Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hybridní Toyota Prius oslovuje významné fleetové zákazníky

Toyota Prius, první sériově vyráběný automobil Toyoty s hybridní technikou pohonu, stále více oslovuje firemní klientelu v České republice. Významné společnosti zařazují v současnosti model Prius do svých vozových parků.
Zpět na článek
neregistrovaný "Coulin"
25. 7. 2007 08:43
Re: Toyotovo tažení Evropou...
Na tebe byl asi moc hodnej nějakej šikmookej strejda >:D >:-[]jinak nedokážu pochopit. Meleš kraviny-dojeď se podívat do Jap a pak vyprávěj.
neregistrovaný "mozgog"
24. 7. 2007 22:52
Re: Toyotovo tažení Evropou...
Asi se Tě dotknu, ale Mazda 6 má "design", který je po pár letech mimo a po dalších pár letech trapnej (princip asi jako když si někdo koupí zářivě žlutý auto). Avensis sedan po faceliftu je naopak srdeční záležitost, krásnej elegantní auťák, vyvážené proporce, zaujme na "druhý pohled" a už nepustí. To není masovka pro Pepíky s těžkou peněženkou.
neregistrovaný "jan"
24. 7. 2007 16:33
Re: Toyotovo tažení Evropou...
kdyz prisla toyota v 90letech z velkymi reklamami do evropy tak vsichni rikali ze podobne jak v USA dosahne do 5let 30% podil na trhu. Zatim se nedostala pres 5,84%!!, lexus LS se proda o polovinu min jak phaeton- u ktereho je to neuspech. Kdyz se meri uspech s planmi ktere toyota v evrope mela tak se zatim nedostavil.
Ja jsem proti japoncum, protoze na jejich trzich jsou uz od valky zahranicni automobilky zakonem znevyhodnovane, danove blokovane, kdyz si nejaky bohaty japonec nasetri na bmw tak ho to pro spatny patriotismus muze stat zamestnani, protoze mnohe firmy maji zakaz kupovat zahranicni auta! Podobny zakon by meli udelat amici, evropa a potom by jsme videli jak se japoncum celosvetove dari.
neregistrovaný "Ing. V"
24. 7. 2007 14:12
Re: Pekne, ale coz takhle radeji plug-in verzi Priusu - ta j
kdyz kouknes na webo odkazy tak prvni prototyp plug-in hybridu na kolene udelal zakladatel CalCars.org tusim v roce 04-05 z vlastniho Priusu. Pouzili obyc cca 12V@20Ah olovo, takze elektromobilska autonomie na proud asi jen 10-15mil. Pak se s tim roztrhl pytel a dnes mas nekolik komercnich kitu na prestavbu s lepsi baterii a elektronikou, ale predevsim se vyviji ten diy-udelej si sam kit, ktery osekana cenu opravdu nizko pro bezne smrtelniky..

Komercni kity maji navratnost cca do 4-5let a u nas stoji benal mnohem vice nez v USA, nadruhe strane Priusy jsou tu priserne predrazene skoro o 40%.. Take diky temer nulove podpore nasi VW-vlady..

Takze kdyz kouknes na ceny ojetych Priusu v zahranici, cca za rok nebude problem i pro cecho_plat_cloveka doma udelat z kitu prestavbu na plugin a mit doma tak 100-150mpg scifi zihadlo..
anonym
24. 7. 2007 13:35
Re: Pekne, ale coz takhle radeji plug-in verzi Priusu - ta j
presne tak. taky byc me zajimala i ta verze..nicmene ji zatim vnimam jen jako zkusebni.

kdyby nebylo 'chytraku' jako Brezina, na automibilky by byl vyvijen dostatecny tlak,aby se zavedl. Jenze...politici maji zrejme potrebu zadarmo jezdit v urcitych autech...a tak spis sleduji tlak z jine strany:/
neregistrovaný "Ing. Voltsahlo"
24. 7. 2007 10:09
Pekne, ale coz takhle radeji plug-in verzi Priusu - ta je je
Pekne, ale coz takhle radeji plug-in verzi Priusu - ta je jeste lepsi!
blisty.cz/…24/art35416.html
neregistrovaný "Juha"
24. 7. 2007 10:03
Re: Toyotovo tažení Evropou...
Lexus je OK. Kupují ji lide co jim stačí, že se to nekazí a dobře funguje. Pro koho je auto srdeční záležitost tak mu Auris ani Avensis nic neřekne. Já si koupil Mazdu 6 i když vím že Avensis má lepší motor.
neregistrovaný "Coulin"
24. 7. 2007 09:39
Toyotovo tažení Evropou...
Odbyt společnosi TME vzrostl v prvním pololetí o 14% oproti 2006 >:D >:D A to celkový objem trhu aut vzrost v tomto odvětví jen o 2,2% Prodej hybridů TOYOTA a LEXUS vzrostl v roce 2007 o 38% :-! . TOYOTA v Evropě prodala v minulém roce 1 124 119 vozů Toyota a Lexus,což je dasátý rekord v řadě!!! V roce 2007 má plán 1,22mil.vozů. Jen pro zajímavost-TTT vytváří na 55 000 přímých i nepřímých pracovních míst a v Evropě od roku 1990 investovalavíce než 6mld.Eur. Tak kdo to kruci pořád kupuje,když jsou to tak nezajímavá a designově nezvládnutá auta >:D >:-[] :-!