Testy
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Máš pravdu, nestálo milion, stálo 988.600 Kč, tohle konkrétní z testu, tak se omlouvám. 😄
11.400 Kč totiž všechno mění.... 😄
11.400 Kč totiž všechno mění.... 😄
PT má tuhou, Oktávka má alespoň torzku, to je tzv. polotuhá. To je trošku rozdíl, blbý, co? 😄
A mimochodem ani nestála v roce 2003 milion.
A mimochodem ani nestála v roce 2003 milion.
Protože ve 21. století, v autě za tehdy milion a s maximálkou přes 180, je to prostě nedostatečné.
Když by to měla tehdy nějaká malá socka do tři kil, co jede sotva 130, ani nepípnu.
Když by to měla tehdy nějaká malá socka do tři kil, co jede sotva 130, ani nepípnu.
Je to zaujímavé auto, vo svojej dobe to bol na ceste zjav. Ale napriek tomu, že to vyzerá inak ako všetko ostatné, stále to je celkom pekné a sympatické auto., čo sa o mnohých dnešných povedať nedá, pretože inakosť riešia väčšinou nepeknými e😜resívnymi prvkami.
Nechce se mi ani verit, ze uteklo 20 let od doby, kdy se toto auto dostalo na trh. Byla to designova zalezitost, na kterou se nezapomina.
...o vzhledu, o motorech, o zpracování, o komfortu a vybavení ... o všem možném. Je to zpravidla vždy věc názoru každého jednotlivce.
Ale auto této kategorie a ceny v roce 2000+ prostě nemůže mít tu nejjednodušší, nejprimitivnější, nejlevnější a nic moc fungující zadní nápravu z lešenářské trubky bez ničeho.
Smířit se s tím nebo to nezaznamenat už musí člověk ignorant nebo mít absolutně hroší kůži bez vztahu k základním funkcím auta.
Ale auto této kategorie a ceny v roce 2000+ prostě nemůže mít tu nejjednodušší, nejprimitivnější, nejlevnější a nic moc fungující zadní nápravu z lešenářské trubky bez ničeho.
Smířit se s tím nebo to nezaznamenat už musí člověk ignorant nebo mít absolutně hroší kůži bez vztahu k základním funkcím auta.
Jinak se mi porad libi.
A nevadi mi ani slabsi benzin. Tohle fakt neni auto na spechani.
A nevadi mi ani slabsi benzin. Tohle fakt neni auto na spechani.
Zamysli se s odstupem nad tím co, proč, k čemu a s jakou souvislostí jsi tohle napsal.
Pokud mělo jít snad o žert, podle emotikonu, ani ten se moc nepovedl, podle mě.
Pokud mělo jít snad o žert, podle emotikonu, ani ten se moc nepovedl, podle mě.
Ano, lze napsat buď obecnou úvahu, že ... "ona ta testovací auta v plných výbavách, která si 90% lidí nekoupila"... nebo objektivně konstatovat, že tohle konkrétní auto mělo nad základní výbavu navíc 4 pochromované drobnosti, ALU kola, kouřová okna, tempomat a metalízu.
Tak to ani omylem, Multipla je obluda, PT navazuje designem na auta z 30. let.
Předobrazem mu byla studie Pronto Cruiser https😐/fr.wikipedia.org/…_Cruizer_Concept#…
Předobrazem mu byla studie Pronto Cruiser https😐/fr.wikipedia.org/…_Cruizer_Concept#…
Já si totiž pmatuju dobové ceníky a když sem se chodil dívat na Chodov.... ona ta testovací auta v plných výbavávch, které si 90% lidí nekoupila navíc neměla určující ceny.
Další věc za kolik se to pak vyprodávalo na konci životního cyklu....
Další věc za kolik se to pak vyprodávalo na konci životního cyklu....
Jako vždycky.
Napsal jsem, že tak velké a tak drahé auto by nemělo mít tu absolutně nejhorší a nejlevnější nápravu všech dob na celém světě.
A sesypou se na mě znalci a e😜erti a hned dostanu školení, že to není závoďák, že to stačí, že to výborně funguje, že v Audi A6 to nevadí, že to nevadí ani v Oktávce, že 988.600 Kč není milion a že nějaký Sebring byl údajně levnější.
To už je jako cokoliv napsat na téma EV, pokaždé zaručená hádka.
Vlastně obecně ani nejsem moc překvapen. Jen na dva konkrétní diskutéry jsem si musel poopravit názor.
Napsal jsem, že tak velké a tak drahé auto by nemělo mít tu absolutně nejhorší a nejlevnější nápravu všech dob na celém světě.
