POvidate si tu dobre chlapci, ale srovnavat tehdejsi 3kove BMW s Almerou je naprosta silenost. Almera na nej nema ani motorove ani podvozkove ani provedenim.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Nevidím důvod proč násilně třídit auta na evropská a japonská, když ta "japonská" se v Evropě navrhují a vyrábí 😉
Historie automobilismu je bezpochyby zajímavá, třeba tě jednou pozvu, aby sis prohlédl mou sbírku 😉
Ale pro člověka, který si jde dnes kupovat auto je důležitější současnost a té se taky týkal můj příspěvek. A za tím, že jsou Japonci na technické úrovni vyspělejší, si stojím a fakt, že ty to nepřijímáš, svědčí pouze o tvé neinformovanosti.
tudydudy
Porsche by melo na hybridy zapomenout(alespon na nejakou dobu) a zacit vyvijet poradne nadupane diesely(dobrym prikladem mu budiz motor 35d od BMW).Velky vykon,nizsi spotreba a velka vydrz.
Protože jsem v polovině 90. let dělal v autoservisu a o těch Golfech, Astrách, Escortech a jim podobným jsem si udělal vlastní názor. Na BMW 3 jsem neměl a pak jsem ho objevil. Do přelomu století naprosto v pohodě, pak jsem ho prodal, mimochodem o 3000 levněji, než jsem ho koupil a dodnes spokojeně řídím Almeru viz. výše.

Tvoje evropské ikony můžou s klidem strčit hlavu do písku. Nemají na to.
gti jezdí fávem a kope za vw team, takže sice neví, o čem píše, ale píše o vw moc hezky. :yes:
GTI
Svou "literaturu" >😁 ... to bych si nedovolil. Natolik o tvých schopnostech zase přesvědčen nejsem 😉 ale myslím, že v tvém případě postačí, když budeš číst běžné motoristické časopisy. Začni zlehka, zatím jen prohlížej snímky... časem přečti nějaké pohledy do minulosti. Ale pozor, aby se ti nezatočila hlava, v Evropě se auta vyrábí už přes sto let... ne deset, jak ses zatím domníval >😁 😉 :yes:
GTI
Kdes koupil, že jezdím s VW? No, já opravdu nechápu, žes mohl najít motivaci k tomu, přeskočit evropské ikony a dopátrat se sunnyho... to je pro mne nepochopitelné. Absolutně. Na druhé straně chápu, že pokud chce někdo kultovní MX5ku od Mazdy, musí k Mazdě... P.S. Ta poslední věta je kouzelná >😁
A myslíš, že bys mi mohl doporučit nějakou studijní literaturu, abych se mohl doučit? Ale ne abys mi vytiskl výběr z tvých příspěvků na auto.cz, to spíš pošli do Trnek brnek >😒]
GTI
Nejdůležitější, vojto, je nikoliv to, jak dlouho auto máš, ale kolik najedeš. Mezapomeň, že za tvých deset let v Lexíkovi by s ním mnohý najel i 750 tisíc km... Pokud děláš středoevropský průměr kolem 9 tisíc ročně >😁 pak si ho nech let třeba 20. P.S. Nikde jsem nenapsal, že auto je po třech létech na šrot. V průměru v rozvinutých zemích se mění auta po cca 5ti letech. Myslím, že to je rozumná hranice. Neboť i auto se ti zají. Pokud tedy nejde o 911ku...
Li-ion tu nejsou odvcera. Ja osobne mam v PC a mobilu tyto baterie jiz 5 let, a to zdaleka nebyly novinkou. Mimochodem vychvalovane NiMH mi odchazely po 18ti mesicich, Li-ion mam celych 5 let bez problemu. Pokud mame s elektromobily pohnout dopredu, potrebujeme novy impulz. NiMH se pouzivaji v soucasne generaci Priusu a nic noveho jiz neprinesou. Je treba jit dal. Ale souhlasim, ze to neni duvod k neodstarovani vyroby. Pouze napr. u noveho Plug-in Priusu se mi zda lepe pockat par mesicu a novou generaci postavit na novych clancich. Koncer nema nic a mel by urychlene zacit klidne i na NiMH, coz nakonec take rikaji.
GTI
To pohádku o tom, že v Japonsku budou vždy o krok napřed... to je velmi neromuná rezignace.
Jaké originální teorie máš na mysli?
Co je to život mi vysvětlovat nemusíš, ale život s německým autem (ve tvém případě zřejmě VW) mi popiš, to mě zajímá.

Popis mého života s japonským autem je jednoduchý: 250 000 km bez jediné poruchy (pouze 1x výměna žárovky a brzdové destičky) + běžná údržba jako dolití, výměna oleje.

Dříve Sunny velmi podobně.

Myslím, že moje osobní zkušenosti s vozy japonské produkce mně opravňují patřit do skupiny lidí, které ty ze svého omezeného regionálního pohledu považuješ za nepřirozené, iracionální a neperspektivní a to je dobře.

Takové lidi jako jsi ty naše planeta potřebuje. Kdyby nás napadli mimozemšťané, budeš jediný, s kterým budou vyjednávat >😒]
Nehodlam zde polemizovat s priznivci mirneho pokroku v mezich zakona. Holt nekdo nepozna budoucnost, kdyz mu narazi do nosu, a vezi po kolena v predsudcich minulosti. Jenom bych rad vykrikl SLAVA, Sipkova Ruzenka konecne procitla a po 10ti letech zpozdeni zacala neco delat. Bohuzel zatimco Japonci uz dospali do bodu, kdy vyzkousenou a osvedcenou (prvni misto v zebrickcich spokojenosti) technologii hodlaji nasadit do vsech segmentu, vcetne malych aut, koncern stale hraje hru na exkluzivni premiovou technologii. Az za 2 roky prijde Toyota s plug-in stredni tridou ci malym autem, splace koncern (a ostatni evropsti vyrobci s nim) nad vydelkem. A pricina bude, ze leta zili v naftovem sebeuspokojeni a odmitali hledat jine cesty. Nekteri v tom ziji dodnes.
on prezije..zial.. >😒]
MazdaGE
No auto nebylo kupovane na leasing takze za 3 roky neuvazuju o prodeji, nejdriv tak za za 10 let, takze jsem nad tim uvazovat nemusel jako ty, kteremu dojede leasing a sup nove auto. Mimochodem ty lidi co si kupujou auta na 3 roky trosku nechapu, jezdim tim RX400h a taky jezdim mazdou z roku 93 a povim ti, ze kvalitni auto po trech letech neni na srot ani po 10ti pokud si skutecne koupis kvalitu a to mazda a lexus 100% je. Za to ty budes muset to svoje za 3 roky vymenit............
Tak znova, u lithia je naprosto neznamy shelf-life, tj. jaka je zivotnost a opadani kapacity v case. NiMH je overene v praxi, drzi 10-15let. Vesina moderniho lithia tak 5-7let. Jsou nejake ty "nano" novinky ale nikdo ti nic v tento moment nezaruci a jsou take o dost drazsi..