A sesypou se na mě znalci a e😜erti a hned dostanu školení, že to není závoďák, že to stačí, že to výborně funguje, že v Audi A6 to nevadí, že to nevadí ani v Oktávce, že 988.600 Kč není milion a že nějaký Sebring byl údajně levnější.
To už je jako cokoliv napsat na téma EV, pokaždé zaručená hádka.
Vlastně obecně ani nejsem moc překvapen. Jen na dva konkrétní diskutéry jsem si musel poopravit názor.
Caliber sem měl, 1 měsíc. 2,0 SXT s CVT automatem. Nejezdilo to špatně. Mínus byl těžce plastový interiér
Divná, nedivná.
Já jsem si tu cenu nevymyslel, tak je přece uvedená v tom testu, s tím nic nenadělám....
Já jsem si tu cenu nevymyslel, tak je přece uvedená v tom testu, s tím nic nenadělám....
PT nestálo taky milion, tolik stál Sebring 2,7 V6 a to bylo auto o třídu výš s vrcholnou motorizací, se základní 2,0 stál něco přes 800 tis kč 😄
znam několik lidí, co ty auta dodnes maj a pořád to jezdí.
2,2 CRD je sazomet od Mercedesu, kdo chtěl benzín tak nejlepší motor 2,4 budt atmosféra, nebo turbo.
Tohle auto se kupovalo kvůli vzhledu. Jízdní vlastnosti nebyly tak podstatné a pro USA kde se jezdí max 130 to bohatě stačilo.
2,0 benzín je ale líný a musí se točit. Ten doporučit nelze.
2,2 CRD je sazomet od Mercedesu, kdo chtěl benzín tak nejlepší motor 2,4 budt atmosféra, nebo turbo.
Tohle auto se kupovalo kvůli vzhledu. Jízdní vlastnosti nebyly tak podstatné a pro USA kde se jezdí max 130 to bohatě stačilo.
2,0 benzín je ale líný a musí se točit. Ten doporučit nelze.
Testován byl 2002 za 3*. Podle EuroNCAP je část problému to, že americké standardy té doby vyžadovaly ochranu i nepřipoutaných pasažérů, zatímco evropské modely jsou optimalizované na připoutané. Jedničková Octa má 4*, ale až z roku 2001, kde už byly nějaký vylepšení.
Proc?
Tohle auto fakt neni na spechani.
A tahle zadni naprava funguje uplne v pohode, a funguje dlouho.
Jak rikam, ja mu mam za zle jen tu mene pevnou strukturu pod sloupkama A.
Jen o mali lepsi, nez Oktavka.
Tohle auto fakt neni na spechani.
A tahle zadni naprava funguje uplne v pohode, a funguje dlouho.
Jak rikam, ja mu mam za zle jen tu mene pevnou strukturu pod sloupkama A.
Jen o mali lepsi, nez Oktavka.
Ano, s tim uplny souhlas.
A dodnes bych ho mohl ridit.
Idealne 2.4 benzin s automatem.
😄
A dodnes bych ho mohl ridit.
Idealne 2.4 benzin s automatem.
😄
Svojho casu sa mi pacil podobne zvlastny dodge caliber ... ale asi prisiel este v nevhodny cas.... ale dnes v case crossov by to bol aj v eu trhak... ako bez srandy ale dodnes caliber dobre vyzera... exterierovo je to doslova nestarnuce auto ...
U nas nim svojho casu jazdilo par akoze celebrit ( spevaci, herci ) ... pripadne mlade missky a pod... dnes uz taketo osoby jazdia zase pre zmenu SUVeckami ... doba aj auta sa menia no 😉 ... a suhlasim ze tu islo hlavne o ten retro vzhlad kedze technicky to bol bezny voz... mozno az podpriemerny v tomto smere... kazdopadne ale bol prakticky to ano
Tak PT cruiser bola v tom case na tu dobu u nas taka akoze imidzovka a exotika.... ako dnes povedzme t roc cabrio ... vyslovene lacne tiez nebolo ani technicky vyspele ale malo svoje caro sarm aj praktickost ... a nejake tie kusky sa stretnut dali... uprimne som taketo nieco mal radsej ako tie nejake dnesne SUV kupatka a ine mackopsy...
PT cruiser som svojho casu sem tam stretol... aj 300M ci crossfire... len ta spolupraca s medvedom a tie jeho dizle sa mi v chrysleroch v europe nikdy nepacili... crossfire bolo defakto prerobene slkacko ... a 300M bolo vidat u nas hlavne ako luxusne taxiky... boli ine casy proste ale rad na to spominam... este take tie zlate bezstarostne roky automobilizmu kedy vsetko a vsade rastlo a kvitlo