Prave, ze jde o ten vecny "nadosah" to je typicka vymluva automobilek proc sabotuji-ovali naprosto spotrebitelsky vhodne plne elektromobily poslednich 15let a porad oddalovali plug-in hybridy..
GTI
Na cestě jsme všichni 😉
Nema cenu stavet nova auta na starych bateriich, obzvlaste kdyz nove jsou uz nadosah. To uz je vyhodnejsi tech par mesicu pockat. A ze Li-ionky davaji elektromobilum nove obzory je snad mimo diskuzi.
Mariho trefil slak, jak to cetl. Jeho misto zaujal GTI. Mam o nej obavu.
GTI
Jasně :yes:
GTI
>😁 A víš, že já bych se asi zeptal též >😁 Mimochodem, právě to by se mi líbilo - postavit večer auto do Garáže, zastrčit do šťávy, a ráno vyjet s plnou náloží. Zadání je jasné - dojezd 500 km, nabíjení 5 minut, cena elektřiny 5 haléřů... 😄
Franke
GTI, každý to vidíme jinak.
GTI
No, pokud koukáš po autu velikosti vyšší střední, to bys musel do A6, BMW5, MB-E. Passat a spol. to je třída střední... a ještě menší, než Passat je Pruis... tak si v tom udělěj jasno.. koukám, že to dá dost práce 😄 😉 :yes: P.S. tou mrtvou technoligií myslíš nejspíš benzínový motor... tak potom, Petře, budeš v Pruisu jezdit na poloviční zdechlině >😁
Jóó Supra :yes: Ale ten Prius zkus a pak napiš... >😁 A ať ti daj dlouhej prodlužovák >😒] >😁 Tomu se moc nesměj-lidi se na to opravdu ptaj kam se jako strká to dobíjení >😁 >😒] Jo,jo pokrok a malej českej človek
prehovoril"diskusný šašo" 😊)
nemnam potrebu shovavat svy jemno😊

v soucasny dobre pouzivam jen na vikendovy vylety..a to tak jednou za mesic. Staci mi stara toyota asi za 30 000. Ma spotrebu okolo 7mi na sto ( po meste s ni nejezdim). A komfort mi prijde srovnatelny s nejakou malou plechovkou (napr 206) , sice nema airbag a je to hranata skatule. ale v ty toyote je proste lip😊

pristi rok ze vracim do cech a auto budu otrebovat vicemene denne. Bude hodne jezdit po meste a na vikendy mimo mesto na vylety. Jelikoz si to muzu a budu moci dovolit, koukam po vyssi stredni tride. Volba avensis, mazda 6, nebo passat. A ted se konecne dostavam k myslence: ano..ja si prius koupim. Dostanu se se spotrebou pod 5 i ve meste,pri velkem komfortu a bezpecnosti. Jestli autor hybridniho mozku ma potrebu rychlou limuzinou a podporovat mrtvou technologii. ja ne. A ano..prius beru jako auto zitrka (nemluve o plug in verzi) a autorovi bych pral aby se probudil. Ono..po spanku a sneni prece jen ten zitrek nasleduje, ze😊
nemnam potrebu shovavat svy jemno😊

v soucasny dobre pouzivam jen na vikendovy vylety..a to tak jednou za mesic. Staci mi stara toyota asi za 30 000. Ma spotrebu okolo 7mi na sto ( po meste s ni nejezdim). A komfort mi prijde srovnatelny s nejakou malou plechovkou (napr 206) , sice nema airbag a je to hranata skatule. ale v ty toyote je proste lip😊

pristi rok ze vracim do cech a auto budu otrebovat vicemene denne. Bude hodne jezdit po meste a na vikendy mimo mesto na vylety. Jelikoz si to muzu a budu moci dovolit, koukam po vyssi stredni tride. Volba avensis, mazda 6, nebo passat. A ted se konecne dostavam k myslence: ano..ja si prius koupim. Dostanu se se spotrebou pod 5 i ve meste,pri velkem komfortu a bezpecnosti. Jestli autor hybridniho mozku ma potrebu rychlou limuzinou a podporovat mrtvou technologii. ja ne. A ano..prius beru jako auto zitrka (nemluve o plug in verzi) a autorovi bych pral aby se probudil. Ono..po spanku a sneni prece jen ten zitrek nasleduje, ze😊
uz je na ceste 😉
Toto je bohužel velká pravda - i když gti je jako spisovatel velmi dobrý. Škoda, že nemá čím podložit to své chválení - s jeho milovaným guruwagenem jsem si moc radosti neužil - on má výhodu - jen opisuje z PR článků slogany - to nic nestojí. Ale jeho zanícení se mi vážně líbí a strašně rád si přečtu, proč najednou v Guruwagenu hybrid ano. Snad mně zas nenahlásí adminovi, jako minule, protože si budu muset začít myslet,že tu má snad nějaká privilegia.
>😁
GTI
Franke, to není skepse. Jsem velkým optimistou, ovšem život člověka dovede i k jistému realismu...
GTI
Hybrid jsem nezkusil, TTT jo. Běžné spotřební náčiní. Mimo Supry, s níž jsem jel 280. To byl zážitek.
GTI
No, zrovna pod článkem o Porsche bych tohle nepsal... a to ani obrazně. Když už tu hodláš rozvíjet vskutku originální teorie, zkus před tím popřemýšlet. Ovšem pokud jsou tvé znalosti historie aut datované až nástupem Priuse na trhy... pak bys měl napřed studovat historii a až pak teprve psát.
A nepíchej do ní hůlky-to je v Japonsku obětní jídlo a něco jako urážka...Čekám ,že pochválíš Toyotu za vývoj a výrobu HSD pohonu a ukloníš se a prohlásíš něco jako "To musí bejt fakt dobrý,když to daj do takové modly jako je Porsche" Pak si zavážeš kecky a poběžíš se povozit do nejbližšího stánku největší automobilky s tím technickým skvostem. A po pravdě: vezl si se někdy s nějakou Toyotöu? A zkusil si vůbec nějaký Hybrid? :-!
Franke
nač ta skepse?
Kolegove jsou dnes v Coventry, ja dokoncuji investicni zamer (nekdo D'Artagnana delat musi). K reakcim...pouze jsem se vyjadroval k jistemu druhu tmarstvi a take k nemoznosti napsat...zmylil jsem se a prekvapuje mne to... Kazdy by vysekl poklonu, takhle tezko. 😉
GTI
😄
GTI
Právě, že ne. Jen se zrychlil... a ty (bohužel) budeš žít život, kdy právě hranice budou nadějí na přežití. Možná budou mít jiné vytýčení, ale budou. Světlo dobra nevidím... ty ano?
GTI
>😁 No tak... dnes si dám tedy rýži k obědu. Abys neřek´. 😉
GTI
Ještě Tibby, a jste dnes komplet >😁 Tři mušketýři diskuzí >😒] :yes:
GTI
Zatím jsi evidentně ve stádiu, že víc posloucháš než mluvíš... chápu tě. Špatně si proto vysvětluješ můj text. To není moralizování... to je život. P.S. Palce nahoru, ať si je nepřekrvíš. 😄
GTI
Marně přemýšlím, cos tím chtěl vlastně říci... Já nahoře nepsal nic ani proti japonsku ani proti japonským či evropským hybridům, o továrnách už vůbec ne. já psal o ironizátorech vlastních životů, to mi opravdu přijde než směšné. Novým technologiím fandím bez ohledu na světadíl původu. P.S. dnes "tři králové" zvolili taktiku selekce >😁 Víš, jak jsem ti psal, že píší v třínedělním intervalu a nastupují zásadně ve stejný okamžik, tak to dnes jeden mušketýr jako rozmělnil... >😒] Kluci si museli napsat - hele, teď nebudeme nějakou dobu nastupovat na diskuzi společně... >😒] :yes: Je to sranda 😉 Sleduj to se mnou.
Tak ty chceš nastavovat zrcadlo a má to co dělat s kořeny ? >😁 >😒] Tak to si kadeřník >😁 >😒] A bacha -ty bejvaj často 4%-já myslel,že si EVWropskej bejček >😒] jinak už si doooost dlooouho nic japonskýho nepochválil,aby ti někdo nenastavil Samurajskej meč >😁 >😒] Sayonara
Nevím, jestli bylo rozumné odesílat tenhle tvůj příspěvek, protože to už s debatou o autech nemá nic společného, to už je moralizování a agitka první kategorie. Buďme všichni rádi, že tady už dávno není cenzura, ale autocenzura by ti v tomto případě jistě neuškodila.

Nenapadá mě, komu vůbec mohl být tvůj příspěvek adresován, ale jestli lidem, kteří preferují japonské vozy před evropskými, tak tě mohu ubezpečit, že je to pouze jejich věc, kterou jim můžeš objektivním názorem třeba i vyvrátit. Tyhlety moralismy a poučování si schovávej do šuplíku, jednou to možná bude bestseller.

Ode mě máš :no: :no: :no: :no: :no:
Aby mi vysvětlil ty kroky Porsche jít slepou uličkou? >😁
Trochu plytke, pane kolego. Pred casem byly hybridy slepou cestou, dnes jsou slepou cestou v pripade jineho nez evropskeho vyrobce, cim pro tebe budou zitra? Pripadas mi jako mluvci zacouzene fabriky, ktera zaspala vyvoj snizovani emisi, ktery nadava na kroky konkurence smerujici k eliminaci zplodin pouzitim technologie z cizi zeme. To, ze je nekdo prukopnikem samozrejme neznamena, ze behem 10-ti let nekdo nebude pouzivat cistsi a lepsi technologii nez on sam, ale neresi to fakt, ze bez prukopniku by konkurence sama k tomuto kroku nesahla.
GTI
Segment... okraj trhu. Je úplně jedno, na čem tenhle segment jede (z hlediska ochrany životního prostředí). Důležité je, na čem jezdí 90% populace... Jinak velmi oceňuji, že při pořizování auta tě nezajímá jeho časová hodnota za 3 roky, ale přitáhla tě jen ta nejmodernější technologie. Racionálnější se mi jeví postoj zlatého středu.
Franke
GTI, pokud máš dojem, žes pochopil svět a víš jak na to, pak věz, že svět se změnil... Tohle musíš především pochopit.
Nac lithium? - na NiMH je nalitano mil. km za poslednich vic jak 10let, vse je overene, dojezdy az 250/600km v EV1 kupe od GM ci Solectria Sunrise, 4dverak.

V americe maji nejvice nalitano Toyoty RAV4 EV, pres 200.000km bez problemu a pres 150km dojezd na jedno nabiti..

Pokud automobilka zacne slovy, "musime cekat na lepsi baterky" - je to evidetni, jadydada, lez jako vez..

Detaily odkazy Google nebo>
www.elektromobily.wz.cz/
MazdaGE
Ano cena pujde urcite dolu, ale kdyby existovali jen lidi jako jsi ty, tak by jsi jeste dnes jezdil ve favoritu, nikoli v aute ktere ma 6 stupnu prevodovku, elektroniku na brzdach, preplnovany motor a dalsi veci. Takze kdyz se nenajde nekdo kdo tu novou techniku koupi, tak zanikne a jeji zdokonalovani neprobehne.

Proc myslis ze jsem si koupil okraj trhu??? Ja jsem si koupil nejmodernejsi technologii ktera je k dispozici, ne okraj trhu.........
MazdaGE
Ano cena pujde urcite dolu, ale kdyby existovali jen lidi jako jsi ty, tak by jsi jeste dnes jezdil ve favoritu, nikoli v aute ktere ma 6 stupnu prevodovku, elektroniku na brzdach, preplnovany motor a dalsi veci. Takze kdyz se nenajde nekdo kdo tu novou techniku koupi, tak zanikne a jeji zdokonalovani neprobehne.

Proc myslis ze jsem si koupil okraj trhu??? Ja jsem si koupil nejmodernejsi technologii ktera je k dispozici, ne okraj trhu.........
Tož tak to jó >😁 Ale na Florenci nezapomenout přestoupit 😉
GTI
Franke, pokud máš dojem, žes pochopil svět a víš jak na to, pak věz, že svět je stále stejný... Tohle musíš především pochopit. Rozumně smýšlející generace není přece jen produktem generace tvé... 😄
GTI
Zahradníka cením 😄 :yes: Nikde netvrdím, že co je japonské, to je špatné, to sis poplet´. Naopak velmi Japonsko chválím za schopnost vytvořit. Cokoli. Vedle toho je potřeba nastavit zrcadlo těm všem samurajům z Evropy... s kšandou nízko u pasu a s vytřeštěnýma očima na Yarise v základu. Neboť rádoby světácká póza mířící ironicky do vlastních řad je než odrazem vlastní malosti autorů.
Franke
nepochopils, tou globalizací jsem narážel na fakt, že u současné produktivní rozumě smýšlející generaci nehraje roli země původu spíš kvalita, imidž a užitná hodnota. A jestli je ten výrobek z evropy nebo japonsku - who cares. Samozřejmě to nevysvětlím lidem, kteří prožili celej svůj produktivní život zavřeni v socialistické kleci ČSSR.
GTI
Ty sis koupil okraj trhu. Pruis, to je přece hybrid všech sluncí. Auto zítřka atd... Tak jsem se ptal, jestli by sis ho koupil.

Chápu, žes spokojen. Ostatně v této třídě být s jakýmkoli autem nespokojen je vlastně umění. Je logické, že máš přece nižší spotřebu, než klasický motor. A o to ti šlo?

Problém asi bude, pokud ho budeš prodávat. Nevím, jak si hybridy stojí mezi ojetinami, ale asi půjde cena dost citelně dolů.
GTI,starej germatologu,tys měl být zahradníkem-tam jsou kořeny opravdu důležité,ale ne u aut. Tam rozhoduje technika a není to o tom jestli je Japonský,Americký,Německý nebo Český. >😁 >😒] Sázím se,že kdyby ti dali na studii z Číny dvě véčka ,vynesl bys to do nebes. Tobě totiž vadí ten původ a nedokážeš to kousnout...Mně je jedno jestli to spatlali v Maďarsku pro VW nebo v Anglii pro Toyotu-dnes rozhoduje technika,kvalitka seriovky,spotřeba a užitek.Jestli ti to nedochází -tvoje smůla. Vadí mi ,ale Tvůj postoj Vše Japonský=špatný :no:
jak můžou chtít posílit image značkya šetrné k životnímu prostředí když vyráběj ty nejneekologičtější auta ?? sporťáky a suv??? >😁 :no:
GTI
Globalizace s tímhle nemá společného nic. Globalizace je jen pojem mocných, pro obchodní vyždímání Země jako celku, to je než koncentrace obchodní moci. Hybrid není produkt globalizace, hybrid je produkt otázky - co dále. P.S. Jasně, teritoriální hranice jsou přežitkem starých >😁 No... držím ti palce.
MazdaGE
Ty by jsis ho nekoupil, ale ja jezdim s RX400h a je to bomba auto.......... v dobe jeho vzniku nemelo konkurenci ani na poli benzinovych ani dieslovych SUV ani ted vlastne neexistuje zadne konkurencni auto ktere by s "archaickym" pohonem ( srovnatelnym nepreplnovanym ) zdolalo spotrebu a pruznost tohoto hybridu.
MazdaGE
Ale hybridy se montujou v japonsku,,,,,,,,,,,,,,,,
GTI
No, to jsi zjistil brzy >😁
GTI
Jistě. Ovšem to s ironizováním vlastních aktivit nemá co společného. Já psal o těch šmoulech co na tyčích v metru spřádají dokonalé sny o hybridní dovolené... samo, že v Priusu... 😉
GTI
Ale nekoupil sis ho.
Franke
to je globalizace. Hranice jsou už jenom v myslích starých nepřizpůsobivých. Jinak největší ironií je, že Cayenne (jako produkt správné globální automobilky) nejezdí kvůli ideologii pouze na baterky Varta made in Germany ale na baterky Sanyo made in Japan 😉
europa? ja neviem chlapce. pohladam na mape kde to vlastne zijem...aaaa..slavna to europa. to je ten kusok slavnej pevniny v ktorej sa lovolo sípom s kamenným hrotom v dobe ked sa stavali pyramídy a v číne sa staval cinsky mur a pisalo sa na papier ? to je ten krasny kusok zeme kde sa ludia 300rokov v stredoveku nekupali lebo to bol hriech a palili sa bosorky zatial co v japonsku zvladli technologiu spracovania kovov tak ze europa zaostala o pol tisicrocia??😊))) a europa to je ta najmenej výkonná ekonomika sveta (pardon afrika je este za nou) ??😊)) ja mam rad tvoje fantazie.. vzdy mi zlepsia naladu. tragicke na nich je ze ty to myslis vazne. "...Jenže, ruku na srdce, copak tihle kluci něco v životěš dokázali?.." daj si ruku na srdce ty? co si dokazal v zivote ty?? asi menej ako tí "kluci" o ktorých pises. :-! ale pis prosim dalej..stoji to za to >😒]
Avatar - Ricardo
Ricardo
Oops, ony se ty auta japonských značek často vyrábí v Evropě... 😄
Hmm, za to naprostá zaslepenost do "vlastních řad" - myšleno nerealistické srovnávání se "špičkou" formátu masové spotřebky-VW, to je snad lepší přístup? Nevidím nic špatného na schopnosti UZNAT, že je někdo lepší. 😉
ja kludne. mne to totiz myslí 😉
GTI
Vždy mě velmi pobaví, když si přečtu příspěvek od kolegy, evropana, který se "vytahuje" tím, že Japonsko jezdí na hybridech už 70 let. Osobně se s takovými lidmi ani nesetkávám a neumím ani uchopit jejich představy o vlastních životech. Nechápu to, že tito lidé nefandí Evropě. Neumím si ani představit, že může existovat v Japonsku týpek, který na tamním serveru donekonečna omílá, že BMW je BMW, ať se jdou s Lexem bodnout. Já mám dojem, že tyto příspěvky píší mladí kluci, pro které je Japonsko tou pravou exotikou a kteří jsou přece velmi dospělí, když kritizují vlastní kontinent, vlastní civilazici, vlastní produkty. Oni mají dokonce radost, že je někdo někde lepší, než-li oni... sami. Sakra, ale tak mě napadá... je takovýto postoj vůbec postojem přirozeným, racionálním a perspektivním? Jestliže netáhnu za evropský provaz, jestliže nemám v sobě potřebu ukázat světu, že "dokážu"... co jsem to pak za člověka? Odstěhuj se do Japonska, když žiješ v prostředí, které ti je k smíchu. Co ti brání? Jenže, ruku na srdce, copak tihle kluci něco v životěš dokázali? Do japonska nemohou, neb by zabloudili už na Můstku a tak nezbývá, než lehce ironická póza samuraje, který ovšem útočí než na srdce... své.

P.S. Není to dobrý... baterku pod zadkem, dvojí ústrojí... hon na co nejmenší spotřebu... člověk z toho pomalu odtušuje zrovna ne moc vzdálené problémy. Automobilky si je vyřeší. Ovšem ty, my, já, všichni budeme muset řešit co dál... bude to bolestné. A drahé. Ostatně, koupil by sis dnes PRIUS? Já ne.
Už z životní filozofie a obecného postoje k práci Japonců jasně vyplývá, že budou vždy o krok napřed. Takže z Porsche, Audi nebo VW strach nemám. Ti vždycky (obrazně řečeno) uvidí z japonského auta jenom zadek :-!
Franke
jó trh, ten je mocnej, ten nezná ideologie, hranice...
A teď už nebudou hybridy zatracovány a nebude na ně pliváno. Jak to bude nabastlený ve VWerkách ,tak to bude hned hned IN iu všech těch,co na Hybrid technologii do teď plivaly... Moc se těším na zdejší Germanobijce,jak se s tím vyrovnaj a jak šikovně nám ten obrat vysvětlej >😁 >😒]
ale neboj pride gti a on ti to určite "objasní"..ach ta "slepa" cesta hybridov >😁
Franke
ale ale überwagen s technologií od rejží? Neproběhlo někdy na začátku tohodle desetiletí info, že VW, BMW a Daimler Chrysler (tehdá) nebudou tyto technologie vyvíjet, protože jsou neperspektivní?